Šta je novo?

Servisi za dostavu: Glovo, Wolt, Donesi

😏 nisam siguran da se to zove daljinsko al ajde 🙂 daljinsko očitavanje je valjda kad iz nekog centra očitaš bez ljudstva na terenu.
 
Даљинско што нема потребе да се улази у зграду и преписује број са мерног инструмента 😄
 
Ma napravio si celu zbrku nepotrebno 😄
 
Kažu da može i 7, 10 dana u mesecu preko wolt platforme, nema ograničenja... Ako je tako i u praksi woooohoooo 😄

Rekao mi je neko drži tu posredničku agenciju, ne dostavljač.. Zato uz ogradu ako je i u praksi kako on tvrdi...
 
U principu može da se radi koliko hoćeš ali sad mi je objašnjeno detaljnije pa vam prenosim.

Mora da se uključi aplikacija jednom u 5 dana. Makar uradio samo jednu porudžbinu ili te aplikacija gasi, briše.

Agenciji za koju radiš (mora preke neke od agencija) ti uzima 4 ili 5k dinara na svakih 15 dana! Tek ono preko što zaradiš ide tebi.

Dobra okolnost je što se taj iznos može zaraditi za 2 dana ili čak jedan ako radiš recimo 10 sati. (tako mi je rečeno, samo prenosim)

Eto. Nikako da saznam pojedinosti a mesecima me već zanimalo...

I sad ja računam. Dakle prvi dan radim za agenciju, onda 4, 5 dana radim po 8-10 sati, olešim se od posla to je možda čak i 20000, e zatim na svakih 5 dana jedno uključenje od po par sati ili ponovo radiš ceo dan ako imaš energije i tako neka 4 puta na po 5 dana, do sledećeg meseca. Tu zaradiš još barem 10000.

Ne zvuči mnogo loše uopšte... 30000 za nekih 9-10 radnih dana. Od kojih svaki i nije baš puno radno vreme.
 
30к бруто.
Је ли имаш неки начин да имаш здравствено ?
 
Ono što već sad predstavlja problem je masovnost elektro bicikala koji velikom brzinom piče trotoarima i neminovno je da će biti puno nesreća zbog toga. Bilo bi lepo da može (fizički na samom biciklu) na trotoaru da se ograniči brzina na recimo 10 kmh a kad su na bici stazi ili ulici da može do 25. Tako su recimo ograničeni elektro skuteri na iznajmljivanje po inostranstvu, doduše ne prepoznaju trotoar već pešačke ulice.
 
Pa zabranjeno je i parkiranje po trotarima pa se i dalje parkiraju. To što neko ograniči 10 km naravno da niko neće proveravati. Meni je gore što je postao trend da motorima ideš gde hoćeš. Bez pardona se popnu po trotoaru i jurcaju. Recimo ispred nekih uilaznih vrata može dete da otvori vrata i ovaj da ga pregazi.
 
Kada bi posao novinara bio ne samo da prenese 2 izjave nego da istraži kako je stvarno, šta je istina... svima bi nam bio lakši život...

Wolt kaže aplikacija ne diskriminiše, naš dostavljač kaže satima ga ne angažuju zbog stranaca koji rade za manje pare, wolt kaže stranaca je 1% a do agencija je to što im ograniče iznos koji prime...

Kod ovog 1% verovatno lažu, ali pitaj boga, zašto od nečega što bi nekima bio posao iz snova prave noćnu moru, ne kapiram...

Za sad mi nije jasno što se agencija ugrađuje, a njene usluge posrednika su bespotrebne. Ti si aplikacijom povezan sa woltom... Agencija ti uzme 2x 6000 mesečeno!

Stupio sam u kontakt sa 2 agancije do sada i identični su uslovi.

6000 provizija na svakih 15 dana i oprema za bajs mora da se kupi od njih (trebalo bi da se zaduži pa ako ne vratiš plaćaš iznos opreme ali u praksi se kupuje) cena tu malo varira, videćemo... Verovatno oko 6, 7 hiljada...

Dakle startuješ sa 12k u minusu za prvih 15 dana i onda još jedan minus od 6k na svakih 15 dan...

Eto to je ono što sam saznao do sada... Čekam da Wolt prihvati nove radnike. Ne možeš da kreneš da radiš odmah, nego se čeka neko vreme da Wolt zatraži od agencije ubacivanje novih... Prošao sam prvi deo obuke online...

Inače na osnovu obavljenog razgovora nisi baš potpuno autonoman i fleksibilan sa radom, forsiraju da se radi više, al videćemo kako će to izgledati u praksi.

Agencije forsiraju, ne wolt. Po woltu si slobodan kao ptica na grani, a u realnost izgleda da neki deo i od porudžbina tj aktivnosti ide agencijama a ne samo provizija...

Inače trebalo bi da je, mada to još ne mogu da potvrdim dok ne krenem da radim 180 rsd fiksno po porudžbini + deo za pređenu kilometražu + bakšiš 🙂

Računam da se može zaraditi od 1 porudžbine oko 300rsd ukupno.

Ali kažem ne mogu još da tvrdim kao ni da razjasnim sebi deo oko bonusa ili koliko si angažovan kad se uključiš... Sve ću vam to blagovremeno navesti a ne kao neki koji su se tek pojavili na forumu i šta im je bilo bitno? Da iznesu frustraciju oko "nožica" klijenata.

Pedalirati 50km po danu u Novom Sadu koji je u dobroj meri bike friendly (sa biciklističkom infrastrukturom i ceo ravan) za mene je umerena i poželjna fizička aktivnost pa koliko da me plate bolje da me plate, jer bih vozio sam sa dž dok ne umrem od gladi jer mi se tokom naredna 3 meseca ništa drugo ne radi.

Hoću proleće na vazduhu da budem fizički aktivan a sve oko zarade i uslova rada ću vam preneti kad bude. 🙂

 
Ovo će dosta uticati na dostavljače, baš sam razmišljao da možda opet krenem da radim dostave, ali nakon ovoga teško. Imao sam ideju da ugradim bateriju od 500W na svoj bicikl jer je ona koja je zakonski od 250W peslaba, muči se na uzbrdicama i zbog toga jedna uzbrdica može da ti pojede 20-30% baterije i onda moraš da nosiš rezervnu bateriju u torbi da bi izgurao dan, a ta torba je već teška. Ako želite, mogu da vam pričam o svom kratkom iskustvu u glovu.

Objavljen novi pravilnik za trotinete:


Moraju da se registruju do juna


Rec je o vozilima u koje spadaju i trotineti i bicikli, a kako se navodi u uredbi, samo vozila sa ovom nalepnicom ce moci da ucestvuju u saobracaju. Kao rok je naveden 15.jun.


"Nakon 15. juna 2024. godine, u saobracaju na putu mogu ucestvovati samo laka elektricna vozila na kojima je postavljena nalepnica u skladu sa odredbama ovog pravilnika", navedeno je u Pravilniku.


U pravilniku o nacinu izdavanja, vodenja evidencija, izgledu i nacinu postavljanja nalepnice za laka elektri&na voila objavljeno je detaljno uputstvo, kao i izgled nalepnice.


U zahtevu za izdavanje nalepnice treba navesti lione podatke (ime i prezime, JMBG, datum rodenja, mesto rodenja), podatke o prebivalistu (mesto, postanski broi, ulica i kuéni broj, telefon, e-mail), kao i podatke o lakom elektricnom vozilu (marka, trajna nominalna saga elektromotora, najveéa konstruktivna brzina, masa praznog vozila).


Uz zahtev se mora dostaviti i tehnicka dokumentacija za lako elektricno vozilo, iz koje se moze utvrditi marka voila, trajna nominalna snaga elektromotora, najveéa konstruktivna brzina i masa praznog vozila.


Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u „Sluzbenom glasniku Republike


Srbije".
 
Onda jbg potrudi se malo, vinca je sazeo sta pise, a ako te zanima tacno skini sluzbeni glasnik i procitaj ceo zakon.
 
Ovo će dosta uticati na dostavljače, baš sam razmišljao da možda opet krenem da radim dostave, ali nakon ovoga teško. Imao sam ideju da ugradim bateriju od 500W na svoj bicikl jer je ona koja je zakonski od 250W peslaba, muči se na uzbrdicama i zbog toga jedna uzbrdica može da ti pojede 20-30% baterije i onda moraš da nosiš rezervnu bateriju u torbi da bi izgurao dan, a ta torba je već teška. Ako želite, mogu da vam pričam o svom kratkom iskustvu u glovu.

Objavljen novi pravilnik za trotinete:


Moraju da se registruju do juna


Rec je o vozilima u koje spadaju i trotineti i bicikli, a kako se navodi u uredbi, samo vozila sa ovom nalepnicom ce moci da ucestvuju u saobracaju. Kao rok je naveden 15.jun.


"Nakon 15. juna 2024. godine, u saobracaju na putu mogu ucestvovati samo laka elektricna vozila na kojima je postavljena nalepnica u skladu sa odredbama ovog pravilnika", navedeno je u Pravilniku.


U pravilniku o nacinu izdavanja, vodenja evidencija, izgledu i nacinu postavljanja nalepnice za laka elektri&na voila objavljeno je detaljno uputstvo, kao i izgled nalepnice.


U zahtevu za izdavanje nalepnice treba navesti lione podatke (ime i prezime, JMBG, datum rodenja, mesto rodenja), podatke o prebivalistu (mesto, postanski broi, ulica i kuéni broj, telefon, e-mail), kao i podatke o lakom elektricnom vozilu (marka, trajna nominalna saga elektromotora, najveéa konstruktivna brzina, masa praznog vozila).


Uz zahtev se mora dostaviti i tehnicka dokumentacija za lako elektricno vozilo, iz koje se moze utvrditi marka voila, trajna nominalna snaga elektromotora, najveéa konstruktivna brzina i masa praznog vozila.


Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u „Sluzbenom glasniku Republike


Srbije".
Vrlo konfuzno napisano.
 
YtoddfJ.jpeg
 
Zakon pišu small dick energy bumerski mozgovi kojima je na ulici smetnja sve osim automobila, uključujući i pešake. A pešake koji su se još uskurčili s nekim trotinetima i biciklima najradije bi pogazili uz Gle ovog pedera hnjok-grok komentare.

A tu je i "nevidljiva" ruka tržišta kojoj se ne mili da ljudima do svesti dopru mogućnosti prevoza koje ne toče gorivo i ne peru se u "auto-perionicama".
 
Vrh