Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Dispecer u opciji kada pozivas taksi putem aplikacije, ne egzistira. Nema ga u lancu poziva. Porudzbina se direktno sa vaseg uredjaja prosledjuje na tablet u taksiju.
Nema zive reci, nema licne komunikacije. Tako to funkcionise kada je aplikacija u pitanju.
Ona nije ni imala mogucnost da nekome kaze svoje uzvisene zahteve, koji bi bili kao takvi prosledjeni taksisti.

Ali, je zato imala mogucnost da direktnu poruku pise i posalje taksisti kroz sistem aplikacije. Sto ona nije uradila.
Jer da je to uradila, ostao bi pisani trag u app koji bi ona sigurno vesto iskoristila u ulozi svog napada.
 
Odlepilo mu se :ROFLMAO:

Bar sada lako mogu da ga nahvataju...
 
Mislim da ovakvih svinjarija nije bilo čak ni za vreme Slobe i 90ih.

Prosto prethodnih decenija je bilo nezamislivo da se vidi automobil bez ili sa lažnim tablicama, a sada su svuda, može se naći po jedan na svakom ćošku.

Razvodnjavanje nadležnosti i rada Saobraćajnih bumbara i MUPa za saobraćajne prekršaje i prebacivanje nadležnosti na Komunalne lelemude i Oko ćoravo je takođe doprinelo da se Beograd preplavi automobilima koji voze sa prekrivenim ili čak i skinutim tablicama. Komunalni lelemudi kažu da nisu nadležni za to, Oko Ćoravo samo šalje koverte ali naplata i procesuiranje bahatosti često izostaju. Parking Servis izlazi samo po pozivu ili kada imaju direktan nalog sa vrha da čiste neke ulice (npr ulice oko suda u Ustaničkoj, da gospodi sudijama ne smeta). Saobraćajni bumbari gledaju da eskiviraju delanje kad god mogu.

I tako... u Nacionalnom parku Srbija čak i najbolje ideje se pretvore u debakl, kada se sve ukrivo zasadi i još posle istruli korupcijom...
 
Poslednja izmena:
Recite mi postoji li u Srbiji neki sistem tipa zakazivanje taksija preko aplikacije, vozila u posedu firme, a ne vozača, dispečersko upravljanje radi minimalnih vožnji pustih vozila, informacija za koliko minuta dolazi vozilo i cena unapred, i zahvaljujući tako efikasnom sistemu niska cena? Unificiran vozni park sa hibridima? Da li se tako nešto pojavilo u Srbiji?
 
Recite mi postoji li u Srbiji neki sistem tipa zakazivanje taksija preko aplikacije, vozila u posedu firme, a ne vozača, dispečersko upravljanje radi minimalnih vožnji pustih vozila, informacija za koliko minuta dolazi vozilo i cena unapred, i zahvaljujući tako efikasnom sistemu niska cena? Unificiran vozni park sa hibridima? Da li se tako nešto pojavilo u Srbiji?
U Nišu su većina taksi vozila hibrid.
 
Recite mi postoji li u Srbiji neki sistem tipa zakazivanje taksija preko aplikacije, vozila u posedu firme, a ne vozača, dispečersko upravljanje radi minimalnih vožnji pustih vozila, informacija za koliko minuta dolazi vozilo i cena unapred, i zahvaljujući tako efikasnom sistemu niska cena? Unificiran vozni park sa hibridima? Da li se tako nešto pojavilo u Srbiji?

A zašto je bitno svih 6 uslova? Car Go ima sve što je bitno od toga, a trebalo bi i svaka druga taksi služba.
 
U čemu je onda problem sa CAR GO? Zašto toliko pljuju po njemu? U Belorusiji klasičan srpski taksi nije preživeo evoluciju, izumro i niko ne plače za njim. Cena u Belorusiji je 1-3 evra, a u Srbiji bi trebalo zbog skupog goriva i skupe zemlje za život da bude 250-700 dinara. Osrednja vožnja 400-500 dinara, i da polako umire taksi na stanicama ili koji loviš na ulici.
 
Jedva cekam da samovizeca vozila preuzmu primat i da konacno dobijemo jos 40-50k radnika koji rade u prevoznoj industriji da rade nesto korisnije. Ovakav sistem bi mogao da bude visestruko koristan. Taksi kao usluga ovime prestaje da postoji.



1041928A-1ACB-4683-8BD6-7A44DAA91119.jpeg
 
U čemu je onda problem sa CAR GO? Zašto toliko pljuju po njemu? U Belorusiji klasičan srpski taksi nije preživeo evoluciju, izumro i niko ne plače za njim. Cena u Belorusiji je 1-3 evra, a u Srbiji bi trebalo zbog skupog goriva i skupe zemlje za život da bude 250-700 dinara. Osrednja vožnja 400-500 dinara, i da polako umire taksi na stanicama ili koji loviš na ulici.
Pa pljuju po njemu taksi karteli, jer ukazuje koliko je taxi u BG zastareo i prevaziđen.
 
Možda i hoće jednog dana, al ne tako skoro po meni. Tehnologije napreduju. Iskreno, svoj toj automatizaciji se ne radujem preterano, odnosno tolikoj zavisnosti od tehnologije koja će, vrlo moguće, poprilično zatupeti ljude.
 
Ne pecajte se na opičenog trola, to je ista osoba koja je na temi Metro pisala da je važnije da stanari Beograda na vodi dobiju metro linije nego pola radničkih naselja na Čukarici.
Nego je verovatno otkrio neku novu kompaniju koja je pootpuštala vozače i uvela šatro-autonomna vozila (do prvog većeg udesa) pa je sad sav ushićen i željan da podeli to s nekim.
 
Car Go je ilegalna organizacija.
Oni prevoze ljude a nisu osigurani.
U slucaju udesa nema nadoknade putniku.

Car Go je zlocin.
 
Koliko je para skucano u autonomnu voznju i podataka prikupljeno, pa opet nalecu na pesake i stubice i to po sirokim americkim ulicama. Snasao bi se na Dusanovcu za 500 do 1000 godina. Jedina smislena vozila za autonomiju su sinska (i avioni ali to nije relevantno u gradu).
 
Čisto kad mi je ova tema već iskočila da napišem jedno jako negativno iskustvo sa beogradskim taksistima (iz raznih taksi udruženja). Vratili se sa puta sa mnogo prtljaga, trebao je da dodje moj otac po nas na aerodrom ali je zbog neodloživih problema morao da otkaže i zato nismo imali prevoz sa Aerodroma. Kada smo sleteli mi smo uzeli vaučer za Taxi izlazim prolazimo sa prtljagom kroz radove i doliazimo do taksi stanice i javljamo se taksistima redim kad ono niko neće da te vozi sa vaučerom za 1800, svi te ignorišu ili govore kako vaučeri ne važe i da ne voze na tu cenu nego žele da ti uzmu oko 3000 do Bežanijske kose i da ne pale taksimetar, i to ne samo jedan taksista nego svi koji su bili na aerodrmu, a preko call centra šanse nema da nađeš vozilo. Pa jel ste vi gospodo taksisti normalni svi. Naravno da smo se posvađali i na kraju zbog ogromne vrućine otišli na gradski prevoz, a hteli smo taksijem zbog velike količine prtljaga, srećom vozač autobusa na liniji 72 nam je pomogao sa prtljagom i stajao sve dok nismo sve izbacili iz busa. Nije da nismo hteli da se vozimo "legalnim" taksijem nego je nerealno da od Aerodroma do Bežanije vožnja košta 3000 (A aerodrom je udaljen oko 7 km od zgrade). Kada se taksisti unormale dopuste konkurenciju i prestanu da kradu onda ću se ja, a verujem i ostali ljudi voziti njime. Uglavnom podsetio sam se zašto uvek kad letim zovem nekog da me odvozi i častim za gorivo, ili kad idem sa malom količinom prtljaga idem na gradski prevoz (srećom mi 72 prolazi u blizini zgrade). Nadam se da negde u Beogradu ima normalnog taksiste koji se ne ponaša ovako :D
 
Koliko je para skucano u autonomnu voznju i podataka prikupljeno, pa opet nalecu na pesake i stubice i to po sirokim americkim ulicama. Snasao bi se na Dusanovcu za 500 do 1000 godina. Jedina smislena vozila za autonomiju su sinska (i avioni ali to nije relevantno u gradu).
Ja već neko vreme govorim ljudima da čovečanstvo u zadnjih 10ak godina se bavi izmišljanjem tople vode i besmislenih ''rešenja'' za neke probleme za koje već imamo konkretna, isplativa i funkcionalna rešenja, ili za neke situacije gde problem ni ne postoji (ali se izmišlja, da bi se prodalo nešto). Ali ljudima tad često zvučim kao ludista. Kažu mi da ne kapiram ja to...
 
Vrh