Šta je novo?

Sirius [ Poslovni kompleks | 45 000 m2 ]

Jel završen tender za izvođača radova? Zna li se ko će da gradi ovaj objekat?
 
Izgradnja kompleksa "Sirius Offices" u Novom Beogradu počinje 25. novembra
Ponedeljak, 23. 11. 2015.|14:42 | Izvor: eKapija

sirius_2_070715_tw1024.jpg


Kamen temeljac poslovnog kompleksa "Sirius Offices" u beogradskom Bloku 43, na uglu Bulevara Milutina Milankovića i ulice Antifašističke borbe, biće postavljen 25. novembra, saopštila je Erste banka.

Kako se dodaje u saopštenju, atraktivna lokacija u samom srcu poslovnog dela grada predstavlja samo deo pogodnosti koje budući poslovni centar nosi sa sobom.

- Prostor na odličnoj lokaciji karakterisaće savremena tehnička rešenja, pažljivo odabrani materijali, dok BREEAM sertifikacija, garantuje vrhunsko okruženje za nove poslovne uspehe domaćih i internacionalnih kompanija uz značajan doprinos modernijem izgledu ovog dela Novog Beograda - navode iz Erste banke.

Ovlašćeni zastupnik za komercijalizaciju je agencija "Jones Lang LaSalle".

Izvor: eKapija
 
Коначно да почне да се гради. Надам се да више неће долазити до оваквих ружних ствари као што је било пре неки дан, а коју су организовали нелегални улични продавци, који ту, баш где ће се градити Сиријус, праве велико ругло.

„Илегалци” блокирали саобраћај код „бувљака”
Због протеста нелегалних продаваца половне робе код Отвореног тржног центра у Новом Београду јуче око 10 часова градски саобраћај на раскрсници улица Антифашистичке борбе и Трећег булевара био је у прекиду – трамваји нису радили сат, а аутобуси око сат и по.

Аутор: Б. В. – А. В. – М. Р. Б. петак, 20.11.2015. у 13:08
http://www.politika.rs/scc/clanak/34383 ... d-buvljaka


PROTEST Nelegalni prodavci blokirali saobraćaj kod buvljaka
Marija Nikolić | 19. 11. 2015. - 12:51h | Foto: N. Barbutov | Komentara: 8
Nelegalni prodavci koji prodaju polovnu robu u okolini Otvorenog tržnog centra na Novom Beogradu, poznatijeg kao buvljak blokirali su jutros oko deset sati saobraćaj na raskrsnici Antifašističke borbe i Trećeg bulevara, jer su im komunalni policajci zabranili prodaju.



http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/607593 ... d-buvljaka
 
Trećeg bulevara?!?!??


U kojoj godini oni žive?

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Koliko kosta da se iznajmi Mali da mi svecano otvori radove na renoviranju kupatila...?! covece ovakvog pr-a i samoreklamiranja za svaku privatnu investiciju nikada ovoliko nije bilo
 
Заправо, то шлихтање оним инвеститорима који у ствари нешто и граде ми је једини прихватљив потез тог криминалца на челу града.
 
Izvor: Beobuild.rs

Krenuo poslovni kompleks "Sirius"
Sirius01b.jpg


U oktobru je počelo raščišćavanje terena za izgradnju novog poslovnog centra Sirius na Novom Beogradu. Pošto je projekat u junu dobio građevinsku dozvolu, uklonjeni su manji privremeni objekti koji su se nalazili na lokaciji i u sredu svečano otvoreni radovi na izgradnji. Objekat će se nalaziti u istočnom delu bloka 43, na uglu Bulevara Milutina Milankovića i Ulice Antifašističke borbe.

Karakteriše ga nešto viša spratnost (Pr+8) od novijih projekata građenih u ovom bulevaru, a radi se o višefaznom kompleksu sa dva objekta i oko 45.000 kvadrata ukupne bruto površine. Gradiće se u dve faze, gde se u prvoj gradi zgrada od 18.500 kvadrata i dodatnih 8.000 kvadrata u podzemnoj garaži sa 230 parking mesta. Prva faza koja je zvanično počela ove nedelje treba da bude kompletirana do kraja marta 2017. Nakon toga je u planu da usledi druga faza u kojoj bi bio dograđen još jedan objekat sa 12.500 kvdrata nadzemne površine i podzemnom garažom od 6.000 kvadrata. Prostor između zgarada je zamišljen kao otvoreno šetalište sa lokalima i prodavnicama.

Glavni korisnik kompleksa biće Erste Banka, koja je i investitor projekta preko svoje ćerke kompanije Erste Group Immorent. Ostatak poslovnog prostora biće ponuđen na tržištu. Posao izvođenja radova dobila je austrijska firma "Strabag", a vrednost investicije u prvoj fazi procenjuje se na blizu 40 miliona evra.

Prikaze objekta kao i fotografije pocetka radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/krenuo-poslovni-komp ... p2572.html
151125-Sirius-03.jpg

Prikaze objekta kao i fotografije pocetka radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/krenuo-poslovni-komp ... p2572.html
 
230 parking mesta za 18500 kvadrata!!!

Zar nije standard za poslovni prostor parking mesto na 60 kvm? Cak je i to po meni premalo. Gde da parkiraju ljudi koji dodju u banku, na sastanak itd?

Da li ce biti i otvorenih parking mesta?
 
Ako sam dobro izracunao, oni ce sa zavrsetkom 2. faze imati ukupno oko 400 parking mesta.
Ako je standard kako si ti napisao, jedno parking mesto na 60m2 ispada da su kratki za nesto vise od 100 parking mesta...
Ima li prostora za toliki broj otvorenih parking mesta?
 
Šta vam je u blizini je BG voz, a zaposleni na primer iz Zemun polja ili iz drugih delova grada idu vozom? Kao ovi iz Zemun polja što protestuju da im je zabranjeno da prodaju smeće po ulici na Novom Beogradu.
 
mekbejn":2p1ygqcc je napisao(la):
230 parking mesta za 18500 kvadrata!!!

Zar nije standard za poslovni prostor parking mesto na 60 kvm? Cak je i to po meni premalo. Gde da parkiraju ljudi koji dodju u banku, na sastanak itd?

Da li ce biti i otvorenih parking mesta?

Joj, joj,..."sta reci, kakvu poslugu porati"? :D

U Londonu su 2001-e godine uveli izmjene u propisima koji odredjuju broj parking mjesta za svu novogradnju.

Do 2001-e je postojao propis o minimalnom broju parking mjesta koji je djelimicno identifikovan kao krivac za porasta broja automobila u gradu. Nakon toga su uveli novi propis o maksimalnom broju parking mjesta koji odredjuje koliko se najvise moze izgraditi parkiralista po nekom objektu.

London, koji ima neuporedivo jaci i efikasniji javni gradski saobracaj sa 400km metro-a, redukuje parking mjesta a Beograd koji prakticno ni nema metro rjesenje vidi u sto vecem broju parkiralista.
 
Pa upravo si poslednjom recenicom sam sebi dao odgovor.
Da imamo razvijen gradski prevoz kao London pa i hajde. Mada cak ni tada ne treba potpuno iskljuciti privatna vozila.

Shvati da su javni i privatni prevoz komplentarni, ne iskljucivi
 
Ovo su bruto kvadrature a ne korisnog prostora za izdavanje GLA
 
Hvala Igore, totalno sam smetnuo sa uma to da postoje i prostori koji nisu "ofis" :D
 
mekbejn":17nhjdei je napisao(la):
Pa upravo si poslednjom recenicom sam sebi dao odgovor.
Da imamo razvijen gradski prevoz kao London pa i hajde. Mada cak ni tada ne treba potpuno iskljuciti privatna vozila.


Е, овде га ми мало претерујемо, тј. размажени смо. Верујем да је просечно путовање београдским јавним превозом до будућег Сиријуса знатно краће од просечног времена путовања лондонским ГСП-ом до неке пословне зграде. Превелики је то град и не може ни метро да га учини лакшим за живот, тј. мањим (као што не може ни Париз, а тек Москву).
 
Prilika je i da repliciram Pantografu na deo koji je pomenuo u temi o stambenom bedemu u SA koji je u izgradnji a tice se parkiranja i toga da bi on rado prestao da koristi kola da imamo metro.

Ocigledan primer
151002-LOT1-03.jpg

Dakle na mestu gde postoji jedini visoko kapacitetni sistem kao sto je bg voz koji pritom ide na vreme neka nova "srednja" klasa ne odustaje od svojih cetvorotockasa niti ce ikada i po svaku cenu odustati. Kada bi napravili anketu videli bi da deo njih zivi jako blizu objekata gde rade ali jednostavno uzivaju u svom tesko stecenom statusu. Nije sala ali verujem da ima onih koji i iz Belvila pale automobil da bi dosli do Airport cityja i sl blizih objekata za takve primere znam u zemunu kada je par poznanika u pitanju sto sam vec pominjao.
 
mekbejn":2lvz2m6p je napisao(la):
Pa upravo si poslednjom recenicom sam sebi dao odgovor.
Da imamo razvijen gradski prevoz kao London pa i hajde. Mada cak ni tada ne treba potpuno iskljuciti privatna vozila.

Shvati da su javni i privatni prevoz komplentarni, ne iskljucivi

Kakva iskljucivost?
Ja kad god (i gdje god) ukazem na to da se pogresno planira saobracaj odgovara mi se da sam iskljuciv i da bih htio grad bez automobila.

U Londonu, kad su uveli propis o maksimalnom broju parking mjesta, nisu zabranili gradnju parking mjesta niti protjerali automobile iz grada vec su samo ogranicili njihov broj i znacaj u saobracaju. ogranicenje a ne protjerivanje.

Ako mislite da Beograd treba prvo da izgradi 400km metroa, kao London, pa da onda uvede ogranicenje za automobile (kao London), grdno ste se prevarili.

Ogranicenje = sad i odmah
Metro = sad i odmah
 
Rio ne zaludjuj se kakav metro sad i odmah kada nemamo ni posten plan metroa a o finansijama da ne govorim. Moramo pricu svesti u realne okvire.

Moj prethodni post je samo hteo da ukaze da je potreban veci broj parkinga u svakom slucaju posto primer jasno pokazuje da i pored bg voza ljudi koriste automobile na pretek niti imaju u planu da se odreknu njih. Nas mentalitet je takav da i poslednja para ide za auto za prividan osecaj viseg standarda u odnosu na ostatak pesacko autobuske populacije.
 
Igor":xh2piy6p je napisao(la):
Prilika je i da repliciram Pantografu na deo koji je pomenuo u temi o stambenom bedemu u SA koji je u izgradnji a tice se parkiranja i toga da bi on rado prestao da koristi kola da imamo metro.
...
Nije sala ali verujem da ima onih koji i iz Belvila pale automobil da bi dosli do Airport cityja i sl blizih objekata za takve primere znam u zemunu kada je par poznanika u pitanju sto sam vec pominjao.


Ја нигде не написах да бих престао да возим кола, напротив. Али да бих волео да их користим мање, то да. И већина возача су такви, мада има и генијалаца који се хвале да су прешли 35.000 км за годину дана и мисле да је то нешто јако добро.

У вези са овим другим, ја познајем овакве примере:
1) Фонтана - Стари меркатор, колима на посао и
2) Фонтана - Општина НБ, колима на посао.

Ко неће да верује не мора, ал` ја се нисам шалио...
 
RioBL":39aq333c je napisao(la):
mekbejn":39aq333c je napisao(la):
Pa upravo si poslednjom recenicom sam sebi dao odgovor.
Da imamo razvijen gradski prevoz kao London pa i hajde. Mada cak ni tada ne treba potpuno iskljuciti privatna vozila.

Shvati da su javni i privatni prevoz komplentarni, ne iskljucivi

Kakva iskljucivost?
Ja kad god (i gdje god) ukazem na to da se pogresno planira saobracaj odgovara mi se da sam iskljuciv i da bih htio grad bez automobila.

U Londonu, kad su uveli propis o maksimalnom broju parking mjesta, nisu zabranili gradnju parking mjesta niti protjerali automobile iz grada vec su samo ogranicili njihov broj i znacaj u saobracaju. ogranicenje a ne protjerivanje.

Ako mislite da Beograd treba prvo da izgradi 400km metroa, kao London, pa da onda uvede ogranicenje za automobile (kao London), grdno ste se prevarili.

Ogranicenje = sad i odmah
Metro = sad i odmah


Нема потребе за ограничењем - наши инвестирори и не праве зграде са много паркинг места, као што може да се закључи и из овог примера, и из свих осталих (нпр. Ерпорт сити). То је зато да их зграде не би прескупо коштале - наша привреда је довољно слаба да ће направити свакакве компромисе да би јефтиније платила закуп пословног простора. Паркинг место за све испод ранга менаџера средњег нивоа и за службена возила међу првима отпадне са списка неопходног.
 
Ja sam samo hteo da istaknem da metro nije resenje svih problema pogotovo ne za one koje vec voze kola nego pre svega za one koji koriste javni prevoz. Zato je i potrebno izgraditi garaze po gradu ali i u okviru poslovnih kompleksa na nbg da ne bi imali situaciju kao kod Belgrade Office Parka gde se parkiraju na ulici. Sirius mislim da ce imati dovoljno parking mesta mada videcemo
 
Ima istine u tome da su ljudi sa kolima pomalo i razmazeni, i ja znam za par slucajeva koji na NBG putuju po 700-800 m kolima.

S druge strane, naravno da ni metro nije jedino resenje, zato i kazem da su komplementarni. Gradnja visokokapacitetnih sinskih sistema ce motivisati neke ljude da prestanu da putuju na posao kolima, ali potreba za automobilom nece prestati i u tom kontekstu i pricam o broju parking mesta.
 
nije direktno vezano za sirijus i metro problematiku ali jeste sa parkiranjem u bulevaru militina milankovica. primecujem da je u poslednjih mesec-dva, od kad su intezivirani radovi na objektima MPC Navigator i GTC 41, krajnja desna traka u smeru od tosinog bunara vrlo cesto blokirana, ne samo od strane kamiona koji izlaze sa gradilista vec je sve vise privatnih vozila, cesto i bez upaljenih zmigavaca. Kod one bolnice gde je Grobar lezao i na zalos nije umro sada je vec najnormalnija stvar da na ulici stoje po 2-3 automobila. Oni koji tuda prolaze znaju da je u suprotnom pravcu poslednjih par stotina metara pre raskrsnice sa tosinim bulevarom, kod zgrde Red stripe, ta krajnja leva traka uveliko postala parking. U svetlu ovoga napisanog volie bih da ne gubimo vreme objasnjavajuci po stoti put ovom skrimomanu sa obala vrbasa sta nama treba i cemu se nadamo vec da pokrenemo neku inicijativu i zaajasimo saobracajnu policiju da krene da uvodi red u ovom bulevaru pre nego sto se situacija otrgne kontroli i pre nego sto ovaj bulevar postane nesto poput trgovacke, vojvode stepe i slicnih ulica
 
pre nego sto svi bulaveri na nbg postanu ovakvi!
- Omladinskih b. kod Mupa (tankera)
- J. Gagarina kod Azzara, pijace
- Zorana Đinđića kod bloka 21
- itd...
 
Vrh