Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

@Дане, гасна станица Крио Гас и није баш тако мала, али ајде. Ево са уличног погледа та станица, за оне који нису толико упознати са овим делом Новог Београда. Тачно је да је исцртано на интерној саобраћајници водоравна сигнализација за право и лево, што се и види на снимку


Али "то право" како ти кажеш, не би избило на локацију која се сад на дивље асфалтира. Право би изашло баш на ту кафану која се још гради и на део који је неко складиште. Уцртао сам на ортофото снимку испрекиданом линијом где би изашао тај "прави правац" :D .

Интерна саобраћајница ће остати до даљег (пуна линија) док се не буде урадио план за овај део ИМТ-а и ФОБ-а. Уствари Савада 3 је већ почела да се гради и баш поред ње ће излазити садашња интерна саобраћајница на Тошин бунар.


Трагикомедије имаш свуда по целом белом свету, а најпознатија је у Немачкој, изградња аутопута А44.
 
Cela ta "interna saobracajnica" godinama izgleda kao divlji zapad...pitanje je sta je tu legalno ili nelagalno.Ocekujem da Savada 3 pokrene sve te male ulice da se srede tj.vrvt ce ih i oni srediti jer ovo sad ni na sta ne lici.Jos kad bi pokrenuli sredjivanje asfaltne kontrukcije bas u delu gde se sada gradi Savada 3 jer je mozda i najgori deo TB.Gago,znas li mozda nesto o tome ili da pisemo "rukovodecim struktura" naseg glavnog grada?Da li u nekom buducem periodu postoji plan za prosiranjem TB ili vise tih internih saobracajnica koji bi koliko toliko rasteretile okolne vece ulice?Bilo bi lepo na pr srediti tj napraviti ulicicu koja ce spojiti TB ili zemunsku (nastavak TB ali suludu da se zove drugim imenom),kod zgrade gde je KIT autodelovi pa sa ulicicom gde je immocentar i dalje ka JG jer na toj lokaciji vec postoji uredjena raskrsnica.Na dosta mesta u gradu postoje tako nezavrseni projekti popust raskrsnice kod Kvantasa,ova sada,neprobijanje podvoznjaka u RSK itd itd...
 
rrjo1y.jpg
 
Hvala! Dakle JS sivom bojom su javne saobraćajne površine to jest ulica?
 
@Вучко, то сиво је будућа саобраћајница 3-3, 4-4, 5-5 или ти улица Тадије Сондермајера која треба у марту/априлу ове године да почне да се
г/ради кроз тај пословни "авионски град".

Све имаш овде на овој вези баш на теми о овом "пословном авионском граду" и у "разним пројектима". Ту је и цртеж будуће саобраћајнице коју сам поставио и много је јаснији viewtopic.php?f=20&t=323&p=504929#p500935
 
Inače ovi iz Savada 3 projekta su stopirani kako mi reče čovek koji je radio na gradilištu "zbog proširenja Tošinog bunara"?!? Meni to čudno , mislio sam da je on na tom delu već proširen?
 
E i ja se pitam sta cekaju sa savadom sto ne pocinju sve vec raskrceno i ogradjeno stoji vec neko vreme kad eto to je u pitanju
 
У том делу Тошин бунар јесте 2+2, али за сад није нигде објављено о проширењу. На сајту Дирекције није било јавне набавке за проширење Тошиног бунара од завршеног дела 2016. године у мају месецу где је било спајање са постојећим стањем, па до раскрснице где се спаја са Земунском улицом.

Овај део Тошиног бунара је још под 2+2 , неких 230 до 250 метара дужине.



У 2016.године је једино објављена јавна набавка за детаљну регулацију Тошиног бунара од Ивићеве улице (од Евангелистичке цркве) до раскрснице где је Студентски град, Тошин бунар-Студентска-Др.Жоржа Матеа.

Можда још једном да се @СербПакер распита код своје везе, где је и кад објављено проширење Тошиног бунара у овом делу о ком причамо !
 
Гага":1n6dk9o4 je napisao(la):
У том делу Тошин бунар јесте 2+2, али за сад није нигде објављено о проширењу. На сајту Дирекције није било јавне набавке за проширење Тошиног бунара од завршеног дела 2016. године у мају месецу где је било спајање са постојећим стањем, па до раскрснице где се спаја са Земунском улицом.

Овај део Тошиног бунара је још под 2+2 , неких 230 до 250 метара дужине.



У 2016.године је једино објављена јавна набавка за детаљну регулацију Тошиног бунара од Ивићеве улице (од Евангелистичке цркве) до раскрснице где је Студентски град, Тошин бунар-Студентска-Др.Жоржа Матеа.

Можда још једном да се @СербПакер распита код своје везе, где је и кад објављено проширење Тошиног бунара у овом делу о ком причамо !
Teško ću ja da se raspitam ne što neću, nego što ovaj čovek ne gleda sajtove verovatno :)
Naš razgovor je tekao ovako:
-Jel radiš, kako ide tamo na Savada 3 ?
-Ne radim tamo, stali smo....
-Što?
-Moramo da korigujemo poziciju zgrade, rekli nam zbog proširenja T.Bunara...
Eto to je ceo razgovor , ništa više, ništa manje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505751#p505751:3375t3cw je napisao(la):
SerbPacker » 05 Jan 2018 11:00 am[/url]":3375t3cw]...
Teško ću ja da se raspitam ne što neću, nego što ovaj čovek ne gleda sajtove verovatno :)
Naš razgovor je tekao ovako:
-Jel radiš, kako ide tamo na Savada 3 ?
-Ne radim tamo, stali smo....
-Što?
-Moramo da korigujemo poziciju zgrade, rekli nam zbog proširenja T.Bunara...
Eto to je ceo razgovor , ništa više, ništa manje...

Pa i logično je da ulica na tom delu bude 3+3, a ne 2+2.
Profil 3+3 je od autoputa do UMP-a, 3+3 je Vojvođanska ulica od "Rome" (blok 63) do Dr, Ivana Ribara (blok 61).
Deo između (Zemunska i Tošin bubar) je 2+2, ali sa parking mestima sa obe strane.

Ja ne mogu da se tačno setim kada je taj deo proširen sa obične vojvođanske ulice na 2+2+parking, ali je za očekivati da se parking ukloni i da se dodaju još po jedna traka u oba smera. I sada dolazi do zastoja ako jedno vozilo stane, novogradnja (Sava Ada, šta god da se bude gradilo na prostoru IMT- jednog dana) podrazumeva profil 3+3.

Jedino što mi je čudno je to da, kao što si napisao, je došlo do zastoja radova na zgradama zato što nije uzeto u obzir da će se ulica proširiti...
Ko je zakazao, u kojem trenutku je konačno "presečeno" da će ulica biti 3+3 a ne 2+2...?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501021#p501021:2d01tdl8 je napisao(la):
vucko » 15 Dec 2017 02:18 pm[/url]":2d01tdl8]Kada je taj krio gas izgradjen i nije li preblizu APC-u???

U vreme kada je građen soliter u Airport City-ju (ubi me ako se sada sećam, a bio sam na otvaranju, Izraelci napravili ozbiljnu feštu).

Iako smo svo vreme "pištali" jer Đorđa Stanojevića neće biti spojena sa Tošinim bunarom - neko krivio grad (ja prvi), neko Izraelce (naknadna pamet neupućenih), to spajanje u punom profilu je postalo besmisleno izgradnjom UMP-a ... što zbog saobraćaja koji će UMP-om ići pod/do Tošinog bunara, što zbog i ovako preveliog broja raskrsnica i semafora koji sada postoje u samom Tošinom bunaru. Ne treba nam još jedna.
Đorđa Stanijevića, sama po sebi, kuda ide i kako se prostire, i ovako se ne ukpala u koncept "lenjir urbanizma" ovog dela NBG.
 
A sto bocnuse zgradu tamo gdje su mogli da dobiju ulicu
 
Pa upravo sam objasnio - zato što je to spajanje izgubilo smisao kada je "UMP" postao aktuelan. Em sada postoji pravac koji radi posao u oba smera - i to bolje (gledaj kuda se Đorđa Stanojevića postire, u široj slici), em što bi to spajanje napravilo još jednu semaforizovanu raskrsnicu na Tošinom buaru, na 250 metara od postojećih, sa obe strane.
A znam da sam u APCu video plan bez te zgrade, sa ucrtanom trasom produžene Đorđa Stanojevića.
Od tog produženja je grad odustao, i sada je nadam je jasno zašto - jer je postalo kontraproduktivno, ne zbog zgrade koja je kasnije (ali vrlo brzo) podignuta.
 
Da li si siguran da je Grad toliko unapred razmišljao ili je gledao trenutni interes?

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505929#p505929:an5gwvp3 je napisao(la):
relja » 06 Jan 2018 12:40 am[/url]":an5gwvp3]Pa upravo sam objasnio - zato što je to spajanje izgubilo smisao kada je "UMP" postao aktuelan. Em sada postoji pravac koji radi posao u oba smera - i to bolje (gledaj kuda se Đorđa Stanojevića postire, u široj slici), em što bi to spajanje napravilo još jednu semaforizovanu raskrsnicu na Tošinom buaru, na 250 metara od postojećih, sa obe strane.
A znam da sam u APCu video plan bez te zgrade, sa ucrtanom trasom produžene Đorđa Stanojevića.
Od tog produženja je grad odustao, i sada je nadam je jasno zašto - jer je postalo kontraproduktivno, ne zbog zgrade koja je kasnije (ali vrlo brzo) podignuta.
Grad je odustao i napravio jos zescu glupost kakve nema. Sta sad konkretno imamo na terenu, jedan haos i nelogicnost koja se pretvorila u vrzino kolo i neke sokake koji se vijaju tamo amo kao kroz neku favelu. Postavljanje one zgrade na sred trase bulevara i njegovo ukidanje je u najmanju ruku za cudjenje. Kakve veze ima UMp kad je on udaljen dva bloka zgrada a takodje je i brza tranzitna saobracajnica sa jednog na drugi kraj grada? Dj. Stanojevica je lokalni bulevar i normalna logika i stanje stvari na terenu su jasno ukazivali da je bul. Stanojevica trebalo spojiti sa Tosinim bunarom jer je to deo lokalne infrastrukture. Semafora ima na sve strane a tek ce ih biti, evo u Oml. Brigada imamo jos zescu situaciju nego ovde sa novom raskrsnicom i semaforima koja uskoro treba da profunkcionise.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505973#p505973:q6ahlsx2 je napisao(la):
astrodule » 06 Jan 2018 09:38 am[/url]":q6ahlsx2]Da li si siguran da je Grad toliko unapred razmišljao ili je gledao trenutni interes?

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока

Naravno da ne mogu da budem 100% siguran, jer ni ja niti iko drugi ovde nije bio upućen u donšenje odluke. Samo znam šta sam video, zgrada nije bila planirana, a ne zaboravimo i da je plac pre toga bio prodat kao jedna celina kada ga niko nije hteo i kada je ovaj deo grada bio nerazvijen (a razvoj je počeo upravo sa APC-om, to je podstaklo druge projekte).

@Nebojša
Ja mislim da sam objasnio. Predlažem ti da sedneš u kola i prođeš Tošinim bunarom par puta u špicu, pa posle toga razmisli još jednom da li nam je potrebna još jedna nova semaforizovana raskrsnica (dobro je poređenje sa Omladinskih brigada zato što je Omladinskih brigada upravo negativan primer), da se potez od 500 metara podeli na dva od 250 i šta bi smo zapravo dobili time? Ne bismo dobili ama ništa, "UMP" od Holidej Ina do Tošinog bunara je preuzeo saobraćaj, Đorđa Stanojevića je samo lokalna ulica između oklonih bulevara (Jurija Gagarina, Omladinskih brigada "UMP") koja najviše opslužuje okolinu: Belvil i depo GSP,
A ja stalno ponavljam da bi ta ulica najviše značila samom APC-u, koji i ovako zahvata veoma veliku površinu i koji stalno razrađuje i menja planove.
 
A sad zamislimo još jedno novo naselje za 10000 ljudi koje najavljuju na mestu IMT-a. Kolaps u najavi u Tošinom bunaru i Jurija Gagarina u najavi za nekoliko godina (bez ikakvog načina da se kolaps izbegne)
 
Ako se prostor IMT-a u startu premeži sa nekoliuk ulica 3+3, kolaps može da se izbegne.
Ako se bude radilo po principu Belvila, A Bloka i sl, sa uskim internim saobraćajnicama zbog maksimalnog iskorišćenja za zgrade - kolaps je neminovan.


Jedino smisleno spajanje Đorđa Stanojevića sa Tošinim bunarom, iz ugla saobraćaja i infrstkukture, je na postojećoj raskrsnici kod EKO pumpe.
Postoji nekoliko prepreka: deo parkinga APC-a, pumpa Krio Gasa, ona nadzidana i zastakljena zgrada bivšeg FOB-a, nikad završena i useljena, adaptirane zgrade FOB-a... ali mislim da je i za to već kasno, obzirom da se sada gradi i između te pumpe i Rode.

Prostor IMT-a je ogroman i može da se kvalitetno iskoristi da se zauvek izbegnu gužve - ako ima volje, naravno.
 
Relja pa to je i jedino moguce resenje kod eko pumpe. Ali ko ce sad sve to sto se nalazi izmedju da ukloni, to je sigurno haos sa papirima. I kako da se Stanojevica nastavi u istoj formi kad je tu pre svega planiran onaj stambeni blok koji nikako da pocne da se gradi?
Evo kako bi trebalo, da se pre svega uradi revizija tog bloka znaci nek ide u visinu, pa da se pocne sa planiranjem celog tog dela iza prema Tosinom sa raznim magacinima itd. To je mali blok ali toliko zeznut. Dalje te staklene zgrade nikad dovrsene jel iko zna cije je to uopste, ionako su ruzne i ne predstavljaju nikakav arh. znacaj, znaci kolko sutra da se rusi ako nema drugog resenja. I onda da se lepo ceo blok od Kria pa sve do Tosinog i Savade lepo isplanira i ucrta produzetak Stanojeviva. Moze tu da legne i neka kruzna raskrsnica nemora semafor.
Ovaj deo Novog Beograda izmedju airporta i bloka 64 ima nevidjeni potencijal za buducnost samo da se lepo isplanira.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505992#p505992 je napisao(la):
A ja stalno ponavljam da bi ta ulica najviše značila samom APC-u, koji i ovako zahvata veoma veliku površinu i koji stalno razrađuje i menja planove.

APC ima "svoj" izlaz na Tosin Bunar, ili bolje reci prostor za prolaz, posto ta rampa stoji spustena i prolaz nije dozvoljen.
 
@Роџер, неће то бити само улаз/излаз (улица Тадије Сондермајера) за тај "пословни авионски град", него и за насеље "Запад 65", балканску телевизију ЦНН (Н1), некадашњи авио хангар, Цептер складиште, зграду која се сад гради. О овој саобраћајници смо писали на теми о том "пословном авио граду" viewtopic.php?f=20&t=323&start=1000#p498166

Будући "улаз/излаз" из Тошиног бунара у улицу Тадије Сондермајера. Слика је од јуче-06.јануара 2018.
 
Da, neko je spominjao da ne može"pravo" da izbije na T.B. zbog nekog placa i imovinskih petljancija, nego od N1 levo pa desno...
 
Vrh