Тошин бунар од мото-пута до раскрснице Тошин бунар-Др.Жоржа Матеа-Др. Зорана Ђинђића се неће ширити, тај део улице ће остати 2+2. Ту нема места за ширење. На том делу ће се на десној тј.парној страни улице урадити 44 паркинг места. То је по плану из 2016.године тј. "План детаљне регулације дела Тошиног бунара од ауто-пута до Ивићеве улице".Da li će se nastaviti širenje od moto puta ka Zemunu? Jel' zna neko sad?
Полако @Дуле, наравно да ће се радити, иде се редом са радовима. На том делу тј на раскрсници Тошин бунар-Др.Жоржа Матеа-Др. Зорана Ђинђића, како сам чуо из неких извора, а то је и @Пиглет навео у једном од своји видео снимака, да ће се на тој раскрсници г/радити кружни ток. На садашњој "Т" раскрсници Тошин бунар-Париске комуне требало би да се г/ради класична четворокрака раскрсница и продужетак Париске комуне према будућем саобраћајном тунелу који ће ићи до Земуна тј. према Лаудоновом шанцу и даље. такође би требало да се испегла раскрсница Тошин бунар-Париске комуне јер је висинска разлика неких 1,5 метар, а и сама Париске комуне треба да се обнови до раскрснице са Маршала Толбухина. То је исто по плану из 2016.године тј. "План детаљне регулације дела Тошиног бунара од ауто-пута до Ивићеве улице".Pa sigurno neće da rade ono što treba, tj. deo od Džakarte do Pariske komune.
Problem je što ljudi gledaju u navigaciju, a ne u znakove.
Ne znam da li može nekako da se prijavi Googleu da je tu skretanje zabranjeno
A Tosin bunar da sire do Prilaza?Тошин бунар од мото-пута до раскрснице Тошин бунар-Др.Жоржа Матеа-Др. Зорана Ђинђића се неће ширити, тај део улице ће остати 2+2. Ту нема места за ширење. На том делу ће се на десној тј.парној страни улице урадити 44 паркинг места. То је по плану из 2016.године тј. "План детаљне регулације дела Тошиног бунара од ауто-пута до Ивићеве улице".
Цртеж дела Тошиног бунара који сам навео, од мото-пута до споменуте раскрснице:
Pogledajte prilog 221370
Полако @Дуле, наравно да ће се радити, иде се редом са радовима. На том делу тј на раскрсници Тошин бунар-Др.Жоржа Матеа-Др. Зорана Ђинђића, како сам чуо из неких извора, а то је и @Пиглет навео у једном од своји видео снимака, да ће се на тој раскрсници г/радити кружни ток. На садашњој "Т" раскрсници Тошин бунар-Париске комуне требало би да се г/ради класична четворокрака раскрсница и продужетак Париске комуне према будућем саобраћајном тунелу који ће ићи до Земуна тј. према Лаудоновом шанцу и даље. такође би требало да се испегла раскрсница Тошин бунар-Париске комуне јер је висинска разлика неких 1,5 метар, а и сама Париске комуне треба да се обнови до раскрснице са Маршала Толбухина. То је исто по плану из 2016.године тј. "План детаљне регулације дела Тошиног бунара од ауто-пута до Ивићеве улице".
Такође би требало да се у том делу Тошиног бунара одради и улаз и саобраћајница/е за блок 4 из ове улице!
Pogledajte prilog 221371
A jel si nekada to prijavio?Haha. Google koristiti za Beograd je mazohizam. Gomilu dozvoljenih levih skretanja ferma kao da su nedozvoljena, a ona koja nisu dozvoljena ferma kao da su dozvoljena. Najjači primer su leva skretanja iz Beograske i Desanke Maksimović u Bulevar koja su obrnuto od realnog stanja. Po Dušanovcu ima naopako okrenute jednosmerne ulice. I gomila još primera. I to nije tako pa isprave, nego tako stoji već 5 ili 10 godina...
Ja jesam par puta, nikom nistaA jel si nekada to prijavio?
Haha. Google koristiti za Beograd je mazohizam. Gomilu dozvoljenih levih skretanja ferma kao da su nedozvoljena, a ona koja nisu dozvoljena ferma kao da su dozvoljena. Najjači primer su leva skretanja iz Beograske i Desanke Maksimović u Bulevar koja su obrnuto od realnog stanja. Po Dušanovcu ima naopako okrenute jednosmerne ulice. I gomila još primera. I to nije tako pa isprave, nego tako stoji već 5 ili 10 godina...
Ja jesam par puta, nikom nista
Gugl je upropastio mape od kako je zatvorio pristup dobrovoljcima koji su ih crtali i održavali, a sistem prijava grešaka ili ažuriranje stanja im je očajan. Na openstreetmaps neuporedivo bolje funkcioniše sa lokalnim ljudima koji održavaju mape.
I ja sam bio. Mala promena, ali značajna.Prodjoh sinoc delom ispod autoputa ka MM i videh da je leva traka ka autoputu dostupna celom duzinom.
Nije lose, sada ovi koji idu ka autoputu nece blokirati srednju traku.
Smerovi nisu bili nivelisani, pa je postojao betonski zidic izmedju (otprilike kao dzerzi barijera).Где се то налазило? Први пут чујем.