bobcha78":3opwqvty je napisao(la):
....OVI ŠTO PROTESTUJU NE PROTESTUJU ZBOG HERCEGOVAČKE, VEĆ ZBOG REZULTATA NA IZBORIMA....
Боље да мајку опсујеш него да ово пишеш. Ово је превелика увреда. Да си тако нешто узвикнуо пред масом, могло би да дође до озбиљних инцидената. Али ако себе сматраш да си у Дизниленду у којем постоје само Партије, сам са собом мораш да се суочиш да је то фалсификат. Стварни свет је у ствари много лепши, него та фатаморгана у којој постоје само Партије.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394269#p394269:3opwqvty je napisao(la):
Дошљак » 26 Jun 2016 04:33 pm[/url]":3opwqvty]Ево стања на терену. Руше се последњи објекти ЖИТ-а.
itd.
Тужно је што рушење привреде једне земље добије и један "лајк", а камоли 6. Жао ми је што у држави у којој логистички трошкови, директни и индиректни, гутају 25% дохотка (од чега је врло велики део увоз), неко буде срећан због укидања најбољег (што није бог зна шта) интермодалног терминала у Србији, без икакве замене? За наводни терминал у Батајници није ни "камен темељац" убачен, а камоли технички примљен. То би морао да буде предуслов за уопште подношење захтева, а комоли почетак рушења!
bobcha78":3opwqvty je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394322#p394322:3opwqvty je napisao(la):
relja » Ned Jun 26, 2016 10:44 pm[/url]":3opwqvty]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394318#p394318:3opwqvty je napisao(la):
bobcha78 » 26 Jun 2016 09:40 pm[/url]":3opwqvty]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394315#p394315:3opwqvty je napisao(la):
relja » Ned Jun 26, 2016 10:36 pm[/url]":3opwqvty]Želje botova ne ispunjavamo.
Usput - pošto si se registrovao tek februara 2016 - trebalo vi da znaš da verovatno nije bilo većeg kritičara politike DSa na forumu od mene.
Ali ti si bot.
Šta ti uopšte znaš....
Registrovao sam se zato što volim da pratim građevinarstvo.
A ti ponovo dokazuješ teoriju, ako se neko ne slaže sa tobom on je bot. i TO JE TVOJ ARGUMENT.
Kaži to onim ljudima, zanatlijama kojima su porušene zanatske radnje pored plavog mosta, kako se zalažeš za zakon
Ti si bot zato što si se registrovao zbog projekta Beogread na vodi, zato što si se otvoreno deklarisao kao naprednjak, zato što si neobavešten, pišeš napamet o stvarima o kojima nemaš pojma i zato što uporno braniš bezakonje i bahatost pozivajući se na drugo bezakonje i bahatost - jer nemaš čime drugo da braniš.
Ja sam bot što imam drugačije mišljenje od tebe i tvojih kolega (vama je svaki čovek takav ko ne misli kao vi).
JA SE NISAM REGISTROVAO ZBOG BEOGRADA NA VODI već zbog sportskih hala, bazena (uglavnom zatvorene u vreme vaše vlasti ili ne izgrađene), stadiona,
autoputeva, regionalnih puteva, zgrada, parkova ............ AKo nemam pojma o ničemu što sliniš i kukaš po sajtvoima. IZAĐEŠ KO ČOVEK NA IZBORE I PROMENIŠ VLAST. Vlast se ne menja po internetu, forumima i portalima. Mada razumem te, malo ti je bilo paljenje Skupštine 2000 godine, eto kako su tvoji došli na vlast. Od tog perioda DS dođe sa ubedljive većine na 6% podrške i na koliko se stranaka beše podeliše?
На жалост, ово подебљано је врхунац привредног онеписмењавања, и тужно је да у Србији заиста, заиста много људи тако размишља. У ранијим постовима сам утврдио да ниси железничар по образовању (или си преспавао ту школу), а сада видим да ниси железничар ни по скученој свести и духу.
Теорија "путеви су развој" је једно, а пракса, у којој су у селу са возом и без асвалтних путева млади углавном остајали, а данас село без путничке железнице у економском смислу не спасавају асвалтирани путеви је нешто друго. Данас су и из села са железницом нестале неке за село важне услуге, а корпорације су урушиле систем и откупа и потршње на штету села. Да не говоримо о важности железнице за исплативу индустрију (наравно и пловни путеви у одређеним реонима).
Да се вратимо на "Београд на води", та зона је у једној великој, економски и социјално много здравијој држави КЈ била логистички центар Југославије. Техника теретне логистике се променила, али по питању путничке логистике, односно функционисања људи, логистичком центру је и даље место на истом том месту. Чак и ако би изместили политичку престоницу у, на пример Лајковац, или Багрдан, Београд би и даље остао пословни центар, али и туристички, универзитетски... Релативно мало путника на железници не значи да је "железница изгубила битку са аутомобилима и аутобусима", већ да смо по питању друштвене активности полумртви, односно полунепокретни. У целини, не постоји сценарио по којем смо економски озбиљна држава, а немамо озбиљну железницу. Железничка станица негде у додиру са "Кругом двојке" је један, не и једини доказ да смо иоле озбиљна држава.