Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ja već neko vreme govorim ljudima da čovečanstvo u zadnjih 10ak godina se bavi izmišljanjem tople vode i besmislenih ''rešenja'' za neke probleme za koje već imamo konkretna, isplativa i funkcionalna rešenja, ili za neke situacije gde problem ni ne postoji (ali se izmišlja, da bi se prodalo nešto). Ali ljudima tad često zvučim kao ludista. Kažu mi da ne kapiram ja to...
I sam Ilon je priznao da je izmislio Hyperloop samo da bi odvratio ljude od funkcionalnog prevoza.
 
Vidiš to mi promaklo. Ali da, videh sad na Gugletu. Eto.

Ali i pored toga, opet će masa tupadžija da se loži na njegove šarene laži i obećanih ''rešenja''. I njegovih i mnogih drugih. Sve se komplikuje u bestraga i pakuje u neke za'bano zvučeće oblande da bi se prodavala ''rešenja'' za probleme za koje već imamo rešenja. Samo ne i volje da ih sprovedemo.

A Masku ostaje još samo da počne da prodaje svoj bathwater svojim fanovima, i onda bi degeneracija bila kompletna.
 
Nemam obicno problema sa taksistima, i cene su im sada opet pristupacnije nego CarGo u velikom broju slucajeva, ali naleti povremeno baksuz... Kao jednom u povratku sa Aerodroma, ne secam se ni koje je udruzenje bilo... odmah kad sam video da nece da nam pomogne sa koferima, znao sam koliko je sati. Hteo je i da naplati vise nego sto je pisalo na vauceru jer smo na obodu lokacije koja pise, i ne bi nam zao, izadjosmo ranije i poslasmo ga u picku materinu. On misli da ce nas za 500 dinara mrzeti da idemo autobusom par stanica... ma... Ipak je CarGo mama ispao za Aerodrom, ne zavidim nikome ko slece kod nas, posebno dok je onakvo rasulo na dolascima.
 
Meni su još pre 2022. bili fascinantni mozgovi koji u Srbiji kupuju električne šporete. A tek sada sa energetskom krizom, sad su mi još fascinantniji.
 
Jbt...

Neverovatno mi je kojom brzinom elektro lobi pušta pipke po svetu. Znači ja tek nedavno uočio koliko su gradova naterali da prebace autobuse sa dizelaša na šporete, a ovamo već laprdaju o nekim električnim avionima. Bukvalno neće stati dok svaku mašinu na svetu ne pretvore u električnu.
 
Elektricni avioni cak i imaju poentu do neke velicine. Tu je baterija problem jer je mnogo teska. Kod ovako malih i laganih aviona baterija nije toliki problem za ukupnu masu, a znatno je jeftinije letenje jer je struja mnogo jeftinija od kerozina. Takodje lete kratke relacije, sto znaci da poecu dosta puta u toku dana, pa je i veca usteda da se predje na elektricni pogon.
Elektricni pogon stvarno jeste superioran, motori su mnogo jaci i manji, ali baterije su jako lose i "prljave". Par stotina ovih avioncica nece napraviti ne znam koliku stetu kao sto ce napraviti milioni elektricnih automobila koji ce kao i sus kola 95% vremena provoditi na parkingu i samo ce da im propada baterija bez nesto mnogo koristi.
 

POSAO MI JE UGROŽEN' BRANKA BLEK ROUZ NA METI TAKSI MAFIJE​


Kad hoces da se dobro negde cuje placena reklama samo je vezi za taksi.
Samo ostaje nejasno, kako gospodja odvadi 10% iz kase da daa ako posteno izdaje fiskalni...??

 
Ovaj slucaj je vec procesuiran i dobio svoj zakonski epilog.

Jel imas nesto novijeg datuma?
 
opet se traži poskupljenje 30%?
Mislim da ni sa poskupljenjem od 50% nece opasti broj musterija, i da ce i dalje biti tesko naci vozilo. Nesto kao sto i cena goriva utice na smanjenje vozila po gradu. Ili sam ja baksuz i uvek kada mi zatreba vozilo, nema ga, preko par udruzenja.
 

Ja sam u oktobru tri put hvatao Car:Go sa aerodroma. Nisam više ni pokušavao sa taksijem. Početkom oktobra sam zatekao jedno-dva taksi vozila koji praktično licitiraju cenu vožnje, pa više i ne pokušavam sa taksijem. Nije toliko ni do cene, koliko bih što pre da stignem kući bez tog ciganisanja.

Ranije su taksisti napadali Car:go, sada vidim nekoliko crnih Arteon-a naređano blizu aerodroma...

Baš je aerodrom postao veliko ruglo otkako su ga "privatizovali".
 
Par taksista mi je reklo da im se ne isplati da uopšte odlate do aerodroma tako da me ova situacija ne čudi.
 
Od aerodroma NT do naselja Stepa Stepanovic ima 25km. I toliko jos kilometara za nazad.
Aerodromski vaucer za tu relaciju je fiksno 2.200d.
Vreme potrebno za oba pravca, u toku spica preko dana, je oko <2-2,5h.

A kucano po taksimetru ta cena izlazi daleko vise. Zato i nece da voze po preuzetom vauceru.
Hoce vaucere, ali samo ako spajaju putnike i razvoze na vise destinacija sa vise vaucera odjednom.

Vaucere treba ukinuti.
 
A taxisti koji voze sa aerodorma ne mogu da pokupe putnike negde u gradu i da voze po gradu nego voze samo aerodrom i nazad?
 
Шта фали људима да иду са А1 са аеродрома? И 860И је добра опција само што нема стајалиште код терминала већ би морао код технике да се чека.
 
Vrh