STARI ŽELEZNIČKI MOST ČEKA NOVAC
U „Železnici“ kažu da njihova „Direkcija za infrastrukturu“ redovno predlaže objekte gornjeg i donjeg stroja
za hitnu sanaciju u narednoj godini, a u okviru izrade plana poslovanja preduzeća. I dodaju da je u skladu sa
tim potrebno da se sanira 11 čvornih limova i šest dijagonala sprega donjeg stroja na mostovskoj konstrukciji.
Zatim treba izraditi pokretne skele za preglede mosta, kao i skele platforme za rad, a onda i da se pristupi
zameni mostovskih pragova, šina i dilatacione sprave, kao i sigurnosnih šina i čeličnih i drvenih patosnica.
Međutim, realizacija ovih poslova zavisi od obezbeđivanja potrebnih finansijskih sredstava i utvrđivanja prioriteta
– ističu u ovom preduzeću. - Funkcionisanje saobraćaja preko mosta odvija se bezbedno i redovno, pa njegova
rekonstrukcija ne predstavlja prioritetan zadatak. Tim pre što su prethodnih godina već urađeni neophodni radovi
i rekonstruisani pojedini delovi mosta.
Iako nisu potvrdili, u „Železnicama“ nisu ni demantovali da će ova železnička trasa iznad Save u budućnosti biti
u službi „Beograda na vodi“. U saradnji sa gradom Beogradom i Republikom Srbijom utvrdićemo buduću namenu
mosta, posle izmeštanja glavne železničke stanice i realizacije projekta „Beograd na vodi“ - bili su kratki u ovom.
http://www.kombeg.org.rs/aktivnosti/udr ... veza=13172