Jučerašnje stanje oko 3-4 pp:
Završni radovi u CD-spojen je trotoar iz CD sa onim iz Banatske.
Intenzivni radovi na raskrsnici, postavljaju se seamfori, horizontalna i vertikalna signalizacija, a biciklisti će imati svoje crvene trake.
Friško ofarbana biciklistička staza u smeru od CD do mosta.Stubovi za znakove i za rasvetu na svom mestu.
Zanimljivo ovde postavljen tucanik na kosini, možda će i kolima ovuda.
Ekipa je upravo radila i farbanje biciklističke trake u kontra smeru.
Ispod mosta Dunav polako opada, ali sad je već kasno za one dodatne betonske radove.
Evo jednog prikaza ispod mosta po sredini.
Slično ali odozgo-izbetonirali su onaj deo između pristupnih blokova da ne bude blato. Sve je spremno i za stubove rasvete po sredini.
Završni radovi na spojnicama koje su dobile izolaciju, spojeni su i svi nedostajući delovi pešačke ograde sa obe strane mosta.
Slično za spojnice i prema Banatskoj strani, radi se još i na prključcima za rasvetu.
Dorćol i Gardoš u daljini/Kališ se vidi tek kad se priđe Banatskoj obali.
Ade i rukavci Dunava sa Banatske strane, biće ovde stvarno lepo za šetnju i prolaz bajsom/jedino što vetar, barem sada, kida.
Zemunci polako, ali sigurno sve više prelaze preko reke, sledeće je invazija na Borču. :laugh:
Ovo dvoje postavljaju reflektujuće markere sa obe strane barijera/završni radovi...
Idemo nazad ka raskrsnici-još friškija biciklistička staza.
Zanimljivo mnogo dublja rupa-sad da li je za kontrolu kvaliteta ili nešto drugo, ali valjda će je ispuniti i zatvoriti-kao i većinu ostalih po trotoarima koje još uvek stoje od kako su izvađene.
Raskrsnica sa CD-postavljaju se i nosači za one velike znakove iznad puta, verovatno kuda je koji smer.
Ispred kuća prošao i završni sloj asfalta-ostalo još malo doterivanja kod Pežoa.
Ono bično slepo skretanje je jedini nedostajući deo trotoara, no šaht oko vodovodnih instalacija je završen pa će valjda i ovo uskoro/tj moraju odmah da bi stigli do roka.
Urađen i pešački prelaz sa novim spuštenim ivičnjacima-čekaju se stubovi semafora. Mogli bi i da spoje pešačku stau ka Galenici sa trotoarom kako treba.
Dalje ka TR pored drvoreda sada je posađeno i neko nisko žbunasto rastinje, kako između traka, tako i između trotoara i putnih traka.
Naravno nije na svim mestima, već na preskok tu i tamo-onaj središnji deo za buduće ulice su preskočili.
Prilaz TR, polako se pojavljuju i znaci, oznaka na Novi Bg sugeriše da bi želeli da usmere tranzit više na budući UMP. Završen trotoar do ovog dela ispred kamionskog servisa-pitanje je kako će se prolaziti pored kamiona koji su navikli da budu baš tu.
Zavšren i trotoar sa druge strane preko onih silnih šahtova od vodovoda i kanalizacije, ispade baš velika površina, nekome bi moglo da padne na um da postavi dva reda kioska-mglo bi da stane. :mrgreen:
I na TR je počelo sa montiranjem samafora. Asfalt druge trake je završen, ali ne prabacuju saobraćaj/prvo će da urade horizontalne signlizacije, pa će onda da prabace saobraćaj tamo i urade to sa ove druge strane-imaju još 7 dana za sve to.
U međuvremenu u nastavku od TR ka Altini vrši se neki iskop kanalizacije-da li je to za neko spajanje sa postojećem mrežom ili bi je dalje nege sprovodili to već ne znam.
Trotoar je spojen prema Pošti i nestalo je ono ranije skretanja za u zid, jedino ostaje pitanje da le će ovaj širi prostor da ostane ovako u betonu za pristup fabrici betona, ili će još nešto da sređuju.
Radovi su praktično gotovi-t.j. stigli su (bilo je i sreće sa vremenom mora se reći). Ostale su još sitnice od poslova, ali ništa što ne bi mogli da stignu u preostalih 7-10 dana do otvaranja.