Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

У овом делу Тошиног бунара је био тај "зид смрти". Био је висине 1 метар и дужине неких 40-50 метара, колико се сећам.
зид смрти.jpg
 
Кад је тај "зид смрти" уопште срушен? Претпостављам 2002. кад је тај део Тошиног бунара проширен.
 
Bio je plave boje jedno vreme i do visine struka otprilike, uvek smo ga preskakali kad smo išli na bazen tu kroz šumu...da bi na bazenu preskakali ogradu 😁
 
Da li neko zna zasto se ne sadi drvece na parkingu ispred buduceg Odbojkaskog centra? Na 30-40m nema nijedno drvo.
Otprilike logika je: ima drvo, potrudicemo se da ga ne unistimo. Nema drvo, OU JEA, nema smaranja, prosipaj asfalt i daj taj valjak da ispegla
 
Ceo svet gleda da ozeleni gradove, da bude sto manje betona, da zemlja i trava regulisu drenazu posle kisa, samo kod nas sve nakaradno.
Ne daj Boze da na parkingu bude raster, vec samo bedni asfalt. Cude mi da oni valjci nisu pocrkali, koliko su parkinga asfaltirali. Mogli su put do meseca povaljati.
Pritom, kanalizacija se ne cisti, pa kad padne kisa, trebaju nam amfibije da bismo se kretali gradom.
To sve pokazuje stepen razvoja grada i mentalitet naroda.
 
Ceo svet gleda da ozeleni gradove, da bude sto manje betona, da zemlja i trava regulisu drenazu posle kisa, samo kod nas sve nakaradno.
Ne daj Boze da na parkingu bude raster, vec samo bedni asfalt. Cude mi da oni valjci nisu pocrkali, koliko su parkinga asfaltirali. Mogli su put do meseca povaljati.
Pritom, kanalizacija se ne cisti, pa kad padne kisa, trebaju nam amfibije da bismo se kretali gradom.
To sve pokazuje stepen razvoja grada i mentalitet naroda.
Nažalost manjak parking mesta se ne rešava izgradnjom novih parking mesta (u većini slučaja), već poboljšanjem javnog prevoza kako bi destimulisao građane da kupuju automobile, jer imati auto treba da bude jako skup hobi. Ukoliko je javni prevoz efikasan, a vlasništvo nad automobilom skupo, potreba za parking mestima se smanjuje jer se ne kupuju vozila. Nažalost efikasan javni prevoz je mnogo kompleksniji problem u poređenju sa pukim asfaltiranjem novih parking mesta, a drveće nema glas da se pobuni što ga seku, dok je naše društvo odavno mrtva priroda.
 
Nažalost manjak parking mesta se ne rešava izgradnjom novih parking mesta (u većini slučaja), već poboljšanjem javnog prevoza kako bi destimulisao građane da kupuju automobile, jer imati auto treba da bude jako skup hobi. Ukoliko je javni prevoz efikasan, a vlasništvo nad automobilom skupo, potreba za parking mestima se smanjuje jer se ne kupuju vozila. Nažalost efikasan javni prevoz je mnogo kompleksniji problem u poređenju sa pukim asfaltiranjem novih parking mesta, a drveće nema glas da se pobuni što ga seku, dok je naše društvo odavno mrtva priroda.
Jasno sve, ali sredjivanje gradskog prevoza je kvantna fizika za bilo koju politicku stranku. Ali staviti raster i posaditi po koje drvo - to vec mogu da dosegnu uz malo truda.
 
Jasno sve, ali sredjivanje gradskog prevoza je kvantna fizika za bilo koju politicku stranku. Ali staviti raster i posaditi po koje drvo - to vec mogu da dosegnu uz malo truda.
Slažem se potpuno, makar da atmosferska voda može da pobegne negde. Ali opet pričamo o gradskoj vlasti kojoj je kružni tok vrhunac saobraćajnog rešenja, šta zna Gangula šta je zelenilo on priznaje samo vodene površine i najviše se raduje kad se poplave ulice da može da pika vaterpolo napolju kao kad je bio klinac 😂
 
Ja sam bio ubeðen da se najviše raduje što može da postavlja saobraćajne znake širom grada da se u slučaju padavina izbegava vožnja u tom i tom felu grada.​
 
Pa ovde se vidi da je skoro sigurno otkaz kočnica ili greška vozača (ili oba), obzirom da je autobus udario u drugi autobus na stajalištu i to ne malom brzinom po svemu sudeći.
Dodatno ova ništa za autobuse iako uska ipak jeste niša i nije direktno nastavak krajnje desne trake pre raskisnice, tako da autobus mora da skrene na stajalište, nije samo da nastavlja pravo.
 
Idi na stanicu pa vidi koliko je prostor stajališta (ne)bezbedan, i to upravo za slučaj otkaza kočnica i sl.
I da hoćeš, nemaš gde da se skloniš kadase vozilo (autobus, kamion, automobil...) nepredviđeno popne na ivičnjak, kao upravo sada.
Da su ostavili bez nadstrešnice, bilo bi mnogo, mnogo bezbednije, čak i samo za pešake koji tuda prolaze, bez automobilskog saobraćaja.

Eh, nadstrešnice... :confused:
 
Ja pričam o niši za autobuse, ne o delu gde stoje pešaci.

Ali i vezano za to, pa veći deo grada gde su urbani delovi nema prostora za širi prostor za čekanje prevoza, pošto imaju objekat obično kao poleđinu (npr Zeleni Venac pravac ka NBG).
 
Ovde nema objekta "kao poleđine" već se nadsrešnica nalazi na sred uskog trotoara, zauzima skoro ceo prostor i svojim oblikom sprečava kretanje pešaka dalje od vozila (otežava kretanje u bilo kojem slučaju)... za razliku od Zelenog venca (prema NBG) gde je nadstešnica postavljena na samu zgradu i pošto na trotoaru ne postoji noseća konstrukcija tu makar postoji neka mogućnost kretanja.
Da je ovde urađena neka drugačija nadstrešnica, da nije slepački samo postavljena ova standardna, ljudi bi makar imali neku šansu da se sklone.


Screenshot (143).png
 
Poslednja izmena:
Vrh