Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Саша Бг;151125133 je napisao(la):
Ово је озбиљан објекат поред Трамвајског моста, за цеви највећег промера:
20180806_123020.jpg

20180806_123052.jpg

20180806_123106.jpg

Праве две бетонске кутије, једну унутар друге; унутрашња је подељена по средини:
20180806_123124.jpg

...................
Поред Шеталишта:
20180806_123441.jpg

20180806_123514.jpg

20180806_123530.jpg
SašaBg sa SSC
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557882#p557882:2iotjdn9 je napisao(la):
vradovic » 08 Aug 2018, 00:56[/url]":2iotjdn9]Sta se ovo desava ? Sevaju kranovi na sve strane

Ništa specijalno se ne dešava. Grade se dve zgrade i tržnjak umesto da pola projekta bude gotovo kao obećano. Ovo što se ovde prodaje kao vrhunsko dostignuće treba da se radi svuda po gradu, posebno komunalne instalacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557900#p557900:2glfa01u je napisao(la):
Steva » 08 Aug 2018 04:46 am[/url]":2glfa01u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557882#p557882:2glfa01u je napisao(la):
vradovic » 08 Aug 2018, 00:56[/url]":2glfa01u]Sta se ovo desava ? Sevaju kranovi na sve strane

Ništa specijalno se ne dešava. Grade se dve zgrade i tržnjak umesto da pola projekta bude gotovo kao obećano. Ovo što se ovde prodaje kao vrhunsko dostignuće treba da se radi svuda po gradu, posebno komunalne instalacije.
Obecana je prva faza a ne ceo projekat. Znaci pola prve faze i vise je trebalo da se zavrsava, ostala je glavna kula i W hotel koji je vec mogao da se zavrsi paralalno sa vista/park. Umesto njega i kule imamo najavu za jos jednu stambenu zgradu i to repliku viste/park sto ce odprilike biti i vrhunac kreativnosti ovog projekta. Ceo projekat je obecan u roku od 30 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557882#p557882:3ei2uy3i je napisao(la):
vradovic » Sre Avg 08, 2018 12:56 am[/url]":3ei2uy3i]Sta se ovo desava ? Sevaju kranovi na sve strane

Kad već pitaš, najverovatnije neko pere lovu kroz izgradnju tržnog centra i preduzimačku stanogradnju na uzurpiranoj parceli u centru grada.
 
Da bi mogli da sruše deo obaloutvrde i Promenade i kanalizacionu cev spuste u Savu, prvo moraju negde napraviti prostoriju sa zatvaračem, tj povratnim ventilom, da voda iz Save ne bi cevima ulazila nazad u kopno. Zato se prvo mora makar rudimentarno uraditi ovaj objekat. Cev se već sada vidi sa desne strane dalje unutrašnje komore.

20180806_123124.jpg
 
A gdje je takav za stari ispust postoji li ili ona crpna stanica glumi isti na sav trgu
 
Pretpostavljam da je za stari ispust takav venti tek tamo preko puta železničke stanice, pošto usput nema nikakvih većih postojenja kanalizacije. To bi značilo da je čitav stari kanal do tog mesta praktično deo Save. Pa, naprimer, ako je beton u njegovim zidovima bilo gde do tog mesta pukao, Savska voda se i tu uliva u podzemlje SA. Pošto od je pravljenja Đerdapa minimum vodostaja isuviše veliki da bi se taj kanal mogao lako popravljati. Naravno, to je samo pretpostavka.
 
Prekopah stare postove:
"УСЛОВИ ЗА УСТУПАЊЕ УСЛУГЕ ИЗРАДЕ ТЕХНИЧКЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ ЗА
РЕКОНСТРУКЦИЈУ КЦС ''ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА'' У БЕОГРАДУ
УВОД И ПОСТОЈЕЋЕ СТАЊЕ
Канализациона црпна станица Железничка станица саграђена је и пуштена у рад 1990. год. на углу
Савске и Немањине улице и има грађевинску и употребну дозволу. Улога јој је двонаменска тј.
препумпава употребљене и атмосферске отпадне воде.
Сливно подручје обухвата око 160ха и део је централног канализационог система града који сакупља
конзум ниске савске зоне. Доводни колектор за употребљене воде је јајастог профила 150/225, а
доводни колектор за атмосферске воде је кружног попречног пресека, пречника ф1600. Потисни
челични цевовод употребљених вода је ф600 којим се отпадне воде транспортују дуж Немањине улице
до колектора у Балканској улици одакле даље гравитационо отичу у тзв. теразијски хидротехнички
тунел, а потисни челични цевовод атмосферских вода је ф1600 којим се кишне воде одводе у
потковичасти колектор димензија 180/300 који све кишне воде одводе у реку Саву у зони комплекса
Аутобуске станице.
У црпилишту за употребљене воде инсталиране су три пумпе номиналног капацитета по 360 л/с свака,
тако да укупни капацитет за препумпавање употребљених вода износи око 1000 л/с (при спрегнутом
раду све три пумпе). У циљу спречавања дотока отпадне воде на објекат, активира се хаварна пумпа
капацитета 450 л/с, на посебном челичном потисном воду, инсталирана у улазној грађевини –
хаварном шахту објекта.
У црпилишту за кишне воде инсталиране су четири пумпе номиналног капацитета свака по 3500 л/с,
тако да укупни инсталисани капацитет кишног дела црпне станице износи 14.000 л/с (са две пумпе у
радном режиму, а две резервне).
За сада ова црпна станица функционише без већих проблема и није предвиђена за повећање
капацитета. Иста је од изузетног значаја за неопходна и за реализацију пројекта ''Београд на води'' и
њену постојећу локацију треба задржати.
Међутим, урбанистичким планом ПППН ''Београд на води'' постојећа црпна станица налази се на
простору који је планиран за централни трг за репрезентативне садржаје културе националног значаја
(тј. ЗП-14 за који је предвиђена израда Урбанистичког конкурса), a објекти који су у функцији рада
КЦС (два вентилациона отвора са решеткама и заштитним кућицама изнад коте терена), ремонтни –
сервисни отвор и улазна грађевина са уставом) налазе се на простору будућег коловоза новопланиране
саобраћајнице Савска улица (тј. СП-30 која са стране КЦС нема планиран тротоарски простор). Осим
тога, постојећи надземни ивични део црпне станице је одмах уз планирани коловоз, што може додатно
угрозити сам објекат имајући у виду очекивано саобраћајно оптерећење и фреквентност одвијања
саобраћаја.
Подземни део улазне грађевине је димензија 4,2х4,2 м, дубине 7,3 м са горњом плочом 0,8 м изнад
коте терена, са ремонтним отворима за манипулацију пумпним агрегатом и цевном арматуром
димензија светлог отвора 1,7 х 1,7 м, ремонтни отвор светлог отвора димензија 3,2 х 0,8 м, за
манипулацију табластом уставом на електро моторни погон (димензија 2,0 x 2,0 м), као и пратећом
мерно-управљачком опремом са енергетским и сигналним кабловским везама за рад опреме. У овој
грађевини је чвориште траса оптичких каблова, надзора и управљања овим и осталим објектима у
систему канализације града, као и преносног пута телекомуникација објекта водовода и канализације
Страна 40 од 44
са њиховим командним центрима и управним зградама и ремонтни отвор за силазак радника у
грађевину у случају интервенција, димензија светлог отвора 0,6х0,6 м. Ово је изузетно важан објекат
система КЦС јер у ову улазну грађевину улазе отпадне воде из конзумног подручја колекторима:
- Нови бетонски колектор отпадних вода, мах дотока 1,2 m3
/h, кружног облика, пречника 1,6 м
- Бетонски колектор кишних атмосферских вода, максималног дотока 6m3
/h, неправилног
трапезног облика, димензија 2,25/1,5 м
У улазну грађевину долази и стари бетонски колектор отпадних вода, пречника 1,0 м који је
напуштен и није у функцији
Улазна грађевина има и функцију црпилишта црпне станице у хаварним условима, када се након
затварања табласте уставе, димензија 2 х 2м, на електро моторни погон, спречава улазак отпадне воде
у објекат одакле се постојећом хаварном пумпом, капацитета 450 л/с, преко машинске инсталације и
пратеће цевне арматуре, долазне воде даље шаљу у систем београдске канализације. На овај начин се
врши и заштита од евентулане појаве изливања отпадних вода из доводних колектора и узводних
припадајућих шахтова у околину.
Црпна станица је у режиму аутоматског рада и надзора, са потребом тренутног реаговања у случају
испада из рада. Како сада не постоји могућност прилаза улазној грађевини из објекта већ само са терена
неопходно је да се обезбеде услови за безбедан приступ објекту интервентних возила и људства, у
било ком тренутку у току 24 сата рада објекта, а у циљу прилаза и отклањања насталог квара или
замене оштећене опреме. Напомињемо да отказивање било које инсталиране опреме улазне грађевине
доводи до могућег угрожавања самог објекта и потапања главне и веома вредне електро машинске
опреме, комплетно инсталиране у подземном делу објекта.
Конструкција црпне станице „Железничка станица“ је сандучаста конструкција укопана у тло
димензија 22,05*37,60*11,40 метара. Објекат се састоји из надземног дела који је на коти 77,10 мнм и
подземног дела који има два нивоа (средњи ниво на коти -6,10 (71,00 мнм) и доњи на коти -11,60 (66,50
мнм)). "
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 276-16.pdf
viewtopic.php?f=21&t=197&p=439703#p439703
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558147#p558147:127rld6e je napisao(la):
milos.tro » 08 Aug 2018 09:37 pm[/url]":127rld6e]Иста је од изузетног значаја за неопходна и за реализацију пројекта ''Београд на води'' и њену постојећу локацију треба задржати. Међутим, урбанистичким планом ПППН ''Београд на води'' постојећа црпна станица налази се на простору који је планиран за централни трг за репрезентативне садржаје културе националног значаја ..., a објекти који су у функцији рада КЦС (два вентилациона отвора са решеткама и заштитним кућицама изнад коте терена), ремонтни – сервисни отвор и улазна грађевина са уставом) налазе се на простору будућег коловоза новопланиране саобраћајнице Савска улица (тј. СП-30 која са стране КЦС нема планиран тротоарски простор). Осим тога, постојећи надземни ивични део црпне станице је одмах уз планирани коловоз, што може додатно угрозити сам објекат имајући у виду очекивано саобраћајно оптерећење и фреквентност одвијања саобраћаја. ...
У овој грађевини је чвориште траса оптичких каблова, надзора и управљања овим и осталим објектима у систему канализације града, као и преносног пута телекомуникација објекта водовода и канализације са њиховим командним центрима и управним зградама и ремонтни отвор за силазак радника у грађевину у случају интервенција, димензија светлог отвора 0,6х0,6 м. Ово је изузетно важан објекат система КЦС јер у ову улазну грађевину улазе отпадне воде из конзумног подручја колекторима: ...

Црпна станица је у режиму аутоматског рада и надзора, са потребом тренутног реаговања у случају испада из рада. Како сада не постоји могућност прилаза улазној грађевини из објекта већ само са терена неопходно је да се обезбеде услови за безбедан приступ објекту интервентних возила и људства, у било ком тренутку у току 24 сата рада објекта, а у циљу прилаза и отклањања насталог квара или замене оштећене опреме. Напомињемо да отказивање било које инсталиране опреме улазне грађевине доводи до могућег угрожавања самог објекта и потапања главне и веома вредне електро машинске опреме, комплетно инсталиране у подземном делу објекта.
Ukratko, ovo je jedan od centralnih objekata i čvorište upravljačke mreže kanalizacije grada, a projekat BNV je upravo tu predvideo kolovoz i trg. Tj čitav gornji deo upravljačke i crpne stanice mora da se ruši i ponovo gradi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557882#p557882:37a8sq2q je napisao(la):
vradovic » 07 Aug 2018 11:56 pm[/url]":37a8sq2q]Sta se ovo desava ? Sevaju kranovi na sve strane

A 23 pumpe (jedna manje više, ako sam dobro izbrojao) danonoćno ispumpavaju vodu... danima, mesecima, evo već i godinama.
 


Ali zato ova stabla, na mestu onog drevnog ispusta u Savi ili šta je već, iz nekog razloga - ne diraju....
Baš tamo gde su Nemci prestali da grade obaloutvrdu, a naši posle rata napravili novu, ali je iz nekog razloga baš tu nisu spojili sa ovim što su Nemci uradili....
 
Koliko treba da budeš poremećen i mračan um pa da sa ovim siluješ Beograd?



I pored "svečanog useljenja", vidi se da su zgrade i dalje prazne.
 
jel su oni digli ruke od krpljenja obaloutvrde ili zaista cekaju godinu, dve da se lepo slegne kamen koji su bacili u rupu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558413#p558413:16z0f3m2 je napisao(la):
relja » 09 Aug 2018 10:06 pm[/url]":16z0f3m2]
Ali zato ova stabla, na mestu onog drevnog ispusta u Savi ili šta je već, iz nekog razloga - ne diraju....
Baš tamo gde su Nemci prestali da grade obaloutvrdu, a naši posle rata napravili novu, ali je iz nekog razloga baš tu nisu spojili sa ovim što su Nemci uradili....

file.php
Zato što je ceo taj segment obale koji su ostavili prvo Nemci a zatim i naši komunisti posle njih, bio sav obrastao velikim drvećem koje je imalo još veće korenje koje je držalo čitavu tu zemljanu obalu, budući da se drveće i kresalo, a korenje nikada. A posle toga rupa se u Promenadi pojavila tačno na onom delu ranije praznog segmenta sa koga su posekli drveće.

file.php

file.php
 
Nestaje i poslednji dokaz da je porodica Timotijević nekada živela na ovim prostorima .

Nadam se da će neka ulica ili bar sokače u okviru projekta BNV poneti ime ovog hrabrog i neustrašivog borca protiv progresa .

On to zaslužuje !

Pogledajte prilog 1


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Malo precenjena ta prica oko Timotijevica, jos malo pa ce i epovi da se pisu u vezi iseljenja... Covek je jednostavno bio marioneta predhodne vlasti, kako nije bilo moguce vise pruziti "otpor" tvrdio je pazar, na kraju nije lose prosao, mogu se svi sloziti. Ali da dobije ulicu, sokace, to je smesna prica, pogotovo ne od ove vlasti. Isto vazi i za gospodina sa automehanicarskom radnjom. Upoznat sam sa obe situacije i znam sta im je i koliko nudjeno u zamenu...mogu reci da bi vise nego odlicno prosli. Nazalost to je samo jos jedan mali rat lopova i uzurpatora Djilasa i manipulatora, hohstaplera i lazova Vucica. Uvek na kraju pobedjuje onaj ko je na vlasti, pogotovo u ovoj drzavi...nazalost!
 
A ne vala Banderš, ne ne.

Đilas jeste korumpirana lopovčina ali Đilas je napravio most preko Ade, doveo Špance (koje svi iz GSPa samo pljuju a svi putnici jedva čekaju da naiđu jer za ime boga klimatizovan tramvaj u 21. veku), odradio rekonsrukciju Bulevara koja se solidno drži i počeo priču sa mostom Zemun Borča. I to je samo par stvari kojih mogu da se setim a ima ih još. Naravno tu je i prohibicija (tj. kako oterati decu na splavove umesto da piju u parku) i BusPlus. Ali je bar gradio i ostavio infrastrukturu.

Ovi imaju samo i jedino Belgrade Waterfront. I prekopavanje kostiju sirotog Dimitrija Tucovića...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558508#p558508:1zloml2c je napisao(la):
unedfined » 10 Aug 2018 12:52 pm[/url]":1zloml2c]A ne vala Banderš, ne ne.

Đilas jeste korumpirana lopovčina ali Đilas je napravio most preko Ade, doveo Špance (koje svi iz GSPa samo pljuju a svi putnici jedva čekaju da naiđu jer za ime boga klimatizovan tramvaj u 21. veku), odradio rekonsrukciju Bulevara koja se solidno drži i počeo priču sa mostom Zemun Borča. I to je samo par stvari kojih mogu da se setim a ima ih još. Naravno tu je i prohibicija (tj. kako oterati decu na splavove umesto da piju u parku) i BusPlus. Ali je bar gradio i ostavio infrastrukturu.

Ovi imaju samo i jedino Belgrade Waterfront. I prekopavanje kostiju sirotog Dimitrija Tucovića...

Bivši ima i hitnu rekonstrukciju Gazele u zadnji čas, BG Voz i rešavanje ulaska vozila na šetališta pored reka u roku od 8 dana (malo li je?).
Sadašnji imaju sređivanje fasada i park na Ušću....koji jeste mnogo velika i značajna stvar, ali oni to izgleda nisu sposobni da shvate, nije deo njihovog shvatanja života u Beogradu, kao da im je neko drugi to podmetnuo :)
 
Vrh