U Nišu su većina taksi vozila hibrid.Recite mi postoji li u Srbiji neki sistem tipa zakazivanje taksija preko aplikacije, vozila u posedu firme, a ne vozača, dispečersko upravljanje radi minimalnih vožnji pustih vozila, informacija za koliko minuta dolazi vozilo i cena unapred, i zahvaljujući tako efikasnom sistemu niska cena? Unificiran vozni park sa hibridima? Da li se tako nešto pojavilo u Srbiji?
Recite mi postoji li u Srbiji neki sistem tipa zakazivanje taksija preko aplikacije, vozila u posedu firme, a ne vozača, dispečersko upravljanje radi minimalnih vožnji pustih vozila, informacija za koliko minuta dolazi vozilo i cena unapred, i zahvaljujući tako efikasnom sistemu niska cena? Unificiran vozni park sa hibridima? Da li se tako nešto pojavilo u Srbiji?
Pa pljuju po njemu taksi karteli, jer ukazuje koliko je taxi u BG zastareo i prevaziđen.U čemu je onda problem sa CAR GO? Zašto toliko pljuju po njemu? U Belorusiji klasičan srpski taksi nije preživeo evoluciju, izumro i niko ne plače za njim. Cena u Belorusiji je 1-3 evra, a u Srbiji bi trebalo zbog skupog goriva i skupe zemlje za život da bude 250-700 dinara. Osrednja vožnja 400-500 dinara, i da polako umire taksi na stanicama ili koji loviš na ulici.
Ja već neko vreme govorim ljudima da čovečanstvo u zadnjih 10ak godina se bavi izmišljanjem tople vode i besmislenih ''rešenja'' za neke probleme za koje već imamo konkretna, isplativa i funkcionalna rešenja, ili za neke situacije gde problem ni ne postoji (ali se izmišlja, da bi se prodalo nešto). Ali ljudima tad često zvučim kao ludista. Kažu mi da ne kapiram ja to...Koliko je para skucano u autonomnu voznju i podataka prikupljeno, pa opet nalecu na pesake i stubice i to po sirokim americkim ulicama. Snasao bi se na Dusanovcu za 500 do 1000 godina. Jedina smislena vozila za autonomiju su sinska (i avioni ali to nije relevantno u gradu).