Šta je novo?

Tramvaji

Uzegli Z ja sam bio u muzeju nauke i tehnike oko trolebusa br1 i gledao sam slike buducih eksponata nadam se zastavinog muzeja u kragujevcu ja predlazem lokaciju zabranjenog grada tj starih fabrickih hala koje su pod zastitiom u produzetku muzeja zastava oruzija nadam se da ce te uspjeti u namjeri.Inace sto se tice tramvaja dd sa slike i ostalih trebali bu uskoro biti zasticeni
 
Živeo tramvaj :) Kolor šema je uredu, uostalom nije fer baciti se sada na boje tramvaja s obzirom kolko godina smo kukali o "lošim" katicama etc...
 
Menjaju se skretnice kod stare okretnice kod kluza. :vops:

Измена линија градског саобраћаја у Булевару краља Александра

Због замене трамвајских скретница у Булевару краља Александра, код старе окретнице „Бели метал”, од сутра од 0.30 часова до понедељка, 9. маја, у 3.30 сати биће измењен режим рада линија јавног градског саобраћаја, најављено је из ГСП „Београд”.

Како се наводи, у суботу и недељу ће бити укинуте трамвајске линије 5, 6 и 14, док ће трамваји са линије 7 саобраћати на релацији Омладински стадион – Блок 45 и носиће ознаку 7Л.

Трамваји са линије 10 ићи ће делимично измењеном трасом преко Вуковог споменика и то Београдском, Булеваром краља Александра, Рузвелтовом – Краљице Марије – 27. марта и даље редовном трасом. На измењеним деловима трасе трамваји ће користити постојећа стајалишта линија јавног градског превоза.

На релацији Устаничка – Вуков споменик уводи се аутобуска линија са ознаком 6А. Траса линије је Устаничка – Булевар краља Александра – Рузвелтова – Краљице Марије – Булевар краља Александра и даље ка Устаничкој улици. Аутобуси са линија 6А саобраћаће трамвајском баштицом и користиће постојећа стајалишта трамвајских линија. Биће укинуто стајалиште „Вуков споменик” у смеру ка Устаничкој улици. Излазно-полазно стајалиште за линију 6А, код Вуковог споменика, биће у Улици краљице Марије, у терминусу са линијама 27Л и 32, а на терминусу „Устаничка” користиће трамвајску окретницу.
 
Uzegli Zejtin":aovz126m je napisao(la):
Само да га не прелепе рекламама преко стакала као тролејбусе.:blah:
А затим излепе налепнице са упутством за коришћење аутомата на горњи део шоферке и ставе фарове од Југића.
 
pa moguce je da ce se to desiti ali tek posto nasi vandali uniste kamere, pokvare vrata i razlupaju sedista...da vise pazimo vozila manje bi iimprovizacija bilo
vec u novembru to vise nece biti onaj tramvaj iz septembra
 
Zaboravili ste novine na šoferku i staklo vozačeve kabine. Nekada ste i u Katicama mogli da gledate napred, jer kabina nije bila izlepljena novinama ili staklo prefarbano.

Evo, iz Tesne kože
kartak.png


http://www.youtube.com/watch?v=-oPu26vg_N4#t=3m14s
 
jel to drug pantic? zaboravio devize u tranvaju :laugh:
 
И електронски поништавачи карата - са исписаним подацима о вожњи на самој карти. Више напредни у 1988 него у 2011. Шта рећи, а не заплакати ...
 
99 (2 neispravna) ČKD-KT4 1980-1990.
30 (2 neispravna) potpuno modernizovana ČKD-KT4 2002. godine (Goša/Inekon)
20 (3 neispravna) ČKD-KT4M 1996-1997.

Ukupno: 149 (142 u voznom stanju) - ČKD-KT4 (Katica)

1 ČKD-T4D (Halle, poklon)

Švajcarci:

1 SWP Be 4/4 (mali švajcarac) 1958

30 (3 neispravna) Duewag Be 4/6 1967-1972.

=181 tramvaj, od kojih 171 u voznom stanju.

Prikolice, 29 komada 1957-1967.

Podaci preuzeti sa:
http://gspbeograd.net/viewtopic.php?f=12&t=28

Po dolasku 2002. iz Goše:
picture9um1zv4.jpg
 
Sa GSP foruma...Uzas ljudi :notok:

"mihajlo"":1qo07aya je napisao(la):
Овако стоје ствари. Нимало добре.
Мада, искрен да будем, нисам ни очекивао да ће све проћи како треба.

При истовару са камиона на шине, дошло је до малих оштећења на трамвају.
А после је и сам трамвај на путу за халу, сјебао (ако дозволите) најбитнију скретницу у Депоу.
Још се нешто догодило после тога, али за то већ немам проверене информације.

Такође, изгледа да ће он ипак саобраћати на линијама 2 и 7.
У почетку ће се тестирати на пругама: Нови Београд, Калемегдан, Дорћол и булевар.

Наравно, ту мукама и проблемима није крај.
Најгоре од свега тек следи...

Булевар, на потезу од Вуковог споменика до Устаничке, ће се морати наново радити.
И не само он, него и цео потез од Вуковог споменика до закључно са Дорћолом, и Карађорђева.
А све то треба одрадити што пре и што брже, како би тај трамвај могао уопште да саобраћа.

Тако да је тај лепотан донео више муке, него уживања у њему.
 
Bez detaljnijih informacija je dalja diskusija besmislena... Sad će euforiju da zameni zaprepašćenje, pa pljuvanje itd itd, a ne znamo šta se tačno dešava :)
 
Наравно, ту мукама и проблемима није крај.
Најгоре од свега тек следи...

Булевар, на потезу од Вуковог споменика до Устаничке, ће се морати наново радити.
И не само он, него и цео потез од Вуковог споменика до закључно са Дорћолом, и Карађорђева.
А све то треба одрадити што пре и што брже, како би тај трамвај могао уопште да саобраћа.


хмм...Зашто нисам толико ни изненађен?:/
 
Nije svemirski limenko kriv,
krivi su oni koj su rekostrukciju pruge dozvolili u duhu 20 veka
Svemirko je vozilo 21 veka :p
 
Ne znam zašto bi ponovo morali raditi rekonstrukciju. Sačekajmo potvređene informacije u vezi sa tim. Što se istovara tiče, ako je oštećen to je krivica CAF-a i sve je pod garancijom.
 
Ovo za Bulevar mi zvuci kao lupetanje. Da nije dobro uradjeno, ne bi ni katice, ni svajcarci mogli da saobracaju. Ista firma je radila i Resavsku, a nju ne pominju kao problem.

Mislim da se neko mnooogo zaneo u pljuvanju.
 
Treba biti oprezan sa spekulacijama. Ne verujem da Bulevar treba opet da se radi, pa rekonstrukcija je i obavljena kako bi novi tramvaji mogli da saobracaju. A za Karadjordjevu i Dorcol vec znamo da treba da se rade, sta je tu zapravo novo!? U krajnjem, ako tramvaj ne moze na Bulevar, menja se tramvaj, a ne Bulevar, tj. ne kolje se tele zbog kilo mesa, zar ne!? Tramvaj se pravi prema gradu, a ne grad prema tramvaju :)
 
па зато је и овај овде на тест вожњи. да виде шта не ваља, па да промене у наредним, зар не?
 
Pa ovo mi deluje na cist politicki potez. Daj povod da nesto ne valja kako bi imali po cemu da pljuju u predizbornim kampanjama.

Ja koliko sam shvatio probni tramvaj zato i sluzi, kako bi se testirao da li zadovoljava sve uslove saobracaju u beogradu, sto rekoste netrebaju sine da se prilagodjavaju tramvaju nego tramvaj sinama, ako katice svuda mogu da prodju onda i novi tramvaju moraju proci gde i katice, ako postoji negde problem onda je do CAFa da taj problem popravi, jer je od njih trazeno da projektuju tramvaj za Beogradske uslove.
 
Не знам људи, ја лично мислим, да је у Београду веома мало растојање између шина (нарочито после реконструкције Булевара ми је то доста упало у очи) и пошто је овај нови трамвај нешто шири од Катица (ако се не варам), могао би да се судари са трамом, који иде у супротном смеру, или са бандером. А можда и лупетам ко блесав, али ја мислим, да је проблем у овоме, што се тиче новог дела Булевара. А што се тиче старих шина уопштено, тамо ће сигурно проблем представљати или опет те бандере успособљене само на Катице и ништа друго, или растојање од паркинга (кола), или пак сам катастрофалан квалитет самих шина. Биће ово изгледа зај*****, а ја Михајловим информацијама верујем, јер долазе из прве руке.
 
Ovo rece covek sa gsp foruma.

Inace,nigde nema obavestenja da ne rade tramvaji od vuka do ustanicke,totalni haos je u Bulevaru.Brdo ljudi ceka po stanicama,a nigde obavestenja,a vozaci 6a staju gde im se cefne

I raspala se stanica tramvaja kod Orla,u smislu da se odvalilo 3-4 onih delova i stoje tako izrdjali na gomili a uskoro ce i ostatak,nazalost nisam uslikao jer mi se ispraznila baterija.
 
Što se tiče novog tramvaja, zaista je, ako je ovo tačno, kriv proizvođać, on je mogao da odbije proizvodnju tramvaja ako nije mogao da ispuni uslove za Bgd. Sve troškove izmena projekata snosiće sami.
 
Je li tačno da novi tramvaj ne može da skrene iz bulevara u Beogradsku i u Resavsku, jer je previše oštar zaokret, a on nema harmoniku i predugačak je u odnosu na stare? Ako je tako, možda to objašnjava što ono gore kopaju kod Cvetka zbog čega ne idu tramvaji do Ustaničke... Ima li neko više informacij o tome da li će se sada možda izmeštati šine da se napravi veći luk kod Resavske ili će se raditi korekcije na tramvajima...?
 
Vrh