Kneza Miloša, Brankov most, Karađorđeva, Pančevački most, Bulevar Mihajla Pupina, Bulevar despota Stefana...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781154#p781154:1fetwfg1 je napisao(la):ink » 06 Okt 2020 02:08[/url]":1fetwfg1]Uopšte se ne slažem. Jedinu stvar koju ja vidim je neadekvatnost (često i nepostojanje) alternativnih prevoznih sredstava. Saobraćajnice su sasvim ok.
Bolje uložiti trud, energiju, kapacitete, novac i ostala sredstva materijalna i nematerijalna u rešavanje problema javnog prevoza i biciklizma nego u proširene saobraćajnice koje će biti jednako zagušene sa tri, četiri ili pet traka po pravcu, kao i sa dve.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781168#p781168:3sk25nc1 je napisao(la):Пантограф » 06 Oct 2020 08:30 am[/url]":3sk25nc1]Та логика не може тако догматски да се примењује - јер, онда испада да је идеално стање за све улице 1+1 трака, а за то и без већег размишљања можемо рећи да је глупост.
Iz Karađorđeve u Nemanjinu nije bilo dve trake, nego jedna traka, i jedan ''patrljak'' druge trake u dužini od oko 30 metara pred semafor. Taj ''patrljak'' je bio dovoljan za jedno 4-5 auta plafon.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781114#p781114:2f2ll11d je napisao(la):milanche » 05 Oct 2020 09:14 pm[/url]":2f2ll11d]...Pa na primer iz karadjordjeve se skrece u Nemanjinu. Sada na tom mestu imaju 4 trake, 2 za skretanje u nemanjinu i 2 za pravo ka savskoj. Dakle sa ovim resenjem se smanjuje kapacitet na tom mestu za 50%. Onda iz savske se skrece u nemanjinu, iz nemanjine u savsku, i karadjordjevu... Sve ukazuje da na tom mestu je moralo da bude 3+3
Прво, није на Калемегдану, већ на Београдској тврђави.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780818#p780818:18j5rpdz je napisao(la):DraganSt » 05 Oct 2020 05:07 am[/url]":18j5rpdz][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780707#p780707:18j5rpdz je napisao(la):ZvezdarkaVracaric » Ned Okt 04, 2020 9:18 pm[/url]":18j5rpdz]Или они стварно не знају да већ постоји споменик деспоту Стефану на Београдској тврђави, или им се тај не свиђа, па, ко веле, да направе неки за који сматрају да је бољи.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780359#p780359:18j5rpdz je napisao(la):Uroš985 » 02 Oct 2020 10:17 pm[/url]":18j5rpdz][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780337#p780337:18j5rpdz je napisao(la):DraganSt » Pet Okt 02, 2020 8:37 pm[/url]":18j5rpdz]Odluceno. Spomenik despotu Stefanu Lazarevicu vajace Basara i izgledace ovako. Vrhunac nemastovitosti.
Ne razumem. Već postoji prilično apstraktno oblikovana figura koja predstavlja despota Stefana na Kalemegdanu.
Zašto prave spomenik istoj ličnosti, i to u izvedbi koja se svodi na nešto slično samo malo drugačije? :shock:
Колико људи овде заправо мало ствари уистину знају (част изузецима), не би ме чудило да заиста не знају и за тај споменик...
Уосталом, и пре више година, кад су давали име Булевару деспота Стефана, нису знали да већ постоји у центру Београда улица с његовим именом...
И онда, шта даље више да се прича...
Ti ono na kalemegdanu racunas za spomenik?
Mislim da se zove ''carefully worded nonsense''.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781144#p781144:1ouwuxzs je napisao(la):ink » Uto Okt 06, 2020 12:40 am[/url]":1ouwuxzs]Kako se beše zove ono načelo po kome šire saobraćajnice privlače veće gužve? Nikako da se setim. Mislim da se na engleskom kaže "induced traffic" ali sigurno svaki student sa saobraćajnog zna kako se to zove kod nas. Ajde momci, pomozite mi da se setim. Unapred hvala.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781471#p781471:3oyawjq8 je napisao(la):Bender Rodriguez » 07 Oct 2020 10:25 am[/url]":3oyawjq8]
Mislim da se zove ''carefully worded nonsense''.
Itekako je tačna tvrdnja o smanjenom kapacitetu, i budućem generatoru gužvi. Skretanje u Nemanjinu iz Karađorđeve iz dve trake (makar bio patrljak od 30 metara), omogućava da za 30 sekundi skrene 15 automobila (primera radi). Nakon završetka rekonstrukcije, moći će da skrene 7 ili 8. Baš taj patrljak je udvostručavao broj vozila koji u intervalu mogu da skrenu. Nikakva nova infrastruktura u BnV nije nadomestila ovaj problem.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781418#p781418:q0jk77mz je napisao(la):neshaoct » 06 Oct 2020 11:13 pm[/url]":q0jk77mz]Iz Karađorđeve u Nemanjinu nije bilo dve trake, nego jedna traka, i jedan ''patrljak'' druge trake u dužini od oko 30 metara pred semafor. Taj ''patrljak'' je bio dovoljan za jedno 4-5 auta plafon.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781114#p781114:q0jk77mz je napisao(la):milanche » 05 Oct 2020 09:14 pm[/url]":q0jk77mz]...Pa na primer iz karadjordjeve se skrece u Nemanjinu. Sada na tom mestu imaju 4 trake, 2 za skretanje u nemanjinu i 2 za pravo ka savskoj. Dakle sa ovim resenjem se smanjuje kapacitet na tom mestu za 50%. Onda iz savske se skrece u nemanjinu, iz nemanjine u savsku, i karadjordjevu... Sve ukazuje da na tom mestu je moralo da bude 3+3
Pravo ka Savskoj su bile dve trake, sad će biti jedna. To je tačno.
Ali, tada je svako ko je hteo iz Karađorđeve u Savsku morao da ide preko Savskog trga, tj. morao je da koristi te dve trake jer drugih nije bilo.
Sada imamo matricu novih ulica i čitav 3+3 bulevar kroz BnV. Samim tim, svako ko bude želeo, ili već danas želi iz Karađorđeve u Savsku nema više uopšte razloga da ide preko Savskog Trga, već mu je lakše i brže da ide kroz BnV. Umesto te jedne ukinute trake (samo što i nije bila traka, nego ''patrljak'' od oko 30 metara pred semafor) preko Savskog Trga, dobile su se 3 trake kroz BnV iz Karađorđeve ka Savskoj.
Priča o 50% manje kapaciteta za vozila koja iz Karađorđeve žele u Nemanjinu ili Savsku nije tačna.
Priča o 50% manje kapaciteta za vozila koja žele iz Savske u Nemanjinu ili Karađorđevu nije tačna.
Priča o 50% manje kapaciteta za vozila koja iz Nemanjine žele u Karađorđevu nije tačna.
Nije tačna jer se takvim shvatanjem negira da postoje nove ulice kroz BnV koje spajajaju Savsku i Karađorđevu, pa samim tim više nije jedini mogući izbor ići preko Savskog Trga.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781503#p781503:3kk0iicj je napisao(la):Earthmoving » 07 Oct 2020 11:58 am[/url]":3kk0iicj]Grad može biti i bez saobraćajnica, prekopan u livade i, eto rešenja - neće biti saobraćajnih gužvi. Samo mislim da bi tad ljudi pre otišli iz Bga kopaju svoju njivu nego da šipče 2 sata peške ili konjem svaki dan do posla 10km, a nizakakve pare, više kalorija i vremena bi potrošili nego zaradili. Odličan način da Vesić uništi Bg, otera ljude iz Bga. A i manji troškovi za preskupo održavanje asfaltiranih ulica, plus Vesićevci se ugrade, ima pdv skoči na 25%... A bez asfaltnih ulica, pdv može padne na 5%. Znači genijalna ideja dipl saobraćajaca da bez saobraćajnica nema saobraćajnih gužvi dokazana. Pride da im zatvore fax i zanimanje jer su u tom slučaju nepotrebni.
Naravno, svaka logika se obesmisli kada se dovede do krajnosti - isto tako mogu da kažem da bi bila glupost proširiti sve ulice da imaju četiri trake po smeru.
Лако човек одбаци оно што не разуме.