Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ноћу је CarGo драматично повољнији од таксија са овим последњим поскупљењем.

Ал стварно је господска прича, уђеш у возило, он већ зна где треба да иде, изађеш елегантно без раскусуравања ко на пијаци, частиш преко апликације ако желиш…много већи комодитет него у таксију.
 
Bio nekada, sad se CarGo srozao, mada nisam koristio inovativnu pomoć na putu od decembra 2021. godine.
Aplikacija često pokazuje mnogo duži i skuplji put, par puta sam morao da skrenem pažnju na to članovima uduženja koji su mi pružili pomoć na putu. Uglavnom bude sve OK, ali jedan se baš pogubio jer sam tražio moju rutu, umesto one sa aplikacije.
Najbitnije nigde nema cenovnika, nemaju ni čestiti pozivni centar, a na poruke oodgovaraju sa zakašnjem.
Udobnije je samo ako koristiš eco i biz clasu, a mini klasi kada ti dođe neki prdavac tipa VW UP ili sta već imaju teško da se može pričati o udubnoj vožnji.
Kada se samo setim onih teretnih Reno Klio vozila koja su kupili od Koka Kole koje su to kante bile i vozači su kukali na njih.
 
Ја сам њима задовољан, једина предност традиционалне заостале превозне услуге на путу је што може да користи жуту траку…
 
Novost sa kojom treba biti upoznat pre nego sto taksijem dodjete na aerodrom. A vazi i za sve ostale koji dolaze sopstvenim prevozom.

Beogradski aerodrom je uveo, po ugledu na ostale, Zonu kiss&fly.
To je mesto koje je predvidjeno za istovar putnika koji do njega dolaze. Zadrzavanje besplatno je max. 5 min. Svaki sledeci minut se naplacuje, verovali ili ne, dodatnih 100 dinara po zapocetom minutu zadrzavanja. Ali to nije sve, u toku 24h mozete besplatno uci samo 2 puta. Svaki naredni placate po minuti zadrzavanja.

E sad, kakve veze ima ovo sa taksijem?
Isti uslovi vaze i za taksi vozila. A to ce, vec u najavi, preko cene biti dodatno naplacivano onome ko se vozi.
 
1687704126069.png

Hvala @jmarko79 za sliku.

Ko zeli takav luksuz sebi da ga taksi ostavi bas ispred terminala na cenu taksimetra neka spremi doplatu od jos +500 do cak 1.000. dinara. Nocas rodjak platio 500, a kazu da je preko dana kada su guzve potrebno izdvojiti i "crvenu".
 
Zašto bi neko plaćao bilo šta, ako imate 5 min za izlazak?
 
@direktor -A
Ja uvek gledam kao nekog ne zlonamernog vec kao nekoga ko samo hoce zapustene teme ponovo da aktuelizuje. A priznacete, tema o taksistima je uvek vruca i na ivici topljenja i lomljenja koplja.
Ovo taksi stajaliste je prekoputa Tramvaj bara, kod Vukovog spomenika.
Na ovom mestu je nacinjena jedna velika saobracajna nepravda prema svim onim taksistima koji bi na ovo stajaliste da pristanu kao i prema delu onih koji sa njega odlaze i ukljucuju se u saobracaj.
Po celoj duzini tog dela za ulazak u taksi stajaliste je na kolovozu obelezena puna linija. Sto bi saobracajno znacilo da je prelazak preko nje, da bi se uslo na stajaliste, saobracajni prekrsaj sa drakonskom kaznom. A nekako se mora na stajaliste, jel tako.
To njihovo nepropisno skretanje svima smeta i redovno ih slikaju kao prestupnike i izgrednike nepostovanja saobracajnih propisa.
Ali zato, kada vam zatreba taksi voznja i sednete u vozilo, prve reci koje cete uputiti su sledece: "Ma skreni odmah ovde (misleci preko pune linije) a nemoj da me vozis zaobilazno okolo (krecuci se saobracajno propisno)"
 
Da li bi tu mogla biti isprekidana linija a da ne utiče na bezbednost saobraćaja
Da li ste vi kao taksi udruženja pisali nadležnima
I da scena koju sam fotkao je ona koja se ponovi poslije zvanja 4 udruženja i niko nema vozila i onda dodjes na tx stajaliste nema vozila.
Očigledno ne postoji minimum vozila koja moraju biti na usluzi.
 
I mene strahovito nervira kada mi zatreba taksi a oni kazu "zao nam je nema slobodnih vozila" a ja vidim da ih na aplikaciji ima koji su slobodni i zeljni rada.
Nesto tu kod udruzenja ne stima. Neko uzima pare na pozive a da taksistima ne prosledjuje pozive??
 
Ćao svima! Nisam jedno vreme bila u Beogradu,sada sam nazad, vidim da je Yandex ubacio neku skuplju tarifu, Comfort, u kojoj je start nešto skuplji. Meni je to super opcija, ali me zbunjuje što često mogu da nađem vozilo po Economy tarifi, ali nema uvek Conforta a i zbunjuje me na bazi čega naplaćuju tu razliku u ceni, kada je cenu starta propisao Grad? Veliki pozdrav svima!
 
Kako stimulisati gradjane da se vise voze taksijem umesto privatnim automobvilima koji prave haos u gradu i zagadjuju?
Kako to da nije moguca preplata na taksi, neka mesecna karta sa boljom cenom?
 
Kako stimulisati gradjane da se vise voze taksijem umesto privatnim automobvilima koji prave haos u gradu i zagadjuju?
Kako to da nije moguca preplata na taksi, neka mesecna karta sa boljom cenom?

Ако Вучић баци из хеликоптера ваучере од 800 евра месечно за вожњу таксијем за све грађане у доби од 18 до 65 година.
 
ne ne. Taksi udruzenja bi mofla da izdaju pretplatne karte. Recimo kupis 100km voznje taksijem unapred.
Grad bi to mogao da dotira.
 
Kako stimulisati gradjane da se vise voze taksijem umesto privatnim automobvilima koji prave haos u gradu i zagadjuju?
Kako to da nije moguca preplata na taksi, neka mesecna karta sa boljom cenom?

Za početak neka se prilagode vremenu u kojem svi mi živimo i neka krenu da primaju platne kartice i uvedu normalne aplikacije. Taksi u Beogradu je kartel, čak i svi imaju istu aplikaciju sa drugačijim logom, a koja ne sliži ničemu osim zakazivanju vožnje.
 
Najbolje bi bilo da ljudi mogu unapred da plate voznju, neka vrsta kredita.
Pa kad im zatreba taksi ne placaju nista, samo im se skine sa racuna.
Nesto kao bus plus kartica.
 
Vrh