Šta je novo?

Tramvaji

та деоница је идеална за укповање, од неких 100 метара пре раскрснице БММ и АФБ, до неких 30так метара после раскрснице АФБ и ЈГ, дође око 800 метара тунела, што може брзо и јефтино да се уради cut and cover методом, са укопаним стајалиштем ЖСНБГ
 
Bila je pre nekih godinu, godinu i po dana priča da će na nivou celog grada da uvedu semafore kakav je kod Veterinarskog fakulteta, da bi tramvaji nesmetano prolazili. Ne znam da li su odustali od toga.
 
@DzonTravolta

Без темељне реорганизације трамвајских линија, која у случају Београда подразумева и обимну доградњу мреже, као и без знатног кадровског и стручног јачања састава трамвајске компоненте ГСП, то је немогуће.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488854#p488854:10ykro50 je napisao(la):
JohnnyLee » 02 Nov 2017 02:19 pm[/url]":10ykro50]та деоница је идеална за укповање, од неких 100 метара пре раскрснице БММ и АФБ, до неких 30так метара после раскрснице АФБ и ЈГ, дође око 800 метара тунела, што може брзо и јефтино да се уради cut and cover методом, са укопаним стајалиштем ЖСНБГ

Да, да и да! Нека је скупо, ту ће бити главна аутобуска и железничка станица, и суштинско подизање квалитета јавног превоза је ургентна ствар.
 
Да, заборавио сам. Сви подаци мојих истраживања остадоше у Београду, па зато ни не могу све да излистам.
 
Беше требале у Гошу да иду, а онда сад оде у стечај?
 
Ја сам се надао да ће Кате ствано отићи на ремонт ал колико видим ништа од тога .
 
Da li potencijalni remont Katica podrazumeva i neki vid modernizacije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489918#p489918:3mqsogsv je napisao(la):
mvbg1 » Pon Nov 06, 2017 6:33 pm[/url]":3mqsogsv]Da li potencijalni remont Katica podrazumeva i neki vid modernizacije?
Da rekli su da ce ugraditi klime .
 
Bolje bi bilo da se raspiše tender za nove tramvaje, a ne da se bacaju pare na remont.
Katice su ok ali one su svoje odvozale. Treba nam moderni vozni park, ali to neće biti u skorije vreme dok se ne sredi potez od hipodroma do kneževca, od vuka do beka.
Kate bi trebalo ostaviti kada se sve rekonstruiše da budu samo ostavljene za liniju 2.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491164#p491164:18e70oh5 je napisao(la):
Cuburac93 » Pet Nov 10, 2017 7:20 pm[/url]":18e70oh5]Bolje bi bilo da se raspiše tender za nove tramvaje, a ne da se bacaju pare na remont.
Katice su ok ali one su svoje odvozale. Treba nam moderni vozni park, ali to neće biti u skorije vreme dok se ne sredi potez od hipodroma do kneževca, od vuka do beka.
Kate bi trebalo ostaviti kada se sve rekonstruiše da budu samo ostavljene za liniju 2.
Evo ja bi reko da su mi katice i svajcarci deset puta i udobniji i brzi i lepsi od spanaca a i jaci su tramvaji i zahvalniji za odrzavanje pogotovo za nase uslove.Po meni nema nikakve potrebe za nabavkom novih tramvaja,nek se kate remontuju mogu da se remontuju da bude ko nove nek se doda klima i odlicno.Evo naprimer pogledaj ovaj zadnji kontigent svajcaraca koje smo dobili iz Bazela ko novi su,odlicni tramvaji deset puta bolji od spanaca,pogotovo one raketice sto voze na 11.Naravno treba znati cuvati tramvaje i odrzavati ih na pravi nacin sto kod nas u gspu nazalost nije slucaj.
 
Ти донирани швајцарци су притом старији од Катица. Треба да се угледамо.на швајцарце по многим стварима, пре свега техничкој култури.
 
Ne samo tehničkoj , već generalno kulturi održavanja. To nam manjka.
 
Gsp vec radi nabudzivanje spanaca vidi se spolja skoro svi su vec dobili detalj plus skida se platno sa sjedista ali ni tu plastiku ne odrzavaju
 
Једва чекам да се провозам шпанцем на 9ки :gobb:
 
Da li ima potrebe za tako nečim , obzirom na red vožnje , ili je možda u planu da je pojačaju?
 
Bas da vidim kaf na 14 kod pravnog na stajalistu ka slaviji tesko
 
Ili će "okrnjiti" neke linije na kojima saobraća samo "CAF" (npr. 13).
Videćemo.
 
Vrh