Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

СМТ је замишљена као градска магистрала, булевар али глуми обилазницу пошто исту немамо ни на делу од Остружнице до Бубањ потока како би требали да имамо. Значи СМТ треба да растерети кретања унутар града као и УМП, зато и "гађа" Миријево преко Дунава. Када се за неких 20 година комплетирају свемте замишљене друмске саобраћајнице, само би део СМТ од садашње нове лакат кривине код Овче (где ће се спајати аутопутска обилазница од Винче и око Панчева) па до петље Змај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570636#p570636:1lsstzz0 je napisao(la):
spatiotecte » 28 Sep 2018 11:19[/url]":1lsstzz0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570428#p570428:1lsstzz0 je napisao(la):
karldesign » 27 Sep 2018 12:52 pm[/url]":1lsstzz0]Danas sam se registrovao, pa ne bih da preterujem u spamovanju, ali ovo me kopka već godinama i cenim da među vama ima nekog ko je upoznat sa problematikom, jer ja pretragom nisam uspeod a nađem objašnjenej za ovo (ako i postoji negde na forumu).



Dakle, pitanje glasi - čija je logika odlučila da postojeći (severni) deo obilaznice naglo zavrne na desno i prođe tuda kuda prolazi (suviše blizu pančevačkom mostu) i izlazi posred magistrale i tone semafora na sve strane, čime obesmišljava i poentu zaobilaska i ozbiljno usporava saobraćaj. Ruku u vatru bih mogao da stavim da je prvobitna ideja bila da se taj put usmeri direktno ka postojećoj petlji kod Pančeva (docrtao sam crvenom isprekidanom linijom), gde se odvaja stari put za Pančevo ka hotelu Tamiš. :x

Samim tim, mnogo bi bila logičnija i trasa ka mostu i ka ostatku obilaznice (Bubanj potok itd).

Osim očiglednog razloga političke prirode (skarabudži da nas manje košta, a ista odlikovanja uzimamo), koji je logičan razlog za ovakvu "obilaznicu" koja bespotrebno skreće pod gotovo 90° na jug, čim se prođe petlja između Kovilova i Borče? :bash:

Hvala na odgovorima!
file.php

Dobrodosao na forum i hvala na ovom planu sto si nacrtao.
I meni nije jasno da je ovako nesto projektovano jer prosto ta lakat krivina nema nikakve logike.
Pravilna trasa je neka poput ove koje koje si nacrtao jer SMT treba da bude u obliku kruga a ne u obliku gricnute jabuke.


Од те кривине право иде за Панчево једног лепог дана
 
Колико видим нека ситна промена, једва везана за СМТ

Више ме занима када пусте план за део источно од СМТ-а, колико сам видео мамлази су пресекли Стевана Синђелића у две слепе улице, што је лудило, гужве на булевару ће да буду још горе због тога док га не прошире до пумпе
 
Mamlazi...da li je ista konkretno uradjeno u proteklih par godina? Pored Beograda na vodi i troškova koji idu uz njega, SMT koji je realno bitan nama boraniji možemo samo da sanjamo...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Novosti, 30.1.2019.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... enje-ulica

Restitucija koči proširenje ulica

Do kada će žitelji "Stepe" kroz Crnotravsku i Save Maškovića da prolaze kao kroz levak. Gužve dok se ne reši imovinskopravna zavrzlama.

Uskim, a prometnim ulicama žitelji naselja Stepa Stepanović voze otkad su se ovde doselili. Najveći problem su im gužve u ulicama Crnotravskoj i Save Maškovića. U jutarnjem i popodnevnom špicu ovde je kao u košnici, pa im je uključenje i isključenje u i iz Bulevara oslobođenja kao noćna mora. Nažalost, rešenja još zadugo neće biti, i to zbog nerešenih imovinskopravnih pitanja.

Svakog jutra i poslepodneva ista priča - žali se Voždovčanin Duško T. - Kad ujutru pođem na posao, ne mogu lako ni da izađem iz naselja, uključim se na Kružni put. A kad i uspem, saobraćaj je usporen. A onda opet, uključenje u Bulevar oslobođenja iz Save Maškovića traje unedogled. Krećemo ranije, kasnimo, i tako već šest godina. Nadležni su još pre dve godine rekli da se radi na planu proširenja Ulice Save Maškovića, što bi smanjilo saobraćajne gužve u ovom delu grada, ali sad to niko ne pominje.

Proširenje Ulice Save Maškovića, naime, planirano je izgradnjom Spoljne magistralne tangente (SMT), odnosno u sklopu deonice Borska - petlja "Lasta", duge skoro pet kilometara. Ova saobraćajnica obuhvata potez od Borske ulice, preko Save Maškovića, pored naselja Stepa Stepanović i Braće Jerković do auto-puta i petlje "Lasta". Planirano je i da se napravi priključak iz naselja na ovu buduću magistralu, kojom se ukida Kružni put. Tako bi žitelji "Stepe", po izlasku iz naselja, vozili ulicom koja bi po planu trebalo da ima po dve saobraćajne trake. Ipak, zbog procesa restitucije, gradnja SMT je na dugom štapu.

Građevinske parcele za sve sektore deonice formirane su još pre dve godine, ali se građevinska dozvola ne može dobiti dok se ne reše imovinskopravni odnosi. Za to je zadužena Opština Voždovac.

Republički geodetski zavod forimirao je tri građevinske parcele zarad izgradnje ove saobraćajnice - kažu u Odeljenju za imovinskopravne odnose Opštine Voždovac. - Građevinska parcela jedan sastoji se od 19 građevinskih parcela i do sada su imovinski odnosi rešeni za njih 17. Za jednju od njih doneto je rešenje o eksproprijaciji, ali je Agencija za restituciju parcelu vratila naslednicima ranijeg vlasnika. I za drugu parcelu pred Agencijom za restituciju još se vodi postupak vraćanja zemlje naslednicima.

Iz Opštine Voždovac, za "Novosti", kažu i da se u sklopu druge građevinske parcele nalazi 30 parcela, a imovinskopravni odnosi rešeni su za 28.

Oko jedne parcele i dalje se vodi postupak pred Agencijom za restituciju. Za drugu parcelu postupak je u toku. Imovinskopravni odnosi rešeni su i za 35 parcela, od 38, koliko čini treću građevinsku parcelu za gradnju deonice Borska - petlja "Lasta". Za dve parcele postupak nije okončan. Na trećoj parceli, sporan je upis vlasništva nad zemljištem i objektima, pa je u toku sudski postupak. Tek po odluci suda možemo da donesemo rešenje o eksproprijaciji - kažu iz Opštine.

OBEĆANjE

Stanarima ovog naselja obećan je i izlaz na Ulicu vojvode Stepe. Zemljište kroz koje put treba da prođe je prazno, a pojedine parcele su u državnom vlasništvu i vlasništvu JKP "Zelenilo Beograd". Zato žiteljima nije jasno kako ni ovaj izlaz iz naselja već godinama ne može da im se izgradi.
 
Znaci jos 7 parcela da se rijesi i onda ako rijese parcele iz prve grupe mogu fazno da rade...
 
Не изграђује се јер су ст*** лења којој за посао за који треба недељу дана требају године
 
Nesposobne, nezainteresovane vlasti se ređaju jedna za drugom....proširenje ni naši unuci neće dočekati!

UŽAS jedan šta nam rade!

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Cuo sam danas da nema nista od smt-a kroz mirijevo.Tacnije nema se novca,a nadao sam se jer je trasa prolazila kroz moj plac :)
 
Биће, али не скоро, имају преча посла. Најмање за 10 година осим ако не добијемо неког који ће нам дигне економију као Хитлер или Стаљин, а какво је стање ни тад није сигурно
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605283#p605283:2z2zkgew je napisao(la):
Veliki Vracar » 28 Feb 2019 21:57[/url]":2z2zkgew]Дал си при себи... :shock: :shok:

Немојмо се уопште заваравати да је из нашег стања могуће изаћи на време (пре него што нас неко јачи не изгази јер види да смо јадни) користећи нормалне методе. То је луксуз, и важи само за земље које имају барем нешто од чега да крену. Ми немамо ништа од тога, а велесиле наравно пласирају те класичне методе из чисто малициозних разлога, да би смо пресипали из шупљег у празно и распродали све што имамо, да случајно не постигнемо ишта што ће да учини да они лоше изгледају.

Било какво решење које није радикално у овом тренутку је за нас луксуз, као да смо бескућник који жели да вози Ролс-Ројса. Сви знамо да не иде то тако, него људи би радије да буду робови а да им је "лепо", него мало да се потруде па да им касније буде стварно лепо (што је чудно за нас и треба озбиљно истражити шта је изазвало овакво стање и најпрестрожије санкционисати свакога ко је и најмање умешан, за покушај геноцида)

Али то је небитно и за сад ту се не може ништа, вратимо се теми:

Део кроз Миријево ће да крене тек када се крене са БнВ 2 званим Ада Хуја, и самим мостом преко ње, јер за сада је непотребна (иако скретање за Миријево изазива ужасне гужве на Булевару).

Са СМТ ће прво да иде део кроз Вождовац. Онда ће то стајати тако јер ће вероватно да крену са УМП-ом. Ту ће да буде нека мала међуфаза кад одраде Мокролушку до краја, уз то и проширење до петље Ласта, и вероватно истовремено продужење поред Бежанијског гробља. Одатле највероватније иде део од Ласте до Булевара, који је прилично компликован за изградњу (мост преко Калуђеричке долине која је у том делу јако стрма). Тек на крају иде проширење Ивана Рибара и тунел испод Аде (одлична шаргарепа на мотци за гласаче, а за следећу власт ће исто да буде коришћен за критику и пример бацања пара, иако је планиран још 70их, али људи данас имају нервни систем пантљичаре...). Мада прецизна времена не могу да дам.
 
Рекох оно испровоциран Хитлером и Стаљином али ајд сад :?
А да је тренутно непотребан СМТ изнад Миријева док се не изгради појас на обали Дунава од Панчевца до Вишњице ти је потпуно погрешна опсервација. Супротно од тога, да није на делу систематско деструирање источног дела Београда, ова деоница би била на врху по приоритету, јер растерећује од транзита са ауто-пута и Смедеревског пута и Бул.К.А. и Војислава Илића, Г.Вучића, Батутову, Д.Туцовића, Рузвелтову-Мије Ковачевића, Богословију, приступне саобараћајнице Миријеву, Карабурми, Коњарнику, насељима дуж Смед.пута....али неко баш мрзи овај део града... :cry:
 
Тачно тако, зато сам га и ставио тако касније.

Овакав ниво запостављања сам видео само у подножју Сувобора и околини, где је било четнишко упориште. Очигледно је онда какав је ту проблем у питању.

Па једини део града где се дивље гради као лудо (а да није приград) је по Звездари и околини. Какви су ли сад ту неитомишљеници?
 
Znači ništa od proširenja Slanačkog puta i izgradnje mosta na Adi Huji?
Ovde je Bog rekao laku noć....
 
Ljudi, pa šta je sa vama, mi pričamo o projektu koji nije napredovao jedan metar godinama unazad! I ovo što je izgrađeno PROPADA...planovi se ne poštuju, raspad sistema...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Tačno tako. O tome se nešto učestalije pričalo 2016 godine a tek su 2018 geometri "merili" po Višnjici, i Slanačkom putu. To je bilo krajem Avgusta/početkom Septembra i od tada muk.
 
Ja pratim šta se dešava sa Save Maškovica, dočekali smo to da im projektna dokumentacija zastari...po planovima mi se već vozimo tom saobracajnicom.

Jbg, nema se i za BG na vodi i za SMT...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Tu su "rešeni" imovinsko pravni odnosi

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Očigledno niko od "glavonja" ne zalazi ovde inače bi znali koliko je zagušen Slanački put i koliko će tek biti jer se, pored Sunnyville, gradi na razne strane.
 
Без увреде, али за њих је Сланачки пут очигледно последња рупа на свиралу. Баш их брига и за сужење у Деспота Стефана од Цетињске до Џорџа Вашингтона због којег испаштају сви који се возе линијама 16, 27Е, 35, 43, 95 и 96 (НБГ, Миријево, Лешће, Котеж и Борча).
 
Vrh