Šta je novo?

Sunnyville Višnjička Banja [stambeni kompleks]

^ Slična nedoumica :(
Da li ko ima info vezano za stepen završenosti Premijum 2 lamela 18? Ako nije na 80% ja za manje od mesec dana potpisujem samo predugovor, ne krećem sa kreditom od banke? I da, ako me ne pozovu 24.7 na potpis predugovora, da li onda vraćaju 1k iz rezervacije zbog kršenja uslova sa njihove strane?
Hvala na odgovorima :)
 
Pozdrav svima. U Premium 2 fazi smo kupili stan u lameli 12, a garažno mesto u lameli 8, jer je takoreći tu jedino bilo preostalo. Da li možda neko želi da menja garažno mesto u lameli 12 za garažno mesto u lameli 8? :)
 
^ Slična nedoumica :(
Da li ko ima info vezano za stepen završenosti Premijum 2 lamela 18? Ako nije na 80% ja za manje od mesec dana potpisujem samo predugovor, ne krećem sa kreditom od banke? I da, ako me ne pozovu 24.7 na potpis predugovora, da li onda vraćaju 1k iz rezervacije zbog kršenja uslova sa njihove strane?
Hvala na odgovorima :)
Pošto uskoro potpisujem predugovor za P2, lamela 18, pitao sam i rekli su mi da će se do 80% stići tek za oko 2 meseca, što će reći oko kraja avgusta/početak septembra. E sad, zavisi na kom je spratu rezervisan stan, kakva im je generalno dinamika za tu lamelu, a i uvek postoji mogućnost da će kasniti. Slobodno ih pozovite i proverite.

I još bih dodao da su i oni svesni da klijenti ne mogu dobiti kredit ukoliko stepen završenosti radova nije dostigao 80%. Te tom logikom sigurno će vas kontaktirati iz prodaje čim dostignu procenat i tad ćete zapravo znati rok.
 
Generaralno tj. u vecini investitori su uglavnom onakvi kako ste ih opisali. Na srecu ima i izuzetaka. Tu, prekoputa investitor koji nije pribavio upotrebnu u roku koji je ugovoren kupcima je smanjio cenu 50 evra po kvadratu i napravio anekse sa kupcima da ih zadrzi. Na drugom projektu investitor je 2 meseca pre roka zavrsio 80% nivo i nije ni pokusao da mi trazi pare. On zuri zbog troskova i srecan je sto drzi renome. Nije hvalisanje ali nisam ocekivao da prihvati dve klime umesto jedne, da odem sam i kupim o njegovom trosku plocice i sanitarije, da izmenim zidove kako hocu, da razvede instalacije kako hocu . Iskreno stan nije preplacen ali izgleda da je moguce naci korektnih investitora samo na manjim projektima.
Mislim da i ovde na kraju nece biti problema jer je kompleks veliki.
 
Da li je neko skoro bio u P zgradi? Pre 5 dana sam zvala šefa gradilista receno mi je da su u B2 lameli poceli da lepe plocice?
 
Pošto uskoro potpisujem predugovor za P2, lamela 18, pitao sam i rekli su mi da će se do 80% stići tek za oko 2 meseca, što će reći oko kraja avgusta/početak septembra. E sad, zavisi na kom je spratu rezervisan stan, kakva im je generalno dinamika za tu lamelu, a i uvek postoji mogućnost da će kasniti. Slobodno ih pozovite i proverite.

I još bih dodao da su i oni svesni da klijenti ne mogu dobiti kredit ukoliko stepen završenosti radova nije dostigao 80%. Te tom logikom sigurno će vas kontaktirati iz prodaje čim dostignu procenat i tad ćete zapravo znati rok.
Predugovor se potpisuje ranije, nema veze sa kreditom i sa stepenom zavrsenosti. Glavni ugovor se potpisuje kada je stan na 80% i onda se pusta kredit. Tako je bar bila praksa sto se tice Premium 1. U mom slucaju, konkretno, stan je rezervisan u novembru 2020, predugovor je potpisan u februaru 2021,a glavni ugovor u martu 2022.(tada je stan bio na 80% izgradjenosti).
 
Pozdrav svima! Da li neko ima informaciju kada se očekuje useljenje 4. faze za Premijum 1, I da li ima novih informacija što se tiče struje?
 
Pozdrav svima! Da li neko ima informaciju kada se očekuje useljenje 4. faze za Premijum 1, I da li ima novih informacija što se tiče struje?
Struja ce biti ove sedmice. Poclei su da zovu za prvu fazu. valjda od srede moze da se ide na saltere da se prebaci strujomer na ime kupca. Cetvrta faza navodno do avgusta, ali racunajte septembar, mozda oktobar... Druga nece pre kraja jula...
 
Evo nisam pametna da li da odustanem od kupovine stana ili da napustim ovaj forum...? Ako ostanem na oba, poludecu sigurno.
Dosta pametnih stvari smo culi bas na ovom forumu,da nije njega ziveli bismo u ubedjenju da je investitir ok i da je sve to super,a onda su ovde pocele da se otkrivaju stvari.Zavisi i kakva dte osobabi kakvi su Vam afiniteti.Ja da mogu najrdije bih odustala iszog momenta jer je sve daleko od price na koju smo pristali,poceli smo da se kajemo i preispitujemo ubrzo nakon kaparisanja,a sada nam je vec odavno svega preko glave da razmisljam da li uopste da nastavim sa ovom pricom pa makar im ostalo tih 5000e,jer kako mi se cini sve je odavno preslo u cirkus,neozbiljnost i samo sto nam ne kazu cuti nemas prava glasa,a daj pare.Na kraju ne znamo sta cemo dobiti kao finalni proizvod ni kada ni sa kakvim nedostatcima,a kamoli sta ce biti sa tehnickim,upotrebnom,da li ce na kraju da se zgrada sjuri u Dunav isl.potpuna neozbiljnost,sa ni malo informacija i groznim odnosom prema klijentu,a cena nje ni malo mala,sta god neko pricao.Pa sve i da je kvadrat 1000e ovakvo ponasanje nije u redu,ne moze neko za anse pare da nad pravi budalama
 
Može li neko da mi objasni u čemu se konkretno sastoji nezadovoljstvo kupaca, osim u kašnjenju sa primopredajom?

Da li se zvanično odustalo od parka za decu ili je isti i dalje predviđen?
 
Može li neko da mi objasni u čemu se konkretno sastoji nezadovoljstvo kupaca, osim u kašnjenju sa primopredajom?

Da li se zvanično odustalo od parka za decu ili je isti i dalje predviđen?
Trenutno najveci problem je kasnjenje i nemogucnost dobijanja tacnih informacija. Prvo se sve prolongiralo mesec po mesec, sada sedmicu po sedmicu. Bukvalno svaka informacija koje se dobije iz salona oko termina, nije ispostovana i prolongirana je vise puta. Zatim postoji taj problem oko plana naselja koji je postojao na pocetku i koji je vise puta menjan, a aktuelni je neprepoznatljiv u odnosu na pocetni. Oni su malo po malo dodavali nove zgrade i kvadrate za prodaju, a smanjivali prostor namenjen za zelenilo i parkove i sada od prilike, nece ih skoro ni biti ili ce biti nesto bas minimalno, svakako ni blizu nekog minimuma za naselje koje ce imati vise od 1000 stanova za par godina. Zatim se predaju stanovi sa raznim nedostatcima, sto je kod nas nazalost postalo nesto "normalno", ali 'ajde, treba reci da se trude da to isprave. Stanove koje su predavali, predali su neadekvatne za zivot(nema struje vec mesec dana), a nema ni tacne informacije iz salona kada ce biti, vec se ljudi sami snalaze preko poznanika kada bi to moglo da bude. Informacije iz salona su od ponedeljka, do ponedeljka, a kada su predavali stanove, tvrdili su da ce biti za par dana (5,6 dana). To su neke stvari koje su ocigledne i koje se ticu svih nas, a verovatno svako od nas ima jos nekih problema sa njima, pored ovih pomenutih gore.
 
Moje nezadovoljstvo je jedino u cinjenici da su tehnicki prijem i uknjizba neizvesni. Prvo, zgrade iznad EP jos nisu prosle tehnicki prijem nakom 4god a kako stvari stoje i nece. Drugo useljavaju nas mimo zakonske procedure koja podrazumeva pozitivan tehnicki pregled pa onda useljenje. To su sve ozbiljni redflagovi. Jedino me tesi da su toliko ozbiljni da im ne pada na pamet da na takav nacin izrade 1000porodica, jer ko god da si/sta god da si to nije pametno.
Inace sam zadovoljan njihovim odnosom, zamerke prilikom pregleda stana su ispravljene u roku od nedelju dana, generalno je kvalitet gradnje i vise nego solidan obzirom na cenu i trenutne standarde u praksi. Vodio sam drugara arhitektu koji je za klijente pregledao bgh2o, west65, zgare gds itd, kaze da je sasvim korektna izbedba radova osim par projektnih gluposti kao npr jedinica klime na terasi.
Sto se tice vrtica parkova itd, ne gine nam da se solidarno izborimo sa opstinarima za to, nazalost to je realnost. Necemo biti ni prvi ni poslednji.
Suma sumarum, iako sam zbog pravnih redflagova jako zabrinut, gledam im kroz prste i radujem se useljenju jer mi je zivotna situacija takva da je ovo najbolja alternativa.
 
Znači glavni problem je kašnjenje.

Mi smo baš dugo razmišljali da li da uzmemo stan ovde (nikada sebe nismo videli u tom kraju), ali na kraju smo shvatili da finansijski, u ovakvim ludačkim tržišnim okolnostima, možemo da podnesemo ili ovde ili nigde. Prva sledeća novogradnja koja nam je bila prihvatljiva je 500 evra skuplja po kvadratu.

Kupiti u 2022. stan u novogradnji koji je, sa PDV-om, manje od 1.800,00 evra čini se skoro kao naučna fantastika. Pritom, sve to na lokaciji koja je 6-7 km od centra grada. To su mi dve glavne prednosti naselja.

Ono što mi je baš krivo je ako ne bude neki lep parkić u okviru naselja i ako uopšte ne bude zelenila. A da li će kasniti neki mesec, pa i godinu dana - preživećemo to. Bukvalno svi kasne, to smo i očekivali da će se desiti.
 
Moje nezadovoljstvo je jedino u cinjenici da su tehnicki prijem i uknjizba neizvesni. Prvo, zgrade iznad EP jos nisu prosle tehnicki prijem nakom 4god a kako stvari stoje i nece. Drugo useljavaju nas mimo zakonske procedure koja podrazumeva pozitivan tehnicki pregled pa onda useljenje. To su sve ozbiljni redflagovi. Jedino me tesi da su toliko ozbiljni da im ne pada na pamet da na takav nacin izrade 1000porodica, jer ko god da si/sta god da si to nije pametno.
Inace sam zadovoljan njihovim odnosom, zamerke prilikom pregleda stana su ispravljene u roku od nedelju dana, generalno je kvalitet gradnje i vise nego solidan obzirom na cenu i trenutne standarde u praksi. Vodio sam drugara arhitektu koji je za klijente pregledao bgh2o, west65, zgare gds itd, kaze da je sasvim korektna izbedba radova osim par projektnih gluposti kao npr jedinica klime na terasi.
Sto se tice vrtica parkova itd, ne gine nam da se solidarno izborimo sa opstinarima za to, nazalost to je realnost. Necemo biti ni prvi ni poslednji.
Suma sumarum, iako sam zbog pravnih redflagova jako zabrinut, gledam im kroz prste i radujem se useljenju jer mi je zivotna situacija takva da je ovo najbolja alternativa.
Glas razuma!
 
Meni nije problem kasnjenje, neka kasne jos godinu dana. Ali zelim da udjem u stan koji je dobio pozitivan zapisnik tehnicke komisije. Ako recimo izgori stan i trazim od osiguranja da me isplate samo ce se nasmejati s komentarom "pa vas stan nema upotrebnu, nije potvrdjeno da je bezbedan za stanovanje, uselili ste se u stan sa neispravnim instalacijama itd". Drugo ako izgubim posao i ne mogu da placam kredit i recimo resim da prodam stan da se iscupam, ili dobijem dete pa mi treba veci i opet zelim da ga prodam - ko ce da kupi neuknjizen stan bez upotrebne i kako?
Nazalost primerom zgrada iznad EP i time sto nas useljavaju pre tehnickog pregleda ne ulivaju mi sigurnost.
Na nama je da se postaramo da se oni ne osete sigurno i komforno dok to rade.
Za sve drugo zaista nemam primedbi, cak sta vise, stan izgleda jako lepo i jedva cekam da upadnem.
Inace isto kao sto cemo da burgijamo za skolu i vrtic moracemo i za prosirenje puta itd. To sve "ulazi u cenu" i deo je zivota u mladom naselju jedne institucionalno bolesne drzave.
 
Može li neko da mi objasni u čemu se konkretno sastoji nezadovoljstvo kupaca, osim u kašnjenju sa primopredajom?

Da li se zvanično odustalo od parka za decu ili je isti i dalje predviđen?

Ono što bih dodao, a moguće većina previdi jer se partikularno i sasvim razumljivo fokusira na sopstveno iskustvo procesa kupovine stana, jeste opterećenje naizgled vrlo malog broja menadžera prodaje koji rade sa ogromnim brojem klijenata. Evo jedno poređenje: danas se od lekara opšte prakse u Srbiji očekuje da u roku od 5 minuta (idealno manje) završe čitavu proceduru pregleda pacijenta. Ranije, kada to nije bila tako deficitarna profesija, i kada je državni sistem zapravo funkcionisao u interesu svojih građana, lekari su bili u mogućnosti da izdvoje mnogo više (kvalitetnog) vremena sa pacijentima zarad što bolje dijagnostike. Lekari nisu bili opterećeni do tačke pucanja i psihičkog urušavanja, lekari su mogli da obave svoj posao dobro, savesno, kvalitetno itd. I ono najbitnije, lekari su idealno mogli da i dalje vide ljudskost svojih pacijenata, a ne da ih dehumanizuju jer psihološki im je to mnogo podnošljivije nego da na kraju dana za sebe pomisle kako su bili grubi, ljuti, besni, agresivni, odbijali da pruže adekvatnu pomoć, videli pacijente kao stoku i parče mesa i kostiju koje non-stop nešto od njih traži. I ono što mi, pacijenti ove zemlje zaboravljamo jeste da uperimo prst u pravog krivca - državni aparat. Jer nije odgovornost lekara da npr. omogući medicinsku opremu u dovoljnom broju da nema čekanja na rentgen

E sad, da prevedem to poređenje na primer menadžera prodaje kod investitora od kog većina ovde planira da kupi stan. Recimo da je sledeća kalkulacija u pitanju: 20 menadžera prodaje treba da opsluži 8000 klijenata (ukupna cifra je možda manja, možda veća). Što će reći da svaki menadžer mora da opsluži 400 klijenata. Svakako nema poređenja u radu između lekara i menadžera prodaje stanova. Ali je sindrom nagomilane frustracije gotovo isti: ogromna količina kupaca "napada" jadne menadžere prodaje, non-stop nešto hoće od njih, "izvoljevaju", ma gotovo da im se gade! Jer ih ima puno, jer i dalje moraju da budu koliko-toliko pristojni, a radije bi nam grkljan iščupali. Jer je to biznis danas. I tad počinje sprsko kolce: nećeš ti meni mamu ti tvoju, sad ću ja tebi!! Naravno razni su oblici, neki pristojnije vrste, neki gadnije u komunikaciji. Poenta: stvari se svedu na lični nivo! Zaboravi na profesionalizam, za menadžere sve ovo postaje mnogo ličnije i u zavisnosti od njihovih individualnih karaktera se različito ispoljava u radu sa klijentima. A tako ne treba da bude, jer to je SAMO POSAO!

I kad na to sve dodamo probleme koji su iznad menadžera prodaje, a potiču od strane investitora, poput silnih kašnjenja, sitnh laži i pokušaja da ućare još koji evro, očigledno obmana kupaca (izmena inicijalnog plana), itd. Ja zaključujem da manji deo odgovornosti snose menadžeri, a najveći investitor za takvo stanje poslovanja. Jer investitor može da uposli mnogo više menadžera, da ih kontinuirano obučava, da im daje pravovremene i tačne informacije. U prevodu: da ne bude BAHAT.

Ništa ovo nije novo, pojavljuje se u raznim oblicima i sferama naših života. Od šalterskog radnika, lekara, kasira, mesara, pa i menadžera prodaje nekretnina. Jedino meni iznenađujuće jeste naše iznenađivanje što su u ovoj zemlji stvari takve kakve jesu. Što su ljudi jedni prema drugima takvi kakvi jesu.
 
@Bik Ferdinand apsolutno sve se slažem, lepo ste rekli i radujem se što ćemo imati tako fine buduće komšije pa ćemo da se izborimo za sve zajedno za parkiće i šta već smatramo da nam treba da napravimo prostor gde ćemo živeti što lepšim.
@radnaskela apsolutno se ne slažem, kao prvo poređenje Vam je što bi rekli "niđe veze", a kao drugo Vi očekujete da neko ima razumevanja za to što se menadžeri prodaje ne javljaju na telefone, daju različite informacije, i gde čovek apsolutno nema predstavu u kojoj je fazi i šta treba da radi.
Evo mi čekamo 5i mesec da nas zovu za Predugovor, nit mi se neko javlja, niti znam šta se dešava, a priča je bila mora najkasnije u roku od 30 dana da se sklopi. A da ne pričam da ovde gomila ljudi nije iz Beograda, pa da imaju mogućnost da skoknu do njih lično ili do gradilišta. Onda se zaposli više menadžera ili se ne gradi 5 novih zgrada dok se makar jedna ne završi.
Svaki dinar u ovoj zemlji je teško zaradjen, i ovo nije jeftino iako je jeftinije u odnosu na druge delove grada i najmanje što mogu da učine za 100K evra koje ćemo da im damo, da imaju korektan odnos da se jave na telefon.
 
@Bik Ferdinand apsolutno sve se slažem, lepo ste rekli i radujem se što ćemo imati tako fine buduće komšije pa ćemo da se izborimo za sve zajedno za parkiće i šta već smatramo da nam treba da napravimo prostor gde ćemo živeti što lepšim.
@radnaskela apsolutno se ne slažem, kao prvo poređenje Vam je što bi rekli "niđe veze", a kao drugo Vi očekujete da neko ima razumevanja za to što se menadžeri prodaje ne javljaju na telefone, daju različite informacije, i gde čovek apsolutno nema predstavu u kojoj je fazi i šta treba da radi.
Evo mi čekamo 5i mesec da nas zovu za Predugovor, nit mi se neko javlja, niti znam šta se dešava, a priča je bila mora najkasnije u roku od 30 dana da se sklopi. A da ne pričam da ovde gomila ljudi nije iz Beograda, pa da imaju mogućnost da skoknu do njih lično ili do gradilišta. Onda se zaposli više menadžera ili se ne gradi 5 novih zgrada dok se makar jedna ne završi.
Svaki dinar u ovoj zemlji je teško zaradjen, i ovo nije jeftino iako je jeftinije u odnosu na druge delove grada i najmanje što mogu da učine za 100K evra koje ćemo da im damo, da imaju korektan odnos da se jave na telefon.
Pa sada ti nisi u pravu 😂
Ne dajemo mi menadžerima 100k eura niti odlucuju oni da li ce da bude parkic ili zgrada. Ne odlucuju menadžeri kada ce neko da dodje da potpise predugovor. Oni su samo istureni ispred njih kao neko ko ce da komunicira sa nama. Premium 1 i 2 plus one zgrade gore, to je negde oko 1000 stanova trenutno, a njih ima 3,4 ili 5. Skoro su zaposlili neku novu. Ako na nekoga treba da budemo ljuti to je direktno investitor, a ne te zene koje samo odradjuju posao kako im se kaze... One dobijaju informacije koje ce da prenose nama..
 
Meni nije problem kasnjenje, neka kasne jos godinu dana. Ali zelim da udjem u stan koji je dobio pozitivan zapisnik tehnicke komisije. Ako recimo izgori stan i trazim od osiguranja da me isplate samo ce se nasmejati s komentarom "pa vas stan nema upotrebnu, nije potvrdjeno da je bezbedan za stanovanje, uselili ste se u stan sa neispravnim instalacijama itd". Drugo ako izgubim posao i ne mogu da placam kredit i recimo resim da prodam stan da se iscupam, ili dobijem dete pa mi treba veci i opet zelim da ga prodam - ko ce da kupi neuknjizen stan bez upotrebne i kako?
Nazalost primerom zgrada iznad EP i time sto nas useljavaju pre tehnickog pregleda ne ulivaju mi sigurnost.
Na nama je da se postaramo da se oni ne osete sigurno i komforno dok to rade.
Za sve drugo zaista nemam primedbi, cak sta vise, stan izgleda jako lepo i jedva cekam da upadnem.
Inace isto kao sto cemo da burgijamo za skolu i vrtic moracemo i za prosirenje puta itd. To sve "ulazi u cenu" i deo je zivota u mladom naselju jedne institucionalno bolesne drzave.
Mi smo iz tih navedenih razloga odustali. Nisu zeleli da se obavezu uopste da ce izvrsiti tehnicki prijem i obezbediti upotrebnu. ostavili smo datum polja prazan da sami upisu, nisu zeleli, o penalima da ne pricam. Ukoliko bi se islo na ozakonjenje nakon isteka gradjevinske to puno kosta, iskreno ne znam ko bi to platio, ako se investitor na to ne obaveze, onda je to na stanarima. a bez toga stan kao da nije vas. Mozete ga prodati sutra za kes po nizoj ceni, to je bar nesto, ali bas zato sto kupujemo za kredit koji placas ceo zivot hocu da bude sve cisto....
 
Pa menadžeri rade za investira koliko znam, primaju platu za to, ne razumem kako ne mogu da očekujem od njih nego od investitora informacije? Jes' logično. Niti sam spomenula da očekujem od menadžera da mi napravi park, već da dobijem neki informaciju ili da neko od njih odgovori na mejl ili telefonski poziv. Ja sam dobila menadžera koji je zadužen za mene i koji mi 5 meseci ne odgovara na mejlove niti na pozive. To je krivica investitora?
 
Pa menadžeri rade za investira koliko znam, primaju platu za to, ne razumem kako ne mogu da očekujem od njih nego od investitora informacije? Jes' logično. Niti sam spomenula da očekujem od menadžera da mi napravi park, već da dobijem neki informaciju ili da neko od njih odgovori na mejl ili telefonski poziv. Ja sam dobila menadžera koji je zadužen za mene i koji mi 5 meseci ne odgovara na mejlove niti na pozive. To je krivica investitora?
Meni je neshvatljivo da vi pet meseci nemate kontakt sa svojim menadžerom. Ali vam verujem, jer sam cuo od jos komsija da imaju taj problem. Sto se mene tice, situacija je skroz drugacija. Za ovih skoro dve godine od kada sam u prici sa njima, uvek komuniciram sa svojim menadžerom i nije bilo ni jednog maila ili poziva na koji nisam dobio odgovor, ali zaista ni jednog. Ali pokusavam da vam kazem da one imaju po 200 i vise klijenata i da zbog toga nastaje problem u komunikaciji. A nisu one krive sto ih ima malo.
 
U tom smislu ni ja nemam problem sa komunikacijom. Ova moja menadžerka se i sama javlja. Mene jedino boli to što su me ispalili za garažno mesto, kao i ovi mračni tonovi na forumu. A za ove što su odustali, verujem da je to pogrešan korak, prosto nisam uveren da bi uknjiženje ostavili neodrađeno. Koliko ja imam info, ipak je reč o ozbiljnoj priči. Ali sve mi to pada u vodu kad krenem da čitam postove ovde…
 
Moram reći da je i naša "menadžerka" vrlo korektna i detaljna. Možda nije realno očekivati da svako može svakog trenutka biti dostupan za svakoga. Logično je da neko nekad ne može da se javi ili da kasni sa odgovorom na poruku, mejl.
 
Vrh