Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Bolje da se voze taksijem nego da imaju kola i voze se jos vise.
 
Zamisli vozis se jako cesto taksijem na relaciji Centar Carak. recimp da re voznja kosta 1000 din i recimo da mesecno to dodje na 20000 din.
Alternativa je da unapred kupis 20 voznji, za 10000 din.
 
Zamisli vozis se jako cesto taksijem na relaciji Centar Carak. recimp da re voznja kosta 1000 din i recimo da mesecno to dodje na 20000 din.
Alternativa je da unapred kupis 20 voznji, za 10000 din.
to bi bilo super za mušterije, ne za taksiste
 
Zar se taksisti ne isplati da dobije unapred pare, pa makar 50% od regularne cene?
 
Ideja kao predlog nije realno ostvarljiva za realizaciju, ali je zato odlicna kao nacin za podizanje teme.
 
Naravno da ne.

Jbt nekad se stvarno zapitam da li si ti stvarna osoba ili vestacka inteligencija u nastajanju koja jos uci o covecanstvu postavljajuci totalno nerezonska pitanja i komentare.
Svaki trgovac daje popust na unapred placenu robu.
Mesecne karte. nedeljne karte su uvek jeftinije po voznji od dnevne karte.
Kako ces pobiti ovaj argument?
 
Nece bre da voze po trenutnim punim cenama iako mogu da imaju 100% dnevnu popunjenost, a ti predlazes da voze sa 50% popusta.

Ali ok, bicu od sad dobar prema tebi u nadi da ces me postedeti kad zavladas svetom.
 
Svaki trgovac daje popust na unapred placenu robu.
Mesecne karte. nedeljne karte su uvek jeftinije po voznji od dnevne karte.
Kako ces pobiti ovaj argument?
Postoje nekoliko razloga zbog kojih je za taksiste često bolje da ne primaju unapred novac za ceo mesec, već da voze po pozivu i naplaćuju uslugu po vožnji:

  1. Promet i zarada: Taksisti često zavise od prometa u gradu i broja putnika koji koriste taksije. Ako bi primili unapred novac za ceo mesec, mogli bi izgubiti priliku za dodatnim prihodima od vožnji koje ne bi imali da voze samo za unapred plaćene mesečne karte.
  2. Varijabilni radni časovi: Taksisti često imaju promenljive radne sate i mogu imati slobodno vreme između vožnji. Vozeći po pozivu, mogu prilagoditi svoj radni raspored svojim potrebama i ličnim obavezama.
  3. Različite potrebe putnika: Putnici imaju različite potrebe i preferencije u vezi sa vožnjama taksijem. Neki putnici žele samo povremene vožnje, dok drugi možda žele češće vožnje ili samo povremene duže vožnje. Taksisti koji voze po pozivu mogu zadovoljiti različite zahteve putnika.
  4. Veća kontrola nad prihodima: Vozeći po pozivu, taksisti imaju veću kontrolu nad svojim prihodima. Mogu da prate koliko vožnji obave i koliko zarađuju svakog dana ili nedelje, što im omogućava da bolje upravljaju svojim finansijama.
  5. Manje rizika: Prihvatanje unapred plaćenih mesečnih karata može nositi rizik od toga da putnici traže povrat novca ako nisu zadovoljni uslugom ili ako ne koriste sve planirane vožnje. Vozeći po pozivu, taksisti smanjuju ovaj rizik.
U suštini, vožnja po pozivu omogućava taksistima fleksibilnost i veću kontrolu nad svojim poslom i prihodima, što može biti bolja opcija za mnoge od njih u odnosu na primanje unapred plaćenih mesečnih karata.

Radujem se tvom sledecem pitanju,
Tvoj ChatGPT
 
Nece bre da voze po trenutnim punim cenama iako mogu da imaju 100% dnevnu popunjenost, a ti predlazes da voze sa 50% popusta.

Ali ok, bicu od sad dobar prema tebi u nadi da ces me postedeti kad zavladas svetom.
Na koju popunjenost mislis da vozimo stalno četvoro u autu ili nesto drugo😂
 
ne razumete.moju ideju.
Ljudi bi kupovali taxi kartice i imali bi popust jer placaju unapred. Kao mesecna karta.
 
ne razumete.moju ideju.
Ljudi bi kupovali taxi kartice i imali bi popust jer placaju unapred. Kao mesecna karta.
Razumemo mi tvoju ideju, samo ti ne razumes taxiste.
Isto kao sto nece da voze pod jednim krovom na primer Beogradski Taxi, pa da dobijaju platu i da imaju fiksno radno vreme, a vozila da dobijaju od te Beogradske taxi firme.
Jer sto bi, ovako zaradjuju bar 2 puta vise nego sto bi tako zaradjivali.
 
Mozda zaista ne razumem taksiste.
Mislio sam da i kod njih vazi ono d aje lakse ako imas neku preplatu, pare unapred.
To bi moglo da bude i u obliku popusta na nivou udruzenja, kao loyality card.

Zasto mi se onda tako cesto zale da moraju po ceo dan da sede u vozilu i da im je jako tesko.
 
XSSTWKJ.gif
 
Razumemo mi tvoju ideju, samo ti ne razumes taxiste.
Isto kao sto nece da voze pod jednim krovom na primer Beogradski Taxi, pa da dobijaju platu i da imaju fiksno radno vreme, a vozila da dobijaju od te Beogradske taxi firme.
Jer sto bi, ovako zaradjuju bar 2 puta vise nego sto bi tako zaradjivali.
Ko bi normalan zradjivao manje ako moze vise😂
 
Mozda zaista ne razumem taksiste.
Mislio sam da i kod njih vazi ono d aje lakse ako imas neku preplatu, pare unapred.
To bi moglo da bude i u obliku popusta na nivou udruzenja, kao loyality card.

Zasto mi se onda tako cesto zale da moraju po ceo dan da sede u vozilu i da im je jako tesko.
Ocito se vozis nekim divljim taxistima, evo Mare moze da ti kaze iz prve ruke da se ne zali i da zaradjuje ok.
 
Za 8h rada 6 dana nedeljno kao samostalni preduzetnik zaradjujem korektno(to u Srbiji znaci=rata za kredit,ima da se pojede,jednom godišnje na odmor,da se prosečno obuce skoluju deca..) mada mislim da ovo sto sam nabrojao ima i prosecan radnik lidla u Nemačkoj..
 
Zasto bi radnik lilda zaradjivao manje od taxiste? Samo kod nas u zemlji taxisti bi da zaradjuju kao srednja klasa. To nigde nije slucaj. U dosta zemalja niko nece da bude taxista bas zato sto se malo placa. Zato dovode ljude iz siromasnih zemalja da budu taxisti.
 
@ArhangelStark
Moras da razlikujes taksistu roba i taksistu samostalnog preduzetnika vlasnika svoje "radnje" taksista u nemackoj samostalni preduzetnik zaradjuje u Nemackoj vise od srednje klase i ima licencu koju pri odlasku u penziju proda.
 
A jel broj taxista ogranicen ili nije?
I da li je dozvoljeno da imas taxi firmu u Nemackoj gde ces zaposliti taxite ili mora svaki da ima svoju firmu i da bude preduzetnik?
 
@srdjanprpa
Skoro sam pricao sa nasim ljudima taksistima iz Nemačke i Francuke,kako sam razumeo imao je svoju firmu slično nasim preduzetničkim,zradjivao je po 5.000e mesecno,kad je otisao u penziju "izdao je svoju firmu" za 1.000e mesecno i ima penziju 1.300e. Posle nekog vremena je prodao svoju firmu za 80.000e i vratio se u Požarevac po tome je logično da je broj taksista ograničen.
Slično je u francuskoj sem sto ta licenca ne moze da se proda
 
Vrh