Šta je novo?

Savski trg

Pozdrav svima,da li je izvodljivo napraviti kruzni tok ili slicno oko cele zgrade zeleznicke stanice kad vec planiraju da ukinu zeleznicki saobracaj?Oko trga bi automobili isli jednim smerom,a i Savska bi mogla da se ispravi na Mostaru.
 
Izvodljivo je ali nece vec ce biti skoro pa kruzni tok
 
Izvodljivo jeste, ima negde (mozda bas ova tema) i mapa kako bi izgledalo.
Zvanicno, mislim da "ne moze posto bi morao da se rusi krilo stanice".
(ne mora da se rusi krilo stanice, ali mislim bi onda moralo da se gradi zgrada manje/manja zgrada od planirane ili tako nesto)
 
Hvala na odgovorima,znam da je problem da se zatvori krug zbog zgrade stanice i poste,nisam za rusenje vec za obnovu stare poste,druga strana ne mora da bude pravilnog oblika ali bi se trg i Savska doveli u red.Verovatno je problem I uzeti zemlju od BNV za tu novu traku,ali bi makar imali lepsi pogled na Savsku sa sirokim trotoarima,parkicima....
 
Krug mozeda se uglavi izmedju poste i zs ali problem je bnv
 
Ja bih voleo da vidim kružni tok oko stanice, ali to bi bilo ogromno kruženje-ko bi npr.hteo da iz Nemanjine dodje do Savske-morao bi stvarno mnogo da kruži. Inače zgrada pošte bi se dala iskoristiti u mnoge svrhe. Da joj se vrati fasada i da joj se, pošto je u obliku ćiriličkog slova G, dodaju npr 2 staklene transparentne fasade u celoj visini kako bi se ostvario kvadratni oblik-dobio se fantastičan atrijum sa dve stare i dve moderne fasade koje se otvaraju ka BNV. Mogao je i tu biti Teslin muzej, u taj visoki atrijum bi stao i Teslin toranj, koji bi se onda mogao posmatrati sa svih spratova zgrade.
 
direktor":1w8sgss4 je napisao(la):
Krug mozeda se uglavi izmedju poste i zs ali problem je bnv
Naravno da moze, a crtezi takvog resenja su dostupni na BB jer je u vise navrata diskutovano o tome.
No BnV se jos jednom pokazuje kao kancer u tkivu grada!

Bez zelje da ikog omalovazavam, ali ipak bi bilo lepo kada bi se malo i procitalo pre nego sto se postuje u nekoj od tema. :)

Vox91":1w8sgss4 je napisao(la):
Ja bih voleo da vidim kružni tok oko stanice, ali to bi bilo ogromno kruženje-ko bi npr.hteo da iz Nemanjine dodje do Savske-morao bi stvarno mnogo da kruži. Inače zgrada pošte bi se dala iskoristiti u mnoge svrhe. Da joj se vrati fasada i da joj se, pošto je u obliku ćiriličkog slova G, dodaju npr 2 staklene transparentne fasade u celoj visini kako bi se ostvario kvadratni oblik-dobio se fantastičan atrijum sa dve stare i dve moderne fasade koje se otvaraju ka BNV. Mogao je i tu biti Teslin muzej, u taj visoki atrijum bi stao i Teslin toranj, koji bi se onda mogao posmatrati sa svih spratova zgrade.
Kruzenje je potpuno nebitna kategorija kada je drumski saobracaj u pitanju.
Mnogo je bitnija protocnost saobracaja kao i migucnost veze iz svih ulica u sve ulice na savskom trgu, sto je sada nemoguca misija.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Prihvatam kritike na sebe,mada je ovo bogat forum sa temama od preko 1000 strana,ko ce sve da procita.Ovo drugo ste isto lepo napisali oko protocnosti saobracaja i ulivanja svih ulica u kruzni tok,kratko ste opisali ceo problem.
 
Кружни ток око целе ГЖС би био најбоље место за почетак БнВ булевара, као и за директно укључење пута са Старог моста. Таман би се каналисала гужва озван Карађорђеве.
 
Dokle se stalo sa konkursom za trg?

Ne mogu da se setim, ali mislim da je proslo dosta vremena od kada je raspisan.
 
Ево једна идеја за преуређење Савског трга у кружни ток око ГЖС. Црвеном сам обележио саобраћајнице. Овим би смо смањили број раскрсница на потезу Нови Београд-Стари мост-Немањина са 2 на 1 кружни ток, а оба семафора која значајно успоравају трамвај била би укинута. Поред укључења моста право на кружни ток, Немањине, Савске и скренуте Карађорђеве (преко које би се десним скретањем од кружног тока улазило у тунел Економски-Ботаничка, и која би ишла преко данашњег простора БАС како би се ослободио простор за пешачке површине), и мањих Михаила Богићевића, Милована Миловановића и Александра Глишића, овај кружни ток би послужио и као почетак главног БнВ булевара уз могућност почетка још једне мање саобраћајнице за БнВ. Остављам и могућност прављења кружног тока на проширену Личку улицу коју бих искористио као улаз у тунел. Трамвај би притом ишао по самом ободу кружног тока. Уистину то би мало одужило путовање трамваја, али се губи чекање на семафоре који умеју да направе прави кркљанац трамвајима на потезу Немањина-Стари мост-Ушће. Стајалишта би била - Економски факултет на средини саобраћајнице од моста пре кружног тока за 9, 7, 11, и 13, Савски трг/Савска улица на средини Савске улице пре кружног тока за 3, 12, 13, и Савски трг/Немањина за 2, 3, 7, 9 и 12 где би се стајалишта налазина у кружном ток пре раскрснице са Немањином, отприлике испред болнице Свети Сава у смеру ка Немањиној и испред биоскопа Партизан у смеру из Немањине улице. До саме зграде ГЖС би требало направити онда подземне пешачке пролазе како би се саобраћај неометано обављао, уз могућност истих и ка трамвајским станицама (попут степеништа на трамвајском стајалишту код Франша) и такође идеју о великој метро станици испод зграде ГЖС.
 
Ја бих то ипак жртвовао зарад бржег трамваја.
 
Nisam bas siguran da bi time dobili brzi tramvaj, posto bi vrlo znacajna kolicina saobracaja isla na kruzni i verovatno ga potpuno zakrcila...
 
Кружни ток за друмски саобраћај да, али не и за трамвај. Трамвај треба да остане баш трасама којима и саобраћа. На тај начин има најмање укрштања са друмским саобраћајем, а и преседачка стајалиишта остају независна у средини трга.
 
Meni se svidja sirenje pesackih zona u gradu pa bih ja to ovako: Crvene linije-saobracaj, Crne-saobracaj pod zemljom, Plave-tramvaji, Zelene-pesacka zona ukljucujuci ceo Savski trg zajedno sa Karadjordjevom i Donjim Kalemegdanom. Naravno,to bi zahtevalo brojne druge poduhvate,garaze,tunele... ali jednog dana sto da ne.
 
Tramvaj moze da ostane gdje jeste to je bolje i za pjesake
Inace za 7 dana cini mi se treba da se pojavi rijesenje buduceg spomenika
 
Kad odem s decom u Knez ne mogu da ih stignem koliko se rastrce pa sam zbog licnog straha kruzio ali slazem se direktore,tramvaji mogu i starom trasom.
 
Bilo bi lepo da taj spomenik bude nad fontanom ali ne kao ovom na Slaviji,malo suptilnijom.
 
Тако је, директоре. За недељу дана стижу резултати конкурса за споменик Стефану Немањи на Савском тргу. То је први степен конкурса, док ће други да буде почетком године, чини ми се у марту. Једва чекам да видим решења:)
 
Posto ce tu biti spomenik prvom Srpskom Svetitelju a nema crkve u blizini,ono nedovrseno parce izmedju bolnice i Savske nek daju SPC da napravi crkvu posvecenu njemu.
 
Sta samo jedna crkva, daj odmah tri. Moze i katedrala.
 
Kakav sad prvi svetitelj? Zar se ne podize spomenik Stefanu Nemanji istorijskoj licnosti?
 
Vrh