Ево једна идеја за преуређење Савског трга у кружни ток око ГЖС. Црвеном сам обележио саобраћајнице. Овим би смо смањили број раскрсница на потезу Нови Београд-Стари мост-Немањина са 2 на 1 кружни ток, а оба семафора која значајно успоравају трамвај била би укинута. Поред укључења моста право на кружни ток, Немањине, Савске и скренуте Карађорђеве (преко које би се десним скретањем од кружног тока улазило у тунел Економски-Ботаничка, и која би ишла преко данашњег простора БАС како би се ослободио простор за пешачке површине), и мањих Михаила Богићевића, Милована Миловановића и Александра Глишића, овај кружни ток би послужио и као почетак главног БнВ булевара уз могућност почетка још једне мање саобраћајнице за БнВ. Остављам и могућност прављења кружног тока на проширену Личку улицу коју бих искористио као улаз у тунел. Трамвај би притом ишао по самом ободу кружног тока. Уистину то би мало одужило путовање трамваја, али се губи чекање на семафоре који умеју да направе прави кркљанац трамвајима на потезу Немањина-Стари мост-Ушће. Стајалишта би била - Економски факултет на средини саобраћајнице од моста пре кружног тока за 9, 7, 11, и 13, Савски трг/Савска улица на средини Савске улице пре кружног тока за 3, 12, 13, и Савски трг/Немањина за 2, 3, 7, 9 и 12 где би се стајалишта налазина у кружном ток пре раскрснице са Немањином, отприлике испред болнице Свети Сава у смеру ка Немањиној и испред биоскопа Партизан у смеру из Немањине улице. До саме зграде ГЖС би требало направити онда подземне пешачке пролазе како би се саобраћај неометано обављао, уз могућност истих и ка трамвајским станицама (попут степеништа на трамвајском стајалишту код Франша) и такође идеју о великој метро станици испод зграде ГЖС.