Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 199 35,5%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    561
Требају нам целовита собраћајна решења, мост је најлакше направити, али шта после? Рушити све на правцу моста да би он имао смисла? Као што је направљем мост на Ади па опет имамо чеп у Топчидеру, јер није завршен УМП. А пре тога метро. Дакле, мост, или тунел поред куле мора бити део саобраћајнице која ће одвести тај саобраћај даље. Поред петље у СА, требало би као што рекох онда копати тунел даље, са могућношћу комуникације са Булеваром Ослобођења и даље ка Војислава Илића.
 
Теби је баш досадно данас, а?
Трамвајски мост 100 метара од другог трамвајског моста..

Ne 100 metara nego 600 metara do najbližeg drugog mosta. A ukupno dodatno putovnje, kad te tramvajske veze ne bi bilo, je 1700 metara po najgušćem gradskom saobraćaju starog i uskog dela grada. Zato, da, isplati se da postoji i druga tramvajska veza preko reke na 600 metara daljine od već postojeće. Dodatno, sem koristi od direktnog i bržeg transporta putnika novom tramvajskom linijom, to bitno smanjuje i automobilski saobraćaj, što se drugačije je ne može postići.
 
У извини, велика разлика.. 😄

ОК, трамваји из Савске да скрате пут за 10 минута, треба дизати још један трамвајски мост..
 
Требају нам целовита собраћајна решења, мост је најлакше направити, али шта после? Рушити све на правцу моста да би он имао смисла? Као што је направљем мост на Ади па опет имамо чеп у Топчидеру, јер није завршен УМП. А пре тога метро. Дакле, мост, или тунел поред куле мора бити део саобраћајнице која ће одвести тај саобраћај даље. Поред петље у СА, требало би као што рекох онда копати тунел даље, са могућношћу комуникације са Булеваром Ослобођења и даље ка Војислава Илића.

O svemu tome takođe treba da priča i da se rešava. Mostovi su samo potreban ali ne i dovoljan uslov za bar mininalni nivo normalnog saobraćaja, budući da ovaj haos već utiče na razvoj i ekonomsku konkurentnost grada. Sada insistiram baš na njima samo zbog toga što nam za njih zaista ubrzano ističe vreme, a ne zato što mislim da su ostali saobraćajni problemi manje važni.
 
У извини, 600 метара.. 😄

ОК, трамваји из Савске да скрате пут за 10 минута, треба дизати још један мост, реално..

Pretvori tih 600 i 1700 metara u ukupno izgubljeno vreme milion ljudi tokom saobraćajnog špica koji traje ceo radni dan, a ne u razdaljinu.

Takođe, kad ulice ili mostovi dostignu svoje maksimalne kapacitete, saobraćaj po njima se DRASTIČNO usporava, pa izgubljno vreme takođe drastično raste. Veza nije linearna nego eksponencijalna.
 
Poslednja izmena:
Зума, мост је само део неке саобраћајнице, у саобраћајном смислу небитно је је ли изнад реке или не. Дакле мост је само део решења проблема собраћајнице која ту треба да пролази, да би га направио мораш имати визију куда ћеш са тим саобраћајем, дакле, мораш правити петљу изнад ВВ и Савске и рушити горе ка Бул. Ослобођења да би његово прављење имало смисла.

Нпр. приликом изградње моста КА цела страна Бранкове улице је срушена и делови околних улица.
 
Pretvori tih 600 i 1700 metara u ukupno izgubljeno vreme milion ljudi tokog saobraćajnog špica koji traje ceo radni dan, a ne u razdaljinu.

Не иде ти трамвајем из правца Чукарице и Раковице дневно милион људи током саобраћајног шпица, макар ти заменио милион теза данас. Уосталом, већ могу да скрате пут трамвајем за дупло толико преко моста на Ади.
 
Зума, мост је само део неке саобраћајнице, у саобраћајном смислу небитно је је ли изнад реке или не. Дакле мост је само део решења проблема собраћајнице која ту треба да пролази, да би га направио мораш имати визију куда ћеш са тим саобраћајем, дакле, мораш правити петљу изнад ВВ и Савске и рушити горе ка Бул. Ослобођења да би његово прављење имало смисла.

Нпр. приликом изградње моста КА цела страна Бранкове улице је срушена и делови околних улица.

Na to sam već odgovorio. Najveći deo odredišta saobraćaja po tom novom mostu bi se završavao u samom Beogradu na vodi i okolnim novim gradnjama. Nema potrebe obezbeđivati da najveći deo tog saobraćaja mora da prođe i negde dalje od BNV-a. To su putovanja (Novi Beograd i Zemun) <--> BNV

Ne možete budući BNV posmatrati kao par solitera. To je čitav grad u gradu.
 
Одакле ти то, хајде ти објасни возачима који нису из Бнва да то није за њих прелаз, да само становници Бнва туда прелазе а да га за друге Зума није предвидео.. Је ли Бранков мост само за 21. блок и овамо Косанчићев венац и горе Паласовце евентуално..?
 
Saobraćaj se spontano preraspodeljuje po svim raspoloživim saobraćajnicama. Ali sloboda izbora vozača nije ista. Oni koji iz NBG-a idu u BNV skoro da moraju ići na taj novi most jer im je odredište tik pored njega. Ali svi ostali, oni koji iz bilo kog dela Novog Beograda i Zemuna idu bilo gde na drugu stranu Save, njima je skoro svejedeno, išli bi na onaj most koji je slobodniji. Pa pošto bi prvi mnogo češće koristili novi most nego drugi, jer im je daleko najzgodniji, krajnji rezultatat bi bila spontana preaspodela korisnika mosta. Tako da bi se to desilo samo od sebe, da novi most daleko najviše koriste oni koji putovenje završavaju ili počinju u BNV-u. A njima ne treba obezbeđivati kapacitete saobraćajnica da sa novog mosta nastavljaju da idu negde dalje u stari deo grada.
 
Није свеједно, зашто би неко ко иде на Врачар ишао преко Остружничког моста, јер је на њему мања гужва, људи бирају где им је најближе и најлакше, зато ће се саобраћајна гужва прелити са Нбгда у Вудроа Вилсона и Савској, које су главни правци ка Обреновцу направити чеп. И то без петље која би икако регулисала ток саобраћаја, него укрштање у нивоу под правим углом.

Понављам, да би мост ту имао неког саобраћајног смисла, он мора да продужи, преко Савске ка Булевару Ослобођења, па иза храма Светог Саве и даље. Надземно или подземно.
 
To važi samo ako su sve saobraćajnice jednako slobodne, pa je jedini preostali kriterijum izbora skraćivanje daljine puta. Ali kad su saobraćajnice uglavnom zauzete, glavni kriterijum izbora putanje postaje utrošeno vreme.
 
Na Beobuildu izgleda počela da se pojavljuje neka nova struja ljudi koji smatraju da Beogradu ne treba više mostova.
Ти си изгледа функционално неписмен, написао сам одавно да ту треба мост или тунел, али који би водио саобраћај одатле даље, а не набијао додатни у СА. Зато пре није ни разматран мост на том правцу, јер је потребно рушити потојеће блокове и градити градску саобраћајницу.

Дакле, потребна нам је саобраћајница која би директно спајала НБгд са Врачаром и сателитским насељима иза, уз изградњу оне Јовинове лонгитудинале иза храма, али уз обавезно ојачавање јгп и градњу метроа, чија је мрежа одавно требала бити функционална, чим су се појавиле саобраћајне гужве почетком седамдесетих.
 
Poslednja izmena:
To važi samo ako su sve saobraćajnice jednako slobodne, pa je jedini preostali kriterijum izbora skraćivanje daljine puta. Ali kad su saobraćajnice uglavnom zauzete, glavni kriterijum izbora putanje postaje utrošeno vreme.

У том случају је свеједно, пошто је на свим саобраћајницама у поподневном шпицу - гужва.
 
Gde se sve isplati praviti puteve i mostove - ako ste u Kini :LOL:


Može li jedan sasvim običan, u Beogradu ?
 
Зума, можеш на целу Саву ставити плочу, имаћеш исти саобраћајни хаос. Морају се градити метро мрежа и унапредити саобраћајна инфраструктура у целини, градити саобраћајнице, уз унапређење јгп да би град са овим бројем становника функционисао, у супротном нам прети саобраћајни колапс.
 
Na Beobuildu jedan kaže neću više mostove i ulice, hoću metro!
Onda dođe drugi pa kaže neću ovakav metro, hoću obilaznicu i prstenove!
Onda dođe treći pa kaže ma kakve obilaznice! Trebaju nam pešačke zone i zabrana ulaska kolima između Autokomande i Gardoša!
Pa dođe četvrti pa kaže ne pada mi na pamet da idem ovakvim prevozom, idem ja lepo kolima!
Pa dođe peti pa kaže ne pada mi na pamet da idem kolima, idem biciklom! Ali najpre da mi napravite stazu u svakoj ulici u gradu!
Šesti kaže treba na toj i toj lokaciji denivelacija!
Sedmi kaže nikako denivelacija, pešaci se spuštati neće!
Onda dođe petnaesti pa kaže ma sve je to inferiorno, ja volim tramvaje, svuda bi ih provukao!

I tako u krug i u krug i u krug... Šou. 🤣
 
Na Beobuildu jedan kaže neću više mostove i ulice, hoću metro!
Onda dođe drugi pa kaže neću ovakav metro, hoću obilaznicu i prstenove!
Onda dođe treći pa kaže ma kakve obilaznice! Trebaju nam pešačke zone i zabrana ulaska kolima između Autokomande i Gardoša!
Pa dođe četvrti pa kaže ne pada mi na pamet da idem ovakvim prevozom, idem ja lepo kolima!
Pa dođe peti pa kaže ne pada mi na pamet da idem kolima, idem biciklom! Ali najpre da mi napravite stazu u svakoj ulici u gradu!
Šesti kaže treba na toj i toj lokaciji denivelacija!
Sedmi kaže nikako denivelacija, pešaci se spuštati neće!
Onda dođe petnaesti pa kaže ma sve je to inferiorno, ja volim tramvaje, svuda bi ih provukao!

I tako u krug i u krug i u krug... Šou. 🤣
U suprotnom forum ne bi bio forum.
 
Jašta, ali ljudi obično imaju makar neke početne stavove oko kojih se slažu, pa posle traže kompromis i presek u onima gde se ne slažu. A sad se došlo dotle da neki čak ne žele ni nove mostove u Beogradu koji ih ima 5 na dve reke.

Čini se da se svake godine pojavi neka nova sumanuta ideja i škola misli. Ovim tempom će čak i Gremlinova omražena gondola iznad grada opet da oživi i postane kul ideja nekima.
 
Људи који су окупирали форум, а има их доста, а да на грађевинским темама и не учествују а и када учествују не разумеју оно о чему се пише, су управо успешно растерали оне који би на форуму и писали и нормално дискутовали, увредама, бесконачним опсесивним писањем једних истих празних фраза, лажним оптужбама, мењањем теза, учитавањем неких њихових проблема у односе на форуму итд.. Колико архитеката и грађевинских инжењера је брутално извређано од којих су неки напустили форум од обичних лаика и непристојних људи, па чак и психијатријских случајева. Међутим, ја ту не кривим њих него модерацију, наравно.
 
Jašta, ali ljudi obično imaju makar neke početne stavove oko kojih se slažu, pa posle traže kompromis i presek u onima gde se ne slažu. A sad se došlo dotle da neki čak ne žele ni nove mostove u Beogradu koji ih ima 5 na dve reke.
Јеси ли ти толико недовољних менталних капацитета да не схваташ када ти се каже мост мора имати приступне саобраћајнице и одговарајућу саобраћајну инфраструктуру којој би служио не значи не треба нам мост?
 
I još forum na latinici...

Na sve to, sve je manje ćiriličara, a sve više latiničnih konvertita. Ima tu nešto. Ko zna šta se iza brega valja.
 
Када нема шта да се напише на грађевинском делу форума, онда се хвата за чувене трололо теме попут ћирилице и латинице, или међународне политике.. 🤣
 
Vrh