Eво мог предлога, где је урачунато и постојање тунела.
Светло зелено су зелене површине, без детаљисања саме пејзажне архитектуре. Црвене линије су ивице друмских саобраћајница. Можете видети пробијен наставак Коче Поповића до Зеленог венца иза Филолошке гимназије и закривљење Ломине ка Каменичкој, као и продужетак Личке од Гаврила Принципа до Ломине.
Наранџасте линије су пешачка зона која би ишла од Зеленог венца око Филолошке гимназије, па низ Каменичку до ЕКОФа и водила би даље ка парку код Бристола као прави силазак центра града на реку.
Ружичасте линије су пешачке стазе кроз парк, ни су нисам хтео нешто пуно да измишљам, просте праве линије од ћошкова ка центру и дуж саме терасе. Око портала тунела који су означени црвеном би направио степениште као у Трсту чији сам пример раније навео.
Жута поља представљају грађевинске објекте. У дну Каменичке је објекат који је већ заштићен планом тунела и изузет од рушења. Горе имамо уоквирену и Златну моруну са пар суседних објеката у низу у Краљице Наталије који су лепе архитектуре и са историјским значајем. Скроз горе на постојећем делу терасе уоквирен је и део иза низа зграда у Призренској, сматрам да тај блок мора бити заокружен због визуре града, али само у овој граници због очувања зеленила ка Рељиној улици. Блок који сам уоквирио између Ломине и Краљице наталије треба редефинисати због визуре ка парку, свакако сачувати вредне и лепе објекте.
Укратко, што више зеленила, пешачких зона, али и функционалних друмских саобраћајница, колико-толико зелени појас у континуитету са пешачком везом Теразије-Савска обала, што мање бетона и разних керефека у зони зеленила. За кафиће, галерије и остале локале ето им Златна Моруна и нове зграде у блоку иза Призренске.