Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ceo pokusaj objasnjenja ti pada u vodi jos u prvoj recenici jer broj autobusa ni u kom slucaju nije ogranicen, ponajmanje iz razloga "jer je to JAVNI PREVOZ" (sta god to znacilo), mozda se gradu/prevoznicima ne isplati da se angazuje vise autobusa zbog troskova, to opet nema nikakve veze s ogranicenjem onog tipa kako je taksi ogranicen.

A drugi deo je posebno komican, "nije ogranicen taksi, eto mozes da budes CarGo vozac, al' si nelegalan kriminalac onda".

Neko gore pomenu neku strucnost i ekspertizu silnu potrebnu za ovaj taksi posao, jos cekam da istu vidim.
 
Mogu ja da te uputim u detalje ako baš toliko želiš da budeš taksista.. Jer kako drugacije da opravdamo tvoje toliko interesovanje..
 
Ево могу ја да га упутим, региструјеш се као предузетник у Инђији, Апатину...и почнеш нелегално да таксираш по БГ као што то ради 50% таксиста.
 
To je bilo nekad, eto vidiš koliko ustvari nemaš pojma.
 
Veksi, idi kupi autobus pa proveri da li je ogranicen broj i da li ce da te puste da vozis.

Sto je najgore svi ce da ti poveruju...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805706#p805706:34nxwnfe je napisao(la):
sinisav » Pon Dec 21, 2020 6:23 pm[/url]":34nxwnfe]Zašto je ograničen broj autobusa, trolejbusa, i tramvaja?
E, iz istog razloga je ograničen i broj taksi vozila jer je taksi deo JAVNOG PREVOZA baš kao i gore pomenuti.
Pekare i frizerski saloni nisu javni prevoz, valjda ne treba baš toliki intelektualni kapacitet da se napravi razlika.

To pravilo nisu izmislili srbi, a pogotovo ne taksisti.
Naravno da pravila mogu i da se menjaju, zna se i kako se to radi.

Inače, već 5 godina od kako postoji CG broj taksija de facto jeste NEOGRANIČEN.
Znači ako toliko hoćeš da budeš taksista, a ne čeka ti se red, možeš to koliko sutra da postaneš u voljenoj kriminalnoj interesnoj grupi koju i sam nazivaš - Taxi, i kažeš da je to za tebe isto?!
Pa u čemu je onda problem eto ti taksija koliko ti srce želi.
Eto isto k'o pekare :wink:

Vozaci "bas kao i gore pomenutih" primaju platu, imaju obavezno radno vreme, postuju red voznje (ili se bar trude) i ne naplacuju voznju od svojih putnika.
Vozila "gore pomenutih" ne izbegavaju voznje u Ripanj, Glogonjski rit, Jakovo ili Dobanovce vec voze (koliko-toliko) jednako po kisi, snegu kao i lepom vremenu.
Vozaci ne pitaju putnika dokle i koliko stanica ce se voziti pre nego sto mu otvore vrata.
.
.
Treba li jos da nabrajam?
Sta se od ovog tacno odnosi na vas da bi bili svrstani u istu kategoriju?
Kad se ovako pobroji, pa upravo taj mrski, zli CarGo je daleko blizi toj kategoriji na koju se pozivas nego sto cete vi ikada biti.

Puna vam usta tuznih prica o ekonomiji, kalkulaciji cene, troskovima ( "pišem ovo a ruka mi dršće")..... kad treba lova da se gurne u dzep. A kad treba da se ostvare benificije koje niko drugi u ovoj zemlji nema, onda ste "javna usluga"?


Ponovicu putanje, kakve veze ima mesto obavljanja delatnosti?
Ajde, da ne cekam odgovor, odmah da postavim jos jedno - gde delatnost obavljaju kurirske sluzbe, transport novca, dostava hrane i pica....
 
Ako je rubrika servisirana moze li se sada ovde pisati i diskutovati?
 
Taksistima iz budžeta 2,5 milijarde dinara
https://nova.rs/vesti/biznis/taksistima ... va-vozila/

U toku 2020. godine obezbeđeno je oko 550.000.000 dinara za kupovinu 450 novih vozila. U budžetu za 2021. godinu predviđena su sredstva u visini od oko 2,5 milijardi dinara za oko 2.200 taksi vozila”.......~~ 25 mil.evra

Iz ovoga proizilazi samo jedan zakljucak:
Resio grad Beograd, pored javnog prevoza (BusPlus) da proda strancima i celu gradsku taksi sluzbu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808822#p808822:mq8q5fy9 je napisao(la):
Pule » 31 Dec 2020 08:15 am[/url]":mq8q5fy9]Taksistima iz budžeta 2,5 milijarde dinara
https://nova.rs/vesti/biznis/taksistima ... va-vozila/

U toku 2020. godine obezbeđeno je oko 550.000.000 dinara za kupovinu 450 novih vozila. U budžetu za 2021. godinu predviđena su sredstva u visini od oko 2,5 milijardi dinara za oko 2.200 taksi vozila”.......~~ 25 mil.evra

Iz ovoga proizilazi samo jedan zakljucak:
Resio grad Beograd, pored javnog prevoza (BusPlus) da proda strancima i celu gradsku taksi sluzbu.

Divna vest!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808803#p808803:3bkkuvyj je napisao(la):
varos kapija » 31 Dec 2020 01:05[/url]":3bkkuvyj]Uzun Mirkova danas, smer ka Kalemegdanu, kolona od 10 automobila stoji (semafor), taksista sa Mercedesom pretiče celu kolonu vozeći po biciklističkoj stazi.
Sinoć dok sam čekao trolejbus kod Batutove, iz pravca grada dolazi taksista i zaustavlja se tako da je samo jednim delom bio na trotoaru, iako je trotoar bio slobodan da je mogao celo vozilo da popne na trotoar. Iza njega kamiom sa dužom prikolica - cisternom, a iza kamiona kolona vozila. Svira kamiondžija taksisti da se skloni, ovaj se samo pomerio malo unapred. Kamiondžija mu daje i signal farovima, ali taksista ne reaguje. Tad postaje baš veselo, jer kamion kreće da zaobilazi taksistu, a na to još mora i da manevriše da bi skrenuo u Batutovu, plus da pazi na vozilo koje je bilo na raskrsnici u susednoj traci (onoj do razdelnog ostrva). Kako li je uspeio da izmanevriše kamionom, svaka mu čast. Nikoga nije potkačio, a i onako zakrčenu Batutovu (zbog novogodišnjih praznika) učinio još zakrčenijom. Za vreme dok je kamion manevrisao, iz taxi vozila izlazile mušterije.
Sad vi gospodo prefinjeni taksisti, slobodno možete da krenete sa pričama kako taksista nije imao izbora, kako je morao baš tako da stane, kako nikog nije ugrožavao i sl.
 
Uuuu... Sole_care mnogo si dao lep primer. Lepo si i opisao vidjenu situaciju tvojim ocima.

Ali sta je to ono, sto ti ne znas dok si gledao desavanje?
Da je to primer vozaca jako odgovornog prema sebi, saobracaju i strankama koje prevozi?

Reci ces -Kako to?
Odgovoran je prema sebi jer se cuva moguce a neosnovane kazne od snimanja oka sokolovog.
Ako ga uslikaju na trotoaru sledi mu kazna, ako se zaustavi na kolovozu onda se vodi da je ucesnik u saobracaju i kazne nema. To sto navodis da je se i malo popeo, je stvar dobro ucinjenog kompromisa izmedju neceg sto ti je dozvoljeno i necega sto ne smes.

Saobracajno je odgovoran jer po ZOBS-u https://sirius.rs/propisi/S20090411404/clan-66
Izuzetno, vozač vozila kojim se obavlja auto taksi prevoz putnika može zaustaviti vozilo na mestima iz stava 1. tač. 6), 9), 10), 11) 12), 13) i 18) ovog člana, kao u saobraćajnoj traci za vozila javnog prevoza kojom se ne kreću tramvaji, i to samo za vreme potrebno za ulazak, odnosno izlazak putnika.
Zaustavljanje je vreme stajanja do 3min. A toliko mu pravo daje zakon da time moze da usluzi musteriju. Koja ces sutra, mozda, biti ti!

Odgovoran je prema strankama, jer brine i o njihovoj bezbednosti. Vecina ljudi prilikom izlaska iz vozila, nebitno taksija ili bilo kojeg drugog obicnog, odmah otvara vrata ne gledajuci pozadi i ne obazirujuci se da li ce time tada nekog prolaznika zakaciti, udariti vratima u subic ili zardinjeru, preseci otvorenim vratima put biciklisti koji tuda vozi....i masu drugih primera i situacija.

Tebi jeste to zasmetalo jer u tvojim ocima on pravi guzvu, smeta zato sto je tu.....a on jednostavno samo odgovorno radi svoj posao.

Ne opravdavam nikog ovim postom samo dajmo da stvari budu gledane onakvima kakve jesu.
 
Sigurno je mogao da se bezbedno zaustavi ne ometajuci ostale učesnike u saobraćaju 10 metara gore ili dole od pomenute lokacije a i stranke su razmažene...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=809288#p809288:jt0gsu38 je napisao(la):
Pule » 02 Jan 2021 11:15[/url]":jt0gsu38]Tebi jeste to zasmetalo jer u tvojim ocima on pravi guzvu, smeta zato sto je tu.....a on jednostavno samo odgovorno radi svoj posao.

Ne opravdavam nikog ovim postom samo dajmo da stvari budu gledane onakvima kakve jesu.
Nemam ništa protiv da gledamo stavri onakvima kave jesu, al da to ne bude ni mojim ni tvojim očima, jer je u tvojim očima je on postupio po svim propisima i odgovorno.
 
Izvor: Novosti.rs

BEOGRADU POTREBNO 7.006 TAKSI VOZILA: Gotova studija Saobraćajnog fakulteta o sistemu prevoza
52589_taksi-vozila06-24122020_f.jpg


BEOGRADU je potrebno 7.006 taksi vozila, koja rade osam sati u toku dana po principu jedan automobil jedan vozač, a predviđeno je i osnivanje Odeljenja za monitoring i kontrolu rada taksi sistema.

Ovo je samo deo preporuka koju sadrži studija "Planiranje i projektovanje sistema taksi prevoza putnika u Beogradu za period 2020 - 2024" koju je za Grad Beograd, kao naručioca, uradio Saobraćajni fakultet.

Kao vlasnik tržišta taksi usluga, gradska uprava donela je odluku da se kroz sveobuhvatnu analizu taksi sistema, projektuju i stvore uslovi za dugoročna i kvalitetna rešenja za njegovo unapređenje, vodeći računa o održivosti postojećih taksi prevoznika.

Osnovni ciljevi studije su stvaranje naučno-stručne osnove za reinženjering strukture, funkcionisanja i upravljanja taksi sistemom, u skladu sa definisanom transportnom politikom Grada i potrebama korisnika, kao i stvaranje uslova da taksi sistem postane efikasan i održiv.

Kao ključni problemi identifikovani su: nedovoljno definisani regulatorni okviri, odsustvo kontrole na strateškom nivou upravljanja, nedovoljno vozila na radu i njihova neusaglašenost sa potrebama korisnika što prouzrokuje značajan broj nerealizovanih zahteva, visoka prosečna starost voznog parka (oko 13 godina), nizak stepen digitalizacije sistema, postojanje neregularnih taksi vozila i vozača i drugih oblika konkurencije.

Analiza je pokazala da kod vozača postoje velika odstupanja u dužini radnog vremena. Ima onih koji dnevno rade samo dva do tri sata, dok su neki za volanom više od 12 časova. Prosečan broj vožnji je 9,61 vožnja po vozilu dnevno, srednja dužina vožnje je 5,73 kilometra, a prosečno trajanje 14,27 minuta. Vreme koje protekne od trenutka kad korisnik pozove operatora do momenta kada stigne na željenu adresu je oko 19,86 minuta. Procenjeni broj prevezenih putnika taksijem je 86.000 na dan, odnosno 31 milion godišnje. Tri četvrtine zahteva se realizuje pozivom (telefonom/aplikacija), a četvrtina na stajalištu ili zaustavljanjem na ulici. Dnevno se gotovo 30 odsto ispostavljenih zahteva ne opsluži.

Utvrđeno je da je za minimum održivosti potrebno najmanje 11 prosečnih vožnji dnevno, koji trenutno realizuje oko 40 odsto vozača. Prevoznici bi bili u potpunosti održivi, i sa vozilima čija je nabavna vrednost do 20.000 evra, ukoliko bi ostvarili 14 ili više vožnji dnevno. Drugim rečima, potrebno je povećati efikasnost taksi prevoznika, što bi, uz dogovorene subvencije države u pogledu obnove voznog parka, doprinelo da sistem bude kvalitetniji i konkurentniji.

Grad trenutno ne raspolaže podacima o broju vozila i vozača na radu u realnom vremenu, o iskorišćenosti vozila. Ključna aktivnost je razvoj i implementacija savremenog sistema za monitoring i kontrolu u realnom vremenu. Tako bi se obezbedilo upravljanje dozvolama, pregled svih aktivnih i neaktivnih vozila na mapi, analiza makro i mikro podataka o radu vozača i vozila i obezbedili uslovi za analizu baza podataka ispostavljenih i opsluženih zahteva. Taksi prevoznici koji već imaju aplikacije za kontrolu, neće morati da razvijaju nove, pošto će softver omogućiti integrisanje već postojećih u jedinstven sistem.

Studijom je zato projektovan i razvoj Odeljenja za monitoring i kontrolu rada taksi sistema, definisane su nadležnosti Sekretarijata za javni prevoz i taksi prevoznika po nivoima upravljanja. Jedna od glavnih predloženih izmena u budućem načinu regulisanja odnosi se na vezivanje dozvola za jedno vozilo i jednog vozača. Očekivanja su da će 90 odsto korisnika na prvi poziv realizovati svoju vožnju, uz predložen broj vozila od 7.006, koji rade osam sati tokom dana.

Sugrađani će tako dobiti uslugu "po meri", veću pouzdanost. Grad će dugoročno unaprediti taksi sistem, uz postepen razvoj bez skokovitih promena. Najviše benefita imaće taksi preduzetnici. Dobiće održiv i prihvatljiv sistem, sa višim nivoom kvaliteta usluge sa istim resursima, ali i povećanje ekonomske i proizvodne efikasnosti.

ISTRAŽIVANjE SA 2.000 KORISNIKA

PROJEKAT je trajao 15 meseci,a realizovao ga je tim sa Katedre za drumski i gradski transport Saobraćajnog fakulteta. Sprovedena su opsežna istraživanja i to sa 2.068 korisnika, 415 vozača, 15 eksperata, obuhvaćeno je više od 60 odsto aktivnih taksi vozila u sistemu i obrađena baza podataka taksi operatora sa više od 15 miliona zahteva za vožnju.

IZ TRI UGLA

KORISNICI taksi biraju zbog prihvatljivog vremena putovanja, izbora trase i komfora. Na skali od jedan do pet daju ocenu 2,59. Malo više od polovine smatra da su cene visoke u odnosu na kvalitet usluge, ali gotovo isto toliko smatra da su odgovarajuće.

EKSPERTI su prepoznali da je potrebno unapređenje organizacije, upravljanja i kontrole rada, povećanje kvaliteta usluge.

TAKSISTIMA je osnovni problem u taksi prevozu veliki broj neregularnih taksista, loša organizacija na nivou sistema, loša organizacija unutar taksi udruženja, niska cena taksi usluge.

https://www.novosti.rs/beograd/vesti/95 ... mu-prevoza
 
Znači Beograd ima manjak taksija?

tenor.gif

Na skali od jedan do pet daju ocenu 2,59. Malo više od polovine smatra da su cene visoke u odnosu na kvalitet usluge, ali gotovo isto toliko smatra da su odgovarajuće.
tenor.gif
 
Lepo ja rece, da sminkaju i spremaju mladu za prodaju nekom bogatom strancu.
Kako fascinantne brojke.
31.4 milion prevezenih putnika godisnje, od toga jos plus preko 30% nerealizovanih. Prosecna cena po voznji 5e, daje 157mil.e

Izgleda da u Beogradu niko ne ide peske???
tenor.gif
 
E da ce se realizovati da se svaka voznja zabelezi i vreme rada svakog vozaca pa da vidimo ko vise laze...
 
Da se uvedu fiskalni račun kao i slip sa podacima početka i kraja vožnje sa pređenom kilometražom pa da počne da se uvodi red u ovu oblast.
 
Koji je izgovor da se ovakva studija ne uradi za trziste lekova? Da li je dostupnost, snavdevenost lekovima i njihove cene malo vise vazna za stanovnike ovog grada od usluge individualnog, javnog prevoza? Ili je manje bitna?

Da li mozda postoji jos neka delatnost koja je malo vaznija za kvalitet zivota vecine stanovnika ovog grada? Kanalizacija, vodosnabdevanje, zagadjenje, reciklaza otpada..... Niko ne radi opsezne studije o toj problematici?

Sve nasiroko, dubinski analizirano, verovatno placeno iz budzeta.... a odgovor je bio vrlo jednostavan i pred nosom svima - "Slobodno trziste sa jednakim uslovima".
Postavis striktne uslove i sprovodis ih u praksi pa ce svako kome se isplati da se trudi, ulaze u napredak i od toga profitira. Neradnici koji bi da sa 2 sata rada dnevno lepo zive samo zato sto su dosli do dozvole pre nego neko drugi ce naci drugi izvor prihoda.
Mozda negde mogu jos bolje da zive sa 1.5 sata rada.
 
Tender za studiju je raspisao Grad Bograd.
Kao jedini ponudjac se javio (a ko drugi nego..) Saobracajni fakultet u Beogradu i sa njim je zakljucen ugovor.
( http://www.beograd.rs/lat/gradski-oglas ... oj-8-19_2/ )

Obavestenje o zakljucenom ugovoru:
http://portal.ujn.gov.rs/Dokumenti/Obav ... 96345&vz=2
Koji je, parama gradjana iz budzeta, kostao 34.5mil ~ 300.000e
Dokument mozete videti klikom na "preuzmi dokument" na dnu stranice.

Ono sto je najtragicnije, stoji da je sve placeno javnim parama, a sadrzaj studije Grad krije od ociju i "svetlosti dana".
 
Izvor: Novosti/B92.net

Gotova studija o taksi prevozu u Beogradu; Takisisti nezadovoljni, moguć i protest
8236582355ff4855cee1d8371880486_640.jpg

Taksi udruženja i privredna društva neće podržati studiju Saobraćajnog fakulteta "Planiranje i projektovanje sistema taksi prevoza putnika u Beogradu za period 2020-2024".

Beogradu je potrebno 7.006 taksi vozila, koja rade osam sati u toku dana po principu jedan automobil jedan vozač, a predviđeno je i osnivanje Odeljenja za monitoring i kontrolu rada taksi sistema.

Ovo je samo deo preporuka koju sadrži studija "Planiranje i projektovanje sistema taksi prevoza putnika u Beogradu za period 2020 - 2024" koju je za Grad Beograd, kao naručioca, uradio Saobraćajni fakultet, objavile su Novosti.

Kao ključni problemi identifikovani su: nedovoljno definisani regulatorni okviri, odsustvo kontrole na strateškom nivou upravljanja, nedovoljno vozila na radu i njihova neusaglašenost sa potrebama korisnika što prouzrokuje značajan broj nerealizovanih zahteva, visoka prosečna starost voznog parka (oko 13 godina), nizak stepen digitalizacije sistema, postojanje neregularnih taksi vozila i vozača i drugih oblika konkurencije.

Objavljeni podaci iznenadili su prestoničke taksiste

Iz Saveza auto-taksi udruženja Srbije (SATUS) kažu da će uputiti zahtev gradonačelniku da se ona ne "usvoji". Tvrde i da bi njeno prihvatanje "izazvalo revolt kod taksi prevoznika, koji će se preliti na ulice, gde bi svako u svom vozilu iskazao svoje nezadovoljstvo".

Aleksandar Bjelić iz SATUS-a navodi da je studija, koja predviđa da je Beogradu potrebno 7.006 taksi vozila, koja rade osam sati u toku dana po principu jedan automobil jedan vozač, prvo trebalo da bude dostavljena svima, kako bi se sa njom upoznali i onda argumentovano učestvovali u javnoj raspravi.

"Da bismo se bavili brojem vozila na stručan način, a ne po političkoj direktivi, trebalo je da od nas traže nove izveštaje, jer je tokom pandemije virusa korona posao pao za 65 odsto. Uvideli bi koliki je obim posla i koliki bi tada broj vozila bio potreban gradu. Trebalo je da konsultuju ekonomiste koji bi im dali realnu sliku pada prihoda, jer su nam potrebne dve-tri godine da se oporavimo i vratimo se na broj transportnih zahteva koji smo imali pre pandemije", navodi Bjelić.

U Planu koji je izradio Saobraćajni fakultet, utvrđeno je da je za minimum održivosti potrebno najmanje 11 prosečnih vožnji dnevno, koji trenutno realizuje oko 40 odsto vozača. Prevoznici bi bili u potpunosti održivi, i sa vozilima čija je nabavna vrednost do 20.000 evra, ukoliko bi ostvarili 14 ili više vožnji dnevno.

Drugim rečima, potrebno je povećati efikasnost taksi prevoznika, što bi, uz dogovorene subvencije države u pogledu obnove voznog parka, doprinelo da sistem bude kvalitetniji i konkurentniji.

Bjelić navodi da je na ulicama sada 6.300 vozila, što je za 706 manje od broja koji se pominje u studiji. Navodi da su zato stručnjaci sa Saobraćajnog fakulteta trebalo da daju predlog rešenja problema više od 500 taksi preduzetnika koje su stanju privremenog prekida, kao i da je ključ problema i rešenja tu.

"Studija je bazirana na broju vozila i osam časova rada, a taksi preduzetnici po postojećem Zakonu mogu da zaposle vozače na svojim vozilima. Ujedno, u studiji se ne pominje da se cena taksi usluge nije menjala sedam godina, i da su svi parametri za određivanje cena u tom periodu povećani za skoro 60 odsto", navodi Bjelić.

I Slobodan Danović iz "Bunta" kaže da mu nije jasno kako preduzetničku radnju mogu da ograniče na osmočasovno radno vreme.

"Studija kaže da bi trebalo da imam duplo više vožnji da bih bio održiv, ali i da prestonici treba duplo više vozila na ulicama, pošto postojeći zakon predviđa da Beograd treba da ima 4.149 taksi vozila. To potire jedno drugo. Kažu i da treba povećati efikasnost taksi prevoza kako bi sistem bio konkurentniji, ali kome konkurentniji? Nijedan zakon od 2007. ili studija, koji su se ticali taksista, nisu sprovedeni u potpunosti. Verujem da će isto biti i sa ovom studijom. Izvući će iz nje samo ono što u datom trenutku odgovara nekim interesnim grupama".

Studijom je projektovan i razvoj Odeljenja za monitoring i kontrolu rada taksi sistema, definisane su nadležnosti Sekretarijata za javni prevoz i taksi prevoznika po nivoima upravljanja. Jedna od glavnih predloženih izmena u budućem načinu regulisanja odnosi se na vezivanje dozvola za jedno vozilo i jednog vozača. Očekivanja su da će 90 odsto korisnika na prvi poziv realizovati svoju vožnju, uz predložen broj vozila od 7.006, koji rade osam sati tokom dana.

Projekat je trajao 15 meseci,a realizovao ga je tim sa Katedre za drumski i gradski transport Saobraćajnog fakulteta. Sprovedena su opsežna istraživanja i to sa 2.068 korisnika, 415 vozača, 15 eksperata, obuhvaćeno je više od 60 odsto aktivnih taksi vozila u sistemu i obrađena baza podataka taksi operatora sa više od 15 miliona zahteva za vožnju.

Iz tri ugla

Korisnici taksi biraju zbog prihvatljivog vremena putovanja, izbora trase i komfora. Na skali od jedan do pet daju ocenu 2,59. Malo više od polovine smatra da su cene visoke u odnosu na kvalitet usluge, ali gotovo isto toliko smatra da su odgovarajuće.

Eksperti su prepoznali da je potrebno unapređenje organizacije, upravljanja i kontrole rada, povećanje kvaliteta usluge.

Taksistima je osnovni problem u taksi prevozu veliki broj neregularnih taksista, loša organizacija na nivou sistema, loša organizacija unutar taksi udruženja, niska cena taksi usluge.
 
Opet im niska im cena rada? Šta bi oni, da ne voze a da im pare samo kaplju. Ne ide to tako. I da, manite me sa tim kako je sve skupo i sl. stvarima koje smo čuli. Bude li odobreno povećanje, svaki put kada se zakuka, na kraju će se doći do toga da će narodu biti jeftinije da se vozi gradskim prevozom. Mislite malo i o tome ko vas hrani hlebom. Nije neophodno da se redovno ide kamenom na onog ko ide na tebe hlebom, da se metaforički izrazim.
 
Ja cu svima s kojima imam kontakt da prenesem da taksisti razmisljaju o novim protestima. A znam da od 100 ljudi, naci ce se nas 20 koji ce biti spremni da odreaguju ako taksi banda ponovo pokusa da zarobi grad i ljude u njemu. Pa kad se procuje to po gradu, 20 po 20 po 20 ljudi... nakupice se sasvim dovoljno.
 
Da li u taksi vozilu smeju da se snimaju putnici koji se prevoze?
 
Vrh