Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

To što nema tablu na krovu, ne znači ništa. To bi ti bilo kao da kažeš "naravno da autobus ne radi, jer ga nema u bus plus sistemu", ili "naravno da autobus ne radi, jer nema uključen displej" a autobus prima putnike najnormalnije.
 
@Bulbulderac17
Ti si sad ides u krajnost, kako bi ja znao zasto je uspesan vlasnik taxi firme stavio tx tablice na SVOJE vozilo na koje zakonom ima pravo.. Auto definitivno nije kupljen uz pomoc subvencije, nego ceo placen sopstvenim sredstvima.
 
@Bulbuderac17
Posao od kog izdrzavam porodicu i posteno ga radim nikako nije igra za mene.
P. S. Samo manje zavisti i zivot ce biti mnogo lepsi, pusti ko sta vozi, u kolikoj kuci zivi, gde letuje...
 
Taj za koga ti nije bitno šta vozi, kolika mu je kuća i gde letuje, je onaj koji ti diktira cenu benzina i ostale troškove i dažbine koje plaćaš... ;)
 
Cek jel mogu da "kupim" udeo u nekom taxi udruzenju 1% ...........
Tacan odgovor je NE MOZES da kupis udeo (jer nije na prodaju), a jos tacnije je da MOZES da osnujes svoje taksi udruzenje (company) pa da sve bude tvoje.
Svako, ali bas svako, ko se oseca sposobnim moze da osnuje taksi udruzenje.
Ali.....samo pod jednim uslovom ono moze da funkcionise, a to je da uposljava samo i iskljucivo regularne i taksiste sa dozvolom izdatom od strane grada Bgd.

Poredjenje radi lakseg objasnjenja:
Svako moze da otvori kafanu ali moze iskljucivo u rad da uposljava konobare koji imaju dozvolu grada za obavljanje te delatnosti.
 
Bas nikada nije neko od clanova udruzenja prepustio, kupio svoj udeo nekom trecem licu koji nema taxi dozvolu? Nekako mi udruzenja taxi prevoznika deluju tromo sem kada treba da neosposobe grad za fikcionisanje zbog svojih kartelsih interesa i da iritiraju (potencijalne) klijente. Nekako se udruzenja ne bore da stvarno oteraju dvljake vec kao da je to precutan dogovor. Recimo taxi udruzenja koja koriste netinformatika aplikaciju cesto pogrese iznos kada kucaju lada se voznja placa karticom jer se udruzenje nije izborilo da poveca udobnost clanova jer se rucno kuca iznos a i klijenata koji budu u problemu a mogli su to reenje preuzeti kao cargo i yandex sto imaju kada aplikacija obracunava. Jel aplikacija uopste povezana sa taximetrom?
 
Kod vecine clanova Naxisa taksimetar je blututom povezan sa tabletom tako da se sam iznos prebaci po zavrsenoj voznji.
 
Jel aplikacija uopste povezana sa taximetrom?
NIJE, NITI CE BITI, a ni po propisima NIJE REGULARNO !!
Taksimetar je zakonom odredjeno sredstvo koje sluzi za merenje i odredjivanje cene usluge u taksiju. Pri tome mora biti i bazdaren i plombiran od strane ovlascenih organa.

Aplikacija je samo sredstvo koje sluzi da poveze korisnika sa pruzaocem usluge tj. taksijem.

Isto kao sto nikada tocioni aparat na benziskoj pumpi nece biti povezan za aplikaciju da ona izracunava natocene litre tako ni app ne moze da zameni taksimetar.
Postoje pokusaji kod raznih aplikatora, kojima takav nacin obracuna odgovara ali je on zakonom nelegalan.
Cak zabranjen.
I kaznjiv.
 
Znaci taxi udruzenja i taksisti koja koriste netinformatika aplikaciju treba da budu kaznenji? Mislim po androidu vidim da mnoga uraduzenja koriste istu pa zato nju pominjem. A kazna i sankcija za netacno unesen iznos kod naplate putem kartice? Resenje bi bila fiksalna kasa spojena sa terminalom za kartice i taximetrom ali to taxi kartelu ne odgovara amislim da zbog toga sto ne zele da placaju porez na sve voznje. Sada drugi par cipela je kako treba da se oporezuju taxisti ali pre svega da treba i u taxiju i kod advokata da bude fiskalnih kasa ne zbog drzave vec zbog klijenata da bi znali sta i kako i koliko su platili.
 
NIJE, NITI CE BITI, a ni po propisima NIJE REGULARNO !!
Taksimetar je zakonom odredjeno sredstvo koje sluzi za merenje i odredjivanje cene usluge u taksiju. Pri tome mora biti i bazdaren i plombiran od strane ovlascenih organa.

Aplikacija je samo sredstvo koje sluzi da poveze korisnika sa pruzaocem usluge tj. taksijem.

Isto kao sto nikada tocioni aparat na benziskoj pumpi nece biti povezan za aplikaciju da ona izracunava natocene litre tako ni app ne moze da zameni taksimetar.
Postoje pokusaji kod raznih aplikatora, kojima takav nacin obracuna odgovara ali je on zakonom nelegalan.
Cak zabranjen.
I kaznjiv.
Nisi bas razumeo poentu, ti preko aplikacije narucis vozilo, ja ukljucim taksimetar po zavrsenoj voznji budes zaduzen po taksimetru ne po aplikaciji.. Ne znam da li sam uspeo da pojasnim..
 
Znaci taxi udruzenja i taksisti koja koriste netinformatika aplikaciju treba da budu kaznenji? Mislim po androidu vidim da mnoga uraduzenja koriste istu pa zato nju pominjem. A kazna i sankcija za netacno unesen iznos kod naplate putem kartice? Resenje bi bila fiksalna kasa spojena sa terminalom za kartice i taximetrom ali to taxi kartelu ne odgovara amislim da zbog toga sto ne zele da placaju porez na sve voznje. Sada drugi par cipela je kako treba da se oporezuju taxisti ali pre svega da treba i u taxiju i kod advokata da bude fiskalnih kasa ne zbog drzave vec zbog klijenata da bi znali sta i kako i koliko su platili.
Evo ja pripadam "taxi kartelu" i nemam nista protiv uvodjenja kasa, svakako cu kao i ti i ostali preduzednici naci nacin da izvucem novac i platim sto manji porez.
 
IMG-acfc9b01ae33d9f6f78f439b80f11ee3-V.jpg
 
Rec kartel nije uvek u negativnom kontekstu tako da da taksisti i advokati kao i operateri mobilnih usluga se kartelski ponasaju. Batice nadam se da taj toalet ostavljate misllim na korisnike istoga kao kada se koristi spostveni. Ne izbegavam porez ali da ocigledno ne normalno ovde izbegavati porez i zbog toga su stvari koje se finansiraju od istoga lose i naravno tu je koferce sistem.
 
Vrh