Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 202 35,3%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 75 13,1%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 35 6,1%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 176 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 56 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 28 4,9%

  • Ukupno glasača
    572
n7Rdhv.gif
 
Od svih beogradskih mostova na Dunavu i Savi od 1885 naovamo, jedini koji je imao nekakvu estetsku vrednost bio je Most Kralja Aleksandra koji smo sami sahranili 04/1941.
20 praznih mesta pa Most Kralja Petra II na Dunavu (na tom je mestu danas PA most) i ako smo baš velikodušni može i Novi Železnički most na Savi.
Sve ostalo tipska funkcionalnost.
Realno ni most Kralja Petra drugog nije nikakvo arhitektnonsko delo, klasični čelični most ko i večina iz tog vremena.
 
Meni kao korisniku više znači 50 tipskih mostova nego li 1 monumentalni. Isto kao kada odeš u fensi restoran i dobiješ tanjir sa hranom kojoj je posvećeno više vremena na aranžiranje nego li na pripremanje i sam ukus.​
Treba naći kompromis, jer tom logikom dovedenom do krajnosti svi bismo živeli u ultra-utilitarnim objektima bez ikakvih ukrasnih elemenata.
 
Treba naći kompromis, jer tom logikom dovedenom do krajnosti svi bismo živeli u ultra-utilitarnim objektima bez ikakvih ukrasnih elemenata.​
Šta će mi ukrasni elementi na mostu i da se o istome piše kao čudu neviðenom, kada ću i dalje imati problem nedovoljnog broja mostova. Funkcionalnost ispred estetike biram u ovom slučaju.​
 
Mora da most na adi jos nije predat na odrzavanje onda
30% rasvete ne radi
Trava raste gde hoćeš
Slivnikci katastrofa
Guma oko sina skonjena mestimično
Brzina 20km/h sa sramnih 40 spuštena
Graditi koliko hoćeš
Liftovi nikad radili nisu
Generalno pranje hitno
 
Mora da most na adi jos nije predat na odrzavanje onda
30% rasvete ne radi
Trava raste gde hoćeš
Slivnikci katastrofa
Guma oko sina skonjena mestimično
Brzina 20km/h sa sramnih 40 spuštena
Graditi koliko hoćeš
Liftovi nikad radili nisu
Generalno pranje hitno

Šapke da uloži u "Đilasov most" i da tako podriva napore velikog vođe da se oslobodimo tajkunskog nasleđa?
 
Koristim most pogotovu tramvajem i mogu reći da je u lošem stanju, da liftovi nisu nikada aktivirani i da je horor ići petljom sa strane Čukarice, pogotovu ako si žena.
 
Ja koristim kao vozač par godina, svaki dan i auto se ni jednom ne zaljulja, nema rupa ni ulubljenja.
 
Чак и да се ставе наранџасти семафори би било ок.
 
Ех комшија мој, "Мост на Ади" има употребну дозволу од 09.12.2019. године.
"Мост на Ади" је на правом месту где и треба да буде.

Pogledajte prilog 235510Pogledajte prilog 235511Pogledajte prilog 235512Pogledajte prilog 235513Pogledajte prilog 235514
hvala komso na korekciji, znam da dugo nije imao i da navodno zbog iste liftovi nisu mogli da "prorade"
o lokaciji vec moze da se diskutuje, cinjenica je da su ga napavili gde su resli da ce napraviti, a da li je to bilo najbolje nisam siguran da se vecina slaze
moje licno misljenje je da su bacene pare za ovaj i ovakav most, ali samo iz razloga sto je napravljen i ostavljen nepovezan
bolje da su napravili dva manja, ruznija ali funkcionalnija sa primerenim vezama na oba spica Ade
ovako, bez BPP, bez tunela kroz Senjal, bez nove "kifle", bez podvoznjaka u bulevaru umetnosti imamo mogo porosenih para za malo "muzike" i idalje nemamo most koji bi se kacio na Radnicku i T6
 
Vrh