Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Jel Pink vozi u okviru Yandex sistema?
 
Danas sam imao sa aerodroma možda i najprijatniju vožnju sa vozačem Pink taksija. Sve pohvalez Od vaspitanja, do pomoćinsa prtljagom, otvara vrata...zatvara...persira...pita za željeni pravac...šalje račun na mail...zove telefonom jere je kupio na odlascima jer nijedan taksi nije hteo da mi primi karticu dole. I na kraju cena ispod vaučera. Zaista svaka čast.
 
Sta mislite koja je sansa da BG Taxi dodje na nivo Nisa ili NSa?
Kako je moguce da Nis ima toliko fantasticnu Taxi sluzbu, nova elektro vozila i nisku cenu starta/km, a u Beogradu uvek zavrsim u nekom krsu koji ne bi smeo ni da prodje tehnicki.

EDIT: U Nisu se vozi iskljucivo PHEV ili EV - Tesle, Toyota Camry, Rav4, Prius, Corolla, CHR cak je bilo i nekih kineskih EV brendova.
Cena u Nisu - 190 RSD + 70 RSD/KM
Cene u BGu - 320 RSD + 105 RSD/KM
 
Poslednja izmena:
U Nisu rade robovi dvojica po 12h ne gasi se auto,jedan obično nije prijavljen i od njega se isplaćuje rata lizing kuci,taj isti radnik zaradi obe plate,a drugi za gazdu...
 
Sta mislite koja je sansa da BG Taxi dodje na nivo Nisa ili NSa?
Kako je moguce da Nis ima toliko fantasticnu Taxi sluzbu, nova elektro vozila i nisku cenu starta/km, a u Beogradu uvek zavrsim u nekom krsu koji ne bi smeo ni da prodje tehnicki.

EDIT: U Nisu se vozi iskljucivo PHEV ili EV - Tesle, Toyota Camry, Rav4, Prius, Corolla, CHR cak je bilo i nekih kineskih EV brendova.
Cena u Nisu - 190 RSD + 70 RSD/KM
Cene u BGu - 320 RSD + 105 RSD/KM

Svrljig od koju hiljadu stanovnika ima ozbiljniju taxi službu od Beograda (isto sve hibridi), a kamoli Niš ili Novi Sad..
Gledam pre neki dan na Slaviji, Golf 4 Variant, Fiat Stilo Karavan... Ja se 2010. vozi u Stilu u Negotinu, to je bilo pre 15 godina.

Hajde cena, u Beogradu su uvek cene jače nego u unutrašnjosti, ali da je kvalitet vozila toliko slabiji u odnosu na unutrašnjost...🤔
 
@Jelancha
Ti se vrati u Svrljig,salu na stranu u Beogradu nikada nije bio bolji taxi vozni park.
Bas gledam pre neki dan na aerodromu prvih osam auta tri superb,dve oktavije,Hyundai na struju,camry,tipo. nijedan stariji od tri godine.
 
Gde su sada staju vozila na poziv na aerodromu?
I posle svega, opet je sedanje u taksi na aerodromu neprijatno iskustvo, em niko nece karticu, em neki čudni pogledi...
Istina, vozila ima i cene budu vaučeru, tako da je svakako mnogo bolje.
 
SRAMOTA,
ne može da se dobije taksi već 2h
Da nije bilo CarGo ko zna kad bi došao kući.
Mada je malo oštetio felnu na neku rupu,srećom blizu stana pa se guma nije još izduvala.
Ocenio sam vozača 5*
 
Popust postoji,ali ne ide na štetu taksiste kao sto si ti rekao(slagao).
Nije lepo da govoris ljudima da lazu. Mislim ok to mozes preko foruma tako da pises jer internet je cudo. Ne znam sta sam "slagao" kada sam rekao da mi je sam taksista koji vozi yandex rekao da to nije u redu i gde sam ja napisao da ide na stetu taksiste? Nema nigde to napisano. Inace evo jutros sam se vozio opet popust preko yandex-a skoro 270 dinara.
 
Inače, došlo društvo iz Bugarske na svadbu i odmah su dobili beogradski deluxe experience – od Kalemegdana do Zemuna im je uzeo 6.000 dinara.

Živi bili beogradski taksisti!
 
Pre neki dan mi se u taksiju desilo da taksista otvori svoj prozor nekih 2 cm, i udari po nekoj el. cigari, vape-u ili tako nečemu (a vozilu je bilo i dete od 5 godina).
To mi se u vozilima domaće firme CarGo nikad nije desilo :p
(al' svejedno neću da ih koristim)
 
Meni bi bilo idealno kada bi se CarGo/Uber/Yandex app koristio od strane regularnog taksija.

Možeš da izabereš koji nivo usluge želiš i što je još bolje možeš da oceniš vozača i auto.

Yandex i sada uvek preporučim gostima kada dolaze i BG.

A da taksisti nisu kartel ne bi bilo potrebe za CarGo.
Doduše malo su se izvadili sa ovim što su vozili studente pa su mi sada malo draži.
 
Nije lepo da govoris ljudima da lazu. Mislim ok to mozes preko foruma tako da pises jer internet je cudo. Ne znam sta sam "slagao" kada sam rekao da mi je sam taksista koji vozi yandex rekao da to nije u redu i gde sam ja napisao da ide na stetu taksiste? Nema nigde to napisano. Inace evo jutros sam se vozio opet popust preko yandex-a skoro 270 dinaranusam
Nisam rekao ljudima nego tebi,a ti da li si izmislio ili ti neko kao rekao manje je bitno.
 
Eh, da ti objasnim kako to izgleda iz ugla taksista (konačno mislim da sam ih shvatio, ne kažem da se 100% i slažem).

Tu je glavno pitanje ko će to da plati? Taksista od cene vožnje, ili mušterija kako dodatna naplata (ili čak mesečna članarina)?
Nama deluje da taksi već dovoljno skup, pa verovatno mislimo da to treba taksista da plati.
Čak i ako bih ja platio kao dodatak, taksista to vidi kao novac koji je negde iscureo, a mogao je da bude povećanje cene usluge.
Sve u svemu, to su neki paraziti koji tu skidaju neki procenat.

Jedini način da to ne budu bačene pare je da te aplikacije nekako dovuku dodatne mušterije. Pri tome, ne mislim da jedan taksista dobije dodatne mušterije koje drugi taksista izgubi, pošto to znači da na kraju svi pošteni moraju kroz te aplikacije, i onda mu to ispadne "reket" na njihovu zaradu. Možda je nama ugodnije, ali njima realno isto u najboljem slučaju, verovatno i komplikovanije sa raznim app-ovima, računima i provizijama.

Neki veoma dobar app možda može da unapredi prevoz kroz dinamičko određivanje cene, pa i da doda po koju vožnju u sistem tako što će u nekim terminima vožnje biti jefitinije, a taksistima se opet više isplate od sedenja na stanici. Izvan toga se priča svodi na raspravu ko bi koliko trebalo da zarađuje, a to je čisto gubljenje vremena (ja nikad nisam čuo da je neko nekoga ubedio da bi trebalo manje da zaradi).

CarGo je što se mene tiče mnogo toga odradio, imamo aplikacije u taksijima, imamo kartice, imamo čak i plaćanje kroz aplikaciju (mada se za to često bune).
Bilo bi lepo da je to moglo i samo kroz takmičenje udruženja, ali čini mi se da su tu stvari znatno inertnije, pa da udurženje ne može da bude mnogo skuplje (članarina), čak iako ima više posle. Možda se Pink malo tu odvojio (to mogu taksisti da nam kažu)

Edit: odnosilo se na post od bl3y4
 
Mogao bi grad da potroši malo naše pare i napravi centralizovanu aplikaciju grada koja uključuje GSP i Taxi.

Te taksi aplikacije već uveliko postoje i mogu se kupiti kao gotov proizvod. Cak i CarGo nudi svoj softver kao proizvod.
 
Јуче док сам чекао аутобус на станици, долази таксиста са ТХ таблицама паркира се поред станице на тротоар а кад оно, на предњем седишту и код њега у крилу за воланом деца од неких 5 година...
Колико се људи коцкају са животима своје деце...
Наравно има и обичних људи који би ово исто урадили, али таксиста као ”професионални” возач, ваљда разуме неке ствари? Није ван града, у питању је врло прометна улица у ширем центру града...
 
Vrh