To jedino ako te keva prijavi
Šta ti znači taj promenjeni zakon kada npr. Cargo bez problema postoji i sve više se širi?
Iako ovde ne vredi polemisati,
ne kapiras osnovnu stvar da samo Cargo ovo može da radi, i zbog čega je tako već skoro 5 godina.
Ne kapiras da će sve ostalo biti počisceno, a primer su Cameo ,zim zum, itd, ne zato što su konkurencija nekakvom taksi kartelu, (pozajmljena uberova floskula) nego su konkurencija kartelu sa njuškama koje stoje iza Cargo, čiji su potparoli ona dva polupismena ljigavca.
Zato što samo ako budu jedni jedini mogu da uzimaju, pazi ovo, 30% bruto od svake vožnje! Shvati da to ne postoji nigde u svetu, mislim tamo gde uopšte još postoji peer to peer taxi prevoz, a to je, btw, po svemu sudeći "još malo pa nestalo"
Da su dozvolili Uber provizija bi bila 10%, ako bi uopšte preživeli Uberove početne bonuse, a nebi sigurno.
Shvati, po stoti put, da tamo gde rade van srbije, a to su Austrija, Svajcarska i Francuska, posluju po zakonu, što znači posluju isključivo sa“ taksi kartelom"
Jel' nešto mooožda nekom čudno?
Uopšte ljudi vole da se prave pametni o stvarima koje ne razumeju, jer jedino je bitno da crkne komšija taksista. Zato što postoje bahati, prljavi i lopovi, a država ne radi svoj posao.
A zašto bi nešto i radila kada je bolje da postoji kompromitovani taksi sa jedne strane, i njihovo velikodisno rešenje u vidu Cargoa sa druge, u kome će zadovoljiti potrebe dela svoje alave nezasite strukture.
A usput i potrebe građana da idu Jaguarom na splavove i sava malu.
Win win.