Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

U smislu vrednosti zemljista i kuca jeste belo na kraju sveta spram zemljista u zemunu danas.
 
Данашње-09.05.2025.

И даље су у току радови на изградњи нише за градску линију 45.
IMG_20250509_132836_resized_20250509_021958825.jpg
IMG_20250509_132813_resized_20250509_021958264.jpg


Почели су са бетинирањем тротоара након чега следи асфалтирање истог. Тротоар ће у овом делу бити ширине 3 метра.
IMG_20250509_125952_resized_20250509_021912432.jpg
IMG_20250509_130032_resized_20250509_021910146.jpg
IMG_20250509_130210_resized_20250509_021910781.jpg
IMG_20250509_130155_resized_20250509_021911904.jpg
IMG_20250509_130301_resized_20250509_021911362.jpg
IMG_20250509_130324_resized_20250509_021936011.jpg
IMG_20250509_130401_resized_20250509_021936395.jpg
IMG_20250509_130441_resized_20250509_021934905.jpg
IMG_20250509_130452_resized_20250509_021936942.jpg

:sesir:
 
Stvarno imaju neku čudnu logiku kod kamenog stuba ispred nema ivicnjaka a mogo je stati a iza gde nemora stavi
 
Sudeći po odličnim slikama korisnika Гага, trotoar je značajno sužen sa desne strane. Često sam vozio bicikl leti ovuda, čim se završi biće mnogo teže voziti se tuda. Ne divljam ali sad neće biti moguće bez sporijeg mimoilaženja i zaustavljanja. Eto negativnog efekta širenja ulice, plus otišao deo zelene površine. Meni nije logično buduće skretanje desno kao petlja, jer će se napraviti skoro sigurno čep kada 4/5 automobila zakrče tu "petlju" za desno, a imaju drugačiju rutu i žele da nastave pravo. Pa i jedan autobus ili kamion može da napravi problem u budućnosti.
 
Poslednja izmena:
Sudeći po odličnim slikama korisnika Гага, trotoar je značajno sužen sa desne strane, često sam vozio bicikl leti ovuda, čim se završi biće mnogo teže voziti se tuda. Ne divljam ali sad neće biti moguće bez sporijeg mimoilaženja i zaustavljanja. Eto negativnog efekta širenja ulice, plus otišao deo zelene površine, meni nije logično buduće skretanje desno kao petlja, jer će se napraviti skoro sigurno čep kada 4/5 automobila zakrče tu "petlju" za desno, jer imaju drugačiju rutu i žele da nastave pravo. Pa i jedan autobus ili kamion može da napravi problem u budućnosti.
@Обичан7х, хвала за похвале што се фотографија тиче. :sesir:
Што се тротоара на овом делу улице тиче (то је иначе лева- непарна страна) он је исте ширине као што је и било пре реконструкције - 3 метра.
тротоар пре реконструкције.JPG

https://www.google.com/maps/@44.8282431,20.3986975,3a,75y,359.36h,80.6t/data=!3m7!1e1!3m5!1spRFCrPHNOTD22RF0RGnTnA!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?cb_client=maps_sv.tactile&w=900&h=600&pitch=9.397127872271554&panoid=pRFCrPHNOTD22RF0RGnTnA&yaw=359.3593032953806!7i13312!8i6656?authuser=0&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDUwNy4wIKXMDSoASAFQAw==
 
Требало би целом дужином Тошиног бунара од Студењака до Сремских одреда проширити тротоар и изградити бициклистичку стазу. Мада не знам да ли би дрвеће у близини раскрснице са Париске комуне садиша могао да пресади, с обзиром на дебљину и корење.
 
Vrh