Izgradnja kompleksa "Sirius Offices" u Novom Beogradu počinje 25. novembra
Ponedeljak, 23. 11. 2015.|14:42 | Izvor: eKapija
Kamen temeljac poslovnog kompleksa "Sirius Offices" u beogradskom Bloku 43, na uglu Bulevara Milutina Milankovića i ulice Antifašističke borbe, biće postavljen 25. novembra, saopštila je Erste banka.
Kako se dodaje u saopštenju, atraktivna lokacija u samom srcu poslovnog dela grada predstavlja samo deo pogodnosti koje budući poslovni centar nosi sa sobom.
- Prostor na odličnoj lokaciji karakterisaće savremena tehnička rešenja, pažljivo odabrani materijali, dok BREEAM sertifikacija, garantuje vrhunsko okruženje za nove poslovne uspehe domaćih i internacionalnih kompanija uz značajan doprinos modernijem izgledu ovog dela Novog Beograda - navode iz Erste banke.
Ovlašćeni zastupnik za komercijalizaciju je agencija "Jones Lang LaSalle".
mekbejn":2p1ygqcc je napisao(la):230 parking mesta za 18500 kvadrata!!!
Zar nije standard za poslovni prostor parking mesto na 60 kvm? Cak je i to po meni premalo. Gde da parkiraju ljudi koji dodju u banku, na sastanak itd?
Da li ce biti i otvorenih parking mesta?
mekbejn":17nhjdei je napisao(la):Pa upravo si poslednjom recenicom sam sebi dao odgovor.
Da imamo razvijen gradski prevoz kao London pa i hajde. Mada cak ni tada ne treba potpuno iskljuciti privatna vozila.
mekbejn":2lvz2m6p je napisao(la):Pa upravo si poslednjom recenicom sam sebi dao odgovor.
Da imamo razvijen gradski prevoz kao London pa i hajde. Mada cak ni tada ne treba potpuno iskljuciti privatna vozila.
Shvati da su javni i privatni prevoz komplentarni, ne iskljucivi
Igor":xh2piy6p je napisao(la):Prilika je i da repliciram Pantografu na deo koji je pomenuo u temi o stambenom bedemu u SA koji je u izgradnji a tice se parkiranja i toga da bi on rado prestao da koristi kola da imamo metro.
...
Nije sala ali verujem da ima onih koji i iz Belvila pale automobil da bi dosli do Airport cityja i sl blizih objekata za takve primere znam u zemunu kada je par poznanika u pitanju sto sam vec pominjao.
RioBL":39aq333c je napisao(la):mekbejn":39aq333c je napisao(la):Pa upravo si poslednjom recenicom sam sebi dao odgovor.
Da imamo razvijen gradski prevoz kao London pa i hajde. Mada cak ni tada ne treba potpuno iskljuciti privatna vozila.
Shvati da su javni i privatni prevoz komplentarni, ne iskljucivi
Kakva iskljucivost?
Ja kad god (i gdje god) ukazem na to da se pogresno planira saobracaj odgovara mi se da sam iskljuciv i da bih htio grad bez automobila.
U Londonu, kad su uveli propis o maksimalnom broju parking mjesta, nisu zabranili gradnju parking mjesta niti protjerali automobile iz grada vec su samo ogranicili njihov broj i znacaj u saobracaju. ogranicenje a ne protjerivanje.
Ako mislite da Beograd treba prvo da izgradi 400km metroa, kao London, pa da onda uvede ogranicenje za automobile (kao London), grdno ste se prevarili.
Ogranicenje = sad i odmah
Metro = sad i odmah