Vidim ovu najavu da se siri drustvenim mrezama. Ima li bilo kakva informacija da li ce to biti uopste ove godine zapoceto. Idealna prilika i da se ubaci biciklisticka traka ali naravno nista od toga. Vidim da ima vest i na beobuildu o prosirenju.
Tako je proširenje Bulevara Patrijarha Pavla baš "poguralo" ostatak radova ka Mostu na Adi.Ako urade ovo proširenje to može po meni samo da pogura radove ostatka bulevara ka ustaničkoj i cvetku da dobijemo jednu celinu konacno
Imaju parking mesta.Ne mogu ni makenzijevu da prošire gde prvi deo ima bukvalno 0 objekata da se sruši,
Ja razumem da si član neke grupe/stranke i da hoćeš da braniš boje svoje organizacije. To je donekle i očekivano, ali ovde stvarno nemaš šta da braniš. Jovin je to uprošćeno rekao "saobraćaj je sistem spojenih sudova". Sam si rekao da se vrše pripreme za SMT u vidu eksproprijacije po tvojim rečima započete pre godinu dana. Pa valjda onda to treba da bude razdelna tačka, a ne "Tri tiganja". Ako se sada uradi do te raskrsnice/raskrpetlje/kružnog toka ili šta već bude, logično je da se to uradi u ovoj fazi. Ako se samo, i samo normalizuje 1+1 veza sa Mirijevom, već imamo bar neku investicionu celinu, bar grananje 2+2 puta na dva 1+1 puta. Kako se priprema SMT, za 2-3-5 godina odatle se vezuje isti, pa imamo još bolju investicionu celinu. Za Mirijevo konačno može da se, na primer 306 na svakih 15-20 minuta usmeri na Mirijevo, kao što Ripanj, Surčin, Sremčica, Zemun Polje imaju račvanje GSP ka centralnom gradskom području.Тај чвор који помињеш ће се решити изградњом укрштања СМТ и Булевара који је предвиђен у тој зони. Нема то везе са проширењем Булевара нити може да има, него са процесом градње СМТ.
Treba znači sugerišeš nešto u šta nisi uveren što se tiče ovog projekta, i uopšte dosta pravilno sugerišeš. Ali osim ograničenog broja levih skretanja, leva skretanja bi trebala imati zasebne trake, na pešačkim prelazima bi trebala biti ostrva na sredini, kao i da se pored po 2 trake po smeru naprave i autobuske niše.Једино где треба оставити могућност за лева скретања и полукружно су раскрснице са Петра Кочића и Пролетерских бригада, чак и семафоризација не би била лоша. Све остало дупла пуна.
Што се тиче СМТ, нажалост није почела никаква експропријација већ је прошле и ове године извршена препарцелизација. Знам пошто имам њиву на наведеној траси, уместо једне сада имамо две мање парцеле. Али та препарцелизација ништа не значи, како сада ствари стоје, далек је пут до откупа те земље од стране града.Ja razumem da si član neke grupe/stranke i da hoćeš da braniš boje svoje organizacije. To je donekle i očekivano, ali ovde stvarno nemaš šta da braniš. Jovin je to uprošćeno rekao "saobraćaj je sistem spojenih sudova". Sam si rekao da se vrše pripreme za SMT u vidu eksproprijacije po tvojim rečima započete pre godinu dana. Pa valjda onda to treba da bude razdelna tačka, a ne "Tri tiganja". Ako se sada uradi do te raskrsnice/raskrpetlje/kružnog toka ili šta već bude, logično je da se to uradi u ovoj fazi. Ako se samo, i samo normalizuje 1+1 veza sa Mirijevom, već imamo bar neku investicionu celinu, bar grananje 2+2 puta na dva 1+1 puta. Kako se priprema SMT, za 2-3-5 godina odatle se vezuje isti, pa imamo još bolju investicionu celinu. Za Mirijevo konačno može da se, na primer 306 na svakih 15-20 minuta usmeri na Mirijevo, kao što Ripanj, Surčin, Sremčica, Zemun Polje imaju račvanje GSP ka centralnom gradskom području.
U suprotnom imamo "slepi bulevar", tipa Peke Dapčevića, ali i on počinje račvanjem Kumodraške i Darvinove.
Treba znači sugerišeš nešto u šta nisi uveren što se tiče ovog projekta, i uopšte dosta pravilno sugerišeš. Ali osim ograničenog broja levih skretanja, leva skretanja bi trebala imati zasebne trake, na pešačkim prelazima bi trebala biti ostrva na sredini, kao i da se pored po 2 trake po smeru naprave i autobuske niše.
Ја да се нешто питам, ја бих теби дао да се питаш за саобраћај у овом граду и да вучеш кључне одлуке 3 године и да након те три године седнемо и видимо где смо. Тврдим, да не би ти ништа боље направио од ранга "проширења Вишњићеве" као што је урадио и Шапић зато што се у практичну примену свог знања не разумеш ама баш ни мало. Теорија која се учи на факултету је једно, пракса је сасвим друго. Некако, то већина нас скапира још у трећој години факса, а ти не можеш ни 10 година након студија.Ja razumem da si član neke grupe/stranke i da hoćeš da braniš boje svoje organizacije. To je donekle i očekivano, ali ovde stvarno nemaš šta da braniš. Jovin je to uprošćeno rekao "saobraćaj je sistem spojenih sudova".
Мислим да је логично да смедревац остане на овом форуму, јер је природан наставак БКА. То је моје мишљење а админи ће одлуче по свом нахођењу.Ne znam da li rekonstrukcija smederevca zasluzuke posebnu temu ili moze i ovde.
Slusao sam na bg hronici malopre, pocinju za dve nedelje. Jos nisu javili sta ce biti sa gsp linijama
Moguće to, to sam mislio na autoput. E sad, jedino što ceo taj potez onda ostaje bez prevoza, koji je prilično gust. Jeste da imaju 309L s jedne strane, ali drugi deo nema. Eventualno da onda njima uvedu minibus od Tri Tiganja do Kružnog puta. U svakom slučaju, ogroman haos u najavi ako započnu radove. To je lepo moglo sad preko leta da se odradi, ali ne, kao i uvek, najveći poduhvati se rade u sred najvećeg špica.Ma kakvi, 302,3,4,5,6,7,11 idu preko kruznog/autoputa do sumica/konjarnika/ustanicke. 308,9 i 13 nisu pogodjeni ovim radovima.
To je jedino resenje jer se komplet radi podzemna mreza, kanalizacija, voda, telekom sta vec.
Све остало дупла пуна.
Bolje možda da to ne rade.Prilikom radova na putevima u svrhu privremenog rešenja u toku radova u Holandiji i Belorusiji se koriste prenosne betonske ploče. Ako se tu prave 2+2 trake, to znači da je regulacija puta makar 20 metara, kao i u recimo Vojvode Stepe. Ako je zona podkopavanja kolovoza, recimo, 300 metara, postavlja se semafor za neizmenično propuštanje vozila u jednom smeru.
Ako se izađe iz rama naprednog razmišljanja, i prosto prepišu u svetu već primenjivana rešenja, štete od prekida saobraćaja se mogu jako umanjiti.