Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Srusili su stadion, jer rusenjem samo tribina stadiona dobijaju `pricu` da je `velika povrsina u SA vec ociscena za realizaciju projekta BNV` !!!
Pri tom, realizacija te `1. faze` je i dalje poprilicno upitna. Osim neke makete ne postoji nista drugo, cak ni ugovor o namerama ili slicno.
Projekti koji su imali mnogo `jacu argumentaciju` (poput recimo hotela u rajicevoj) i dalje cekaju na realizaciju koja je sve neizvesnija.
Imajuci to u vidu, rusenje ovog stadiona koji je bio dozvolicu sebi da kazem jedno od retkih uredjenih prostora u SA jeste vandalski cin, nekoga ko u glavi ima `moze mi se`!
 
Tačno tako. Stadion je bio najmanji problem u kršu koji se nalazi u SA. Ako jednog dana krene gradnja najlakše je porušiti tribinu od svih prisutnih stvari. Idiotluk.
 
uz obalu save ima vise takvih "stadiona" i iskreno mi nece nedostajatin i ovaj ni onaj preko reke. sa druge strane, kao pristalica jednog stadiona czy/par/reprezenatcija smatram SA, naroceto levu obalu, kao idealnu lokaciju za jedan takav obejkat koji bi sam po sebi bio magnet za nove investicije u svojoj okolini.

al nema veze, imacemo mi i bnv i zvezdani grad i jnavill .. ili necemo, al nema veze
 
Stadion se samo "našao na pogrešnom mestu" u pogrešno "vreme ili nevreme" kako hoćete...
 
A graditi stadion sa preko 50000 mesta u gradu više nikada da se dozvoli. Minimum deset kilometara, po mogućstvu da je blizu gradska železnica i veća saobraćajnica. I onda napraviti ogroman parking uz isti da ne dolazi kao sada do zagušenja saobraćaja kada se igra neka veća utakmica.
 
Jutros je na studiju B pre vesti bio spot o beogradskoj zadruzi i bnv-u
 
Taj spot se vrti na studiju b vec dva meseca svaki dan po par puta
 
Staklo iz Pančeva za "Beograd na vodi" - Hoće li Kinezi ostvariti svoje najave za ulaganje u "Staklaru"?
Ponedeljak, 08. 09. 2014.|10:33 | Izvor: eKapija
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... -Staklaru-?

Interesovanje kompanije "China Glass Holding Limited" za investiranje u pančevačku "Industriju stakla" najozbiljnije je u poslednjih dvadeset pet godina. O namerama da od "Staklare", uz investiciju od 100 mil EUR, naprave bazu za tržišta Evrope i Rusije, osim sa rukovodstvom pančevačke kompanije, razgovarali su i sa nadležnima u Agenciji za privatizaciju i ministrom privrede Željkom Sertićem.

Direktor "Staklare" Emanuel Lupulesku kaže da treba sačekati da "China Glass Limited" do 15. septembra uputi i pismo o namerama, prenosi "Radio-televizija Pančevo".

"China Glass" u Kini ima četrnaest fabrika ravnog stakla po flot tehnologiji, tri fabrike koje prave stakla za solarne kolektore i jednu koja proizvodi niskoemisiono staklo za građevinu. Po obimu proizvodnje u Kini su treći, a po stepenu uvođenja savremenih tehnologija - prvi. Najveći akcionar im je "Lenovo", a sledi "Pilkintor", jedan od najvećih proizvođača ravnog stakla u Evropi, ali i nosilac patenta za flot tehnologiju. Na čelu delegacije ove kompanije, koja je više dana boravila u Srbiji i "Staklari", bio je izvršni direktor, a o ozbiljnosti interesovanja svedoči i odluka da lično posete i rudnik kvarcnog peska, gde su sami uzimali uzorke.

Direktor "Staklare" Emanuel Lupulesku kaže da je kineska strana govorila o ogromnoj investiciji jer "Staklaru" u Pančevu vide kao bazu za tržišta Evrope i Rusije. Ostalo je, da prema datim obećanjima, dostave pismo o namerama do polovine septembra.

- Ideja je da se u prvoj fazi podigne fabrike flot stakla, kapaciteta 400 tona topljenja dnevno. Investitore je interesovala širina lokacije, na kojoj smo mi zamislili novi pogon, jer žele da u budućnosti povećaju te kapacitete - kaže Lupulesku za RTV "Pančevo". Ipak, on dodaje da je za početak i 400 tona dnevno sasvim dovoljno.

- U prvoj fazi, oni vide i potpunu modernizaciju naših doradnih pogona da bi mogli da proizvode najsavremenije staklo za svaki automobil, autobus i kamion, i to ne samo za naše tržišt, nego i za tržište Evrope. Osim toga, u prvoj fazi je u planu i potpuna modernizacija doradnih pogona da bi se moglo da napraviti kvalitetno građevinsko staklo, strukturalne fasade i sve ono što ide uz projekat "Beograd na vodi" i uz povećanje energetske efikasnosti zgrada u Srbiji.

Kako objašnjava Lupuleksu, ta investicija bi trebalo da bude velika - oko 100 mil EUR. Kinezi bi zaposlili novih 300 radnika i zadrži postojećih 191. Druga faza bi, prema najavama kineske strane, značila dodatnih 100 mil EUR investicije. To bi uključivalo pokretanje proizvodnje staklenih prizmi za građevinarstvo, stakla za solarne kolektore i kristalnog stakla.

Razgovori sa kineskom delegacijom obradovali su zaposlene, kaže predsednik Samostalnog sindikata Dragan Tomić.

- Nadamo se da će ovo uspeti, da će fabrika opstati, da će mladi ljudi dobiti posao. Ovo je poslednji trzaj, poslednji pokušaj - očekuje predsednik Samostalnog sindikata Dragan Tomić.

Direktor Lupulesku ponudu Kineza ocenjuje kao najozbiljniju u poslednjih dvadeset pet godina, ali bolna tranziciona iskustva ipak nalažu oprez.

- To je lepa priča, lepo prezentovana, ali, ponavljam, treba da sačekamo i vidimo šta će biti do 15. septembra. Očekujemo njihovo pismo o namerama. No, svakako ovim putem želim da apelujem i na druge potencijalne lokalne investitore, koji možda nisu zainteresovani za celu "Staklaru", već možda za deo imovine, da takođe podnesu svoje pismo o namerama - kaže Lupulesku.

- To je značajno, u slučaju da se priča sa Kinezima izjalovi. Tada država može da promeni model privatizaciju, da ne bismo "išli pod led" - upozorio je Lupulesku.

Sindikalac Tomić upozorava da ukoliko do 15. septembra ne bude pisma o namerama, "Staklari" sledi ono najgore - stečaj ili likvidacija, prenosi RTV "Pančevo".
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=897398 :roll:

Kako su saopštile Železnice Srbije, do kraja te faze biće demonirano ukupno oko 48 kilometara železničkih šina.

Radovi su počeli 8. marta ove godine i do danas je u beogradskoj stanici na lokacijama "zapadna ploča", "severna ploča", "Blok obala - blok prelaz", "Beograd spoljna" i "Beograd spoljna - carinski koloseci" demontirano ukupno 26.728 metara šina, 47 skretnica, od kojih su šest ispravne i mogu se koristiti na drugim prugama, više od 15.000 komada sitnog kolosečnog materijala (vezice, vijci, tirfoni), kao i više hiljada kolosečnih pragova.

Demontažom elektrotehničke infrastrukture dobijeno je 1.840 kilograma starog bakra i 33 stuba kontaktne mreže sa pričvrsnim priborom.

Za železničku stanicu Vladičin Han utovareno je i otpremljeno 10 plato vagona sa 788 starih betonskih pragova, dok su tri upotrebljive skretnice već otpremljene u železničku stanicu Beograd Ranžirna u Makišu.

Na demontaži i uklanjanju elemenata železničke infrastrukture angažovana je operativa Železnica Srbije, a podsećanja radi, u vreme majskih poplava radovi u stanici Beograd iz predostrožnosti se nisu izvodili.

Tokom prve faze radova biće ukupno demontirano u železničkoj stanici Beograd oko 48 kilometara šina, 105 skretnica i elektrotehnička infrastruktura u savskom priobalju, a procenjena vrednost radova je oko 2,55 miliona evra, navedeno je u saopštenju srpske železnice.
 
Jedna od jako loših posledica ovakvih burazerskih dogovora u ekonomiji i urbanizmu je urušavanje tržišta nekretnina u Beogradu. Ko je sada lud da investira išta u Beogradu i da pravi ikakve planove o budućoj zaradi ako ovde mogu državni službenici besplatno da dodele svojim ortacima zemljište na najboljoj lokaciji u gradu i to veličine koje bi zasitilo tržište za skupim nekretninama za naredne decenije.

Mnogo bi pametnije i bolje za državu bilo zaustaviti ovo ludilo sa BNV kada se raščiste šine i tu posaditi travu i raščistiti i one raspale brodove. A što se tiče izgradnje prvo treba popunjavati rupe u sadašnjem centru grada:Trg republike, Kralja Milana, Slavija, Bulevar JNA do hrama, Karađorđeva ulica, Bulevar Kralja Aleksandra, Kosančićev venac... Savski amfiteatar treba ostaviti za vreme kada budemo normalnija i uređenija država.
 
Pitanje zemljišta je veoma bitna stvar u čitavoj priči. Arapski investitor će insistirati na celokupnom zemljištu SA(tako su bar rekli) i tu postoji čitav niz mogućnosti: cena koju je PV rekao pre 2 godine 450 miliona evra, 1/3 novca od prodatih kvadrata stambeno-poslovnog prostora, do toga da se zemljište može dati za dž.. uz saglasnost Vlade.

Prva solucija mi je malo verovatna, druge dve: gora i najgora varijanta.Po mom mišljenju investitor bi trebao da plaća zemljište sa podfazu po podfazu izgradnje po tržišnoj ceni (može mu se izaći u susret sa ustupcima tipa odredjeni popust,plaćanje na rate).
 
joins":1m4hoj63 je napisao(la):
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2014&mm=09&dd=08&nav_id=897398 :roll:
Kako su saopštile Železnice Srbije, do kraja te faze biće demonirano ukupno oko 48 kilometara železničkih šina.
Tokom prve faze radova biće ukupno demontirano u železničkoj stanici Beograd oko 48 kilometara šina, 105 skretnica i elektrotehnička infrastruktura u savskom priobalju, a procenjena vrednost radova je oko 2,55 miliona evra, navedeno je u saopštenju srpske železnice.
Bas su se dali u demontiranje i to vec traje. Ja se iskreno nadam da cemo doziveti u blizoj buducnosti da faza demontiranja predje u fazu montiranja, i da se konacno nesto i namontira, a da nije bilbord ili politicari pred izbore.
 
Železnice će da plate kao što je to već rečeno pre više meseci kad su i započeli, čak si ti to postavio na forum 08.03.2014.:

brdjanin":2lmyiigy je napisao(la):
Ovo sam našao o ovom projektu (fazama, ceni, vremenu i obimu radova).

Faza I
  • ukidanje i demontaža elemenata železničke infrastrukture

  • vrednost: 2,55 mil €
    investitor: Železnice Srbije
    vreme: 6-8 meseci
viewtopic.php?p=270199#p270199
 
vranac":xyr7tan7 je napisao(la):
Mnogo bi pametnije i bolje za državu bilo zaustaviti ovo ludilo sa BNV kada se raščiste šine i tu posaditi travu i raščistiti i one raspale brodove. A što se tiče izgradnje prvo treba popunjavati rupe u sadašnjem centru grada:Trg republike, Kralja Milana, Slavija, Bulevar JNA do hrama, Karađorđeva ulica, Bulevar Kralja Aleksandra, Kosančićev venac... Savski amfiteatar treba ostaviti za vreme kada budemo normalnija i uređenija država.


To vreme batice mozemo da cekamo jos mozda i ceo vek, ili dva, ko zna. To ti je kao da cekas na cigane da se kultivisu, nema razlike, ko zna dokle ces da cekas. Drugo ako u martu zaista krene gradnja onda to nije nikakvo 'ludilo' vec nesto realno i opipljivo. Takodje da se nije pojavio ovaj famozni arapin kad bi mi rascistili te sine i te raspale brodove? Spucati tolike pare da bi se na kraju posadila travica? hahahaha, koma..

Svakom te rupe u sred grada bodu oci i tu se slazemo svi, a ocigledno je da nismo u stanju ni da sredimo jednu karadjordjevu ulicu. E sad zamisli jos koliko dugo bi se divili toj divoti i lepoti u savskom amfiteatru da se nije pojavio investitor sa ovim projektom koji kakav god da je, a nemoze svima biti ni lep ni idealan, u svakom slucaju je nesto sto ce doprineti da Beograd postane urbani centar ovog dela Evrope i postati konacno resenje jednog nedopustivog stanja i visedecenijskog problema u njegovom najreprezentativnijem delu.
 
da se nije pojavio investitor

Investitor se zove neko ko uloži novac a ne neko ko dobije besplatno zemljište. Svako će da investira na toj lokaciji ako mu rasčistiš prostor.

A mogu da se opkladim da osim trznog centra od celog ovog BNV nece biti nista. Ali ce Arapin zadrzati zemljiste za sebe.

ako u martu zaista krene gradnja

Dali ce izmestiti zeleznicki cvor za sta drzavi treba oko 800 miliona dolara do marta?
 
vranac":3gp7gr0a je napisao(la):
Investitor se zove neko ko uloži novac a ne neko ko dobije besplatno zemljište. Svako će da investira na toj lokaciji ako mu rasčistiš prostor.


Koma si brate :lol:



vranac":3gp7gr0a je napisao(la):
Dali ce izmestiti zeleznicki cvor za sta drzavi treba oko 800 miliona dolara do marta?
[/quote][/quote]


I mene bas zanima, videcemo vrlo brzo!
 
capture.jpg



Ovoga više nema.
 
Da li imaš informacije jel još neki od ovih krševa uklonjen ?
 
Ma brodovi su najmanji problem to moze sve za jedan dan da se odveze
Ko kaze da se negradi bg na vodi izgelda da nece skoro zeljeznicari grade supu bar tako izgleda
dsc00924.jpg

dsc00923.jpg
 
Vrlo interesantan objekat, lokacija je ugao Savske i Durmitorske:
2.jpg

sledeća lokacija je ugao Savske i Višegradske tu bi se radio produžetak Višegradske ka kuli:
3.jpg

4.jpg
 
Mozda prave kucicu za pruzni prelaz? ili je jos jedan izlozbeni centar :D
 
Nebojsa":2dl4bfx4 je napisao(la):
vranac":2dl4bfx4 je napisao(la):
Mnogo bi pametnije i bolje za državu bilo zaustaviti ovo ludilo sa BNV kada se raščiste šine i tu posaditi travu i raščistiti i one raspale brodove. A što se tiče izgradnje prvo treba popunjavati rupe u sadašnjem centru grada:Trg republike, Kralja Milana, Slavija, Bulevar JNA do hrama, Karađorđeva ulica, Bulevar Kralja Aleksandra, Kosančićev venac... Savski amfiteatar treba ostaviti za vreme kada budemo normalnija i uređenija država.


To vreme batice mozemo da cekamo jos mozda i ceo vek, ili dva, ko zna. To ti je kao da cekas na cigane da se kultivisu, nema razlike, ko zna dokle ces da cekas. Drugo ako u martu zaista krene gradnja onda to nije nikakvo 'ludilo' vec nesto realno i opipljivo. Takodje da se nije pojavio ovaj famozni arapin kad bi mi rascistili te sine i te raspale brodove? Spucati tolike pare da bi se na kraju posadila travica? hahahaha, koma..

Svakom te rupe u sred grada bodu oci i tu se slazemo svi, a ocigledno je da nismo u stanju ni da sredimo jednu karadjordjevu ulicu. E sad zamisli jos koliko dugo bi se divili toj divoti i lepoti u savskom amfiteatru da se nije pojavio investitor sa ovim projektom koji kakav god da je, a nemoze svima biti ni lep ni idealan, u svakom slucaju je nesto sto ce doprineti da Beograd postane urbani centar ovog dela Evrope i postati konacno resenje jednog nedopustivog stanja i visedecenijskog problema u njegovom najreprezentativnijem delu.

Данас сам видео једног како врло приљежно помаже старијој жени да унесе багаж у бас.. Можда је (бар спонтани) парк, или шума ипак извесна.. :D
Ено оне повађене шине и прагови низводно од Газеле, већ су зарасли у високу траву и жбуње, када сам хтео фотографисати, једва сам се пробио..
 
Jesi li uspeo da fotografišeš ? :)
Tako je to kad se radi kampanjski kad si pomenuo žbunje i travu asocirao si me na radove u Vojvodjanskoj.Čekalo se 4 meseca(bila je gomila primedbi od strane stanara,prilog na tv-u) da se raščisti trava,korov to je sve naraslo na nekih 4-5m :bash: ,pa su raščistili za nekoliko dana :) .Nije to uopšte neki veliki posao da se odradi.Ako imaš fotke postavi ih,bilo bi korisno, čitaju novinari Beobuild (sećam se za Vojvodjansku su u prilogu koristili fotke koje sam postavio) pa može to da se raščisti,samo se nadležni trebaju malo potruditi.
 
Vrh