Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Srpski novinari... Ne treba da te čudi. Pogledaj npr. na Blicu pojedine vesti među prvima, pa ćeš da vidiš čega sve tu ima.

Kažem među prvima, jer čim krenu salve komentara o greškama, menjaju dok si rek'o keks.
 
Tekst iz današnjeg Blica - http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/311243/Most-ZemunBorca-gotov-do-kraja-2014-godine

i par slika:

223083_most-zemun-borca-13j_origh.jpg


223080_most-zemun-borca-8j_origh.jpg


223082_most-zemun-borca-12j_origh.jpg
 
Ma bio je onaj render na kome su stvarno odradjeni stubovi sa visecim delom... pa reko da vidim dal sam ja lud ili u cemu je fora...
 
Navikose novinari na most preko Ade pa misle da su svi mostovi viseci :D
 
dzonihsv":hqhrey06 je napisao(la):
@Clash

Ima pomaka, ali ništa veoma vidljivo rekao bi'. Hvala za reportažu.

PS: Ja sam planirao danas da odem tamo, ali pošto si već ti bio... vozim na drugu stranu. :)

jesmo bili ali nismo isli preko reke sve dokle je izgradjeno... cudno nam sve bilo, žive duše nigde... treba do galenike otici i raspaliti fotke... :cool:
 
@clash:
Ove slike sam napravio 27. februara sa zemunske strane. Najbolji pogled na most je sa jedne terasice na početku Pregrevice (vidi se u pretposlednjem kadru priloga Studia B) do koje se stiže stazom pored ovih kućica koje sam slikao (ide se malo uz Cara Dušana od autobuske okretnice Gornji grad, pa desno tom stazom). Malo me nervira što su duž Pregrevice od tog mesta do Dunavske celom dužinom privatni placevi i nigde se ne može prići Dunavu. Mislim da postoji i jedan prilaz nekoliko stotina metara uzvodnije.
Kažu da uskoro počinju radovi na zemunskoj strani, pretpostavljam da to znači da će početi sa postavljanjem pomoćnog mosta, a da gore kod Pregrevice još neće biti nikakvih radova.
 
Данас сам прошао поред Трошарине улицом Саве Машовића, која је део овог кружног пута између Војводе Степе и Булевара Ослобођења. Та улица је хронично загушена сваки радни дан. Улица је 1+1, и заједно са делом Кружног пота од Трошарине до Браће Јерковић представља разлог зашто је 50 најгоре оцењена линија у Београду. За проширење на 2+2 не треба ништа рушити.

Али оно што ме је највише запрепастило је да је код пумпе Југопетрола на Трошарини, где је улаз на неизграђени плац и стовариште, писало "ЗЕМЉИШТЕ НА ПРОДАЈУ". Ово је последња прилика да се одвоји земљиште за потребе саобраћаја, а од Трошарине направи прави градски центар овог дела града. Разлог више је насеље Степа Степановић, у оквиру кога не знам да ли ће изградити недостајући део СМТ.
 
Beogradski dunavski mostovi (za sad dva :) ):

img4296a.jpg


Danas beše prozračnije pa se bolje video i kineski:

img4297a.jpg


img4288a.jpg


i pogled sa istoka na Zemun sa brda iznad Karaburme i Višnjice:

img4291ao.jpg


img4290aaa.jpg


img4300b.jpg


img4302cd.jpg
 
BOKI SMOKI":2a9x1lcn je napisao(la):
Zasto na pancevackom mostu, 2 stub nije povezan sa samim mostom?

To je stub predratnog Pančevca i po senci na vodi videćeš da je malo uzvodno u odnosu na trasu današnjeg mosta :)
 
Zašto ta armatura toliko viri? Nisu se valjda odlučili za one pilončiće? :O Bilo bi superkul
 
Ne znam da li je bilo? Ali na tom sajtu sam nasao detaljan plan celog projekta, pa sam ga uvecao i spojio u Paintu. Nisam skinuo program za koncertovanje fajlova, a ja licno bez programa to ne znam(ili sam nekad znao) uraditi.

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.jpg


I ne znam zasto mi ne pokaze u velikoj velicini kada sam je i u toj aplovdovao.Ovo mi se ne desava prvi put. Izem ti sve.
 
Zato što forumski softver automatski "resize-uje" sliku. Samo je treba mišem povući u novi tab gde se vidi u punoj veličini. Plus uknjižen. Hvala za nacrt.
 
Vrh