Šta je novo?

Tramvaji

Данас између 9 и 10 на НБ трамваји знатно боље функционисали од аутобуса. Шпанци возе, не знам шта би с оним да не могу по снегу...
 
Pre svega tramvajima treba infrastruktura. Da se naprave dodatni koloseci na mestima u gradu, gde se narusava interval i pouzdanost. Glavno od tih mestaz je Bulevar prema Ustanickoj na uglu sa Ruzveltovom. Jos jedno od kriticnijh mesta je Pravni fakultet sa svih strana fali koloseci. Takodje, treba i dodatni kolosek na samom dnu kod Postanske Stedionice, kako 12 tramvaj, ne bi kruzio preko Dorcola, nego nastavljao pravo. Deluje malo komplikovano, ali bi se moglo srediti uz maaaalo dobre volje i novca... Svima bi znacilo...
 
Неопходан је и трећи колосек у Миланковићевом булевару, на раскрсници са А-Ф. борбе.
 
Не верујем ја у то. Да могу да га среде, средили би га. Има ту још важних праваца да се испоштује. Поготову у Србији, најбоља решења су - грађевинска: додаш колосек у дужини од неколико десетина метара и готово.
 
Прођох вечерас око 20:30 поред колоне трамваја код ЖСТ Нови Београд, изгледа застој неки..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427449#p427449:b16m6s0g je napisao(la):
Пантограф » Сре Јан 11, 2017 4:36 pm[/url]":b16m6s0g]Неопходан је и трећи колосек у Миланковићевом булевару, на раскрсници са А-Ф. борбе.
Сагласио бих се са Пантографом, поготово ако се једна од линија пусти поред Вера у Ђорђа Станојевића.
Сада када тим краком иду само трамваји који се повлаче из саобраћаја, зна да се око 08:30 направи колона трамваја од Антифашистичке борбе до Милентија Поповића, те би одвојени краци за право и лево значајно убрзали проток кроз раскрсницу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427660#p427660:1nz56g0y je napisao(la):
Čika Brana » January 12th, 2017, 2:30 pm[/url]":1nz56g0y]Сада када тим краком иду само трамваји који се повлаче из саобраћаја, зна да се око 08:30 направи колона трамваја од Антифашистичке борбе до Милентија Поповића, те би одвојени краци за право и лево значајно убрзали проток кроз раскрсницу.
Kao što je slučaj kod BAS - a.
 
има више места где треба уводити трећи колосек (Правни, Ресавска/Немањина, ГЖС)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427449#p427449:l6d7iggn je napisao(la):
Пантограф » Sre Jan 11, 2017 4:36 pm[/url]":l6d7iggn]Неопходан је и трећи колосек у Миланковићевом булевару, на раскрсници са А-Ф. борбе.
Ovu raskrsnicu samo kruzni tok moze da izleci.
 
Не знам има ли места. У сваком случају, биће (много) мање кола кад се отвори продужетак УМП-а.
 
Slazem se, cela guzva je zbog novog mosta i nedostajuceg nastavka. Opet ostaju 4 intenzivna leva skretanja + trokraka pruga. Tu bi kruzni tok najvise i pogodovao tramvaju. Ta tri semafora, između mil popovica i jur gagarina, su zali boze. To tramvaj dok prođe, 95 je kod piramide ili usca sa dr strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427703#p427703:2d9htda6 je napisao(la):
hiavata » Чет Јан 12, 2017 4:07 pm[/url]":2d9htda6]Kako u praksi funkcionise taj treci kolosek?

Kao на раскрсници Карађорђеве и пута за Стари мост, имају два десна колосека oд којих је један за скретање а други за настављање право, тако да двојка не блокира 7, 9 и 13 који скрећу лево ка мосту, а ни оне не блокирају двојку да настави право. Фактички нешто као трака за престројавање. И чуди ме да слично решење није примењено на више места у граду (можда и грешим).
 
Ne grešiš , jedino još na okretnicama postoji tako nešto , i to samo na Banjici (od završetka rekonstrukcije) i Blok 45 , gde postoje po dva koloseka , tako da linije ne guše jedna drugu , poput situacije na Ustaničkoj. Nešto nalik na treći kolosek postoji na Autokomandi , gde je ostao kružni prsten kao što je bilo i pre rekonstrukcije , a po kolosek dodat po sredini kružnog toka.
 
Ima i na Brdu dva koloseka na okretnici. Na Ustanickoj je uzas zivi, ne znam zasto ne srede tu okretnicu, da stave 2 koloseka nekako.
 
Ali zato na brdu postoji jedno parče koje je jednokolosečno , a nije u sklopu okretnice , i služi za ulazak i izlazak iz okretnice , što se u zimskim uslovima pokazalo kao loše rešenje (svake zime se zaledi skretnica) , pa tramvaji moraju da se skraćuju.
 
solecar":2devm6hi je napisao(la):
Ali zato na brdu postoji jedno parče koje je jednokolosečno , a nije u sklopu okretnice , i služi za ulazak i izlazak iz okretnice , što se u zimskim uslovima pokazalo kao loše rešenje (svake zime se zaledi skretnica) , pa tramvaji moraju da se skraćuju.

Moracu da kritikujem strica on je radio na tom projektu :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sricu poruci da je onasio skroz na bb potpuno bespotrebna idiotska jednokolosjecna dionica
 
Koliko je razumljivo zašto na Ustaničkoj ima jedan kolosek zbog manjka mesta na postojećoj okretnici, toliko je nerazumljivo zašto ua B. Brdu umesto normalne dvokolosečne deonice postoji parking za autombile. Mene bi bilo sramota da se potpišem na taj projekat majkemi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427918#p427918:1vkrtqf4 je napisao(la):
Biciklistkinja » Pet Jan 13, 2017 10:15 pm[/url]":1vkrtqf4]Koliko je razumljivo zašto na Ustaničkoj ima jedan kolosek zbog manjka mesta na postojećoj okretnici, toliko je nerazumljivo zašto ua B. Brdu umesto normalne dvokolosečne deonice postoji parking za autombile. Mene bi bilo sramota da se potpišem na taj projekat majkemi.

Na ustanickoj ima mesta za dva koloseka, ali bi pocetna st morala da ide preko puta, posle semafora.
 
Нема потребе за тим. На окретници трамваји не јурцају и није опасно прећи шине до другог колосека који би ваљда био продужетак овог помоћног
 
A gde bi njega spojio sa postojećim kolosekom , kada je okretnica širena zbog CAF - a , kojem je bio potreban veći radijus da bi okrenuo? Osim da produži ka MML i VML , ne vidim kako bi mogao drukčije da se iskoristi. Jedino rešenje bi bilo da se , ili ruši deo TC - a ili kuće preko puta , pa da se postavi potpuno novi kolosek. U slučaju rušenja kuća , tu bi se ubacila još jedna traka za saobraćaj.
 
Kako zivim tu na 100 metara od okretnice, svaki dan gledam kako je u spicu ludnica pogotovo popodne kada po 10 minuta ide recimo 309 od okretnice do stanice koja je odmah tu, pa jos skretanje 308 iz Ustanicke napravi haos. i 50 umesto da ljude ostave na stanici 308 koja je na 30 metara od okretnice, on stane u srednju traku i ceka 10 minuta dok se ne rascisti guzva i popne se da skrene jer semafor na raskrsnici drzi jako dugo...
 
Vrh