Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Изгледа да откуп није и неће бити завршен у скорије време.
"Najavio je i nastavak radova u Ulici Tošin bunar, tako što će saobraćajnica, na delu od Pariske komune do Zemuna, dobiti još jednu saobraćajnu traku sa naizmeničnim smerom."

"Znači iz dve trake sad imaćemo tri, postavićemo onu svetlosnu signalizaciju po kojoj su u momentima najvećeg opterećenja, pre podne i posle podne uvek dve trake prioritetne, tako da će Zemunci i taj deo Novog Beograda dobiti Tošin bunar vrlo brzo, slično Drajzerovoj", rekao je Šapić."

Добро у теорији, али у пракси ће да буде хаос када се у шпицевима аутомобили буду заустављали на ивицама коловоза са сва четири мигавца.
 
Nije mi jasno zbog cega Oko sokolovo ne ide kroz Tosin bunar?
Ako ste ikada pokusali da prosetate od Zemuna do Studenjaka, bilo bi vam sve jasno. Automobili i vozila slep-sluzbe parkirani na 5cm od kuce, tako da je setnja rizicna po zivot jer se mora ici sredinom kolovozne trake. Uzas.
 
Nije mi jasno zbog cega Oko sokolovo ne ide kroz Tosin bunar?
Ako ste ikada pokusali da prosetate od Zemuna do Studenjaka, bilo bi vam sve jasno. Automobili i vozila slep-sluzbe parkirani na 5cm od kuce, tako da je setnja rizicna po zivot jer se mora ici sredinom kolovozne trake. Uzas.​
Zato što tu nije zoniran parking.
 
Изгледа да откуп није и неће бити завршен у скорије време.
"Najavio je i nastavak radova u Ulici Tošin bunar, tako što će saobraćajnica, na delu od Pariske komune do Zemuna, dobiti još jednu saobraćajnu traku sa naizmeničnim smerom."

"Znači iz dve trake sad imaćemo tri, postavićemo onu svetlosnu signalizaciju po kojoj su u momentima najvećeg opterećenja, pre podne i posle podne uvek dve trake prioritetne, tako da će Zemunci i taj deo Novog Beograda dobiti Tošin bunar vrlo brzo, slično Drajzerovoj", rekao je Šapić."

Добро у теорији, али у пракси ће да буде хаос када се у шпицевима аутомобили буду заустављали на ивицама коловоза са сва четири мигавца.
Mora cela ulica da se renovira i da se uglave paralelna parking mesta nekako, bar sa jedne strane.
A kako izvesti da se ne ruse kuce, a da imamo 3 trake + parking sirine cetvrte trake -> prakticno nemoguce, osim ako trake nisu za trotinete.
 
Mora cela ulica da se renovira i da se uglave paralelna parking mesta nekako, bar sa jedne strane.
A kako izvesti da se ne ruse kuce, a da imamo 3 trake + parking sirine cetvrte trake -> prakticno nemoguce, osim ako trake nisu za trotinete.
Pa kako kako? Isto kao onaj slalom kod IMT-a
 
Pa kako kako? Isto kao onaj slalom kod IMT-a
Ovde nema dovoljno prostora za tako nesto. Koliko ja znam, oko 15 metara ima izmedju kuca u sredisnjim delovima ulice.
Minimalna sirina ulice bi trebala biti oko 2.5m, sto znaci da 3 trake su siroke 7.5m, a potrebna je jos jedna traka BAR za parking + trotoari. Nema sanse.
 
Nakon par nedelja koriscenja nove raskrsnice sa PK, moram priznati da je protocnost unapredjena.
Malo mi je neobicno to sto desna traka kada se prodje raskrsnica ima iscrtano malo ostrvo, i onda se ljudi koji hoce da skrenu u Sremskih odreda, ipak zadrze u srednjoj traci i blokiraju i dalje ove koji idu pravo.
Da li bi tu trebalo iscrtati strelice za obavezno levo/desno, ako je to uopste prema propisima?
Vise puta sam nailazio i vidim 20 auta u srednjoj traci, a nikoga u desnoj.
Screenshot 2025-09-22 at 10.17.50.png
 
Nije mi jasno zbog cega Oko sokolovo ne ide kroz Tosin bunar?
Ako ste ikada pokusali da prosetate od Zemuna do Studenjaka, bilo bi vam sve jasno. Automobili i vozila slep-sluzbe parkirani na 5cm od kuce, tako da je setnja rizicna po zivot jer se mora ici sredinom kolovozne trake. Uzas.
Mislim da čak na dobrom delu tog poteza nije zabranjeno parkiranje na kolovozu i da je u stvari prekršaj ako se parkiraš pola na trotoar pola na kolovoz.

Ima ona stavka da je dozvoljeno parkiranje na kolovozu ako ima dovoljno mesta do razdelne linije.

3 trake - mogu da stanu skoro sigurno celom dužinom (možda tek na kraju kod Ivićeve ne mogu).

Znam da ima mesta dovoljno jer često idem bajsom i problem su "samo" ta kola koja su parkirana, kao i kontejneri.

Ali da, biće sigurno mnogo vozila sa 4 migavca koji će praviti problem.
 
Mislim da čak na dobrom delu tog poteza nije zabranjeno parkiranje na kolovozu i da je u stvari prekršaj ako se parkiraš pola na trotoar pola na kolovoz.

Ima ona stavka da je dozvoljeno parkiranje na kolovozu ako ima dovoljno mesta do razdelne linije.

3 trake - mogu da stanu skoro sigurno celom dužinom (možda tek na kraju kod Ivićeve ne mogu).

Znam da ima mesta dovoljno jer često idem bajsom i problem su "samo" ta kola koja su parkirana, kao i kontejneri.

Ali da, biće sigurno mnogo vozila sa 4 migavca koji će praviti problem.
Ali gde ce se kola parkirati ako se naprave 3 trake? Ako se automobili parkiraju sa obe strane i ne blokiraju trotoar, nema sanse autobus da prodje.
 
Stave se stubici pa nek pokusaju. Isto kao sto su uradili sa desne strane kada se ide ka PK.
Bolje da stave stubiće kao što su oko Džakarte. Tamo su se ipak malo više potrudili.

Mada bojim se da trotoara većim delom ulice neće ni biti, ako urade 3 trake. Ne računam varijante da ostave 50cm čisto da se kaže da formalno postoji (kao kod Milkija) a ne nogu 2 pešaka da se mimoiđu a kamo li neko sa kolicima ili bilo čime dodatnim.
 
Део од Правно-биротехничке до Ивићеве и јесте најпроблематичнији део са највише гужви, тако да свакако не значи много чак и да прошире на три траке од Сремских одреда до Правно-биротехничке, јер после тога нема места за три траке. Решење јесте експропријација кућа с десне стране улице и рушење истих зарад проширења, али ћације мрзи да раде то.
 
Visoki ivičnjaci, a ne stubići, su rešenje.

Uski su trotoari, a stubić mora da bude bar 20-30cm od ivice, pa se još više sužava trotoar.

Stubići se lako iseku jer neko misli da je njegovo mesto za parkiranje ispred njegove kuće.

Plus što niz stubića na uskom trotoaru zaista ružno izgleda (barem meni). Primer imamo u onoj uličici u Zemunu od okretnice ka pijaci. Plus što ljudi i dalje parkiraju na kolovozu, pa na tim mestima bude kolovoz još uži.

Garaže ili parkinzi se moraju napraviti pre ovakvih radova. Grad bi lepo i zaradio na duže staze, ali potrebno je da se i Policija uključi u kažnjavanje (tek kada se obezbedi dovoljno parking mesta za stanare, a i za goste)
 
Resenje za Tosin bunar nije nikakvo budzenje sa 3 trake i semaforima, vec rusenje kuca i pravljenje ulice dostojne 21. veka i 2025. godine.
Gradska vlast kao da polako provaljuje nove fazone, pa kad udju u stos, ne pustaju.
Prvo su culi za kruzne tokove, sad ih imamo milion i gde treba i gde ne. Sad su vidim culi za 3 trake sa semaforima, pa ide gas, svuda 3 trake. Nadam se da ce naredno saznanje biti metro, ali cisto sumnjam.

Do tad -> napraviti valjane 2 trake i oznaciti parking mesta sa obe strane. Urediti trotoare. Sanirati poluraspale kuce koje prete da se sruse na prolaznike.
Uvesti Oko sokolovo da kaznjava nepropisno parkirane.
Ako ovo urade, cekacu u koloni srecan.
 
LiDAR kaze 6.89m sirina ulice.
 

Prilozi

  • viber_image_2025-09-22_23-29-34-852.jpg
    viber_image_2025-09-22_23-29-34-852.jpg
    100,2 KB · Pregleda: 0
  • viber_image_2025-09-22_23-29-34-661.jpg
    viber_image_2025-09-22_23-29-34-661.jpg
    58,8 KB · Pregleda: 0
Vrh