Šta je novo?

Savski trg

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896890#p896890:38td6mxx je napisao(la):
Savamala » Пон Нов 08, 2021 12:34 am[/url]":38td6mxx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896348#p896348:38td6mxx je napisao(la):
solecar » Pet Nov 05, 2021 1:47 pm[/url]":38td6mxx]Poslednje što je meni poznato je da linije 78 i 83 nakon što stanu kod Generalštaba, sledeću stanicu imaju na tramvajskom stajalištu ispred Starog savskog mosta, dok 36 ima nekih 50m - 100m po skretanju u Vudroa Vilsona. Rešenje bi bilo ili da sve tri linije ponovo staju na stajalištu Nemanjina, pa kao za vreme radova, Gavrila Principa i Ličkom, ili da se uvede novo stajalište na delu između Balkanske i Savskog trga.
Gavrila Principa(od sredjivanja platoa) je skracen ugao skretanja iz ravnog dela Balkanske tako da sada i sa 2 linije se stalno pravi čep.Inace i G.Principa i Licka su bile najgore moguce resenja i totalni kolaps dok su bili radovi.Licka nije predvidjena ni za autobuse putnicke ali se stalno krsi taj propis .
Велики проблем је сужен коловоз код Завичаја где аутобуси немају довољно места да прођу јер увек нечији ауто штрчи са паркинг места. Ту морају доста да успоравају...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896348#p896348:l0ey5t7f je napisao(la):
solecar » Пет Нов 05, 2021 1:47 pm[/url]":l0ey5t7f]Poslednje što je meni poznato je da linije 78 i 83 nakon što stanu kod Generalštaba, sledeću stanicu imaju na tramvajskom stajalištu ispred Starog savskog mosta, dok 36 ima nekih 50m - 100m po skretanju u Vudroa Vilsona. Rešenje bi bilo ili da sve tri linije ponovo staju na stajalištu Nemanjina, pa kao za vreme radova, Gavrila Principa i Ličkom, ili da se uvede novo stajalište na delu između Balkanske i Savskog trga.
Могли би аутобуси да стају на место трамваја на Савском тргу. Знам да није идеално и по обичају...
 
Ради се део улице и трамвајске пруге од Савске према Пумпној станици, као што сам пре више месеци предложио да може да се уради - да заврше све што може, а када дође време за рушење да преостане посла колико је нужно и колико покрива само подземно постројење; слике се вечерашње:

IMG-20211109-175854.jpg


IMG-20211109-175928.jpg


IMG-20211109-180328.jpg
 
Jednog dana ću da pričam unucima o istorijskom proboju 20 metara šina na Savskom trgu i istorijskom izmeštanju crpne stanice i njenog vodokotlića.


Štaviše, da imam vremena i sredstava, uradio bih parodiju one emisije ''Extreme Engineering'' i ''Megaprojects'' na temu ove crpne stanice i 20m šine.
Koje bi to pišanje bilo.
 
Deni Forster: "I devet godina kasnije, evo nas ponovo u Beogradu da ispratimo novi megaprojekat u ovom gradu...." :laugh:
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Hpj6NJ7KEV0[/youtube]
 
И Влогзила занемео пред призорима иза БАС и некадашњих железничких перона. А део ка Карађорђевој и БАСу није смео да прође.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895223#p895223:1ljeyjre je napisao(la):
milinko » 01 Нов 2021, 11:27[/url]":1ljeyjre]evo jutrošnje informacije glede crpne stanice, nove i stare:

Stara je još u funkciji, radi jutros punom parom, na gradilištu je mladić s pikamerom, vozač kamiona i pomoćni radnik, mladić nije napunio dvadeset godina, kaže da je majstor za pikamer, razbija beton ko od šale, kaže da se ruši samo oko stare crpne satnice, rušenje stare crpne satnice nije još na redu. Dakle, stara crpna stanica treba da se rasklopi, postrojenja su tamo ozbiljna, ukoliko ne žele da se postrojenje zatrpa u zemlji, onda se mora rasklopiti, najmanje 50 do 75 dana moja je procena, ukoliko bi započeli rasklapanje i iznošenje pumpi i ostalog postrojenja danas. Nakon čega bi sledilo rušenje iste i građevisnki radovi na saobraćajnicama.

Nova crpna stanica, nije uključena, postrojenja su montirana, čini mi se bar 5 meseci im je trebalo da montiraju, silazio sam unutar stanice još od maja, radi se postavljanje košuljice, opet tri radnika, od kojih jedan prati svoj FB na mobilnom, druga dvojica ravnaju izlivenu košuljicu na donjem nivou, pa kad zavrtše donji nivo onda će da rade košuljicu na galeriji, dakle najmanje 25 dana do kompletiranja građevinskih radova na novoj crpnoj stanici.

Moja je procena da se Savski trg može otvoriti u punom profilu za saobraćaj, za 1.maj 2022.g, to je realno, ukoliko ne iskrsnu dodatni problemi, da li je moguće da se izvrši pritisak na izvođača, da Vučko naredi da se mora otvoriti uoči izbora, u ovoj zemlji i takav scenario je moguć ali malo verovatan. Primam opklade da neće pre 1.maja biti otvoren Trg u punom saobraćajnom profilu.

Sledi foto reportaža iz nove crpne stanice, to je dobra vest, deluje odlično, dakle pre ili kasnije će se staviti u funkciju, pre ili kasnije će ipak da proradi. Za foto reportažu izbaca mi da su fotke prevelike, moram da zamolim dete da mi umanji veličinu fajla, ja sam iz prošlog veka, ovo ne umem sam da uradim, kasnije u toku dana slede fotke iz nove crpne stanice

Јуче Весић код Марића у јутарњем програму је објавио да је (коначно) издата употребна дозвола за нову црпну станицу и да се кроз за пар дана креће са рушењем старе и да ће саобраћај бити пуштен тим делом почетком децембра.
 
Decembra... ali koje godine?
Da ovi stvarno urade 50 metara ulice za 20 dana? I to da vidimo...
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KLjPsUeT9gc[/youtube]
 
Screenshot_20211113-123006_Gallery.jpg


Ceo trg i bivša železnička stanica su zapravo upotrebljeni da budu kapija Beograda na vodi.
 
Ova slika mi govori da je jako vazna posvecenost detaljima, cak i ruzna Bnv arhitektura moze da se pristojno uklopi u tkivo grada ako je svaki deo grada cist, okrecen i uredjen, kao Savski trg sada. Bice to pristojna celina kada se izgrade svi planirani objekti, nadam se isto za Slaviju i okolinu, potez od Balkanske ka Terazijama i Zelenom vencu, kao i sredjivanju vecine fasada. Beograd je mnogo lepsi grad nego sto nam trenutno izgleda.
 
Ako oni otvore ovo do decembra..pa ne znam čak i do 31og...smislite mi kaznu i šta treba da uradim..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898314#p898314:19zo4znt je napisao(la):
Navip » Суб Нов 13, 2021 12:34 pm[/url]":19zo4znt]

Ceo trg i bivša železnička stanica su zapravo upotrebljeni da budu kapija Beograda na vodi.
file.php

Па и није баш да је пријатно ходати од Савског трга до било ког дела Београда на води, било ка Савској улици, било ка Карађорђевој до Вилсоновог булевара, било преко бивших перона железничке станице до привремених долазних перона БАС па опет до Вилсоновог булевара.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898326#p898326:19zo4znt je napisao(la):
Sweet Dee » Суб Нов 13, 2021 1:41 pm[/url]":19zo4znt]Ova slika mi govori da je jako vazna posvecenost detaljima, cak i ruzna Bnv arhitektura moze da se pristojno uklopi u tkivo grada ako je svaki deo grada cist, okrecen i uredjen, kao Savski trg sada. Bice to pristojna celina kada se izgrade svi planirani objekti, nadam se isto za Slaviju i okolinu, potez od Balkanske ka Terazijama i Zelenom vencu, kao i sredjivanju vecine fasada. Beograd je mnogo lepsi grad nego sto nam trenutno izgleda.

Овде још увек немамо конкретног додира старог урбаног ткива и новог, постоји велики јаз између Савске и Вилсоновог булевара, празан простор. Овде се истичу долазни перони БАС који су лепо осветљени, али су одређени да ускоро буду срушени.
 
Na snimku deluje da ne ruše staru crpnu stanicu, nego je renoviraju. Ništa mi nije jasno, čemu armatura i oplata kao da će da betoniraju ploču?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pii1jHba9lI[/youtube]
 
Oni su prvo obili taj betonski pokrivač na staroj crpnoj stanici. Sada verovatno moraju da ga obnove da bi preko nje mogla da ide ulica, tramvajske šine i td.
Pretpostavljam da će ta komora dole ostati. Drugim rečima, neće napraviti rupu urušavanjem crpne stanice pa onda zatrpavati tu rupu, da bi onda saobraćajna infrastruktura išla preko. Nego će se srušiti samo onaj nadzemni deo crpne stanice, dok će onaj podzemni ostati... Kažem - samo logička pretpostavka.
 
Logična pretpostavka, ali kako će završiti drvored i zelene površine trga kad je ovo par desetina centimetara ispod nivoa trga. Čak i da zanemarimo to, zar se neće vremenom napraviti grba na šinama i ulici jer će se tlo slegnuti, ali deo šina/ulice na ploči neće?

Meni ovo deluje kao fušeraj i zbrzavanje.
 
I ja bih rekao da je ovo privremeno rešenje. Očito da im se žuri da završe, pa će sad da ostave rupčagu dole, dok ne prođu izbori, ili možda u narednih x godina. Drugi scenario je da stara crpna ostaje da radi paralelno sa novom, ni to me ne bi začudilo, ili čak da nova nije dobro projektovana pa stara ostaje...

Kod ovih stručnjaka iz vlasti je sve moguće.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Upravo video na Instagramu gradskog nazoviurbaniste snimak radova, beotnira se ploča. Spiker RTS je u par sekundi rekao da se betonira ploča i zatrpava stanica, tako da bih rekao da oni nevešto pokušavaju da prikriju fušeraj. Lakše je izbetonirati, naročito ako dole još uvek prolazi nešto, nego postavljati cevi, zatrpavati sloj po sloj, pa sve lepo utabati. Ovako za jedan dan završe posao, većinu ionako zabole za estetiku, a o funkcionalnosti tek...
 
Što se tiče drveća i trave iznad te ploče, možda će i na tom mestu blago da podignu tle - kao kod nove crpne stanice.
 
Vrh