Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Ova neasfaltirana ulica prosto vapi za asfaltom, iz pravca petlje "Lasta" se ka Medaku, Voždovcu.. može samo onom pikolo ulicom Ristin potok ka Cvetanovoj ćupriji, najgora situacija je zimi na tom potezu (ima stambene gradnje kao i fast food koji pravi haos za mimoilaženje), a i neka bus linija da se provuče kroz ovu "Mokrolušku", daleko je još izgradnja SMT mnogi do turističkog terminala moraju peške, a na dohvat ruke im je...
kLHp1dN.jpg

Kad smo već kod Laste, pogledajte sliku ispod podvožnjaka, nisam u pravom momentu uslikao tj nisu bile jake padavine kada ove fekalije koje se izlivaju iz pravca MML dođu skoro do rampe od "Laste", izuzetno reprezentativno za turistički terminal, ljudi da gacaju po ***nima.... :violina:

https://i.imgur.com/18ilsDp.jpg
 
Nije ta lokacija loša za turistički terminal ali je očajno infrastrukturno povezana, time i što se tiče prevoza. A i sama stanica bi morala da bude bolje uređena i opremljenija. Sređivanje ovog puta sa slike bi definitivno poboljšalo vezu ka Lasti.
 
Možda odgovora na moje pitanje ima negde u temi,ali ga ja nisam našao.Znali neko kada će biti izgrađen deo kod Trudbeničke i Malog Leskovca?
 
Уф, не скоро. Прво иде мост (који укључује 2 петље можда и 3). Највероватније ће ићи прво Саве Машковића и цео тај део СМТ на Вождовцу, можда са све прикључком на Аутопут код Цветанове Ћуприје. Тек после тога иде мост и вероватно само до Сланачког пута. После тога до ВКЗ и тек на крају спајање са Булеваром и петља Калуђерица
 
@SRBO koliko bih ja voleo da si u pravu! Ovo na Trosarini je nezadrživo, a oni grade gondole i garaže po Kneza Miloša.... Svi su lagali za SMT na Voždovcu, ovi samo nastavljaju u istom ritmu...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Да одуговлаче с тим али погледај, то им је и најлакше, спрдачина од посла. Чекају задњи моменат, а пошто се из Европе буне за гондоле вероватно неће ништа од тога бити (неће на своје господаре), а и знају да и да направе би било скинуто кад тад. А ово ураде шта мало проширењце и један мостић и могу да свима трљају у нос како су постигли не знам ни ја шта.

А то што је био и један прстен иза СМТа то су заборавили, мада неко ће извадити и то из дупета кад му се ћефне да разгова Јајинце и Кумодраж
 
Nisam aktivno pratio ovu temu ali me interesuje nešto pa ću ipak pitati.
Zna li neko da li postoji neki razlog žašto se odugovlači izgradnja deonice od Kvantaške pijace do kružnog toka kod Lidla tj. do Vojvodjanske?
 
Наводно се чека попуњавање гробља и ширење на другу страну мада је то мени бесмислено, пре ће бити да град нема финансијску корист пошто нема земљишта у близини које би продао. А та саобраћајница би доста значила Бежанији, Новом Београду и свим насељима Сурчина, гужва од кружног до Гранд кафе уме баш да буде агонија.
 
SRBO":g2pdmxeu je napisao(la):
Уф, не скоро. Прво иде мост (који укључује 2 петље можда и 3). Највероватније ће ићи прво Саве Машковића и цео тај део СМТ на Вождовцу, можда са све прикључком на Аутопут код Цветанове Ћуприје. Тек после тога иде мост и вероватно само до Сланачког пута. После тога до ВКЗ и тек на крају спајање са Булеваром и петља Калуђерица
A rekao bih i da most neće u skorije vreme (dogodine).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=645868#p645868:39sqxdqj je napisao(la):
And7rey » 06 Aug 2019 11:07 am[/url]":39sqxdqj]Nisam aktivno pratio ovu temu ali me interesuje nešto pa ću ipak pitati.
Zna li neko da li postoji neki razlog žašto se odugovlači izgradnja deonice od Kvantaške pijace do kružnog toka kod Lidla tj. do Vojvodjanske?


Surčin upravo postaje "PUPAK SRBIJE", a evo šta to znači i zašto Surčinci TRLJAJU DLANOVE

Kada u decembru bude završen autoput od Surčina do Obrenovca, a zatim i spojen sa deonicom do Novog Beograda, u beogradskoj opštini Surčin, do prošle godine poznatoj po najvišim prosečnim platama u Srbiji, ukrstiće se tri autoputa – Koridor 10 (Subotica-Preševo), Koridor 11 (Surčin-Čačak) i autoput Beograd-Zagreb. To je, kako tvrde stručnjaci, jedan od razloga za očekivanje velikog razvoja najmlađe beogradske opštine.
Ova lokacija biće praktično saobraćajni "pupak Srbije", imajući u vidu da se u Surčinu nalazi i Aerodrom "Nikola Tesla", za koji je francuski koncesionar najavio nove investicije, a do koga bi trebalo da vodi i jedna od linija budućeg metroa.

Da li će ovaj kraj biti nova meta investitora – kako kompanija koje bi ovde otvorile svoje pogone i razgranatom mrežom puteva stizale do svih krajeva zemlje, tako i pojedinaca koji se odluče za kupovinu zemljišta i nekretnina?

Ekonomista Miladin Kovačević za "Blic Biznis" tvrdi da je sasvim izvesno da će Surčin, koji je i inače investiciona destinasija "par ekselans", postati još atraktivnija investiciona zona.

Investitori, kako kaže, gledaju dva ključna faktora i to - da li su na mestu gde infratstruktura omogućava odvoz i dovoz robe i repromaterijala, a s druge strane da li su u blizini većih gradova gde je dostupna kvalifikovana radna snaga.

"Surčin sve to jeste, jer se tu ukrštaju i auto-putevi, i železnica je u blizini, aerodrom, a takođe se nalazi u blizini većih centara - Beograda i Novog Sada, gde je i ponuda radne snage veća", ističe Kovačević i dodaje da povećanu zainteresovanost investitora pokazuje i poslednja najava otvaranja japanske fabrike "Tojo Tajers".

Ekonomista Ljubomir Madžar kaže da je veoma dobro da postoje "čvorišta" u državi koja povezuju različite vidove transporta i gde se povezuju različiti pravci što ih čini efikasnijim i atraktivnijim.

"Unapređenje infrastrukture uvek stvara povoljne uslove za privredne delatnosti, uključujući i strane ulagače za koje će to biti atraktivnije, što je svakako dobra vest. Ono što je loše je da, što se tiče razvoja infrastrukture veoma malo je ulagalo godinama, i da to što sada pristiže kao rezultat trebalo je da bude već godinama unazad dovršeno i da bude u eksploataciji", ocenjuje Madžar.

Kako dodaje, sigurno je da će samo ukršatnje ovih puteva učiniti tu lokaciju atraktivnijom nego što je do sada bila, a to će se verovatno odraziti i na cene recimo zemljišta u tom području. "Jedino što se može reći sa sigurnošću je da će tu biti povoljnih tendencija u kretanju cena placeva i da će postati atraktivniji što je rezultat infrastrukturnog unapređenja", ističe Madžar.

ekretnine

Sve to već ima efekat i na tržište nekretnina. U Surčinu je u odnosu na prošlu godinu evidentan rast cena nekretnina i to u proseku oko 10 odsto, a posebno je izrazit rast cena u poslednje dve godine. Predviđanja su da će cene nekretnina u Surčinu nastaviti da rastu u narednom periodu, što zbog povećanja broja stanovnika što zbog razvijanja industrije.

Kako objašnjava Miloš Mitić iz agencije za nekretnine "Siti Ekspert", rast cena se odnosi i na izdavanje i na kupovinu, i to zbog veće potražnje usled otvaranja velikog broja firmi u tom delu grada.

"Mnogo stranaca traži stanove blizu firmi ali i aerodroma, koji se sve više razvija. Imali smo i neke potražnje za Surčin iz francuske aviokompanije koja bi želela tu da ima smeštaj za pilote", kaže Mitić.

Što se tiče odnosa novogradnje i starogranje, veća je potražnja za novogradnjom, te smatra da će stoga i biti povećana izgradnja stambenih objekata kako bi se ispunili zahtevi za kupovinom novih stanova.

U Surčinu je planirana i gradnja Nacionalnog fudbalskog stadiona, a ministar finansija Siniša Mali najavio je da će ovaj projekat koštati između 50 i 70 miliona evra i da se završetak očekuje za dve i po do tri godine. Ceo koncept zvaće se Stadion siti, a plan je da se tu napravi čitav jedan grad.

"Biće tu izložbeni sajmovi, prostor za kulturu i koncerte, akvaparkovi, ali i tehnološki park koji uključuje dolazak velikih svetskih trgovačkih lanaca. Takođe i mnogo poslovnog prostora, kao i kompletan stambeni blok", najavio je ministar u intervjuu za "Blic".

Nacionalni fudbalski stadion prostiraće se na 35 hektara, a sa pratećim objektima i sadržajima na ukupno 430 hektara. Već su u toku pregovori sa kompanijama Ikea i Kaufman, koje su, kako ističe ministar, vrlo zainteresovane da se nađu u okviru celog kompleksa.

Planirana je i izgradnja nove primarne saobraćajne mreže, kao i izgradnja nove petlje koja će omogućiti uključenje na autoput Beograd-Šid sa obilaznicom.

Firme i zarada

Opština Surčin je do početka 2018. godine gotovo redovno bila na vrhu po visini prosečne zarade u Beogradu, ali i celoj Srbiji, a poslednji podaci pre prelaska na novu metodologiju obračuna govorili su da je razlika od beogradske opštine sa najmanjom prosečnom platom, Sopota, iznosila skoro 69.272 dinara. Naime, Surčinci su u proseku zarađivali skoro 117.000 dinara.

Nakon promene načina računanja koji primenjuje Republički zavod za statistiku, Surčin je izgubio tu laskavu titulu. Zarade se sada, na osnovu podataka iz evidencije Poreske uprave, računaju prema opštini na kojima zaposleni imaju prebivalište, a ne kao ranije po opštinama gde se nalazi firma. Tako je majska plata Surčinaca iznosila 48.655 dinara.

Ipak, u Surčinu su registrovane brojne velike međunarodne kompanije, a puno njih ima svoje pogone i magacine pored autoputa, u Dobanovcima ili prema Staroj Pazovi. Na kraju 2018. godine u Surčinu je, prema podacima Republičkog zavoda za statistiku poslovalo skoro 2.500 firmi (2.494). Među njima su i Nestle, Pepsi, Nelt...

Zemljište

Opština Surčin obuhvata površinu od 288 kvadratnih metara i sastoji se od sedam naselja (katastarsakih opština). Poljoprivredno zemljište obuhvata dve trećine teritorije (198,16 kvadrata).

Zemljište za nove privredne zone u Surčinu se uveliko priprema, pa je, između ostalog, i Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda još prošlog avgusta oglasila prodaju građevinskog zemljišta, površine 21.058 kvadrata u novobeogradskom Bloku 53. Ova parcela je obuhvaćena Planom detaljne regulacije za područje privredne zone Autoput u Novom Beogradu, Zemunu i Surčinu, i na njoj je predviđena izgradnja objekata privredno-proizvodne ili komercijalno-poslovne namene. Početna cena zemljišta tada je iznosila 171.090.353,76 dinara.

Aerodrom FOTO: V. LALIĆ / RAS SRBIJA
Aerodrom "Nikola Tesla" se nalazi u Surčinu
Eksproprijacija zemljišta od Surčina do Obrenovca je izvršena na ukupnoj površini od 240 hektara, čime je omogućena izgradnja deonice autoputa. Vlasnicima je isplaćeno oko milijardu dinara, odnosno osam miliona evra.

Najmanje novca dobili su vlasnici njive sedme klase u katastarskoj opštini Boljevci, svega 200 dinara po kvadratnom metru, dok je najskuplje plaćen kvadrat placa u Surčinu koštao čak 20 puta više. Vlasnicima najbolje pozicioniranih građevinskih parcela isplaćeno je 4.000 dinara po kvadratu, odnosno oko 3.200 evra za ar zemlje.

O Surčinu

Opština Surčin se nalazi jugozapadno od Beograda i najmlađa je od ukupno 17 opština Grada Beograda.

Granice opštine Surčin prema susednim opštinama Grada Beograda (Novi Beograd, Zemun i Čukarica), kao i prema opštinama Pećinci i Obrenovac, čine spoljašnje granice katastarskih opština Surčin, Dobanovci, Petrovčić, Progar, Boljevci i Jakovo.

Nalazi se na južnom obodu Panonske nizije uz reku Savu, kao plovnim putem koji omogućava vezu sa rekom Dunav kao evropskim koridorom 7.

https://www.blic.rs/biznis/vesti/surcin ... ju/m6qq4bz
 
Lepo je sve to ali on je u "planu" od 2014...
Pa se njegova izgradnja, kao i širenje Slanačkog puta, odlaže iz godine u godinu.
 
Danas oko 12:30 od parkinga u Save Maskovica do Peke Dapcevica cca. 20min. 650m!!! Mogu samo da zamislim na sta to lici u spicu.
Ne znam sta se vishe ceka sa prosirenjem ulice kruzni put Vozdovacki.
 
Biće sve gore i gore! To je ništa drugo nego maltretiranje gradjana...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
kad imamo nikakvu drzavu, da je pameti pa lepo da kazu: ovo hitno treba da se radi, kome treba jos kompenzacije da se plati dobije cifru x, ako mu se ne svidja moze u gulag, i lepo vec preksutra dovedu masine i rade
 
Država ima mehanizme, to su pokazali kod BNV! Proglasiš javni interes i teraj.... Ali je**š sirotinju sa Voždovca. Priča o rešavanju imovinsko pravnih odnosa je teško mazanje očiju....

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Заправо би могао, са много више легитимитета него у случају БнВ, да се донесе Закон о реконструкцији Београда, који би се односио на изградњу кључних недостајућих саобраћајница, укључујући решавање имовинско-правних спорова.
Њиме би био проглашен јавни интерес код свих недостајућих магистралних и улица првог реда (СМТ, УМП, Макензијева, Јужни булевар, Нова мокролушка, Булевар Михајла Пупина-Угриновачка, Првомајска, Тошин бунар...).
 
Šta je sve taj lažov rekao... Njegove najave nisu vredne komentarisanja. Pre tri godine je najavio proširenje Save Maskovica, kruzne tokove na Trosarini....lažov od glave do pete!

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
38 put završavaju projekat mosta preko Ada Huje, i to svaki put pred izbore.
 
I jednom pre 2-3 godine kad su bile enormne guzve mesecima preko Pancevca usled radova na nadvoznjaku zeleznice. I tad su radovi pocinjali za godinu, najvise dve :blah:
Da, listi lazi da mu dodam prosirenje od Slavije do Zicke pre 2 godine.
 
Lažovska i lopovska posla.
Lično mišljenje je da će oni most napraviti kada se Pančevac bude srušio na dno Dunava.
Ovako će, kao i svi ostali u Srbiji, da jašu mazgu dok ne krepa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661490#p661490:1w0fmme5 je napisao(la):
Aleks@ » Sre Sep 18, 2019 3:45 pm[/url]":1w0fmme5]Šta je sve taj lažov rekao... Njegove najave nisu vredne komentarisanja. Pre tri godine je najavio proširenje Save Maskovica, kruzne tokove na Trosarini....lažov od glave do pete!

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Malo bi tu para mogao da namakne, isplativija mu je rekonstrukcija Trga
 
Vrh