Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

60% stane / 40% ne

Sve je u eye contactu, pustim korak i gledam u vozača.
Ovako kada samo stojiš neće nikada stati, veoma retko.
Poenta je da na pesackom treba da se bude asertivniji, odnosno oprezno da se krene. U tom slucaju svi staju, a ko ne stane taj te udari. Srecom do sada me niko nije udario.

Inace bezbroj puta mi se desilo da stanem nekom na pesackom dok vozim, a on samo stoji tu i bleji ili prica na telefon bez namere da predje ulicu.
 
samo napred udarnicki...do 1.septembra valjda ce biti kompletno uradjena...po meni treba nastaviti makar do autoputa..jer kontra smer ima 3 trake...znaci deo od studenjaka ako je moguce do tosinog bunara ubaciti u tom smeru jednu traku...a posle studenjaka takodje ali to ce malo teze ici zbog pretpostavljam velikog rusenja i velikih para za eksproprijaciju objekata i zemljista.
 
Данашње-01.06.2024.

Са постављањем првог слоја асфалта у Земунској улици, и то на оба смера, се дошло до раскрснице где се скреће за ауто-сервис и Б хотел.

Даљи радови у Земунској се настављају следеће недеље, на сређивању већ изграђених паркинга (постављањем подлога и асфалтирање места), а такође ће се радити нови паркинзи испред Б хотела и бившег ИМТ-а. Након тога следе радови на коловозу постављањем првог слоја асфалта у оба смера, све до краја ове улице где се спаја са Тошиним бунаром. Тек након тога ће се постављати хабајући слој асфалта целом дужином Земунске улице.

После тога следе радови у Тошином бунару на обнови коловоза у оба смера.

Раксрсница где се скреће за ауто-сервис и Б хотел
Pogledajte prilog 200342Pogledajte prilog 200343Pogledajte prilog 200344Pogledajte prilog 200345Pogledajte prilog 200346

Поглед према раскрсници Земунска-Гандијева-Војвођанска
Pogledajte prilog 200347Pogledajte prilog 200348Pogledajte prilog 200349Pogledajte prilog 200350Pogledajte prilog 200351Pogledajte prilog 200352 :sesir:
Kada se iz pravca Surčina sada pređe iz starog dela gde je 3+3 duže vreme u ovaj novi deo, jasno se vidi mnogo manja širina traka za vozila u novom delu. Znam da se već to pisalo, ali sada kada sam prošao završenim delom (ajd još jedan sloj, al to je to) sam tek video kolika je razlika. Ali nešto se moralo žrtvovati svakako.
To će nadamo se uticati i na smanjenje prosečne brzine, pošto je osećaj trake kao u onom kratkom delu Tošinog bunara od Studentske do Pariske komune.
 
Ove novo iscrtane zute trske ubsmeru ka Zemunu su kod Eko pumpe i Lidla toliko uske da mislim da je nemoguce da u istima voze paralelno dva kombija. Ne daj boze neki autobus ili kamion. Ne verujem da ce svi oni ici u krajnju desnu, pa ce biti malo zeznuto za voznju u tom delu, pogotovo jer put nije ravan, vev krivudav. A koliko nasi pazljivo voze bice verujem dosta cukanja jer je prostor za gresku mnogo manji.
 
Jeste malo cik cak, ali zato se mora značajno i uspoirti u tom delu (što će biti iznenađenje za nekoga ko prvi put tu prođe)...
 
Kada ovo bude završeno, malo će biti i 5 traka po smeru

 
,,Iz beogradskog biroa ZAP, koji je iznedrio upravo koncept A bloka"...
Dobar koncept su iznedrili, pa onda sve pokvarili onom zgradurinom do Jurija Gagarina.
 
Мени нешто ни није рђава та зграда. Доживљавам је као још једну реинтерпретацију Бигза (што можда и није била намера аутора, немам појма).
 
3.6.2024.

20240603_144022.jpg
 
samo napred udarnicki...do 1.septembra valjda ce biti kompletno uradjena...po meni treba nastaviti makar do autoputa..jer kontra smer ima 3 trake...znaci deo od studenjaka ako je moguce do tosinog bunara ubaciti u tom smeru jednu traku...a posle studenjaka takodje ali to ce malo teze ici zbog pretpostavljam velikog rusenja i velikih para za eksproprijaciju objekata i zemljista.
Ja mislim da se prvo radi do N. DOBROVICA i onda se jedna strana prosiruje do autoputa.
 
Ove novo iscrtane zute trske ubsmeru ka Zemunu su kod Eko pumpe i Lidla toliko uske da mislim da je nemoguce da u istima voze paralelno dva kombija. Ne daj boze neki autobus ili kamion. Ne verujem da ce svi oni ici u krajnju desnu, pa ce biti malo zeznuto za voznju u tom delu, pogotovo jer put nije ravan, vev krivudav. A koliko nasi pazljivo voze bice verujem dosta cukanja jer je prostor za gresku mnogo manji.
Ne bih da pametujem ali ako ce da se trkaju tu svi nema tu dovoljne sirine koja moze da zadovolji.
 
Ovde su trake po 3m i desna za bus 3.5m
Управо тако @Дадада, на увећаном цртежу реконструкције Тошиног бунара, који сам раније поставио, се то и види-заокружио сам ширину трака. Исто је и у Египатској (Земунској), с тим што је овде на цртежу приказан део Тошиног бунара где су четири траке у једном смеру. То је део од излаза из Бензинске станице НИС до десног скретања у Булевар хероја са Кошара.
ширина тошиног бунара.jpg
 
U naseljenom mestu je dozvoljena brzina 50km /h i na osnovu toga su i sirine i radijus krivina ok.. A to sto mi vozimo 80-90 je druga prica.. 😛
Ширина траке од 3 м је довољна за 60 км/х, за 50 је минимум 2,75 м. Са 3,25 м већ може 80 км/х.
С обзиром да је десна трака, којом возе аутобуси, ширине 3,5 м, ово је прихватљиво.
Ваљда ће спорије да возе, кад је уже.
 
Poslednja izmena:
U naseljenom mestu je dozvoljena brzina 50km /h i na osnovu toga su i sirine i radijus krivina ok.. A to sto mi vozimo 80-90 je druga prica.. 😛
Hajde, ne baš 80-90, ali na NBG bulevarima 60-65 je ubičajena brzina (slažem se neporpisna, ali nekada čak bila i propisana).

Ovde sam više hteo da ukažem samo na činjenicu da se ovde nastavlja ulica sa pravih širih traka na značajno uže, u krivini, bez menjanja samog profila (ulica 3+3 u 3+3) što može biti iznenađenje pogotovo neiskusnijim vozačima, koji nažalost uglavnom i prebrzo voze. Sreća pa je tamo i ona skalamerija sa merenjem brzine da utiče bar na neke vozače da uspore bar zbog toga na ovom mestu.
 
Vrh