Galeks
Advanced
- Učlanjen(a)
- 17.11.2011.
- Poruke
- 2.225
- Pohvaljen
- 2.227
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807936#p807936:3ivybgm0 je napisao(la):Плусквамперфекат » 28 Dec 2020 12:36 pm[/url]":3ivybgm0]
Око неких ствари бих се сложио, око неких не бих.
Прво - шта значи приоритет? Не можеш да кренеш да радиш деоницу од фазе 3 уместо од фазе 1 јер није у питању само саобраћај, морају да се раде и цеви и инфраструктура, водовод, канализација, шахтови, струја. Не можеш цеви од средине да постављаш...
Што се тиче кружног тока, мислим да је ок на раскрсници булевара ослобођења и саве машковића, а да ли је могао и на саве машковића и војводе степе, не знам, не видим да је то узрок свих проблема, сасвим нормална проточност регулисана семафорима.
Проблем је, по мени, проточност саме улице Саве Машковића која уз то није била добро регулисана семафором на раскрсници са Булеваром Ослобођења. Ја бих рекао и ментола који не разумеју да не треба да улазе у раскрсницу ако не могу да изађу из ње. Сада Саве Машковића добија 2+2 траке е а да ли ће то бити довољно да отклони чеп када раскрсница остане без семафора - нисам сигуран. Имам поверење у саобраћајне инжењере да су проучили токове и да ће да синхронизују остале семафоре како треба, али делим твоју забринутост.
За бици стазе сам и ја мало мех, али радије бих да врате дрвореде а бајк могу да терам и кроз парк/шуму мада је требало планирати за будућност, па ако смо већ рекли да нам је пешак па бајс приоритет...
Када се иде из правца Саве машковића - Кружни пут, како се прође ракрсница са Војводе степе, гужва престаје у оба смера, што ће рећи да је то критична тачка. Ништа друго, све остало су последице те критичне тачке. То говорим из угла особе која сваки дан, 2 пута дневно минимум пролази туда што колима, што пешке, што посматра са прозора последњих 14 година колико сам туда возач, а укупно 33 године.
То је мој извор информација. Једном прођи и све ће ти бити јасно, а позивам и све са Беобуилда, уѕ прописно држање дистанце, могу вас спровести туда и указати на проблематику. Лично сам доживео овај епски промашај. Проблем је семафор на углу са Војводе Степе, не на Булевару Ослобођења и то ће бити доказано завршетком пројекта.
Зашто је то фаза 1, а не 3, е то не знам, али требало је да обрну редослед. Могуће је радити и обрнуто. Инфраструктура не почиње одатле. Па није то нулта тачка ни канализације ни водовода, ни телекомуникације побогу.
Додатне 2 траке ће упити саобраћај, то је сасвим сигурно, али он неће имати где да оде у правцу Саве Машковића - Кружни ток. Ту ипак остаје 1 трака. Проблем је што ће ова реконструкција довести до привлачења новог саобраћаја.
Сад сам на послу, али обећавам да ћу до краја дана да седнем и да вам излистам детаљно сву проблематику сваке тачке од Борске улице, па до Кружног пута. Верујте ми да деоницу познајем у душу.