Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ma bas me briga za drugovog druga, ja ti kažem relevatne stvari iz prakse. Bela je odlična boja za komercijalnu svrhu. Ovo patriotizmu nećemo, zato što nije mesto..
 
Barem u Srbiji, crna vozila ne asociraju na taxi, nego ili na pogrebno vozilo ili ako je neko skuplje vozilo, na političara ili biznismena.
 
U medije se uvek iznosi ono minorno da bi se precutalo o glavnoj stvari. I sutra kada taksisti nezadovoljno izadju na ulicu, bice, ma to rade jer su nezadovoljni sto im je bela boja vozila.
Tako mediji narod obavestavaju.

A ono sto g.Vesic nije ni pomisljao da pomene, kao problem, i usled kojeg ce taksisti izaci na protest, je problem nametanja uredbom minimalnog broja RADNIH SATI.
Broj radnih sati minimalan u toku godine, rasporedjen po danima, mora biti 1220 h.
I takodje, zakonska obaveza, koja se odnosi na broj ostvarenih putnickih voznji, kojih DNEVNO MORA BITI 6.

Sta je ovde problem?

- Kod vremena, to sto je odredjenoj grupaciji taksista, zakonom odredjen MAKSIMALAN broj radnih sati koji u sklopu ugovora o radu i dopunskoj delatnosti mogu da rade. Uzmimo konkretan slucaj nekog penzionera koji i dalje obavlja svoju vozacku delatnost. U GSP imate kao vozace takvih primera koliko hocete.
Takvom taksisti, grad ce oduzeti dozvolu, ako u godini od 365 daba, ne radeci samo po jedan dan u sedmici nedeljom a ima ih 52,bude odsutan sa ulice i za vreme godisnjeg odmora na koji po zakonu ima pravo.
On mora da radi 305 dana u godini po 4h da bi ispunio normativ od 1220 sati.
Nemoguce!?

- Kod broja ostvarenih voznji, kojih mora u toku dana biti minimum 6.
Pitanje je, ko je taj ko moze da garantuje, da ce 6 voznji za 4 sata biti ponudjene svakom taksisti koji bude u radu. Da li postoji pravni ili neki drugi fizicki subjekt koji ce to garantovati.
Ne postoji.

Za citaoca ovog teksta, nemoj uzimati u obzir da je Grad Beograd samo okolina Terazija. Beograd je i Obrenovac, Mladenovac, Lazarevac, Kosmaj, Barajevo, Brajkovac (udaljen 80 km), Rabrovac .....


Ko od Vas radi 305 dana u godini?
Na ovo pitanje od Vesica necete dobiti odgovor.
 
Mislim da to niko neće moći da kontroliše ali je potrebno definisati minimalan broj taksi vozila na ulici a ne da kada padne prva kišica većinu mrzi da izađe na ulice a za radno vreme provedeno neka se među sobom usklade važno je da ispune minimum vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844227#p844227:hw15hhcx je napisao(la):
Pule » Pet Apr 23, 2021 12:56 pm[/url]":hw15hhcx]U medije se uvek iznosi ono minorno da bi se precutalo o glavnoj stvari. I sutra kada taksisti nezadovoljno izadju na ulicu, bice, ma to rade jer su nezadovoljni sto im je bela boja vozila.
Tako mediji narod obavestavaju.

A ono sto g.Vesic nije ni pomisljao da pomene, kao problem, i usled kojeg ce taksisti izaci na protest, je problem nametanja uredbom minimalnog broja RADNIH SATI.
Broj radnih sati minimalan u toku godine, rasporedjen po danima, mora biti 1220 h.
I takodje, zakonska obaveza, koja se odnosi na broj ostvarenih putnickih voznji, kojih DNEVNO MORA BITI 6.

Sta je ovde problem?

- Kod vremena, to sto je odredjenoj grupaciji taksista, zakonom odredjen MAKSIMALAN broj radnih sati koji u sklopu ugovora o radu i dopunskoj delatnosti mogu da rade. Uzmimo konkretan slucaj nekog penzionera koji i dalje obavlja svoju vozacku delatnost. U GSP imate kao vozace takvih primera koliko hocete.
Takvom taksisti, grad ce oduzeti dozvolu, ako u godini od 365 daba, ne radeci samo po jedan dan u sedmici nedeljom a ima ih 52,bude odsutan sa ulice i za vreme godisnjeg odmora na koji po zakonu ima pravo.
On mora da radi 305 dana u godini po 4h da bi ispunio normativ od 1220 sati.
Nemoguce!?

- Kod broja ostvarenih voznji, kojih mora u toku dana biti minimum 6.
Pitanje je, ko je taj ko moze da garantuje, da ce 6 voznji za 4 sata biti ponudjene svakom taksisti koji bude u radu. Da li postoji pravni ili neki drugi fizicki subjekt koji ce to garantovati.
Ne postoji.

Za citaoca ovog teksta, nemoj uzimati u obzir da je Grad Beograd samo okolina Terazija. Beograd je i Obrenovac, Mladenovac, Lazarevac, Kosmaj, Barajevo, Brajkovac (udaljen 80 km), Rabrovac .....


Ko od Vas radi 305 dana u godini?
Na ovo pitanje od Vesica necete dobiti odgovor.
Penzioner treba da bude u penziji, zato se tako i zove..
Na njegovo mesto treba da dodje mladji koji ispunjava uslove.
Dalje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844230#p844230:3lwsevrh je napisao(la):
Igor » Fri Apr 23, 2021 1:03 pm[/url]":3lwsevrh]Mislim da to niko neće moći da kontroliše ali je potrebno definisati minimalan broj taksi vozila na ulici a ne da kada padne prva kišica većinu mrzi da izađe na ulice a za radno vreme provedeno neka se među sobom usklade važno je da ispune minimum vozila.
Odlicno je sto ste se tako brzo javili, da dopunim jos u vezi kontrole.

U toj uredbi, stoji, da ce svaki taksista biti u obavezi da poseduje tablet od minimum 7-8 incha. Na kojem ce od gradske sluzbe biti instaliran softver za kontrolu.
Obavezno je posedovanje digitalnog taksimetra sa bluetooth vezom i sopstveni internet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844213#p844213:1y47bu4o je napisao(la):
Mare81 » Pet Apr 23, 2021 1:28 pm[/url]":1y47bu4o]Ma bas me briga za drugovog druga, ja ti kažem relevatne stvari iz prakse. Bela je odlična boja za komercijalnu svrhu. Ovo patriotizmu nećemo, zato što nije mesto..
Bela je odlična boja, ali bi u ovom slučaju za taksi žuta bila još bolja. Problem je u tebi što u ovom slučaju nisi u stanju da razgraničiš i razvrstaš kritike i komentare, pa da uvidiš koje kritike su neprimerene, a koje su na mestu.

Malo je imbecilno da da 90% sveta taksije farba u žuto, a Vesara u svoj svojoj mudrosti kaže da ćemo mi u belo.


Uostalom... evo ja prvi kažem da ostavljam mogućnost da grešim. Te da nije nemoguće da, kada bih video dva taksi vozila istog modela, jedan u žutoj boji i jedan u beloj... da bih možda i promenio stav. I onda bih ti rekao ''E ok Mare, ti i Vesić ste bili u pravu, ova bela stvarno bolje izgleda''.

Jer, za razliku od ovih što jašu od 2012, ja nemam zent ni problem da povučem reč, priznam grešku, kažem ''izvini'' i slično. :wink:

Ali mi ide malo na Gorančeta kada iznesem svoje mišljenje o nečemu - na šta imam puno pravo, pogotovu kad se radi o javnim temama - a onda iskoče dokoni ljudi koji bi da me svrstaju u negativca ili ''hejtera'' zato što se ne slažem 100,00 % sa nečim.

I da... meni ne trebaju poštapalice i uzvici sa stadiona da bih iskazao ljubav i poštovanje prema svojoj zemlji.
 
Pa kud u boji u kojoj je i Cargo :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844227#p844227:3qjuxnha je napisao(la):
Pule » Pet Apr 23, 2021 1:56 pm[/url]":3qjuxnha]
A ono sto g.Vesic nije ni pomisljao da pomene, kao problem, i usled kojeg ce taksisti izaci na protest, je problem nametanja uredbom minimalnog broja RADNIH SATI.
Broj radnih sati minimalan u toku godine, rasporedjen po danima, mora biti 1220 h.
I takodje, zakonska obaveza, koja se odnosi na broj ostvarenih putnickih voznji, kojih DNEVNO MORA BITI 6.

Sta je ovde problem?

- Kod vremena, to sto je odredjenoj grupaciji taksista, zakonom odredjen MAKSIMALAN broj radnih sati koji u sklopu ugovora o radu i dopunskoj delatnosti mogu da rade. Uzmimo konkretan slucaj nekog penzionera koji i dalje obavlja svoju vozacku delatnost. U GSP imate kao vozace takvih primera koliko hocete.
Takvom taksisti, grad ce oduzeti dozvolu, ako u godini od 365 daba, ne radeci samo po jedan dan u sedmici nedeljom a ima ih 52,bude odsutan sa ulice i za vreme godisnjeg odmora na koji po zakonu ima pravo.
On mora da radi 305 dana u godini po 4h da bi ispunio normativ od 1220 sati.
Nemoguce!?

- Kod broja ostvarenih voznji, kojih mora u toku dana biti minimum 6.
Pitanje je, ko je taj ko moze da garantuje, da ce 6 voznji za 4 sata biti ponudjene svakom taksisti koji bude u radu. Da li postoji pravni ili neki drugi fizicki subjekt koji ce to garantovati.
Ne postoji.

Za citaoca ovog teksta, nemoj uzimati u obzir da je Grad Beograd samo okolina Terazija. Beograd je i Obrenovac, Mladenovac, Lazarevac, Kosmaj, Barajevo, Brajkovac (udaljen 80 km), Rabrovac .....


Ko od Vas radi 305 dana u godini?
Na ovo pitanje od Vesica necete dobiti odgovor.

Pule ja te bas nisam dobro ovde razumeo.

Radna sedmica ima 40 sati tj 5 dana po 8 sati. Ako godina ima 52 nedelje po 40 sati to je 2080 sati, po zakonu minimum 20 dana imas odmora tj 4 nedelje to je 2080 - 160 = 1920 sati.
Da li si siguran da tu pise da 4h mora da ima musteriju u kolima?

Ne uvode se tableti bzvz vec radi statistike, prepostavljam da ces svaki put kad krenes da radis odraditi klokovanje da si krenuo da radis i kad zavrsis klokovanje da si zavrsio sa poslom i prema tome ce se videti koliko si radio.

Ovo za 6 voznji toku dana je debilasto, pre bih stavio da imas minimum broj voznji u mesecu to vise ima smisla.

Mada kao i do sad I za ovo ce se naci nacin da se zaobidje.

A gde ima statistike moze se i ocekivati nova poskupljenja poreza :(
Nisu oni bzvz krenuli na IT firme jos prosle godine a na frilensere ove.
 
Ako dobro razumem Taksi delatnost jeste fleksibilan oblik rada i tako treba da ostane uz po meni jedini uslov koji se treba regulisati na nivou svih udruženja a to je da se prati izlazak vozila kako bi bio ispoštovan neki minimum koji treba odrediti u odnosu na redovne radne dane, praznike i slično.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844238#p844238:1kfdib39 je napisao(la):
Pule » Pet Apr 23, 2021 1:19 pm[/url]":1kfdib39]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844230#p844230:1kfdib39 je napisao(la):
Igor » Fri Apr 23, 2021 1:03 pm[/url]":1kfdib39]Mislim da to niko neće moći da kontroliše ali je potrebno definisati minimalan broj taksi vozila na ulici a ne da kada padne prva kišica većinu mrzi da izađe na ulice a za radno vreme provedeno neka se među sobom usklade važno je da ispune minimum vozila.
Odlicno je sto ste se tako brzo javili, da dopunim jos u vezi kontrole.

U toj uredbi, stoji, da ce svaki taksista biti u obavezi da poseduje tablet od minimum 7-8 incha. Na kojem ce od gradske sluzbe biti instaliran softver za kontrolu.
Obavezno je posedovanje digitalnog taksimetra sa bluetooth vezom i sopstveni internet.
U čemu je problem tablet i internet, povezanih preko blututa imamo već 5,6godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844242#p844242:2c7zvcwy je napisao(la):
Igor » Pet Apr 23, 2021 1:46 pm[/url]":2c7zvcwy]Pa kud u boji u kojoj je i Cargo :)
Hteo si da budeš duhovit?
 
Cargo kao teretni saobraćaj, laka dostavna vozila kombiji i sl. :sesir:
 
Samo da znate,za belu boju je jos pre dve godine insistirao veliki vodja...
(video u Barseloni :lol: )
Mada je trebala da se usvoji siva,ali se tad odustalo...
Po meni nije vazno da li je bela ,siva,zuta bitno da je jednobrazna...

ps
Jel realno da prosecna voznja bude 4e a da se za jednu voznju utrosi 1h
A pri tome vrednost automobila oko 15k evrica....
 
НАЦРТ ОДЛУКЕ О ТАКСИ ПРЕВОЗУ
-
-
-
-
Члан 8.
Стандарди за утврђивање испуњавања потребних услова у погледу минималног ангажовања на раду у такси систему у Београду на годишњем нивоу су: 305 радних дана годишње, 1.220 остварених часова на раду (4 часа просечно дневно), 1.830 остварених вожњи (6 вожњи просечно дневно), уз изузимање дана привременог прекида рада. Модели за прорачун минималних стандарда су:
Минималан број часова рада на годишњем нивоу Hr_ming=4∙305∙(1-D_pp/365), и

Минималан број реализованих вожњи (опслужених транспортних захтева) на годишњем нивоу TZo_ming=6∙305∙(1-D_pp/365).
где је:
D_pp- број дана привременог прекида рада у току посматране године (уз потврду Агенције за привредне регистре).
Коефицијент остварења минималних часова рада на годишњем нивоу (K_Hr) одређује се за свако возило-возача, као однос реализованих часова рада и минималног броја часова рада на годишњем нивоу, односно:
K_Hr=〖Hr〗_g/〖Hr〗_ming
Коефицијент остварења минималног броја реализованих вожњи на годишњем нивоу (K_TZо) одређује се за свако возило-возача, као однос броја реализованих вожњи и минималног броја реализованих вожњи на годишњем нивоу, односно:
K_TZо=〖TZo〗_g/〖TZo〗_ming
Коефицијент испуњености минималних услова (K_IU) се рачуна као аритметичка средина два претходно дефинисана коефицијента:
K_IU=(K_Hr+K_TZо)/2
Обрачун коефицијента врши се једном годишње, при чему морају бити испуњени сви следећи услови:
K_IU≥1;
K_Hr≥0,5;
K_TZo≥0,5.



NEPRIHVATLJIVO i ODBIJENO
Od cele studije izvedbe Saobracajnog fak. Bgd (koju su poreski obveznici platili 36 mil.rsd) ostaje:
Da ce od 2024 sva taksi vozila u Srbiji morati da budu bele boje. Ofarbana ili folijom prelepljena.
:kafa:
 
NE.
Barem ne regularna udruzenja. Jer o toj stvari odlucuje grad a ne oni pojedinacno.

Za ona ostala, zakonski nevidljiva i alternativne vidove prevoze....kod njih je sve moguce bez icije saglasnosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844460#p844460:2j1orauz je napisao(la):
Vitez Koja » Sub Apr 24, 2021 1:42 pm[/url]":2j1orauz]Da li su neka taxi udruženja pre par dana pokušala da podignu cene pa im nije uspelo?
Bez obzira što je gorivo od poslednje promene cene taksi usluga poskupelo 50%, doprinosi 30%
Ne, ne i ne!!!
 
Hvala na odgovoru. Mislio sam da grad propisuje minimalnu cenu, a da neki "fensi taksi" sa tipa ferarijima i aston martinima može da naplaćuje više ako ima od koga.
 
Pričaš o Dubaiju(ako znaš gde je) ili o Beogradu(sigurno znas gde je) kakav ferari kakve gluposti..
 
Tema je toliko ozbiljna da čak i ono što lično doživimo i / ili vidimo svojim očima, nije tako kako vidimo ili nam se lično desilo, nego je drukčije.
 
Naravno da ima i toga pogotovo u današnje vreme, ljudi su počeli da lazu, izvrcu istinu.. Komentarisu nešto sa čim nemaju dodirnih tačaka, a ponašaju se kao eksperti..
 
Vrh