-Француска + Жоржа Клемансоа скроз доле до Дунавске којом би исто провукао трамвај целом дужином о д окретнице испод Панчевца до окретнице Беко;
-Васина - само до Студентског трга, за двосмерне трамваје, Узун Мирковом не;
-Краља Милана - жутом траком;
-Николе Пашића - у продужетку пруге из БКА, ка булевару десном траком, од БКА ка Теразијама додати једну траку за трамвајску баштицу на рачун трга;
-Дечанска - без трамваја;
-Трг републике - из Коларчеве са Теразија жутом траком, ако нема пруге у Француској и БДС, онда мора окретница код дома војске са пресецањем парка испред Стакленца колосеком из смера Коларчеве , лук ка Француској и натраг на месту тротоара краја Француске до раскрснице опет до осе Коларчеве,
А ако је БДС проширен на сужењу, онда без окретнице на тргу;
-Деспота Стефана - ако се прошири онда целом дужином у жутој траци скроз до Вишњичке, и даље низ Вишњичку до Роспи Ћуприје, опционо размислити о трамвају уз Миријецски булевар и о краку ка Ади Хуји;
-Призренска - асиметрично у односу на друмски саобраћај, најбоље оба колосека истом страном, најбоље на рачун паркинг места дуж улице, код Москве уклапање са пругом на Теразијама;
-Бранкова и Зелени венац - дуж жутих трака, дестимулација аутомобилског саобраћаја тим правцем, пред Теразијски тунел скретање оба колосека у Призренску, последично, заједно са ширењем трамваја у БКА и на НБГ и у Земуну дуж свих уздужних булевара, претварање 15 и 16 у трамвај, и прекрајање многих аутобуских линија.
Стајање трамваја се превенира озбиљним руковођењем саобраћаја и одржавањем целог система, без тога боље да заборавимо и на метро.