Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807936#p807936:3ivybgm0 je napisao(la):
Плусквамперфекат » 28 Dec 2020 12:36 pm[/url]":3ivybgm0]
Око неких ствари бих се сложио, око неких не бих.
Прво - шта значи приоритет? Не можеш да кренеш да радиш деоницу од фазе 3 уместо од фазе 1 јер није у питању само саобраћај, морају да се раде и цеви и инфраструктура, водовод, канализација, шахтови, струја. Не можеш цеви од средине да постављаш...

Што се тиче кружног тока, мислим да је ок на раскрсници булевара ослобођења и саве машковића, а да ли је могао и на саве машковића и војводе степе, не знам, не видим да је то узрок свих проблема, сасвим нормална проточност регулисана семафорима.

Проблем је, по мени, проточност саме улице Саве Машковића која уз то није била добро регулисана семафором на раскрсници са Булеваром Ослобођења. Ја бих рекао и ментола који не разумеју да не треба да улазе у раскрсницу ако не могу да изађу из ње. Сада Саве Машковића добија 2+2 траке е а да ли ће то бити довољно да отклони чеп када раскрсница остане без семафора - нисам сигуран. Имам поверење у саобраћајне инжењере да су проучили токове и да ће да синхронизују остале семафоре како треба, али делим твоју забринутост.

За бици стазе сам и ја мало мех, али радије бих да врате дрвореде а бајк могу да терам и кроз парк/шуму мада је требало планирати за будућност, па ако смо већ рекли да нам је пешак па бајс приоритет...

Када се иде из правца Саве машковића - Кружни пут, како се прође ракрсница са Војводе степе, гужва престаје у оба смера, што ће рећи да је то критична тачка. Ништа друго, све остало су последице те критичне тачке. То говорим из угла особе која сваки дан, 2 пута дневно минимум пролази туда што колима, што пешке, што посматра са прозора последњих 14 година колико сам туда возач, а укупно 33 године.

То је мој извор информација. Једном прођи и све ће ти бити јасно, а позивам и све са Беобуилда, уѕ прописно држање дистанце, могу вас спровести туда и указати на проблематику. Лично сам доживео овај епски промашај. Проблем је семафор на углу са Војводе Степе, не на Булевару Ослобођења и то ће бити доказано завршетком пројекта.

Зашто је то фаза 1, а не 3, е то не знам, али требало је да обрну редослед. Могуће је радити и обрнуто. Инфраструктура не почиње одатле. Па није то нулта тачка ни канализације ни водовода, ни телекомуникације побогу.

Додатне 2 траке ће упити саобраћај, то је сасвим сигурно, али он неће имати где да оде у правцу Саве Машковића - Кружни ток. Ту ипак остаје 1 трака. Проблем је што ће ова реконструкција довести до привлачења новог саобраћаја.

Сад сам на послу, али обећавам да ћу до краја дана да седнем и да вам излистам детаљно сву проблематику сваке тачке од Борске улице, па до Кружног пута. Верујте ми да деоницу познајем у душу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807935#p807935:2df758s1 je napisao(la):
Igor » 28 Dec 2020 12:25 pm[/url]":2df758s1]Da citiram Pantografov potpis

Не ширите панику, дефетизам и безнађе!

:grand:
А, Игоре, како то може лепо да се испланира: 3+3 траке, тролејбус 50 Видиковац - Борча у средину, по стандарду БРТ-а, има предност на раскрсницама где су у нивоу. Где је могуће и где саобраћајно има смисла денивелисане раскрснице, иначе квалитетни и широки кружни токови и друге раскрснице (видети у иностранству). У најкритичнијој зони (Трошарина до испод Војводе Степе) аутомобили у тунел, троле и локални саобраћај горе. Даље, тролејбуско-аутобуско(-трамвајски) депо у Борчи, итд.

И тако се град развија, чепови се отпушавају, олакшава се живот, уводи нови квалитет... омогућава фазност изградње (једног дана веза тунелом од Раковице до Чукарице, па још једним до Новог Београда, па на Т6...).

Уместо тога... шипурак. Џада као што их на периферији има Северна Африка - која, пошто треба да у милионском граду буде "магистрална", неће да реши ништа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807943#p807943:1fi1eec1 je napisao(la):
Galeks » Mon Dec 28, 2020 2:05 pm[/url]":1fi1eec1]
Када се иде из правца Саве машковића - Кружни пут, како се прође ракрсница са Војводе степе, гужва престаје у оба смера, што ће рећи да је то критична тачка. Ништа друго, све остало су последице те критичне тачке. То говорим из угла особе која сваки дан, 2 пута дневно минимум пролази туда што колима, што пешке, што посматра са прозора последњих 14 година колико сам туда возач, а укупно 33 године.

То је мој извор информација. Једном прођи и све ће ти бити јасно, а позивам и све са Беобуилда, уѕ прописно држање дистанце, могу вас спровести туда и указати на проблематику. Лично сам доживео овај епски промашај. Проблем је семафор на углу са Војводе Степе, не на Булевару Ослобођења и то ће бити доказано завршетком пројекта.

Ја и даље не разумем како семафор може да буде проблем. Може само да буде лоше подешена фреквенција, али то није проблем раскрснице. Тај семафор мора да обезбеди пропуст за трамваје (што је приоритет) и саобраћај кроз војводе степе. Једини проблем који ја понекад видим је што не ради семафор за скретање лево из степе у саве машковића.

Али ево ти план проширене раскрснице па уцртај како си замислио решење кружног тока који би по теби решио проблем који видиш. Ја рецимо нисам сигуран како би извео трамвај.
save_maskovica-vojvode_stepe1.jpg
 
Трамвај треба бити приоритет, али не и када трамваја нема. Обзиром на повећање раскрснице, пропусност семафора за трамваје мораће бити дужа. Већ сада не може проћи више од једног трамваја по смеру, а да првог следећег не ухвати црвено светло. То и није нека предност за трамвај.

Не могу да цртам, немам те вештине, али кружни ток са трамвајем по средини. Једноставнија раскрсница од оне на Аутокоманди, компликованије од раскрснице у Карађорђевој улици, али се не би стварао чеп. Сви остали правци су занемариви у односу на правац Саве Машковића - Кружни ток, изузев трамваја повремено.

Прост пример је, погледај стање саобраћаја на Гугл мапама и види где се праве гужве, односно где је црвено а где зелено. То чак више није ни варијабла, то је постала константа.
 
Za nas, infrastrukturnu sirotinju iz istočnog Beograda (Zvezdara, Voždovac, Vračar) i 4 trake je velikodušno...
 
Подсетићу да на добром делу поменуте деонице, већ постоје 4 траке
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807968#p807968:z7qvaxj6 je napisao(la):
Galeks » Mon Dec 28, 2020 3:26 pm[/url]":z7qvaxj6]Не могу да цртам, немам те вештине, али кружни ток са трамвајем по средини. Једноставнија раскрсница од оне на Аутокоманди, компликованије од раскрснице у Карађорђевој улици, али се не би стварао чеп. Сви остали правци су занемариви у односу на правац Саве Машковића - Кружни ток, изузев трамваја повремено.
Мислио сам више да црткаш више за себе да сагледаш све проблеме. Где ћеш са пешацима?
 
bas tako.. ovde ce za sada novina biti jedan kruzni tok i dve dodatne trake pored lidla.

nadam se da nemam pojma i da je moja procena da ce novi kruzni tok u spicu biti konstantno blokiran zbog cepa koji ce se praviti na semaforu kod pere zdere samo jos jedna moja budalastina. slazem se sa galeksom, mislim da je ukrstanje vojvode stepe i smt-a moralo da bude reseno kruznim tokom i to sve sa denivelisanom trasom za tramvaje (nadvoznjakom)

a kad smo kod kruznih tokova nije mi jasno i zasto T raskrsnica kod bazena nije pretvorena u kruzni tok
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807988#p807988:3vw2baeq je napisao(la):
Плусквамперфекат » 28 Dec 2020 03:55 pm[/url]":3vw2baeq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807968#p807968:3vw2baeq je napisao(la):
Galeks » Mon Dec 28, 2020 3:26 pm[/url]":3vw2baeq]Не могу да цртам, немам те вештине, али кружни ток са трамвајем по средини. Једноставнија раскрсница од оне на Аутокоманди, компликованије од раскрснице у Карађорђевој улици, али се не би стварао чеп. Сви остали правци су занемариви у односу на правац Саве Машковића - Кружни ток, изузев трамваја повремено.
Мислио сам више да црткаш више за себе да сагледаш све проблеме. Где ћеш са пешацима?

Пешаци имају своје место на сваком кружном току, па и на овом, а и врло важну улогу у регулисању протока истих.

Што се тиче кружног тока на углу Црнотравска - Борска, то је такође још једна пропуштена прилика.

Као што рекох, тачку по тачку ћу објаснити и образлошити зашто сматрам да је ово само шминка, а не и трајно и квалитетно решење!
 
kruzni tok na ukrstanju crnotravske i borske mogao je da se iskoristi i tako da se ukine semafor-raskrsnica kod paunove a da paunova u tom delu postane slepa ulica, a da banjica dobije direktan izlaz na taj kruzni tok, ulicom koja bi isla izmedju solitera i pijace a koja bi postala cetvrti ulaz/izlaz na tom kruznom toku...

msm, ako je ideja ove saobracajnice da ubrza saobracaj onda valjda treba nesto vise od semafora na svakom iole vecem ukrstanju, taman imali i po cetri trake po smeru

sto se tice pesaka pasarele i podzemni prolazi su civilizacijska tekovina a ne bi bilo ni nikakvo gradjevinsko cudo da smt u kratkom delu u crnotravskoj ukopa u plitki tunel a da pesaci i svi ostali dobiju slobodan koridor na povrsini, tj naselje se direktno veze za park, bez ulice koja ih odvaja
 
Паунова је у реду да постоји, али многи би онда користили алтернативу и ишли преко Баштованске на Борску и даље на Црнотравску у смеру ка Дедињу, јер ту чучи такође велики чеп.

Е то су те пропуштене прилике о којима причам. Ради се нешто, а суштински ништа се не уради.
 
Фора је што улична мрежа нема везе с мозгом, ето шта.

Треба се увести као на НБГ да раскрснице улица различитог нивоа не могу имати семафоре и дакле нема левих скретања. Ето решено, само треба мало избоксовати мрежу за тролејбус
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786678#p786678:17qwife1 je napisao(la):
Whiplash » Pet Okt 23, 2020 6:49 pm[/url]":17qwife1]

Samo će gužvu i saobraćajni čep sa jednog mesta preseliti na raskirsnicu V. Stepe i Kružnog puta dok ne urade taj potez. Dve trake će se slivati u jednu pa ćemo imati čepove ko na silasku sa mosta na Adi prema Topčideru

Ovo Galeks što priča ja sam još u oktobru pominjao kao najveći problem.

Isto kao i Galeks i ja ovaj pravac koristim najmanje 2x, nekada i više puta dnevno i biće ogromnih problema koji će nalikovati onima kod Topčiderskog parka gde se 2 trake sa mosta na Adi iz pravca NBG slivaju u jednu traku i gde su konstatno gužve.

Isto to ali u većoj (daleko većoj razmeri) treba očekivati i na ovoj raskrsnici pogotovo što Galeks reče semafori su prejadno rešeni plus ima više pravaca iz kojih dolaze kola.

Semafor iz pravca V.Stepe drži zeleno svetlo manje od 20 sekundi, dovoljno 2-3 autombila da pređu na zeleno (ja lično na kvarno prolazim na žuto i crveno ako sam 4-5 u redu, sva sreća pa nema kamera još :mrgreen: )
 
Po mom mišljenju, pravac Baštovanska-Bebelova nije dovoljno iskorišćen. Kad bi Bebelova postala saobraćajna i spojila se sa V. Stepe, S. Mačkovića bi se delimično rasteretila. Pogotovo za vozila koja dolazi iz pravca B. Jerkovića i V. Stepe, a idu ka Banjici ili na Avalski put.

Štaviše, kad se napravi veza naselje Stepa - V. Stepe, više ljudi će to koristiti nego S. Maškovića.

Untitled.png
 
Ne znam zašto ne puste saobraćaj kroz Bebelovu
Meni bi npr taj pravac Bebelova-V.Stepe najviše odgovarao i ne bih morao da ulazim u S.Maškovića uopšte.

I ova neobeležena uličica što pripada Veranu može da se iskoristi i rastereti saobraćaj. Verno ionako odavno ne radi
 
Ево, погледао сам, и мени се чини да може физички да стане кружни ток како су овде људи предлагали.
Шине сам уцртао како сад иду, а вероватно може још мало у лакат без да се изгуби много брзине, тако да иде више у средину острва.
Највећи проблеми су губитак дела североисточног тротоара и пешачки прелази. Мени је једино северни комфорно удаљен од тока, источни се помера превише од природног тока људи, јужни ми је преблизу тока али он вероватно може да се помери, а на западу је некаква трафо станица. На југозападу би вероватно требало да се украде мало од зеленила за тротоар. То су неке моје опсервације о идеји.

ПС. Извињавам се за труба цртеж :D
 
треба увести правило да две семафорисане раскрснице не смеју да буду ближе од око 500 метара једна другој с оно мало јачим луфтом дакле минимум минимума је 250 метара
 
Možda će i biti kružni tok na raskrsnici V Stepe ali je to u sledećoj fazi kad se bude gradio nastavak ka Medaku? Jer kružni tok bi zahvatio i deo nastavka na tom delu baš na mestu gde je bio Pera Ždera, treba se pomeriti ka sredini između zgrada, a to se ne dira u ovoj već sledećoj fazi.
 
Na toj raskrsnici zbog frekvencije saobraćaj i pešaka, kružni tok za pešake bi bio idealno rešenje.
Nešto ovako ali u daleko manjoj meri:

4df9d04623eedd13b605a2df703d0a5b.jpg
 
To možda interesantno deluje iz vazduha i na cvetnoj slici, ali u praksi sa zemlje, mračne betonske petlje Autokomande, Mostara, Pančevca.. nisu neki raj za estetiku i šetače.
 
estetika i ne treba da bude primarna ovde nego funkcionalnost i protok saobraćaja
 
Да, зато ни то није лоше, ако су пешаци денивелисани

peshehodnie_mosti_berlogos_12.jpg
 
Бољи је подземни пролаз. Исти резултат, а неупадљиво.
 
Све је боље него у истом нивоу.
 
Vrh