Kad su uklanjali segmente što su dizali sa kamionskim kranovima verovato su saznali težinu tereta. Na osnovu toga može da se propračuna i težina ostali celina pa i samog luka.
Težima celine 4 (luka) je verovatno teža ~30% od zbira celina 5+6 a možda i do 50%.
Luk ne mora ni da digne C.Adam. Uvežu se ove barže pokraj glavnih stubova i napune se balastom(vodom) tako da delimično potonu. Napravi se potpora ispod mosta sa barži i na kraju se upale pumpe da ispumpaju balast tako da jedna barža preuzme teret pola luka a druga drugu polovinu. Ako su barže dobro vezne a i sam most tako da se ne dozvoli kretanje po drugim osama, luk može samo da ide gore. Kada se stabilizuje teret i balast, barže i most se razvežu i sve se pogura mimo stubova. Težina luka bi bila koliko i ispumpani balast. Druga metoda je da C. Adam asistira podižući jednu stranu luka pa drugu ili čak ceo luk dok se ne uzdignu potpore na barži ispumpavanjem balasta i preuzmu teret.
Ovo je čista fizika. Naravno da bi došlo do podizanja ispumpavanjem balasta ima mnogo faktora. Od vodostaja do toga da je potrebno upumpati vode više od 50% težine luka u jednoj barži. Ako se uzmu da su potpore ispod fiksne visine onda se balastom kontroliše sve. U jednom trenutku prilikom ispumpavanja balasta , barža će početi da se podiže a samim tim i most. Barža u principu ne zna da li je puna vode ili drži pola mosta. Ako si je potopio više od te težine i onda oslonio na most pa krenuo da izbacuješ vodu i onog trenutka kad izbaciš dovoljno balasta barža će vršiti pritisak na most na gore tako da ga odlepi od stubova.