Ja se iskreno radujem novim projektima i želim BG koji liči na Varšavu, Istanbul, Frankfurt i slične gradove. I presrećan sam što se grad razvija u tom smeru.
Svi mi bismo to i/ili slicno zeleli
medjutim ti razvoj poistovecujes sa zidanjem novih visokih zgrada (da ne ulazimo kvalitativne klasificikacije da li su iz Minska, Vuhana, Dubaija ili Frakfurta), dok dosta nas koji kritikuje takav pristpu razvoju zamislja kao neki durorocan plan gde ce se znati sta, gde koliko visoko, koliko m2, koliko parking mesta moze da se zida, da li toliki objekat moze da prihvati postojeca infrastruktura (saobracaj, struja, voda , grejanje), ako ne moze sta je planirano da se radi i kojim redosledom, ima li prakova, kako se sve to odrzava, koja su saobracajna resenja....
nasadjena "moderna" kula (jer mi imamo neke kule i od ranije) na praznom placu nije razvoj grada
dobro bre brate, teraće je 500 m levo i rešiće problem.
ovaj tvoj komentar za izgradnju zeleznickog tunela ispod postojecih naselja dovoljno govori o tvojoj ozbiljnosti u sagledavanju infrastrukturnih resenja jednog modernog grada
mogu navesti nekoliko primera takovog razmisljanja zbog kojih grad itekako trpi zbog takvog pristupa, iz svih vlasti
Prodaja Airport City-u onog placa kojim je blokirano spajanje Djordja Stanojevica sa Tosinim bunarom (zuti)
Linije metroa koje mase i GZS i BAS (SNS)
Podvoznjak pruge u Bulevaru umetnosti (Oba)
Prosirenje tramvajske mreze na NBG (Oba)
Bul Zorana Djindjica - spajanje sa BNW (SNS)
...................
tehnicki, sve to moze i kasnije, ali ce tad da kosta ko svetog petra kajgana (a u realnosti vec nas i sad kosta ili nisu ispunjeni optimalni uslovi kapaciteti pa smo na gubitku po vise osnova)