Šta je novo?

Tramvaji

Kakve to ima veze?
Ne verujem da ima ikakave veze sa samim lomljenjem pantografa, svejedno je i da je skroz na kraju.
Ali postoji potencijalno drugi problem - ako se ne varam i BG koristi tehnologiju okretanja skretnica preko kontakta na gornjem vodu, a koji aktivira pantograf.
Ti kontakti su na određenoj udaljenosti ispred skretnica, ako je pantograf previše unazad postavljen onda bi se moglo desiti da prednje postolje bude već preblizu jezičku skretnice. Ali ne verujem da su kontakti skretnica baš tako jako blizu da bi pomeranje pantografa bilo baš problematično. To može da bude problem samo ako ima nekoliko skretnica na malom razmaku (kad npr. postoji raskrsnica gde šine idu i u pravac i u levo i u desno, pa su onda skretnice jednostavno jako blizu jedna iza druge - a mislim da u BG nema nijedno.).
 
нешто старо, само мало преправљено

tramvaj.jpg
 
Informer javlja da je u GSP stigao prvi novi tramvaj od 25.
Da li je istina?
 
Indeed

Evo odavde, ima par slika i video

 
Ako nešto na kraju bude od novog tendera za 100 tramvaja, ovo bi možda bila idealna kombinacija. Naravno, ne očekujem od vladajućih bolesnika da se za to odluče, samo kažem šta bih ja pazario da se pitam.

Od ukupno 100 vozila:

70 da budu trodelni niskopodni Škoda 15T za linije 5, 6 ,10, kao i za ozbiljno pojačanje linije 14, eventualni povratak trojke i možda uvođenje potpuno novih tramvajskih linija do Rospi Ćuprije, Studentskog Grada, Zemunskog Keja, mada od toga teško da će biti nešto dok su na vlasti Gangula i naprdni kartel. 60+ pristiglih i remontovanih Bozankaja, CAF-ova, sparenih Katica i Divaga sa prikolicom bi trebalo biti dovoljno da 100% drži linije 7, 9, 12 kao i deo polazaka na 14 i 13.


Riga,_Škoda_15T.jpg


Preostalih 30 komada mogu biti i kratke Astre za ozloglašenu Dvojku, pojačanje linije 11 i hipotetička nova linija koja bi išla recimo od Rospi Ćuprije do Vidikovca ili čak zapadnog Petlovog Brda uz magistralu, ali nekom novoizgrađenom LRT estakadom od Karađorđevog Parka, preko Prokopa i KCS-a do Sajma i dalje Čukaricom do terminusa. Naravno, samo ako bi se mreža tuda proširila i ako bi tender pružio mogućnost da više od jednog ponuđača pobedi. Čukarička linija bi mogla biti Astra u sinhronu. To rešenje bi donekle kompenzovalo nepovezanost glavne železničke stanice prvom linijom metroa.
.
Galati-Tram13.jpg
 
Poslednja izmena:
Vrh