Неко ко ради на производњи Сименс трамваја у Крагујевцу каже да су одличног квалитета, удобни и брзи. Волео бих кад би се они појавили на улицама Београда и да се реновирају ови Чехословачки и Швајцарски. То било супер кад би се обестинило! Чак су се Шкодини трамваји показали успешнијим и радиће преправке, и измене на захтев купца, што је супер, али с обзиром да Гангула највише диригује, бојим се да ће то тешко ићи. Ево како Шкодини трамваји изгледају. Лепши су и модернији од Шпанских 100 пута.Hitachi
Tramvaj iz Kragujevca u službi u Beogradu je stari i dobro poznat ali nedostižan san. Nešto kao javni gradski prevoz od Beograda do do Pančeva. Ili proširenje Žičke. Ili npr Zrenjanin sa ispravnim vodovodom. Tako blizu ali tako daleko, jer nema mozga.
Imali smo čak Montipajtonovske fotografije Simens tramvaja iz Kragujevca u tranzitu kroz Beograd na putu ka Evropi. I dok naši radnici ovde prave i šalju te tramvaje za Evropu, mi ćemo da pazarimo NN marke sa svetskih buvljaka i viškova iz Čengdua, Anadolije i Bangalora.
Gde prestaje logika, tu počinje Srbija.
Veći broj tramvaja povećava šansu da bar deo njih bude nešto normalno, a ne samo turske kante. Nije njima problem da uzimaju od razlicitih proizvođača, da zadovolje više strane. Primer su paralelne nabavke CRRC i Stadler vozova.
Štaa ? Hoće da sakate dvojku ? Šta je sada spopalo bolesnike, pa i da Pariska bude pešačka zona u okviru nje se može uraditi tramvajska pruga kao u Ilici, putnici dvojke koji se voze unutrašnjim krugom uglavnom i žele da stignu do Knez Mihajlove i Kalemegdana, ko će to putovati do Donjeg Grada? Tamo je samo Linijski Park i tranzit za kamione. I posle Vesića - Šapić, iste rušilačke fiks ideje.Evo, najavio je i prekidanje kruga dvojke. Moći će i sa manje tramvaja da se zakrpe, sotone.
Bićemo srećni ako posle Vučićevog režima Pančevo ostane u Srbiji, tj. ako nam ne nikne novi integrisani prelaz Jarinje na Pančevačkom ili Tamiškom Mostu, koji će otvoriti predsednik druge Antisrpske Ljiste u institucijama Republike Vojvodine u liku Jovanova, Malovića ili Gojkovićke. Umesto Nikolićevog obećanog kanala Morava-Vardar ,to im je bio prvi kapitalni građevinski projekat koji su realizovali odmah po svom dovođenju na vlast 2012. A da BG Voz stigne do Pančeva ili da za Beograd nabave tramvaje iz kragujevačke fabrike, ne verujem da imaju namere. Tu bi im bio mršav plen od ugrađivanja u tender, a batina firma Pantransport bi bila glavni gubitnik ako bi Pančevo dobilo železnički prevoz uporediv sa gradovima duž novosadske brze pruge.Hitachi
Tramvaj iz Kragujevca u službi u Beogradu je stari i dobro poznat ali nedostižan san. Nešto kao javni gradski prevoz od Beograda do do Pančeva. Ili proširenje Žičke. Ili npr Zrenjanin sa ispravnim vodovodom. Tako blizu ali tako daleko, jer nema mozga.
Imali smo čak Montipajtonovske fotografije Simens tramvaja iz Kragujevca u tranzitu kroz Beograd na putu ka Evropi. I dok naši radnici ovde prave i šalju te tramvaje za Evropu, mi ćemo da pazarimo NN marke sa svetskih buvljaka i viškova iz Čengdua, Anadolije i Bangalora.
Gde prestaje logika, tu počinje Srbija.
Gospode bože.
Биће трипут горе него пре. Боље би било средити саобраћајну инфраструктуру, и порушити бесправну градњу. Такође је неко предложио да расели половина ових дођоша из Београда назад у Србију и њене градове, и да се поново покрене индустрија из времена СФРЈ. Кад су сви градови имале своје фабрике, фирме и предузећа, није био толики прилив дођоша, и мало аутомобила је било на улицама Београда. Данас их се толико населило да не можеш иглу да сместиш. а камоли да паркираш ауто. Србија се претворила у Америку чије ставновништво се свело на неколико повећих градова, док унутрашњост зјапи празна. (Читај пљачкање и дивљачка приватизација индустрије, и економска ликвидација.) Исто тако је у Америци. Унутрашњост зврји празна, јер је њена индустрија у тим градовима опељешена, а велики градови су пренасељени и пребукирани јер се становиштво из ње слива свакодневно. Докле ће да се праве грешке?Evo, najavio je i prekidanje kruga dvojke. Moći će i sa manje tramvaja da se zakrpe, sotone.
A uklanjanje vozila sa Trga republike i Studentskog trga?ovo za uklanjanje tramvaja oko Kalemgdana je u rangu sa Boldrikom iz Crne Guje i njegovim čuvenim “imam lukav plan”. Uklonimo tramvaj kojim gomila ljudi dolazi na Kalemegdan, onda će svima biti teško da se iz Pristaništa ili od Beka penju uzbrdo, onda će ideja gondole, uspinjače, lifta (šta god ili sve zajedno) postati sasvim prihvatljiva svima.
Nego zar pre samo dve godine nisu filozofirali o tramvajima duž Kralja Milana, pa jedna linija valjda beše predviđena i da se spoji sa prugom na Kalemegdanu, a sad plan da se ukine ta ista pruga na Kalemegdanu. To dovoljno govori i o prethodnim i o sadašnjim planovima - to ne postoji, strateški plan tramvajske mreže ne postoji, postoje samo ad-hoc izbačene nebuloze iz nečije glave, od kojih neke, nesretno, pretoče u delo.
Treba im zabraniti da dok ne završe liniju trojke ukidaju i prugu preko Savskog mosta, a kamoli ovu preko Kalemegdana.
Meni se čini kako su krenuli da niti će napraviti suvislu metro liniju (da se razumemo neće napraviti nikakvu - pa ni nakaradnu, a kamoli suvislu), a još će i tramvaje poukidati.
To je odavno jasno, u svakom mogućem pogledu.A ovo ako stvarno imaju plan da uklone tramvaj iz Pariske ulice, definitivno imamo posla sa kompletnim debilima.
Uskoro neće ni biti tramvaja, samo krš turski (eventualno kineski) solo dizel busevi sa nakačenim A na brojku, da nas podseća na neka lepša vremena...Nastavlja se devastiranje šinskog prevoza u Beogradu. Umesto da danas gledamo tram kroz Bulevar Zorana Ðinðića ili Višnjičku mi ćemo imati Drop off ili Shuttle buseve
Vesara fantazira da ćemo se 2030. većinom voziti šinskim prevozom po gradu. Možda i hoćemo, ako ijedan šinski sistem preživi njihov lopovluk i bahatost, i tramvaj i BG Voz, i ako do tada izgrade jedno 5 linija metroa, a ne jednu ili dve za koje takođe manijakalno lažu da će ih napraviti.Nastavlja se devastiranje šinskog prevoza u Beogradu. Umesto da danas gledamo tram kroz Bulevar Zorana Ðinðića ili Višnjičku mi ćemo imati Drop off ili Shuttle buseve Uz X dodatih traka koje prave još veću gužvu. Elem..šta bi sa predlogom za tunel na ovom prostoru u Pariskoj? I sa trgom iznad. Skupo?
Mada mi nije jasno ni za ove u Karađorđevoj što stoje u koloni svaki dan otkako je zatvorena Pop Lukina, parkiraj se negde i uzmi prevoz, već kada ne ide..
Ne vozim po Bg-u pa možda imam iskrivljen stavove, šta ja znam.