dragan
Professional
Preneti postovi sa teme "Posta Srbije" :
Login":2n4qop72 je napisao(la):izvinjavam se, ali po izgradnji ump-a, izmeštanja bas-a (i gžs) i sličnih zgoditaka u čemu je svrha širenja savske? radi se o ulici čijeg 70% prometa odlazi na teretna vozila koja obilaze oko kalemegdana, te među/pri/gradski autobuski saobraćaj. pod u početnoj rečenici navedenim uslovima, čak bi se i sarajevska mogla rasteretiti, a da se opet ne javi potreba za širenjem savske. realno gledano, savska je mrtva ulica - malo opštekorisnih institucija (palata pravde+sup+pošta smanjenog obima), nemnogo velikih stambenih blokova i gotovo nijedna kulturna institucija.jelenabg":2n4qop72 je napisao(la):Mislim da se proširenje Savske ulice neće desiti dok se taj centar ne završi i deo pošte ne iseli tamo.
U ovoj sadašnjoj zgradi će ostati šalteri i tome slično (pošta Beograd centar), ali će se Glavni poštanksi centar (bivša Pošta 2 čija je to zgrada i još bitnije ono dvorište) preseliti u Zemun.
elliot":2n4qop72 je napisao(la):...sto bi trebalo da se promeni izmestanjem zel. i bus stanice cime ce savska ulica da postane glavna prometnica novog centra beograda koji ce biti izgradjen na obalama save.Login":2n4qop72 je napisao(la):realno gledano, savska je mrtva ulica - malo opštekorisnih institucija (palata pravde+sup+pošta smanjenog obima), nemnogo velikih stambenih blokova i gotovo nijedna kulturna institucija.
Login":2n4qop72 je napisao(la):svakako. međutim, u najgorem (najboljem?) slučaju savskoj fali jedna traka, i mislim da bi čak i izgradnjom dva reda stambeno-poslovnih objekata od gazele do pošte u najgorem slučaju sve moglo da rezultira status quo situacijom.elliot":2n4qop72 je napisao(la):...sto bi trebalo da se promeni izmestanjem zel. i bus stanice cime ce savska ulica da postane glavna prometnica novog centra beograda koji ce biti izgradjen na obalama save.Login":2n4qop72 je napisao(la):realno gledano, savska je mrtva ulica - malo opštekorisnih institucija (palata pravde+sup+pošta smanjenog obima), nemnogo velikih stambenih blokova i gotovo nijedna kulturna institucija.
dakle, jedna traka može da se reši. sklon sam da mislim da ta jedna traka ne bi trebala da bude sa druge strane šina. naime, jako mi je dopadljiva ideja koja je inicijalno bila u bulevaru vojvode mišića. u ovom slučaju to bi bila oba tramvajska koloseka do trotoara sa savske strane savske, trotoar, na njemu drvored da zamaskira gušenje saobraćajem i onda objekti pri savi. naravno - iza objekata (na čiji bi estetski dojam trebalo dobrano pripaziti) - šetalište.
jel postoji uopšte neki ozbiljniji plan šta činiti sa tom stranom savske?
jelenabg":2n4qop72 je napisao(la):Sa tom stranom se ništa neće činiti dok se ne reši problem železničke i autobuske stanice i zato nema ozbiljnijih planova. Jedino je sigurno da će se jednog dana tu nešto graditi i ne verujem da će to biti dva reda stambeno-poslovnih objekata. Gradska vlast će verovatno želeti da tu prebaci centre raznih dešavanja i da privuče što više ljudi. A da bi to sve dobro funkcionisalo, potrebno je imati infrastrukturu koja to može da isprati.
Login":2n4qop72 je napisao(la):(izvinjavam se što sam skrenuo temu o pošti, ali kuburimo temama koja se bave ovim delom grada, pa makar i u ovoj maštajućoj formi.)
ovo o stambeno-poslovnim objektima sam nekako uzeo kao najekstremniji primer koji bi, eto, izazvao najveću koncentraciju saobraćaja na konstantnoj bazi.jelenabg":2n4qop72 je napisao(la):Jedino je sigurno da će se jednog dana tu nešto graditi i ne verujem da će to biti dva reda stambeno-poslovnih objekata.Gradska vlast će verovatno želeti da tu prebaci centre raznih dešavanja i da privuče što više ljudi. A da bi to sve dobro funkcionisalo, potrebno je imati infrastrukturu koja to može da isprati.
kulturni i sadržaji vezani za blizinu reke su ipak nešto što je sezonsko ili pak većinom vezano za vreme van glavnog saobraćajnog špica.
uz dobra rešenja sa parkinzima i garažama - pola te strane (minimum deo do višegradske) bi moglo da ima vezu sa gazelom ne izlazeći uopšte u savsku.
Login":2n4qop72 je napisao(la):Juče bio u gradskom dnevniku stb izvesni baja koji je pričao o velikom projektu proširenja savske. plan je, dakle, da savska dobije 2 trake, a tramvajska baštica ostane sredinom. ideju je, dosta besmisleno, pravdao time da će savska biti (božem sada nije?) glavni koridor periferije za vezu sa pančevačkim mostom. toliko o rasterećenju centralnih gradskih ulica. veliki problem bi mogao ležati i u položaju tramvajske baštice, koju će, realno je očekivati, umesto kao sada nijednom, seći poprečne ulice (onaj produžetak birčaninove, vojvode milenka, miloša pocerca, višegradska, deligradska). čak i posle rekonstrukcije, jedino logično mesto za tramvaje je (oba koloseka) sa savske strane ulice.