Ајмо такстативно
- Успели су да направе нешто што је мање трг него што је био пре реконструкције.
- Једини плато на тргу је онај који гледа у позадину Стефана Немање.
- Плато подигнут испред здања станице која је тиме додатно снижена иако је то био буквално једини мањи недостатак доминантног објекта који формира трг
- Укидањем станице Београд је у саобраћајном смислу враћен у средину 19. века а трг остаде без главне функције као и сами главни објекат
- Следећи систем превоза по рангу, трамвајски је уназађен у односу на стање пре реконструкције
- Терминус гсп-а који опслужује читав јужни део града протеран из центра града
- Друмски систем такође уназађен
- Позиција споменика је спрдња са разумом
- Сам споменик, увреда за лик и дело које представља
- Овај изникли тумор поред метастазираног споменика је још и најмањи проблем.
Оно што је можда и најтрагичније је то што су 2 од 3 највеће инвеситиције у градске тргове урађене тако што су пешаци протерани са истих (Славија и ово). Славија ја већ прежвакана тема. Овде су прво протерали кичму јавног, међуградског и регионалног превоза што је (или би требала бити) железница са припадајућом станицом у центру. Самим тим протерали су и пешаке. Затим су протерали и станице трамваја а њихове трасе додатно закомпликовали и на крају терминус гсп-а. Сиротиња да не улази више у град. А тек ћемо осетити штетност овог решења кад нам укрштање две метро линије пребаце с оне стране закона и правде, на територију наводног београда, иза главне железничке.
Потпуни промашај