Šta će... moraju da imaju neku priču
Jak im je taj Vojislav Mandić, koji mi preti godinama, radi u Makleru, nemam pojma šta je, svakako nije prof na gradjevini ali se javlja i u Politici da se raspravlja sa mišljenjem 12 doktora i profesora, da im objasni kako pojma nemaju
Javlja se on i da tumači zakone, izvlači delove koji mu se dopadaju, ne spominje krovne zakone... lupeta.
Inače nisam znao, dok mi pre neku nedelju, jedan od profesora nije rekao da većina poplava, kada nasipi popuste,
ne dođe usled prelivanja, već usled urušavanja nasipa.
Dugo zadržavanje visoke vode, nasip koji je dugo vremena vlažan i pod višegodišnjim pritiskom hiljade kamiona, za koji nije projektovan, uvećava šansu za urušavanje,pregradni putevi koji su sazidani od NN lica da dođu do svojih kuća, sve čine dodatno rizilčnijim
Visoke vode sve duže traju, na tom delu Sava se uliva u Dunav, i to dodazno usporova oticanje vode.
Nasip koji nikada nije projektovan i predviđen za ovakav saobraćaj, kada je završen krajem šezdezetih nije imao ni asfalt,
samo zemlja gore i rampa, da niko ne vozi.
Bilo je i tada betona,, pravili su se drugde veci nasipi, koji us mogli da ustrpe vece opterecenje,
ali neko je tada smatrao da za tim na ovom mestu nema potrebe, jer sve to i kosta.
20 godina kasnije, stavljena je asfaltna košuljica, za kečevi, fiće i druga vozila JP Galovica, Srbijavoda... i nikoga drugog!
Zato i postoje rampe, zakon!
Desetine hiljada kamiona teških preko 10t se 10 god vozikaju po nasipu, koji nikada nije projektovan za to.
dodatno je posečena suma.
Sve to više niko ne kontroliše, oslanjamo se na sreću da će nasip sazidan pre 50 godina,
večno štiti NBG, dok ga mi uništavamo :bash:
ja sam mu rak rana, ali i svi ostali koji žele da se suprotstave bahatim