Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

У овом делу Тошиног бунара је био тај "зид смрти". Био је висине 1 метар и дужине неких 40-50 метара, колико се сећам.
зид смрти.jpg
 
Кад је тај "зид смрти" уопште срушен? Претпостављам 2002. кад је тај део Тошиног бунара проширен.
 
Bio je plave boje jedno vreme i do visine struka otprilike, uvek smo ga preskakali kad smo išli na bazen tu kroz šumu...da bi na bazenu preskakali ogradu 😁
 
Da li neko zna zasto se ne sadi drvece na parkingu ispred buduceg Odbojkaskog centra? Na 30-40m nema nijedno drvo.
Otprilike logika je: ima drvo, potrudicemo se da ga ne unistimo. Nema drvo, OU JEA, nema smaranja, prosipaj asfalt i daj taj valjak da ispegla
 
Ceo svet gleda da ozeleni gradove, da bude sto manje betona, da zemlja i trava regulisu drenazu posle kisa, samo kod nas sve nakaradno.
Ne daj Boze da na parkingu bude raster, vec samo bedni asfalt. Cude mi da oni valjci nisu pocrkali, koliko su parkinga asfaltirali. Mogli su put do meseca povaljati.
Pritom, kanalizacija se ne cisti, pa kad padne kisa, trebaju nam amfibije da bismo se kretali gradom.
To sve pokazuje stepen razvoja grada i mentalitet naroda.
 
Ceo svet gleda da ozeleni gradove, da bude sto manje betona, da zemlja i trava regulisu drenazu posle kisa, samo kod nas sve nakaradno.
Ne daj Boze da na parkingu bude raster, vec samo bedni asfalt. Cude mi da oni valjci nisu pocrkali, koliko su parkinga asfaltirali. Mogli su put do meseca povaljati.
Pritom, kanalizacija se ne cisti, pa kad padne kisa, trebaju nam amfibije da bismo se kretali gradom.
To sve pokazuje stepen razvoja grada i mentalitet naroda.
Nažalost manjak parking mesta se ne rešava izgradnjom novih parking mesta (u većini slučaja), već poboljšanjem javnog prevoza kako bi destimulisao građane da kupuju automobile, jer imati auto treba da bude jako skup hobi. Ukoliko je javni prevoz efikasan, a vlasništvo nad automobilom skupo, potreba za parking mestima se smanjuje jer se ne kupuju vozila. Nažalost efikasan javni prevoz je mnogo kompleksniji problem u poređenju sa pukim asfaltiranjem novih parking mesta, a drveće nema glas da se pobuni što ga seku, dok je naše društvo odavno mrtva priroda.
 
Nažalost manjak parking mesta se ne rešava izgradnjom novih parking mesta (u većini slučaja), već poboljšanjem javnog prevoza kako bi destimulisao građane da kupuju automobile, jer imati auto treba da bude jako skup hobi. Ukoliko je javni prevoz efikasan, a vlasništvo nad automobilom skupo, potreba za parking mestima se smanjuje jer se ne kupuju vozila. Nažalost efikasan javni prevoz je mnogo kompleksniji problem u poređenju sa pukim asfaltiranjem novih parking mesta, a drveće nema glas da se pobuni što ga seku, dok je naše društvo odavno mrtva priroda.
Jasno sve, ali sredjivanje gradskog prevoza je kvantna fizika za bilo koju politicku stranku. Ali staviti raster i posaditi po koje drvo - to vec mogu da dosegnu uz malo truda.
 
Jasno sve, ali sredjivanje gradskog prevoza je kvantna fizika za bilo koju politicku stranku. Ali staviti raster i posaditi po koje drvo - to vec mogu da dosegnu uz malo truda.
Slažem se potpuno, makar da atmosferska voda može da pobegne negde. Ali opet pričamo o gradskoj vlasti kojoj je kružni tok vrhunac saobraćajnog rešenja, šta zna Gangula šta je zelenilo on priznaje samo vodene površine i najviše se raduje kad se poplave ulice da može da pika vaterpolo napolju kao kad je bio klinac 😂
 
Ja sam bio ubeðen da se najviše raduje što može da postavlja saobraćajne znake širom grada da se u slučaju padavina izbegava vožnja u tom i tom felu grada.​
 
Vrh