Šta je novo?

Savski trg

Znači da su konačno blizu osposobljavanja nove crpne čim su se setili da krenu ovde, imaju ceo novembar lepo vreme pa ako udarnički krenu mogu do kraja godine da ovo spoje.
 
Nova je osposobljena, prošao sam pre neki dan preko trga i ugušio se od miomirisa koji se šire iz novih ventilacinih otvora...
 
Кад ураде крак ка Савској улици тек онда долази на прави испит саобраћајна функционалност новог решења трга, кад будемо имали возила у једној траци из смера Карађорђеве за лево скретање у Немањину, а у десној право за Савску улицу. За сда је тег функционисао као S кривина са једним споредним укључењем.
 
Nećemo imati ni tada, jer ćemo imati uklonjen Stari savski most.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894673#p894673:lhgvb2qo je napisao(la):
Дошљак » Суб Окт 30, 2021 8:21 am[/url]":lhgvb2qo]Кад ураде крак ка Савској улици тек онда долази на прави испит саобраћајна функционалност новог решења трга, кад будемо имали возила у једној траци из смера Карађорђеве за лево скретање у Немањину, а у десној право за Савску улицу. За сда је тег функционисао као S кривина са једним споредним укључењем.
Тако је. Биће прави тест јер ће постојати два лева скретања. Највећи проблем је проходност Немањине са превише семафора који не прате никакав такт. Аутомобили и аутобуси и сада остају заглављени код болнице иако, често, не буде возила у Сарајевској.
 
Откривена је горња плоча старе пумпне станице

IMG-20211031-113112.jpg


IMG-20211031-113126.jpg


IMG-20211031-113158.jpg


IMG-20211031-113225.jpg


На новој пумпној станици се још ради

IMG-20211031-113652.jpg


IMG-20211031-113310.jpg
 
evo jutrošnje informacije glede crpne stanice, nove i stare:

Stara je još u funkciji, radi jutros punom parom, na gradilištu je mladić s pikamerom, vozač kamiona i pomoćni radnik, mladić nije napunio dvadeset godina, kaže da je majstor za pikamer, razbija beton ko od šale, kaže da se ruši samo oko stare crpne satnice, rušenje stare crpne satnice nije još na redu. Dakle, stara crpna stanica treba da se rasklopi, postrojenja su tamo ozbiljna, ukoliko ne žele da se postrojenje zatrpa u zemlji, onda se mora rasklopiti, najmanje 50 do 75 dana moja je procena, ukoliko bi započeli rasklapanje i iznošenje pumpi i ostalog postrojenja danas. Nakon čega bi sledilo rušenje iste i građevisnki radovi na saobraćajnicama.

Nova crpna stanica, nije uključena, postrojenja su montirana, čini mi se bar 5 meseci im je trebalo da montiraju, silazio sam unutar stanice još od maja, radi se postavljanje košuljice, opet tri radnika, od kojih jedan prati svoj FB na mobilnom, druga dvojica ravnaju izlivenu košuljicu na donjem nivou, pa kad zavrtše donji nivo onda će da rade košuljicu na galeriji, dakle najmanje 25 dana do kompletiranja građevinskih radova na novoj crpnoj stanici.

Moja je procena da se Savski trg može otvoriti u punom profilu za saobraćaj, za 1.maj 2022.g, to je realno, ukoliko ne iskrsnu dodatni problemi, da li je moguće da se izvrši pritisak na izvođača, da Vučko naredi da se mora otvoriti uoči izbora, u ovoj zemlji i takav scenario je moguć ali malo verovatan. Primam opklade da neće pre 1.maja biti otvoren Trg u punom saobraćajnom profilu.

Sledi foto reportaža iz nove crpne stanice, to je dobra vest, deluje odlično, dakle pre ili kasnije će se staviti u funkciju, pre ili kasnije će ipak da proradi. Za foto reportažu izbaca mi da su fotke prevelike, moram da zamolim dete da mi umanji veličinu fajla, ja sam iz prošlog veka, ovo ne umem sam da uradim, kasnije u toku dana slede fotke iz nove crpne stanice
 
Свака част на репортажи, ово је баш ексклузивно. :) Нажалост, као што сам и очекивао, радови на црпној станици ће баш потрајати. :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895240#p895240:2t6768ke je napisao(la):
Дошљак » Pon Nov 01, 2021 12:58 pm[/url]":2t6768ke]Свака част на репортажи, ово је баш ексклузивно. :) Нажалост, као што сам и очекивао, радови на црпној станици ће баш потрајати. :(

zahvaljujem :D
 
Мали савет, стави адресе слика у код за слике () да могу да их виде сви форумаши без отварања сваке слике понаособ :) Ово су баш јединствене слике унутрашњости једног посторјења какве се не срећу сваки дан :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895223#p895223:1orqniln je napisao(la):
milinko » Pon Nov 01, 2021 11:27 am[/url]":1orqniln]
Moja je procena da se Savski trg može otvoriti u punom profilu za saobraćaj, za 1.maj 2022.g
debili.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895246#p895246:2wspz46m je napisao(la):
Дошљак » Pon Nov 01, 2021 1:07 pm[/url]":2wspz46m]Мали савет, стави адресе слика у код за слике () да могу да их виде сви форумаши без отварања сваке слике понаособ :) Ово су баш јединствене слике унутрашњости једног посторјења какве се не срећу сваки дан :)

pokušao sam, nisam uspeo, :D :D izgleda da ih je Igor podigao :D evo se sada vide
 
Milinko svaka čast za fotke :pob: :gobb: :sesir:
 
Milinko kidaš, a slike grme.

Još kad bi tako bilo i sa zvaničnicima i radovima....
 
Ma da, nista ne znaju ti zvanicnici koji su ovo napravili.
Hvala za slike, nisam mogo ni da zamislim se tamo nalazi nesto ovako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895358#p895358:179h47qo je napisao(la):
DraganSt » Mon Nov 01, 2021 7:38 pm[/url]":179h47qo]Ma da, nista ne znaju ti zvanicnici koji su ovo napravili.
Hvala za slike, nisam mogo ni da zamislim se tamo nalazi nesto ovako.

Niste mi jasni vi koji branite ove buzdovane čak i kad lažu i ta laž se jasno razokrije, sramota je da se ovo razvlači ovoliko i da zbog toga građani ispaštaju celu godinu.
 
Само су две реалне могућности овде у питању:

1. Знали су унапред да ће замена црпне оволико трајати али нису то хтели да кажу из пропагандних разлога.

2. Нису знали да ће замена црпне станице оволико трајати.

Не знам која је опција гора.
 
Ili treća i najverovatnija ...nisu sposobni da urade ovakve stvari u nekom realnom roku...i jednostavno ih zabole da urade po tom pitanju nesto jer narod ne pamti ni šta je jeo za ručak...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Po svemu što vidimo sada da se dešava i kako ide, ja sam mišljenja da je sve ovo oko Savskog trga zaista ogorman projekat. Vrlo kompleksan i zahtevan. U tom smislu smatram da je trebalo imati ozbiljno velika mu*a i krenuti u sve ovo. Nisam simpatizer da se razumemo, ali to se mora priznati. Jedino što ne smeju da kažu koliko će sve trajati, ali i to se ponekad mora u politici koja je kur*a :)
A oni prethodni su samo malo našminkali i to je bilo pomalo smešno. Znam da možda nije bilo ovoliko para kao sada, ali i to je neko trebalo da obezbedi. Mada... Tek treba da saznamo neke cene i sl.
Uglavnom neka moja uslovna podrška postoji i mora se imati strpljenja sada još malo...
I naravno da je lakše meni koji sam povremeno ili često u Beogradu, i nemam svakodnevni kontakt sa ovom lokacijom. Ali zaista, tek nas čeka uklanjanje Starog savskog i izgradnja novog mosta. Pa tunel kod Ekonomskog fakulteta. Drugim rečima, biće u ovom delu grada još mnogo kapitalnih radova i trebaće još mnogo strpljenja...

Jedino što ne mogu da razumem i dalje je visina platoa ipred stare železničke. Kako im je to uspelo...?
 
Мени је искрено и ово шминка. Лепше је на страни дуж биоскопа Партизан, али је недовршено ка БАСу, а ту нема комплексних радова као ка Савској. Срамота је да се сви путници који иду ка БАС гурају дуж малог парчета тротоара који је ширине за једну особу. И даље ми није јасно где је стајалиште за аутобусе 78 и 83 у смеру ка Земуну.
 
Poslednje što je meni poznato je da linije 78 i 83 nakon što stanu kod Generalštaba, sledeću stanicu imaju na tramvajskom stajalištu ispred Starog savskog mosta, dok 36 ima nekih 50m - 100m po skretanju u Vudroa Vilsona. Rešenje bi bilo ili da sve tri linije ponovo staju na stajalištu Nemanjina, pa kao za vreme radova, Gavrila Principa i Ličkom, ili da se uvede novo stajalište na delu između Balkanske i Savskog trga.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-yh8F5uQqKs[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896348#p896348:29epg4ju je napisao(la):
solecar » Pet Nov 05, 2021 1:47 pm[/url]":29epg4ju]Poslednje što je meni poznato je da linije 78 i 83 nakon što stanu kod Generalštaba, sledeću stanicu imaju na tramvajskom stajalištu ispred Starog savskog mosta, dok 36 ima nekih 50m - 100m po skretanju u Vudroa Vilsona. Rešenje bi bilo ili da sve tri linije ponovo staju na stajalištu Nemanjina, pa kao za vreme radova, Gavrila Principa i Ličkom, ili da se uvede novo stajalište na delu između Balkanske i Savskog trga.
Gavrila Principa(od sredjivanja platoa) je skracen ugao skretanja iz ravnog dela Balkanske tako da sada i sa 2 linije se stalno pravi čep.Inace i G.Principa i Licka su bile najgore moguce resenja i totalni kolaps dok su bili radovi.Licka nije predvidjena ni za autobuse putnicke ali se stalno krsi taj propis .
 
Sve to stoji, samo što treba izvršiti pritisak da se to nedostajuće stajalište uspostavi, na jedan ili drugi pomenuti način.
 
Vrh