Šta je novo?

Smederevski put- rekonstrukcija, proširenje

Iggy84

Intermediate
Učlanjen(a)
19.05.2016.
Poruke
168
Pohvaljen
385
Lokacija
Лештане
FB_IMG_1695284418256.jpg

Vidim ovu najavu da se siri drustvenim mrezama. Ima li bilo kakva informacija da li ce to biti uopste ove godine zapoceto. Idealna prilika i da se ubaci biciklisticka traka ali naravno nista od toga. Vidim da ima vest i na beobuildu o prosirenju.
 
Ма класична пропаганда, као што су нпр. У блоку 21. фарбали клупе и жардињере.
 
Ako urade ovo proširenje to može po meni samo da pogura radove ostatka bulevara ka ustaničkoj i cvetku da dobijemo jednu celinu konacno
 
Pa kad svaki čas mernjaju projekat ramo, a na Bulevaru mogu samo da biraju ili će da ruše i šire ili neće ništa da diraju.
 
Na ovom delu Smederevskog puta širenje profila saobraćajnice moguće je izvesti bez eksproprijacije, a putni pojas ima i više nego dovoljnu širinu za planirane radove. - Ovo ključna rečenica i ključni razlog zašto odavde počinju i zašto narednih, po mojoj proceni, jedno 4-5 godina ništa drugo neće pipnuti na ovom pravcu!


 
Nisam ja siguran da oni to mogu da sprovedu i ovo sto ne zahteva rusenje. Potrebno je svakako uraditi tehnicku dokumentaciju, ishodovati gradjevinsku dozvolu. Projektanti saobracajnica treba sve da isprojektuju, profile, nivelete, ukrstanja. Meni ovo deluje kao da je na O-ruk, do kraja meseca radovi... Koji radovi? Gde je projekat? Kad je bio tender? Ko je izvodjac?
 
Dobiće sve što je potrebno i ako bude potrebno, biće ovo prioritetno mesto za radove u gradu, samo da sačekamo malo da vidimo šta kaže jedan čovek kako stoji na lokalu u tom delu grada.​
 
Ono što su u prvom mandatu začeprkali to je od proširenja ulica. Čekali smo kraj drugog mandata da "završe", kako su završili govore mimovi slikanja na pesku, odbrojavanja dana, slavljenja hiljaditog dana rekonstrukcije, a novi gradonačelnik je prvi dan vlasti proveo objašnjavajući kako puče magistralna cev sedam dana od završetka kompletne rekonstrukcije.

Kad su i sami videli da su nesposobni, batalili su bilo kakvo proširenje ulica, em skupo, em moraju da daju drugome pare, ne sebi u džep, em narod vidi da l umeju ili ne umeju da urade nešto. Bolje im da se bave "predizbornim asfaltiranjem", i nameštenim tenderima za avtobuse, običan čovek ni ne razmišlja da l neka ulica treba da je proširena ili ne.

Imaju smrdljivu lakat krivinu koja nema kilometar da se uradi put i da spoje banjicu i braće jerkovića, nema ni rušenja nešto, pa opet ne mogu da urade, a uradiće bulevar. Ne mogu ni makenzijevu da prošire gde prvi deo ima bukvalno 0 objekata da se sruši, ono što je srušeno par kućica, srušeno je kao uslov one roze zgrade da se dobije upotrebna dozvola, ne zato što je počelo proširivanje. Bulevar patrijarha Pavla stoji onakav godinama, već godinu ipo dana od Šapićeve izjave "dogovavamo se sa izvođačem da ne raskidamo ugovor, to dugo traje nego da on završi", mislim se ako je ovo brže, ajme meni.

Kapacitet Šapića je da dva ipo metra od trave preore na traku tamo gde je trava uredno šišana. Ne mogu ni staru signalizaciju da skinu, nego čekaju da izvetri, oni će nešto da prošire, nemoj da se zaje*******avamo.
 
Тај чвор који помињеш ће се решити изградњом укрштања СМТ и Булевара који је предвиђен у тој зони. Нема то везе са проширењем Булевара нити може да има, него са процесом градње СМТ.
Ja razumem da si član neke grupe/stranke i da hoćeš da braniš boje svoje organizacije. To je donekle i očekivano, ali ovde stvarno nemaš šta da braniš. Jovin je to uprošćeno rekao "saobraćaj je sistem spojenih sudova". Sam si rekao da se vrše pripreme za SMT u vidu eksproprijacije po tvojim rečima započete pre godinu dana. Pa valjda onda to treba da bude razdelna tačka, a ne "Tri tiganja". Ako se sada uradi do te raskrsnice/raskrpetlje/kružnog toka ili šta već bude, logično je da se to uradi u ovoj fazi. Ako se samo, i samo normalizuje 1+1 veza sa Mirijevom, već imamo bar neku investicionu celinu, bar grananje 2+2 puta na dva 1+1 puta. Kako se priprema SMT, za 2-3-5 godina odatle se vezuje isti, pa imamo još bolju investicionu celinu. Za Mirijevo konačno može da se, na primer 306 na svakih 15-20 minuta usmeri na Mirijevo, kao što Ripanj, Surčin, Sremčica, Zemun Polje imaju račvanje GSP ka centralnom gradskom području.

U suprotnom imamo "slepi bulevar", tipa Peke Dapčevića, ali i on počinje račvanjem Kumodraške i Darvinove.
Једино где треба оставити могућност за лева скретања и полукружно су раскрснице са Петра Кочића и Пролетерских бригада, чак и семафоризација не би била лоша. Све остало дупла пуна.
Treba znači sugerišeš nešto u šta nisi uveren što se tiče ovog projekta, i uopšte dosta pravilno sugerišeš. Ali osim ograničenog broja levih skretanja, leva skretanja bi trebala imati zasebne trake, na pešačkim prelazima bi trebala biti ostrva na sredini, kao i da se pored po 2 trake po smeru naprave i autobuske niše.
 
Ja razumem da si član neke grupe/stranke i da hoćeš da braniš boje svoje organizacije. To je donekle i očekivano, ali ovde stvarno nemaš šta da braniš. Jovin je to uprošćeno rekao "saobraćaj je sistem spojenih sudova". Sam si rekao da se vrše pripreme za SMT u vidu eksproprijacije po tvojim rečima započete pre godinu dana. Pa valjda onda to treba da bude razdelna tačka, a ne "Tri tiganja". Ako se sada uradi do te raskrsnice/raskrpetlje/kružnog toka ili šta već bude, logično je da se to uradi u ovoj fazi. Ako se samo, i samo normalizuje 1+1 veza sa Mirijevom, već imamo bar neku investicionu celinu, bar grananje 2+2 puta na dva 1+1 puta. Kako se priprema SMT, za 2-3-5 godina odatle se vezuje isti, pa imamo još bolju investicionu celinu. Za Mirijevo konačno može da se, na primer 306 na svakih 15-20 minuta usmeri na Mirijevo, kao što Ripanj, Surčin, Sremčica, Zemun Polje imaju račvanje GSP ka centralnom gradskom području.

U suprotnom imamo "slepi bulevar", tipa Peke Dapčevića, ali i on počinje račvanjem Kumodraške i Darvinove.

Treba znači sugerišeš nešto u šta nisi uveren što se tiče ovog projekta, i uopšte dosta pravilno sugerišeš. Ali osim ograničenog broja levih skretanja, leva skretanja bi trebala imati zasebne trake, na pešačkim prelazima bi trebala biti ostrva na sredini, kao i da se pored po 2 trake po smeru naprave i autobuske niše.
Што се тиче СМТ, нажалост није почела никаква експропријација већ је прошле и ове године извршена препарцелизација. Знам пошто имам њиву на наведеној траси, уместо једне сада имамо две мање парцеле. Али та препарцелизација ништа не значи, како сада ствари стоје, далек је пут до откупа те земље од стране града.
 
Ja razumem da si član neke grupe/stranke i da hoćeš da braniš boje svoje organizacije. To je donekle i očekivano, ali ovde stvarno nemaš šta da braniš. Jovin je to uprošćeno rekao "saobraćaj je sistem spojenih sudova".
Ја да се нешто питам, ја бих теби дао да се питаш за саобраћај у овом граду и да вучеш кључне одлуке 3 године и да након те три године седнемо и видимо где смо. Тврдим, да не би ти ништа боље направио од ранга "проширења Вишњићеве" као што је урадио и Шапић зато што се у практичну примену свог знања не разумеш ама баш ни мало. Теорија која се учи на факултету је једно, пракса је сасвим друго. Некако, то већина нас скапира још у трећој години факса, а ти не можеш ни 10 година након студија. ;)
 
Ne znam da li rekonstrukcija smederevca zasluzuke posebnu temu ili moze i ovde.

Slusao sam na bg hronici malopre, pocinju za dve nedelje. Jos nisu javili sta ce biti sa gsp linijama
 
Pretpostavljam da ce raditi u deonicama, po jednu stranu. Cini mi se da su tako i onomad kada su asfaltirali ili sta je vec radjeno - prvo jedna strana pa druga.
Ne znam koliko bi bilo izvodljivo da npr. prvo urade dodatne spoljasnje trake, jer se onda ne prekida saobracaj, pa onda da urade unutrasnje trake, a saobracaj da ide po novim spoljasnjim. GSP nema alternativu na ovoj deonici, ili na autoput ili da se guzva. Eventualno da se prepolove linije i da od Ustanicke do Tri Tiganja ide specijalna linija sa zglobnim autobusima, a onda od Tri Tiganja da idu normalne linije.
Mada svi znamo da se nece nista uraditi, bice APP fazon.
 
Ma kakvi, 302,3,4,5,6,7,11 idu preko kruznog/autoputa do sumica/konjarnika/ustanicke. 308,9 i 13 nisu pogodjeni ovim radovima.

To je jedino resenje jer se komplet radi podzemna mreza, kanalizacija, voda, telekom sta vec.
 
Ne znam da li rekonstrukcija smederevca zasluzuke posebnu temu ili moze i ovde.

Slusao sam na bg hronici malopre, pocinju za dve nedelje. Jos nisu javili sta ce biti sa gsp linijama
Мислим да је логично да смедревац остане на овом форуму, јер је природан наставак БКА. То је моје мишљење а админи ће одлуче по свом нахођењу.
Што се тиче саобраћаја, постоје неке уличице које иду паралелно са смедеревцем у делу Калуђерице од Три тигања до Радмиловца али ту би тешко прошао бус.
Ја јесам песимиста али и реално гледајући, ја мислим да ће они мало да довезу машине, почну да копају кишну канализацију или тако нешто до 17. децембра, па после можда буду неки радови од пролећа а немора да значи да ће их бити.
 
Ma kakvi, 302,3,4,5,6,7,11 idu preko kruznog/autoputa do sumica/konjarnika/ustanicke. 308,9 i 13 nisu pogodjeni ovim radovima.

To je jedino resenje jer se komplet radi podzemna mreza, kanalizacija, voda, telekom sta vec.
Moguće to, to sam mislio na autoput. E sad, jedino što ceo taj potez onda ostaje bez prevoza, koji je prilično gust. Jeste da imaju 309L s jedne strane, ali drugi deo nema. Eventualno da onda njima uvedu minibus od Tri Tiganja do Kružnog puta. U svakom slučaju, ogroman haos u najavi ako započnu radove. To je lepo moglo sad preko leta da se odradi, ali ne, kao i uvek, najveći poduhvati se rade u sred najvećeg špica.
 
Све остало дупла пуна.
🤣🤣
To će sigurno da spreči gazda Mileta vulkanizera na desnoj strani u pravcu Boleča, da ne krene da pravi polukruzno preko 4 trake kad krene po burek za doručak ujutro ka gradu 🤣
Bez barem metalne ograde ili još sigurnije ala Zrenjaninac Džersi betonske ograde biće to jedan opasan rulet.
 
Prilikom radova na putevima u svrhu privremenog rešenja u toku radova u Holandiji i Belorusiji se koriste prenosne betonske ploče. Ako se tu prave 2+2 trake, to znači da je regulacija puta makar 20 metara, kao i u recimo Vojvode Stepe. Ako je zona podkopavanja kolovoza, recimo, 300 metara, postavlja se semafor za neizmenično propuštanje vozila u jednom smeru.

Ako se izađe iz rama naprednog razmišljanja, i prosto prepišu u svetu već primenjivana rešenja, štete od prekida saobraćaja se mogu jako umanjiti.
 
Prilikom radova na putevima u svrhu privremenog rešenja u toku radova u Holandiji i Belorusiji se koriste prenosne betonske ploče. Ako se tu prave 2+2 trake, to znači da je regulacija puta makar 20 metara, kao i u recimo Vojvode Stepe. Ako je zona podkopavanja kolovoza, recimo, 300 metara, postavlja se semafor za neizmenično propuštanje vozila u jednom smeru.

Ako se izađe iz rama naprednog razmišljanja, i prosto prepišu u svetu već primenjivana rešenja, štete od prekida saobraćaja se mogu jako umanjiti.
Bolje možda da to ne rade.

Situacija od pre neki dan na lokaciji kada se skrene sa Smederevskog puta u prigradska naselja (put Brestovik-Umčari). Stručnjaci rade magistralni vodovod i šlicaju jednu stranu saobraćajnice zbog postavljanja cevi, a saobraćaj regulišu semaforima. Nažalost, ni semafore nisu uspeli da našteluju kako treba, verovatno se upalilo zeleno i sa jedne i sa druge strane i vozila se krenula u kolonama izmedju ostalog sam i ja bio u koloni. Napravio se veliki čep koji nije mogao da se otčepi dok kola sa jedne strane nisu zagazila u svež asfalt i propuštala kola iz drugog smera.

Nisam siguran ali mislim da je za to zadužen izvođač radova. Ovde je Resa gradnja veoma poznat SNS izvodjač, a mislim da i Milenijum tim radi nešto tu. U svakom slučaju moja prva pomisao je kako uošte mogu da izvedu taj vodovod ako ne znaju jedan semafor da našteluju... Mislim da ovo neizdrživo stanje sa infrastrukturom jedino 17. decembra može da se zaustavi.
 
Vrh