Kao neko ko se bavi projektnom prodajom više od 15 godina ovo pod 1. je uglavnom tačno. Kada imaš kupca indijanca koji hoće veći popust samo da bi dobio veći popust, a ti kao i uvek moraš da zatvoriš target, ulaziš u neka interna objašnjavanja i izmišljanja i teže je odobriti popust za takvog kupca.
Kada imaš pametnog kupca, on ti lepo navede razlog zašto mu treba popust (konkurencija je jeftinija, nemamo budžet i slične bajke) to se lepo priloži i prosledi dalje i svi su skinuli odgovornost sa sebe i lepo čoveku dali popust, a on kupio to što je naumio. Svi zadovoljni.
Ne može da se daje popust i skida margina tek tako, mora da bude makar nekako obrazloženo i dokumentovano.
Kada imaš pametnog kupca, on ti lepo navede razlog zašto mu treba popust (konkurencija je jeftinija, nemamo budžet i slične bajke) to se lepo priloži i prosledi dalje i svi su skinuli odgovornost sa sebe i lepo čoveku dali popust, a on kupio to što je naumio. Svi zadovoljni.
Ne može da se daje popust i skida margina tek tako, mora da bude makar nekako obrazloženo i dokumentovano.