Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Na ovo mesto sam i pomislio, jedino ovde moze.
Trebace gradu jos jedno 2-3 ovakva UMPa u bliskoj buducnosti i to se na primeru ovog pokazalo kao veoma korisna stvar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493867#p493867:3ut8uilg je napisao(la):
astrodule » 19 Nov 2017 12:34 pm[/url]":3ut8uilg]...
NIS se baš lepo širi po NBG. Prvo su sredili onu u Džona Kenedija (dobro, ona je na teritoriji Zemuna), pa onda Tošin Bunar i uskoro na UMP-u.
OFF - To je deo NBG, Zemun se prostire dalje od "Prve pruge"...
 
Nis ce sa ovom novom lokacijom na UMPu dijagonalno od Petrolove nove pumpe kao i sa BS Blok 45 pokriti odlicno Novi Beograd, koji je bio najveca mana njihove pokrivenosti Beograda.

U celoj Srbiji maloprodajni share Nisa je 43%, a mislim da na Novom Beogradu nisu imali ni 30% do sredine 2017god
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493952#p493952:61ek4nkj je napisao(la):
relja » Yesterday, 17:46[/url]":61ek4nkj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493867#p493867:61ek4nkj je napisao(la):
astrodule » 19 Nov 2017 12:34 pm[/url]":61ek4nkj]...
NIS se baš lepo širi po NBG. Prvo su sredili onu u Džona Kenedija (dobro, ona je na teritoriji Zemuna), pa onda Tošin Bunar i uskoro na UMP-u.
OFF - To je deo NBG, Zemun se prostire dalje od "Prve pruge"...

Off na off :)

Pa i nije. Ovo je granica po GeoSrbija portalu.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493828#p493828:2r86nwrh je napisao(la):
relja » Ned Nov 19, 2017 12:09 pm[/url]":2r86nwrh]
Pumpa u 63. bloku opet ne radi, ovo je već 3-4 zakupac koji je prestao da je koristi.

Ta pumpa je u vlasništvu Vuk petrola, koji je izgubio licencu za promet naftnih derivata (vlasnik je osuđen pravosnažno za svojevremeni šverc, što povlači gubitak licence). Onda je pokušano da se cela firma prenese na Energožupu, u kojoj predmetni "biznismen" nema formalno vlasništvo iako ima presudan uticaj, kako bi mogla da nastavi rad.

Cela mahinacija na nekom koraku nije uspela... što je, u suštini, dobro.
 
Ma sa tom pumpom je gotovo zauvek, ne moze da opstane ona u JG pored Omva, Eko i sada Nisa - inace je odavno trend da zbog mahinacija sa namesavanjem i losim kvalitetom goriva, potrosaci izbegavaju privatne pumpe. Nis je tako i digao puno uceshce na maloprodajnom trzistu Srbije , doduse i zbog skupe i obimne rekonstrukcije Rafinerije Pancevo koja sada (tj od 2013god) ima vrhunski kvalitet i benzina i dizela. (posle zavrsetka investicije 300mil eur u duboku Preradu 2019god dizel ce imati jos dodatno smanjen udeo sumpora, na mnogostruko nisi udeo ppm od granicnog)
 
@Astrodule
vidiš, ja sam zbog slične mape na jednom drugom sajtu mislio da je sve to NBG.

@sev
Hvala za info.

Jedni pravi problem koji ja mogu da predvidim sa novom NISovom pumpom u Jurija Gagarina je što će se povećati broj nepropisnih polukružnih okretanja kod AC Stojanović.
 
Sori na ofu, imate li fotke građevinske table treće NIS-ove pumpe koja se gradi ili je skoro izgrađena? Mislim na onu koja nije u bloku 45 već onu treću?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493737#p493737:207e75zj je napisao(la):
dane bezanija » 18 Нов 2017 11:03 pm[/url]":207e75zj]Ma ne Gago. Taman posla da se odnosi na tebe...nema ni veze. Pogledaj pazljivo ko je pisao pre i posle mene i samo ce ti se reci. Inace, mogu da kazem da saobracaj od raskrsnice vojvodjanske i nehruove u smeru ka zemunu nikad veci u poslednjih par godina sa tendencijom dnevnog rasta bukvalno a da ne pricam o TB u delu nove raskrsnice. Prosto objasnjenje samom sebi mogu da dam da se enormno povecao br vozila koje koriste ovaj pravac. Ja ocekujem iscrpniju analizu od Gage o svemu jer ipak je ovde vise prisutan. Sta ce biti onda u narednim god kad postojeca infrastruktura bude preopterecana a ne bude prostora za njeno dodatno povecanje??? To je neminovno. Unutrasnjost se smanjuje a bg nazalost povecava. Molim Gagu za neki novi podatak o broju vozila na potezu nikole dobrovica,bulevar heroja sa kosara kao prvi pravac a zatim TB u oba smera,pre i posle svih radova ako je nekako moguce.

Za ovih tridesetak godina, ne pamtim da je veća gužva bila "na skveru" kod Studenjaka, tj. "Džakarte". Mislim da su direktni uzroci toga: preusmerenje teretnog saobraćaja na Novosadski put i Pupinov most, kao i otvaranje velikog broja firmi u industrijskoj zoni na potezu Galenika-Batajnica što je dovelo do maltene celodnevnog kolapsa kod Zmaja, značajan porast broja vozila koja idu ka zemunskom Gornjem i Novom gradu koristeći isključenje sa auto-puta posle isključenja za B.Kosu, usled čega se stvara ogromno zakrčenje i na tom izlazu. Usled svega toga, veliki broj ljudi "silazi" na T.bunar pa produžavaju ka Zemunu, ili se penju starim auto-putem ka KBC B.Kosa. U produžetku ulice Partizanske avijacije, iznad punkta Gradske čistoće, ostavljeno je proširenje za izgradnju bulevara ka Zemunu, preko Izletničkog puta, ali izgleda da to gradskim ocima ne pada na pamet. Pogotovo ne sad, kada prave ogromnu zgradu prekoputa rasadnika Gradskog zelenila na potezu od a-puta do Doma penzionera.
 
LIDL se priključuje na postojeću kanalizaciju, verovatno kišnu.
Ali, ovo je samo još jedan dokaz da je Zemunska usko grlo i tek će postati kada se izgradi SAVADA3 i kada krene ( a najavljuju ) izgradnja stambeno poslovnog naselja na mestu FOB-a i IMT-a. Postojeća saobraćajna infrastruktura teško da može da izdrži i sadašnji, a kamoli predviđeni novi broj stanovnika i automobila.
 
Pa zar ne mislis da je logicno da ce se i infrastruktura prilagoditi novoj situaciji kad sve bude krenulo da se gradi. Naravno da ce se raditi i prosirenje infrastrukture.
 
Tošin bunar / Zemunska / Vojvođanska potez ne verujem da će se širiti.

Koliko sam shvatio dobijamo samo jednu novu saobraćajnucu između Zemunske i Omladinskih brigada.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Dovoljno je pogledati kako sada izgleda potez ŽS Tošin bunar-Zemunska od kada je puštena nova saobraćajnica ka Mostu na Adi, a ceo kompleks IMT-a i lokacije za Savadu 3 sada je praktično pust. Kako li će izgledati kada budućih nekoliko hiljada novih stanovnika krenu na posao ili školu. Kažu gradi se kompleks za 10 hiljada ljudi... i nije sporno što će tu biti izgrađene nove zgrade, već što postojeća saobraćajna infrastruktura to ne može da isprati. NBG blokovi su opštem haosu i ne nazire se rešenje za parkiranje npr... A što reče Astrodule, u najavi je samo jedan link ka Oml.bigada
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495186#p495186:3m6ru6hg je napisao(la):
astrodule » 23 Нов 2017 03:30 pm[/url]":3m6ru6hg]Koji radovi? Šta se radi Kolovoz?

@Дуле, ево две слике које је поставио @БЛ3ипсилон4 на теми о Лидлу

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494828#p494828:3m6ru6hg je napisao(la):
bl3y4 » 22 Нов 2017 01:32 pm[/url]":3m6ru6hg]Zatvoren deo Zemunske od Rome do Lidlovog semaforazbog nekih radova. Verovatno se povezuju na vodovod i kanalizaciju.
Pogledajte prilog 1

file.php

file.php
 
Postojevi parking u Vojvodjanskoj ulici u delu Eko pumpe i dalje ka Zemunskoj se skoro i ne koristi,posebno u delu preko puta ex jugodrvo,pa kontam moze tu da se ubaci jedna cela traka. Moze se iskombinovati to sve i celom duzinom do raskrsnice sa Gandijevomm,pa da se to isto lepo uradi...tj to ce morati da se uradi,inace opsti haos za 3 do 5 god...Da pricamo malo o kvalitetu Vojvodjanske ulice u delu od podstanice beogradskih elektrana do Rome?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493290#p493290:369xs1ql je napisao(la):
astrodule » 17 Nov 2017, 13:46[/url]":369xs1ql]Ja sam poslao Komunalnoj policiji.

I danas dobih odgovor da su prosledili

Предмет: Обавештење


Поводом Вашег поднеска упућеног Секретаријату за послове комуналне полиције Градске управе града Београда путем електронске поште дана 17.11.2017. године, обавештавамо Вас да смо дописом XXXIII-01 број: 037-1-3732/2017 од дана 24.11.2017. године, поменути поднесак проследили Секретаријату за саобраћај Градске управе града Београда, како би предузели мере из оквира своје надлежности.
За више информација о поступању у предметној ствари, молимо Вас да се обратите наведеном органу.

С поштовањем,


Секретаријат за послове
комуналне полиције
 
Bila je skoro vest da se radi urbanistički plan za ceo blok 64.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... abrike-IMT

Obradovaće vas ovaj deo:

Donošenjem planske dokumentacije, krajem 2019. godine, na Novom Beogradu, između Zemunske i Jurija Gagarina, oslobađa se parcela veličine tri četvrtine "Beograda na vodi". U središnjem delu najurbanizovanije prestoničke opštine može da se izgradi stambeno naselje za 10.000 ljudi, plus komercijalni sadržaji. A planirani su proširenje i izgradnja novih ulica, zelenih površina, zgrade javnih službi...
 
Postojeća infrastruktura ne može nikako da prihvati 10000 novih ljudi. Da neće možda da dodaju još po dve trake u Jurija Gagarina i Zemunsku?
 
Kada bi se gađali tramvajima. Pre se plašim da će neku pikolo ulicu da zviznu kroz IMT blok i to je to.
 
Ista priča kao za BnV. Ulica unutar bloka će biti korisna stanarima, ali svi ti stanari moraju da izađu iz bloka i da se vrate nazad, što znači da opterećuju okolne, već zakrčene ulice.
 
Vrh